Fortæl hvad i syntes
12. maj 2021 kl. 20:15
Bod1Sh0t
#2(Med 1 svar)
12. maj 2021 kl. 21:33
PtrsN
Altså... det er en halv-kedelig video uden de store effekter eller spændende overgange, dog krydret med nogen udmærkede kills. Sangen er ikke min kop te, men det er jo en smagssag. Det gode ved videoen er, at den ikke er særlig lang.
#3(Med 0 svar)
12. maj 2021 kl. 23:50
Bod1Sh0t
Tak for det, kan du sende et link til hvad du mener med store effekter, fordi mit mål er ikke at lave en montage, men en fragmovie. Og vil huske at vælge nogle tydeligere transaktioner til næste gang :D
#4(Med 2 svar)
14. maj 2021 kl. 15:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså det er vel bare frags vi skal se og de er da ganske udemærket, men altså det jo ikke noget du ikke nærmest bare ville kunne lave med en iPhone, der er jo intet edit over det overhovedet.. men seriøst, fjern nu alt det med hp, radar osv, det er så let at fjerne.
#5(Med 1 svar)
14. maj 2021 kl. 19:10
Bod1Sh0t
Det ville være dumt at fjerne da det er clips taget direkte fra da det skete og ikke demo, så sorry for at spille med radar og hud
#6(Med 0 svar)
14. maj 2021 kl. 20:55
zyh
Jeg tror det weKz leder er hvad vi præcist skal sige til dette? Ønsker du vi kommenterer på dit gameplay eller selve videoen?
#7(Med 0 svar)
14. maj 2021 kl. 23:47
sL1m3
Ganske fin video, men jeg syntes transaktionen mellem klipsne kunne være lidt bedre og så have ingame volume lidt højere og så sangen lidt lavere så den ikke overdøver klipsne :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.