Karlslunde Elite søger spiller (2200+ Elo)
22. september 2021 kl. 13:48
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Hej Dust2,

Vi er, igen, på udkig efter en femte mand til at fuldende vores roster. Vi fik god respons på vores sidste opslag og prøvede forskellige spillere af - desværre drillede det med distancen til vores træningslokaler.
Så vil du være med på 3. div hold og bor i nærheden af Karlslunde, så læs med her!


Holdet består af en 4 mand core, som har spillet sammen i lidt over et år. Senest gjorde holdet rigtig fin figur ved DM for amatør hold i Esportligaen - hvor man blev slået ud i kvartfinalen. Desuden er holdet tilmeldt PowerLigaen hvor vi spiller 3. division.


En del at en esport forening - karlslunde-esport.dk/
Som spiller i Karlslunde Esport forventes det, at alle vores spillere er aktive medlemmer og dermed også betaler for medlemskab.
Til gengæld får man:
3 træninger pr. uge
Varighed pr. træning 2-3 timer
Esport træner
Betalt deltagelse til turneringer(f.eks. esportliga og powerliga)
Invitation til lans og events
Relevante servere (ts og cs:go)

Hvem er vi?
HENTZE (Igl) - faceit.com/en/players/HENTZE-/stats/csgo
Mit navn er Aaron, jeg er 23 år og spiller meget. Jeg har været træner hos Karlslunde Alpha, og valgt at gå ind som spiller, da jeg føler vi kan ramme et meget højere niveau. Vi har haft et godt år, men det kan kun blive bedre !

Froggiii(awp) - faceit.com/en/players/Froggiii/stats/csgo
Mit navn er Oliver 17 år gammel går på teknisk skole som elektriker jeg er awp spiller på holdet. går meget op i at have et godt sammenhold blandt spillere og træner og at alle er klar på at blive bedre som hold når de kommer til træning.

L3so(rifler) - faceit.com/en/players/L3so
Mit navn er Lasse Molin jeg bliver 19 d. 10 juli og er blevet student her til sommer. Jeg er rifler/entry for holdet. Når dem jeg spiller sammen med virker dedikerede og virkelig vil prøve at blive bedre smitter det af på mig og gør at jeg selv vil prøve på at blive bedre. Jeg sætter også meget pris på at sammenholdet skal være godt både blandt spillere og træner så vi også kan have det sjovt sammen når vj spiller.

snakey(lurker) - faceit.com/en/players/snak39
Hej, jeg hedder Martin. Jeg var for langsom til at skrive noget om mig selv. Men jeg er en voldsom lurker!

Hvem er du?
Bor i Karlslunde eller omegn (kan komme til træning i vores lokaler)
Motiveret og med ambitioner om at blive bedre både personligt og som hold
Træning 3 dage i ugen
Gerne 2200 elo+ eller deromkring

Kontakt
Hvis du er interesseret i at blive en del af holdet, så udfyld nedenstående ansøgningsskema.
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdCw2yZAdVvPPn22v..

Vi behandler ansøgere løbende.

For yderligere spørgsmål send mig en besked her på siden eller i kommentarsporet.


Mvh
Karlslunde Esport
#1(Med 1 svar)
22. september 2021 kl. 20:46
TruaXGOD
Det er virkelig nogle gutter der brænder for spillet. Og allesammen utrolig dygtige. De har de rigtige rammer og lokaler for at kunne komme langt ! :)

Jeg måtte desværre hoppe fra deres lækre projekt da et nyt arbejde kom ind af døren :/
#2(Med 0 svar)
23. september 2021 kl. 11:20
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Det var en fornøjelse at spille med dig og tak for de pæne ord! :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.