LANGE søger 4 spillere til ny org
21. maj 2023 kl. 13:03
KMcs
Hey der, LANGE her

Jeg har startet min egen org op under foreningen Copenhagen Esport, og derfor søger jeg fire spillere, der er villige til at dedikerer sig til et projekt, hvor udvikling af vores evner er i fokus hele vejen igennem i alt hvad vi gør.

Lidt om mig først:
21 år til august. 3,4k elo på Faceit. Jeg har spillet x3 sæsoner i 1. division og x1 sæson i 2. division som IGL, og så har jeg også været træner engang i Copenhagen Esport for noget tid tilbage.

Steam: steamcommunity.com/id/LANGEw0w/
Twitter: twitter.com/LANGEcs
Faceit: faceit.com/en/players/LANGEw0w-
ESEA: play.esea.net/users/1491438

Om orgen:
Organisationen er allerede veletableret og foreningen "Copenhagen Esport" har været i gang siden 2009, men først for nylig er begyndt at deltage i Power Ligaen. Det her hold kommer dog til at køre uden om Foreningen Copenhagen Esport, og i princippet låner vi kun logo, navn og SoMe-platforme, men det er sit eget projekt.

Orgen tilbyder:
- Betalt Power Liga spot (Jeg kommer til at ansøge om 3. div og op ad, så man skal være klar på det, hvis vi ikke får 2. div spot med det samme)
- Betalt ESEA Open spot (Her inkl. ESEA Premium, det hører med)
- Betalt TS server
- Betalt Prac + scrim server
- Betalt skybox.gg demo program
- Mulighed for bootcamp i deres lokaler på Nørrebro

Den type spillere jeg søger:
Jeg går meget op i talentudvikling og at alle spillere udvikler sig, mens vi praccer og spiller sammen. For mig skal en spiller gide at ligge timer i projektet og ikke bare kun til pracc. Man skal være villig til at lære, uanset hvor god man selv synes man er.
Rollemæssigt er alt åbent p.t. Jeg er dog i gode samtaler med en AWPer og en ydrepunktsspiller/anker, men intet er fast endnu.

Du skal kunne følge med i 2. division, eller mene du har potentialet til at gøre det. Elo er ikke vigtigt.

Jeg søger 2 erfarne gutter, og to unge talenter, da jeg mener at det er den bedste mulighed for unge spillere at udvikle sig på.

Hvis det her har interesse, så skriv til mig på Steam eller Twitter:
twitter.com/LANGEcs
steamcommunity.com/id/LANGEw0w/
#1(Med 0 svar)
21. maj 2023 kl. 16:42
p0se
+rep 💪
#2(Med 0 svar)
21. maj 2023 kl. 18:20
FaaborgEsport
Hvor er det fedt at der endelig er en der IKKE elopicker...jeg håber du finder et fedt hold :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.