Søger en Erfaren IGL/Femte mand på holdet (Ajax Esport København)
14. januar 2022 kl. 18:39
Claw1N
Hey igen vi, prøver igen og finde den sidste, man. Som kan fylde det sidste, spot som IGL.

Vi søger en erfaren “IGL” spiller til vores roster “Ajax Esport” som skal fylde vores sidste plads. Drengene er mellem 15-21, vi alle befinder os i Sjælland hvilket, vi også forventer du gør.
Hvad vi forventer af dig:
• Du moden
• Faceit Lvl 10
• Hold Erfaring
• Bor på Sjælland
• Frisk mentalitet
• Møde disciplineret
• Har mulighed for at, træne i “Ajax Esport” lokale

Hvad tilbyder vi dig:
• Danmarks største håndboldklub som bakker holdet op og gerne vil nå til tops med holdet
• Vi betaler for turneringerne, ligaer osv.
• Vi stiller et e-sportslokale med det fedeste udstyr, til rådighed i København
• Prac server
• Teamspeak server
• Team trøjer
• Et fedt brand
• Et fedt e-sportsmiljø
#1(Med 1 svar)
14. januar 2022 kl. 22:48
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
I burde skrive hvad lineup er pt, så er det lidt nemmere at vurdere om det er noget man finder interessant, men gl med at finde sidste mand i hvert fald :D
#4(Med 0 svar)
17. januar 2022 kl. 15:28
sacE_
Lineup er således
Zh1ne
Must1ckz
sacE
Claw1n
#2(Med 2 svar)
17. januar 2022 kl. 09:15
z1mZe
Nu er jeg ikke super meget inde i håndbold. Hvem er Danmarks største håndboldklub? umiddelbart efter en googlesøgning kommer KIF Kolding op med 14 mesterskaber, men tvivler på de har lokation i KBH :)
#3(Med 1 svar)
17. januar 2022 kl. 15:27
sacE_
Jeg ved ikke umiddelbart hvad du har søgt på, efter blot en søgning og øverste artikel finder jeg hurtigt svar :) Ajax København er med sine 879 medlemmer Danmarks største håndboldklub, mens BK Skjold er landets største fodboldklub. Østerbro-klubben tæller 2.379 medlemmer.
#5(Med 0 svar)
17. januar 2022 kl. 16:56
z1mZe
Ja, ved sgu ik lige helt hvad jeg har søgt på :) Kan godt se at når jeg søger nu kommer der også Ajax håndbold op.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.