Søger nyt projekt
28. december 2022 kl. 22:42
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hej alle sammen

Mit navn er Søren Bundsgaard og jeg går under nicket "Sonny" inden for esport. Jeg er 31 år gammel og bor ved Østerbro i København. Jeg arbejder i marketings afdelingen for en af de største grossister i Danmark. Jeg arbejder som marketingkoordinator, hvor mit arbejdet primært består i at udvikle reklamepladser og sælge dem til vores leverandører. Bagefter står jeg får at koordinere de solgte kampagner med afdelingerne i de tre butikker vi har i Danmark.

Jeg har arbejdet med esport i omkring 10 år nu, i forskellige positioner. Efter en længere pause, så savner jeg virkelig at være en del af et projekt/hold igen og vil rigtig gerne arbejde med dansk CS igen. Jeg har ikke tid til at arbejde som træner ellers er jeg helt åben for hvilken rolle jeg kunne få, så er ikke en specifik rolle jeg søger.

Det vigtige for mig er bare at komme tilbage til dansk CS/esport og prøve være med et sted hvor jeg kan gøre en forskel og hjælpe en org og deres hold. Jeg er også meget åben for hvad niveauet ligger på, så længe jeg kan se potientiale i organisationen og holdene. Jeg er åben for at bygge noget helt nyt op, hvis der er nogen som havde planer om det, i den nærmeste fremtid. Jeg er også klar på at joine en organisation/projekt der har været i gang i kort eller lang tid.

Jeg håber der er nogen der er åben for en dialog og evt kunne bruge mig i deres org og have lyst til at arbejde sammen med mig.

Til dem som ikke lige kender mig, så har jeg været en del af følgende projekter:
CSGO:
Los Reyes: Alexsomfan, Ryxxo, jarko, patti, scott
HeroC1ty: Inspire, ANSG1, fakeZ, Zanto, Andie
DREAM - Lineup: zibron, Tønnes, Azioom, Meltrox, LyMZ
Aalborg Rebels - Lineup: vestr, jarko, Anlele, dinesen, Vster
Goodtimes - Lineup: tekzinz, cube, Helik, CHR1S, zER0b0y
Ignite - Lineup: tekzinz, POX, FrawFact, phoxyy, craz
Singularity - Lineup: carnees, zEptonL, syrcone, gade, tabac0