Ny VP, ser stor potentielae
16. december 2019 kl. 10:42
Kagemand_V,2
Hvad syntes i om den nye VP, kan det blive en upset hold, der potentielt kan gå hele vejen, eller er det et flop som alle andre VP holde siden 2014-2018 hold
#1(Med 0 svar)
16. december 2019 kl. 10:44
Kagemand_V,2
glemte helt linket, her er det:
virtus.pro/en/articles/new-cs-go-roster
#2(Med 0 svar)
16. december 2019 kl. 10:52
Radski
Skuffende at de fravælger VP tidligere lineup, nu hvor de gjorde det så godt som de gjorde til Cs_summit. De har lidt de samme egenskaber med det nye lineup( thrower mod lowtiers, og vinder mod hightiers), dog et stærkere lineup.

Bud på gamle vp
Michu
Snax
Snatchie
Dycha
Vegi
#3(Med 4 svar)
16. december 2019 kl. 11:02
hekin
Der er ingen tvivl om at det nye lineup (AVANGAR) er stærkere end det gamle.
I bund og grund tror jeg VP som organisation sigter efter de resultater som de havde i Neos storhedstid, helt tilbage fra hans talenttid og frem til 2013-15 eller hvornår de nu begyndte at falde.

Der er enorm historik for en spiller som Snax i Virtus.Pro, hvorfor man måske kunne tro at det gamle lineup fik en længere snor end det har vist sig - men igen... Det handler helt sikkert om resultater og det nye lineup vil næppe lave en stor upset men de vil helt sikkert give bedre resultater og måske give VP en mulighed for at hente et endnu stærkere hold ind, i fremtiden :)

Personligt tror jeg det nye lineup er en del af en større plan, måske holder man fast i Jame men ellers tænker jeg det handler om at gå "et trin op" på en lang stige, hvis man kan sige det sådan :)
#4(Med 3 svar)
16. december 2019 kl. 12:58
Phoey
Tror at du har fat i den lange ende.
Jame er ung og har enormt talent, samt er en dygtig caller. Selv hvis han firepower begynder at droppe på sigt, så er der så meget værdi i en caller af hans kaliber.
Jame er en langsigtet investering.
#5(Med 2 svar)
16. december 2019 kl. 13:13
hekin
De er alle sammen unge (på nær AdreN) men ja, Jame har bare mere at byde på end de andre og hans talent ligner noget der rækker meget langt.

Hvis de andre viser sig at gennemgå en enorm udvikling, er det nok "bare" en bonus for VP :)
#6(Med 1 svar)
16. december 2019 kl. 15:29
Phoey
Det er jeg klar over. Har bare ikke ligeså stor fidus til de resterende. Qikert bliver vanvittigt dygtig også. Det er jeg ikke i tvivl om.
Det er helt sikker ham og Jame som er på lineuppet langsigtet.
#7(Med 0 svar)
19. december 2019 kl. 20:17
hekin
Ja måske qikert også er tiltænkt en langsigtet rolle :)
Tiden må vise men de har også en del at arbejde med synes jeg. Det ligner ikke at de alle 5 ridder på den samme bølge altid :)
#8(Med 0 svar)
20. december 2019 kl. 08:07
F1Z1K
Det bedste hold i verden, jeg håber, det bliver top-1 hltv og vinder en major endelig
Og AdreN er også den legendariske CS spiller
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.