Søger hold til powerliga
29. maj 2025 kl. 23:13
Gokk
Gokk (Oliver)
Holstebro, midtjylland
Discord: gokkxd
Steam: steamcommunity.com/id/gokkxd/
Faceit: faceit.com/en/players/Gokkefar

Om mig
Hej, jeg hedder Oliver, og jeg er 17 år. Til dagligt går jeg på Rydhave Slots Efterskole, og spiller på deres første hold "Rydhave Grøn". Jeg skal til at starte på HHX efter sommeren, og derfor søger jeg et nyt hold. Jeg har ca. 3700 timer i CS2 og spiller primært anker rollerne. Jeg har tidligere erfaring som lurker og lidt IGL. Jeg har spillet 3 sæsoner i powerligaen, hvor vi fik en 7. plads Sæson 28 4. Div D, og en 9. Plads Sæson 27 3. Div D. Lige nu ligger vi på en flot 2. plads i Cepter 4. Division A. Jeg har deltaget i midtjysk lan, hvor vi fik en første plads i B rækken, og i gamebox hvor vi fik 2. pladsen i efterskole mesterskabet.

Niveau og erfaring
FACEIT Elo: 2133 (peak: 2243)
Timer i CS2/CSGO: 3700+
Startede med CS i: 2019
LAN-oplevelse: Ja – Gamebox og midtjysk
Tidligere hold: Rydhave Grøn (3 Sæsoner)

Tilgængelighed
Jeg kan træne 3-5 gange om ugen, dog helst om aftenen. Jeg kan både snakke dansk og engelsk, og har discord og teamspeak med mikrofon. Har spillet med folk på alle nivauer helt op til 3.2k elo.

Mål
Jeg søger et engaret og seriøst hold, som både vil og har lyst til at træne sammen. Jeg vil gerne udvikle mig til at blive bedre, træne sammen med et hold, deltage i turneringer og lan events. Jeg søger et hold hvor der også er lidt humor, hvor man også kan skabe gode venskaber. Jeg er klar til at give min del for at skabe et godt hold, og bidrage til holdet og træningen. Skal være et powerliga hold.

Kontakt
Navn: Oliver
Alder: 17
Discord: gokkxd
Steam: steamcommunity.com/id/gokkxd/
FACEIT: faceit.com/en/players/Gokkefar
Mail: [email protected]
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.