Søger nyt projekt
28. december 2022 kl. 22:42
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hej alle sammen

Mit navn er Søren Bundsgaard og jeg går under nicket "Sonny" inden for esport. Jeg er 31 år gammel og bor ved Østerbro i København. Jeg arbejder i marketings afdelingen for en af de største grossister i Danmark. Jeg arbejder som marketingkoordinator, hvor mit arbejdet primært består i at udvikle reklamepladser og sælge dem til vores leverandører. Bagefter står jeg får at koordinere de solgte kampagner med afdelingerne i de tre butikker vi har i Danmark.

Jeg har arbejdet med esport i omkring 10 år nu, i forskellige positioner. Efter en længere pause, så savner jeg virkelig at være en del af et projekt/hold igen og vil rigtig gerne arbejde med dansk CS igen. Jeg har ikke tid til at arbejde som træner ellers er jeg helt åben for hvilken rolle jeg kunne få, så er ikke en specifik rolle jeg søger.

Det vigtige for mig er bare at komme tilbage til dansk CS/esport og prøve være med et sted hvor jeg kan gøre en forskel og hjælpe en org og deres hold. Jeg er også meget åben for hvad niveauet ligger på, så længe jeg kan se potientiale i organisationen og holdene. Jeg er åben for at bygge noget helt nyt op, hvis der er nogen som havde planer om det, i den nærmeste fremtid. Jeg er også klar på at joine en organisation/projekt der har været i gang i kort eller lang tid.

Jeg håber der er nogen der er åben for en dialog og evt kunne bruge mig i deres org og have lyst til at arbejde sammen med mig.

Til dem som ikke lige kender mig, så har jeg været en del af følgende projekter:
CSGO:
Los Reyes: Alexsomfan, Ryxxo, jarko, patti, scott
HeroC1ty: Inspire, ANSG1, fakeZ, Zanto, Andie
DREAM - Lineup: zibron, Tønnes, Azioom, Meltrox, LyMZ
Aalborg Rebels - Lineup: vestr, jarko, Anlele, dinesen, Vster
Goodtimes - Lineup: tekzinz, cube, Helik, CHR1S, zER0b0y
Ignite - Lineup: tekzinz, POX, FrawFact, phoxyy, craz
Singularity - Lineup: carnees, zEptonL, syrcone, gade, tabac0
Reason - Lineup: MSL, EXR, LOMME, COLON, smF
CPlay.Tt - Lineup: Rejin, Xyp9x, KeR, ANK, KS

CS:Source:
Team PENTIA: Rejin, muffeb, gla1ve, Nille, MBE
VIP-Gaming: bql, Creed, vnG, Krogh, kEmis, orga
Team DSRack: Rytter, v1ctor, Streit, MEFIE, Hunden

Kontakt:
twitter.com/Sonny_gg
Steam Friend Code: 49495922
Email: [email protected]
#1(Med 0 svar)
29. december 2022 kl. 16:33
p0se
Kæmpe +rep
#2(Med 0 svar)
30. december 2022 kl. 17:39
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Til dem som skriver om deres niveau er for lavt eller hvis der er andre, som ikke skriver fordi de tror niveauet er for lavt, så vil jeg bare gøre det klart, at niveauet ikke er vigtigt og de hold i har sagtens kan være i 4. division eller lignende. Det handler bare om jeg kan se potentiale i organisationen eller holdene og vores vision er den samme.

Håber at finde et sted jeg kan blive en del af og kalde et hjem i 2023.
Rigtig godt nytår alle sammen og tak fordi i gad og læse med.
#3(Med 2 svar)
2. januar 2023 kl. 08:17
Weberweber
Hej Sonny. Hvad er din rolle? =)
#4(Med 1 svar)
3. januar 2023 kl. 18:50
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hej Weberweber

Jeg er meget åben for flere roller. Det kan være alt lige fra CSGO ansvarlig, head of academy, general manager, scout eller medejer, hvis nogen har lyst til at starte noget op og gerne vil have en med i projektet. Jeg er også åben for andre roller hvis det er. Jeg ser dog gerne at jeg får mere indflydelse jo lavere niveau vi er ude i, men det gør også at jeg er helt åben for at joine noget hvor holdet skal spille 4. eller 5. division. Håber det gav mening ellers skriver du bare privat så skal jeg prøve forklarer det bedre.
#5(Med 0 svar)
4. januar 2023 kl. 20:15
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Adder dig lige på steam :)
#6(Med 0 svar)
7. januar 2023 kl. 15:57
MLM1982
Hejsa. Mit navn er Magnus og jeg er CEO og stifer i Expo eSport. Du mere end velkommen til at kontakte mig =)
MLM1982#1617
#7(Med 0 svar)
8. januar 2023 kl. 01:55
9ne
Glhf med din søgning.
DSRACK tiderne var fede! Alt fra lans, serverhosting og netcafé!
#8(Med 0 svar)
8. januar 2023 kl. 13:21
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg tror jeg har fundet det rette sted for mig nu. Tusind tak til alle dem som kontaktede mig.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.