Søger hold som RIFLER/ENTRY 2/3 div
17. marts 2023 kl. 21:43
screensss
Hej mit navn er Andreas Schultz. ingame går jeg under navnet screens, og jeg søger et hold som jeg kan udvikle mine CS kompetencer med.

Som sagt hedder jeg Andreas, jeg er en ung og frisk dreng på 16 år, som i min daglige tilgang går i folkeskole. Jeg bor i Fredericia, men er super fleksibel i form af en familie der vil køre mig rundt over alt, så transport er ikke et problem som vil forekomme. Jeg har spillet med et par hold før, og vil derfor sige at jeg har fået samlet en lidt erfaring derfra. Når det kommer til roller, så føler jeg at jeg shiner bedst som enten entry eller bare rifler. Jeg har en god forståelse for spillet i følge af entry da det er den jeg har spillet mest. Jeg er vilje dreven og meget motiveret til at blive bedre, jeg ser mange demoer og bruger en masse tid på mit individuelle spil.
Kort info -
Faceit elo - omkring 3000
Timer - 7187
Erfaringer:
Jeg har tidligere spillet for et par hold, dog noget bedre end andre. Men de mest nævneværdige er følgende:
Espuma acd - tr1lle, preaxy, jflux, paydex
Espuma acd v2 - Folkehelten, paydex, preaxy, kit
Espuma acd v3 zh1ne, grønlænderen, keller, preaxy

Derudover har jeg selvfølgelig også spillet et par lans, som gør at jeg også har fået noget lan erfaring.

Jeg kan pracce 4-5 dage i ugen, og spille til senest 24:00 i hverdagene, men i weekenderne kan jeg selvfølgelig spille til, at jeg falder om.

Mine forventninger:
Jeg har forventninger om, at folk møder op til de aftalte tidspunkter, at man kan tage i mod konstruktiv kritik, viser dedikation og forbereder sig til hver pracc. Derudover ville det være fortrukket hvis i er en core på 3-4 mand, men ikke et krav da alt skal starte et sted.

I kan kontakte mig igennem følgende links
Steam - steamcommunity.com/profiles/76561198382018322/
Twitter - twitter.com/SCREENSSS2
#1(Med 0 svar)
17. marts 2023 kl. 22:13
Poggeboy_
+rep Mega sød og dygtig spiller
#2(Med 0 svar)
17. marts 2023 kl. 23:19
LotusZaphire
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.