Snyd hvad er det?
#14(Med 29 svar)
15. september 2016 kl. 07:54
miklosRegular
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Haha, der var vi jo drengen der tydeligvis snyder på faceit sammen med Guldbrandt og co. :D
Kæft I er bare nogle børn. Hop i havet, tak.
Kæft I er bare nogle børn. Hop i havet, tak.
Siger du popechild snyder? :D
#17(Med 26 svar)
15. september 2016 kl. 08:44
miklosRegular

Nej, ikke med sikkerhed. Men hans ven Guldbrandt valgte at loade big time, da vi klaskede dem 13-2 i første half på train. Derefter valgte at bruge grunden "jamen I snyder jo os". Hvorefter vi prøvede at forklare dem, at ham de troede snød altså var trace, så han har måske en lille spilforståelse :))))))
Men i vandt stadig?
Altså jeg har spillet meget imod popechild og set ham spille på LAN så han snyder ihvertfald ikke.
Og Guldbrandt snyder hellere ikke, dog har jeg knap så meget spillede med og imod ham :)
Altså jeg har spillet meget imod popechild og set ham spille på LAN så han snyder ihvertfald ikke.
Og Guldbrandt snyder hellere ikke, dog har jeg knap så meget spillede med og imod ham :)
#19(Med 19 svar)
15. september 2016 kl. 08:51
miklosRegular

Jeg er ligeglad med hvad du tror ang. Guldbrandt. De indrømmede det nærmest i say og jeg er sikker på demoen afspejler fuldstændig det samme. Men jeg gider ikke bruge mere tid på børn end højst nødvendigt, så vi valgte bare at reporte og komme videre. Ja vi vandt i overtime.
Okay godt valgt =)
Lad vær med at lytte til den Trace fanboy... Han giver mig kræft
#23(Med 15 svar)
15. september 2016 kl. 10:45
miklosRegular

Haha :D Ja mega fan af mine mates. Jeg spillede med FaagaN, trace og zone. Folk der alle har været pro i 1.6, så de fatter. Men snyd I bare næste gang I bliver flækket, småbørn.
Irez eller hvem end du er ? Kan du lukke dit uduelige svin ? Der seriøst noget godt hack når vi ikke engang kan slå 1100 timer master som tydeligvis snyder xD
#28(Med 13 svar)
15. september 2016 kl. 11:42
miklosRegular

Man ved når der er mellemrum før ?, stavepladen bøvler lidt og smileyen xD bruges, at vi lander på årgang 98 eller yngre. Dem kan jeg desværre ikke kommunikere fornuftigt med. Farvel.
iREZ AKA SYGT MODEN! Siger ikke jeg er fra før 98, meeeeeeeennnnn det er jeg
Pope cheats? Guldbrandt cheats? Cheats in 2016 LUL
Guldbrandt er så ringe jeg ikke fatter nogen overhovedet ville sige han snyder. Han kan jo ikke engang skyde 2 cifret i en pug mod Gold Nova's. #tilt er vi enige? i45871yeasufhasfujdajsido??
Du havde da absolut intet imod guldbrandt, indtil du glemte at record og de straffede dig for det? x)
Ændre ikke på om han er god eller ej, du må være helt fortabt barn
n1m4
Det her er det eneste jeg kan sige :P
faceit.com/en/csgo/room/9f81b03e-f07d-49ec-9ec6-e7..
Aj de trollede i guess :))
Det her er det eneste jeg kan sige :P
faceit.com/en/csgo/room/9f81b03e-f07d-49ec-9ec6-e7..
Aj de trollede i guess :))
Noget tid siden den kamp der se den her istedet faceit.com/en/csgo/room/543df91f-02f9-4d10-8b24-ad..
#32(Med 1 svar)
15. september 2016 kl. 12:39
miklosRegular

I må godt nok være dårlige når en gammel 1.6 pro med kun 1100 timer kan ødelægge jer så meget og i får så ondt i røven over det at i har behov for at snyde for at finde en grund til at i ikke bare er dårlige. :)
Blot fordi du har set en person spille på lan, betyder jo ikke at han ikke snyder.
vedde det ved jeg godt men har scrimmet mod hans hold et par gange hvor de fleste gange har gået vores vej og der har ikke været noget suspicious over nogle spillere imo. :)
Jeg kan godt forstå folk tror jeg snyder :3
#7(Med 5 svar)
14. september 2016 kl. 18:31
notaN1dglElite
Vinder af Kongen af Danmark

Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Sashi

er det dig ratzB aka profminas
Grineren post. Elsker at alle danskere får et ry for at snyde, hvis bare de "næsten" slår et bedre hold. God dansk scene vi har.
Ja hej venner jeg snyder