Nyt projekt – 4 seriøse spillere søges i Nordjylland, til nyt seriøst projekt.
30. november 2020 kl. 12:27
Lenson
Nyt projekt – 4 seriøse spillere søges i Nordjylland, til nyt seriøst projekt.

Hej Dust2,

Vi er et par folk bag et nyt men helt seriøst hold, som er ved at blive stablet på benene.

Vores mål er Elgigantligaen, efter nytår, når vi har fundet de helt rigtige spillere. Derfor søger vi de 4 bedste og mest dedikeret spillere, til at fylde pladserne ud på holdet.

Vi regner med at hele december går med at finde og prøve spillere af, som i første omgang skal prac sammen online, for at se om vi får sammensat det helt perfekte match.

Når holdet er fundet i løbet af/slut december, er vi også klar til at gå hele vejen og give jer spillere de bedste muligheder for at bliver endnu bedre sammen.

Vi regner med 1-2 ugelige træninger, når holdet er fundet, som vil foregå i vores lokaler i Frederikshavn.

Hvad tilbyder vi fra start når holdet er fundet:
• Lokaler til ugelig træning.
• Helt nye computere, stole, gear, mv. i lokalet.
• Servere.
• Betalt drikkevarer, frugt, snacks og mad til træning.
• Betalt transportudgifter, til og fra træning. (Kørselspenge, tog/busbilletter eller fri bil, hvis I er flere som kører fra samme sted)
• Udgifter til alle turneringer og lans betalt, inkl. mad og drikke.
• Spillertøj.
Bonusser:
Når vi rammer Elgigantligaen, har vi følgende bonusser.
Ender vi i top 5, skriver vi længere kontrakter med løn.
Ender vi i top 3 første sæson, giver vi også en bonus oveni.

Det vi forventer af dig som spiller:
• Dedikeret og seriøs.
• Lvl. 10 facecit. – Gerne over 2.500 elo. (Mindre kan også gøre det, hvis den rigtige spiller er der)
• At man vil bruge tiden på et seriøst hold, til holdtræninger, online prac og turneringer.
• Skal kunne indgå på et hold, hvor ting går op og ned.
• At du er mødestabil til holdtræning. (Vi betaler transportsudgifterne)
• (Ingen krav til alder)



Vi søger følgende spillere:
• IGL (Spiller er fundet, med god erfaring gennem mange år, tidligere hold og +3200 elo)
• Riffler
• AWP
• Lurker
• Supporter

Kunne du/I se jer selv i dette projekt og i en af de ledige roller, så send os gerne en kort besked om jer selv til mig, på mail: [email protected], eller herover Dust2.

Skriv gerne lidt om:
• Alder
• Erfaring
• Faceit niveau
• Evt. Tidligere hold
• Hvorfor du ønsker at tilgå et seriøst hold

Og husk at afstanden er ikke afgørende, hvis du blot kan møde op til 1-2 ugelige træninger, hvor vi selvfølgelig betaler transporten osv. så hold jer ikke tilbage med at sende os en besked.

Vi glæder os til at høre fra jer.
#1(Med 0 svar)
30. november 2020 kl. 12:32
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Lyder som et fedt projekt, hvis i gerne vil sælge jer selv lidt mere synes jeg i skal smide navn på den igl der er fundet. Altid fedt at vise for folk som kender mange inden man ansøger, gl med at finde folk :D
#2(Med 0 svar)
30. november 2020 kl. 14:24
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Puha, Frederikshavn er godt nok langt væk for rigtigt mange mennesker. Jeg håber ikke, at det bliver en hæmsko for jer, da det du har præsenteret lyder rigtigt lovende.

Kæmpe GL med projektet :)
#3(Med 0 svar)
30. november 2020 kl. 14:26
xyper04
Lyder helt vildt spændende, vildt spændende for en gut som bor i Sæby, og som gerne vil nå langt indenfor cs :)
#4(Med 6 svar)
30. november 2020 kl. 16:39
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det lyder meget spændende - også at det virker til, at der er noget økonomi inde over. :) Kan man få at vide, hvem IGL er?

Med forbehold at jeg har forstået noget forkert, så regner I med at køre et nyt hold i Elgiganten Ligaen efter nytår, med 1-2 træninger pr. uge? Det lyder ambitiøst i mit hoved. For at det skal lykkes, så tror jeg I skal have nogle etablerede navne ind, samt skrue en smule op for træningsmængden.
#5(Med 5 svar)
30. november 2020 kl. 16:49
BehinD
For mig lyder det som de vil starte ud i 2. div og så have et mål at ramme elgigant ligaen. Ved ikke om jeg også forstår dit forkert om du mener det er ambitiøst i 2 div?
#6(Med 4 svar)
30. november 2020 kl. 16:55
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ja, måske - jeg var i tvivl da jeg læste dette:

"Vores mål er Elgigantligaen, efter nytår, når vi har fundet de helt rigtige spillere. Derfor søger vi de 4 bedste og mest dedikeret spillere, til at fylde pladserne ud på holdet."

Måske det bare er min forforståelse, men når jeg snakker Elgiganten Ligaen, så tænker jeg på selve Ligaen.
Men uanset hvad, så tænker jeg det er ambitiøst at et nyt hold skal klatre fra 2. div. til Ligaen, med 1-2 træninger pr. uge.
#7(Med 2 svar)
30. november 2020 kl. 16:57
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tja tænker at de fleste folk bare kalder hele ligaen som helhed for elgiganten ligaen i daglig tale, selvom jeg også personligt mener at det er top ligaen der hedder det. Dog tænker jeg som behind skriver at det nok er 2.div da de jo nok ikke har et spot i top ligaen :D
#8(Med 1 svar)
30. november 2020 kl. 17:04
thiezen
Målet må vel være at spille med i toppen og rykke op til Elgiganten Ligaen. Det kan vel umuligt være et (godt) mål blot at spille i en liga uden at have ambitioner.
#9(Med 0 svar)
30. november 2020 kl. 17:38
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nej nej, men nu skriver han efter nytår som er når ligaen starter op igen.
#10(Med 0 svar)
30. november 2020 kl. 18:35
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men misforstå mig ikke, synes det er fedt, at de tør kaste sig ud i det! Udfordringen bliver nok at finde 5 spillere, som kan rykke op i Ligaen, som er villige til at satse på projektet og starte i 2. div - og selvfølgelig komme til Frederikshavn op til to gange i ugen.
#11(Med 0 svar)
1. december 2020 kl. 21:18
Ga1tov
Hey, jeg har sendt dig en mail. Har du set det ? :))
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.