ZimZe er LFT!
27. december 2022 kl. 22:47
z1mZe
Mit navn er Simon "ZimZe" Knudsen.

Kort om mig, så er jeg en ung frisk gut på 19 år. Jeg går i 3.G på STX i Herning og arbejder ved siden af på Shell. Jeg har ca. 8000+ timer i CS:GO. Jeg har spillet hold under organisationer som bl.a. Froz, Obstructed, Obliviate, XI, Sørby og MultiHunters. Jeg har spillet Metal Ligaen 2 gange, spillet i power div 4 3 gange, en sæson i 3.div, samt 2 sæsoner i Esea open sæson.

Mig som spiller:
Jeg er en vokal spiller, med efterhånden meget erfaring. Jeg har IGL erfaring, men foretrækker at spille Yderpunkt/anker eller support/anker. Dog er jeg meget fleksibel med mine positioner, da jeg også har erfaring som rotation og pack-rifler. Mine styrker ligger i min villighed til at lære samt min beslutsomhed når der er noget jeg vil eller hvis jeg ser en åbning. Jeg har en stærk mentalitet, samt et godt kendskab til nades. Jeg vægter gode comms og humør højt, da jeg mener det er grundstenene for et godt hold. Jeg ligger pt lvl 9 (1904 elo) (peak 2107). Jeg går på en individuel grind mens jeg er F/A og mine timer i spillet vil stige samt forhåbenligt også min elo det næste stykke tid. Jeg kan også andet end at game Faceit og jeg vil rigtig gerne vise det.


Hvad Jeg forventer:
-Helst 4 eller en Core på 3
-Vilje og tro på projektet, herunder åbenhed om problemer/konflikter
-Gerne +16 (undtagelser kan forekomme)
-Et mål og forvening om at deltage i Esea open eller Powerligaen (gerne begge dele)
-3+ pracdage
-En vis forståelse for spillet
-Coach og orgs er +, men er indforstået med det ikke er noget der hænger på træerne

Hvis der er spørgsmål eller mine kompetencer har fanget din interesse, kan jeg fanges følgende steder (skriv gerne en kommentar på steam hvis du adder mig der :D):
twitter.com/ZimZeb0y
steamcommunity.com/id/ZimZecsgo/
facebook.com/profile.php?id=100005856315599
ZimZe#9269
#1(Med 0 svar)
27. december 2022 kl. 22:52
LotusZaphire
+rep <3
#2(Med 0 svar)
27. december 2022 kl. 23:17
doxY
+rep fornøjelse at spille med dig <3
#3(Med 0 svar)
28. december 2022 kl. 00:05
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+rep Fantastisk 5. div spiller <3
#4(Med 0 svar)
28. december 2022 kl. 01:12
WastedS
+reeeeeeep
#5(Med 0 svar)
28. december 2022 kl. 01:17
Olaie
+rep kæmpe talent
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.