Opret Log ind
Bænket spiller lånes ud
Spilleren tørner den næste måned ud for det nye FPX, melder hans hold.
Skrevet af: rask    26. januar 2021 16:59      

chrisJ har været en del af mousesports siden 2013. Nu lånes han ud til FPX.

mousesports bænkede i weekenden chrisJ for at gøre plads til nyerhvervelsen acoR, men nu er chrisJ atter at finde på serveren - for en stund.

Den næste måned er han nemlig lånt ud til Funplus Phoenix (FPX), skriver mousesports på Twitter.

chrisJ har det seneste knap halve år taget sig af AWP'en for mousesports, efter woxic smuttede til fordel for Cloud9.

Men nu er han altså til overs, efter acoR blev hentet ind i weekenden og allerede har været i ilden for karrigans tropper.

I stedet kommer chrisJ nu til FPX, hvor hans gamle holdkammerat STYKO er at finde. Det er tre andre spillere fra den gamle GODSENT-kerne, heriblandt Farlig, også.

LÆS OGSÅ
Officielt: Dansker er på plads i FPX

Dermed er FPX' holdkort helt på plads forud for Dreamhack Open January Europe, der begynder onsdag i denne uge. Her er første kamp mod Evil Geniuses, der skydes i gang klokken 15.

FPX består af disse fem spillere:

  • fi zehN
  • me Maden
  • dk Farlig
  • nl chrisJ
  • sk STYKO
     
  • se Devilwalk (coach)
#1 Wasin
2021-01-26 17:27
Et spændende hold hvor Chris helt sikkert kan bidrage med en masse taktisk, og firepower. Jeg troede de ville hente sunny, det virkede så oplagt - måske han har fået andre/bedre tilbud.
#5 Hunt
2021-01-26 17:48
firepower? Han kommer med en solid 0,9 rating
#6 Wasin
2021-01-26 17:50
Over de sidste 3 måneder, det er korrekt. Derfor mener jeg ret beset stadig han er en god spiller :)
#8 vict1924
2021-01-26 18:10
Ah ik firepower
#9 Wasin
2021-01-26 18:23
Jeg mener han er en dygtig og uortodoks spiler. De roller han spiller er oftest meget aggressive og risikobetonet og jeg mener slet ikke han er dårlig aim wise!
#13 whitebear22
2021-01-26 21:26
Det nytter ikke noget at have et godt aim, hvis man altid spiller risikobetonet - man kan ikke skyde nogen, hvis man er død.

Når det er sagt, så tror jeg godt, jeg ved hvad du mener - han er ikke så dårlig individuelt, som statistikken de sidste 6 måneder indikerer :)
#14 Wasin
2021-01-26 22:22
Jeg tror ret beset vi er enige. Men ofte ser jeg også ChrisJ som typen der tager et risikabelt play for at finde noget i en situation hvor alt andet ikke virker, eller de er i undertal.

Der er det sgu nemmere at være f.eks. NiKo fra G2 som altid er sidst tilbage og tit lige 'patter' sine stats lidt på den måde. Jeg ved godt NiKo selvfølgelig er langt bedre, det var bare lige det eksempel der faldt mig først ind :D
#10 strogie
2021-01-26 18:40
Han har været så ringe på det sidste, de har nok lånt ham for at være twitter kriger og måske igl :D
#12 Wasin
2021-01-26 18:49
Haha medgivet han har været i en down periode. Men hvem ved hvor længe han har været klar over han skulle udskiftes, der kan være forskellige faktorer der spiller ind!

https://www.youtube.com/watch?v=6zqUv9Zj764

Awp kriger aka the wolf of wall street måske? ;)
#2 MrbecherM
2021-01-26 17:30
Hvem caller for FPX?
#4 Hunt
2021-01-26 17:48
chrisJ
#3 Hippi
2021-01-26 17:32
Han kommer med en masse erfaring til holdet.
#7 unclejakes
2021-01-26 18:06
FPX regner med bare at blive ved med at låne IGL's?
#11 fLix8
2021-01-26 18:45
Kan være at de prøver sig lidt frem. Kunne dog godt forestille mig at de signer chrisJ. Der er ikke så mange IGL's med erfaring.