AWPer søger hold
20. august 2021 kl. 21:31
Retchy
Mit navn er Sigurd, men ingame går jeg under Retchy. jeg er 21 år og har under hele corona pandamien lagt hold cs på hylden. Jeg er nu et sted i mit liv hvor jeg er fyldt med ny energi for hold spil og for at vise DK hvad jeg dur til. Jeg har spillet cs i snart 6 år (6.250 timer) hold cs er har jeg spillet i 3 år. Jeg har masser af hold erfaring fra tidligere hold (listen er nederst) så intet problem med at spille som en enhed. Min roller er AWPer, og det har jeg pretty much været været hele min cs tid. Jeg er en meget hurtig AWPer, hvilket nok er en af mine stærkeste sider, og det håber jeg også at vise. Jeg søger et hold som er klar på Elgigant liga, og som gerne også har planer om at komme langt i det. Jeg kan pracc alle dage i ugen, og weekenden hvis det er nødvendigt.

Mine Styrker: Jeg er meget snu og kan altid adapte til situationen.

Jeg lytter 100% til hvad der bliver sagt

Jeg er lyn hurtig

Jeg tager initiativ

Mine svagheder: Jeg tilter på mig selv hvis jeg ikke preformer

Jeg har svært ved at preforme hvis jeg føler at jeg bliver dømt


Mit faceit lvl er på det her tidspunkt 6. I min bog betyder lvl ikke en skid. Jeg har spillet med op til flere i lvl 10 som jeg er 100 gange bedre end, og jeg har aldrig haft problemer med at følge med en lvl 10. Min elo er hvor den er fordi jeg ikke går alt for meget op i faceit og spiller med alle der spørger mig. dømmer man mig på elo så bare smut, så er man ikke min tid værd

Jeg kan kontaktes på twitter eller steam

twitter.com/RetchyCS
steamcommunity.com/id/RetchyDK/
faceit.com/en/players/Retchy

liste over tidliere hold:
║➛ Skive HF #1 (HiGGu, xDPiratManden, Stones, NillersTrolling)
║➛ PSYLONN (Stones, Nero, hasti, BLOMME)
║➛ Combe Esport ($t1Mp, ZnAp, Riisager, Yopii)
║➛ Scarfaces (giZZAR, ZNS, b00G11E, flomme)
║➛ ClanHurtig (Gleerup, Bech, Timmy, T3mp0ral)
║➛ Bad 1ntentions (Henne, meyer, Honse, Abj)


#1(Med 0 svar)
20. august 2021 kl. 21:40
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"jeg har aldrig haft problemer med at følge med en lvl 10" - can confirm :)
Han er en utrolig venlig person, som man nemt kan snakke med

+rep fra min side af
#2(Med 0 svar)
20. august 2021 kl. 22:15
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kæmpe +rep som sagtens kan følge med på lvl 10 niveau uden problemer!
#3(Med 0 svar)
20. august 2021 kl. 22:20
sam_
+rep er lyn hurtig
#4(Med 0 svar)
20. august 2021 kl. 22:56
Retchy
*Rettelse jeg mener power liga*
#5(Med 0 svar)
21. august 2021 kl. 00:06
z1mZe
Sigurd har er super fint niveau, og er sikker på at med det rigtige lineup, kan han ramme et consistent niveau der godt kan følge med hvor det er sjovt. Ihvertfald +rep herfra :)
#6(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 14:56
StoneZz35
+rep dygtig awper
#7(Med 13 svar)
16. september 2021 kl. 15:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tbh ram level 10 før du begynder at søge hold.
Det kan godt være dine venner skriver du kan følge med hos +2000 elo, men det tvivler jeg på, at hold som spiller ren level 10’ere vil give dig chancen for at bevise.

Det ser os mærkeligt ud som læser, når man ikke kender dig, at du efter +6000 timers csgo, samt at du oven i købet skriver du er en lyn hurtig awp’er, plus oven i købet meget hold erfaring, at du stadigvæk kun lige kan ramme level 6 på faceit.
#9(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 19:14
boykicker
din underbo har svaret dig :]
#10(Med 11 svar)
16. september 2021 kl. 19:40
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du kender vidst ikke meget til cs. Jeg har ramt lvl 10 en gang i mit liv. Dog har jeg spillet med i flere sæsoner af ligaen både har jeg spillet 1. og 2. div. Jeg er ikke lvl 10 nu men alligevel kan jeg sagtens følge med og spiller på hold med folk der har dobbelt så meget elo som mig. Faceit elo siger ikke en skid om dit niveau men kan være en lille indikation. Det gør mig ondt at høre at folk stadigvæk tror at det for alt i verden er det vigtigste at være lvl 10 på faceit
#11(Med 10 svar)
16. september 2021 kl. 20:07
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nu skriver jeg ikke det er min personlige holdning jo, jeg er for gammel til at spille noget der bare minder om seriøs cs, jeg har bare fulgt med fra sidelinjen. Der vil altid være tilfælde hvor det bliver modbevist.
Men nu hvor vi er ved det, lad os tage et eksempel, du søger et job som tømmer, du er vanvittig god til jobbet, selvom du ingen uddannelse har inden for det.
På den anden side er der en uddannet tømmer, der os er vanvittig god til jobbet som søger.

Hvem tror du fanget blikket hos arbejdesgiveren?

På samme måde kan man stille det op, omkirng ansøgninger i CS.
#13(Med 2 svar)
16. september 2021 kl. 20:13
Retchy
Så ved jeg ikke helt om det er din plads at kommentere hvis du ikke mener at jeg ikke kan bruges på noget hold pga min elo. Det her opslag er til folk som kunne mangle en awp spiller, ikke for folk som gerne vil dele deres mening om mit nieavu. Så forslår jeg at du opretter en anden tråd hvor du kan ramble løs omkring det
#17(Med 1 svar)
16. september 2021 kl. 20:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror blot du skal lade vær med at være så nærtagende tbh. Jeg foreslog dig bare noget, i og med jeg ved hvordan folk ser på det herinde.
Men held og lykke.
#21(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 21:02
Retchy
Det er meget fint, og det er du skam velkommen til at gøre over steam eller en platform. Men måske ikke på et offentlig opslag. God aften
#14(Med 4 svar)
16. september 2021 kl. 20:13
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men er du uddannet fordi du er lvl 10 på faceit? Faceit er en platform hvor du spiller pugs som absolut intet har med hold cs at gøre og hvor du ikke tager det ligeså seriøst som du gør i hold cs. Hvis der nu kom en og sagde jeg er 2500 elo på faceit men aner ikke noget om hold cs og svinger bare når jeg har lyst så mangler han jo lige pludselig uddannelse?
#15(Med 1 svar)
16. september 2021 kl. 20:27
YungArving
Føler mig personlig ramt af det statement der :/
#16(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 20:31
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Der beklager jeg self meget
#18(Med 1 svar)
16. september 2021 kl. 20:51
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Faceit er for mange støbestenen for mange. Men det er os ligegyldigt, selvfølgelig skal du forsvare din ven, hvilket os er fint.
Men det var på ingen måde fordi der skulle startes en diskussion.
God aften.
#22(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 21:04
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg forsvarer ikke min ven mate. Jeg forsvarer tingen med at folk der er low lvl på faceit godt kan være gode. Faceit er støbesten men du lærer rigtig mange ringe tendenser på faceit som kan ødelægge dig i faceit
#19(Med 1 svar)
16. september 2021 kl. 20:52
kREZ
:D
#20(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 20:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror sku ikke de fanger pointen.
#8(Med 1 svar)
16. september 2021 kl. 17:15
Retchy
Dit statement gør meget ondt i mine øre. Det beviser bare at folk i cs ikke aner noget om skill. Hvis du ærligtalt selv mener at hvis man har god elo så er man god, så tager du grueligt fejl min ven. Jeg tryharder ikke faceit jeg spiller det for sjov, hvilket jeg mener at alle burde, fordi come on det er ikke nogen major. Det er lidt som om at du tror at faceit er alt, men hvis det er tilfældet så betyder din kommentar ingenting fordi jeg heldigvis ved bedre
#12(Med 0 svar)
16. september 2021 kl. 20:06
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
#11
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.