Opret Log ind
Dansk topspiller præsenteret i mousesports
Den 23-årige AWP-spiller har sin første officielle kamp med mousesports allerede på mandag.
Skrevet af: Amalie    23. januar 2021 19:15      

acoR vil fremover repræsentere mousesports.

mousesports har netop præsenteret danske acoR, der skifter fra MAD Lions til det europæiske mandskab.

Medierne HLTV og 1pv.fr kunne i sidste uge fortælle, at mousesports havde sat næsen op efter den danske AWP-spiller, der som forventet erstatter ChrisJ. mousesports har angiveligt også Renegades ingame leader, dexter, i kikkerten, som erstatning for karrigan.

LÆS OGSÅ
Medier: mousesports har dansker i kikkerten

acoR får sin debut i mousesports-trøjen allerede på mandag, da mousesports deltager i cs_summit 7. Her er de placeret i gruppe B sammen Heroic og MIBR samt FaZe, som de møder i åbningskampen mandag. 

Skiftet ser endnu en dansker i top-10, da mousesports indtager 10. pladsen på verdensranglisten, 12 pladser over MAD Lions, der er rangeret som verdens nummer 22.

Ifølge mediet DBLTAP bliver det 18-årige TMB, der skal udfylde tomrummet, acoR efterlader hos de danske løver. 

LÆS OGSÅ
Medie: TMB skal erstatte acoR

acoR var en del af Tricked-holdet, der senere blev til MAD Lions, i mere end to år, hvormed han vandt V4 Future Esports Festival 2019 og Flashpoint 1, der må ses som danskerens største præstationer til dato.

Du kan læse om hele acoRs rejse med det danske holder i understående artikel.

LÆS OGSÅ
Historien om vaskebjørnens forvandling til dyrenes konge
 

Mousesports består nu af:

  • dk karrigan
  • dk acoR
  • sk frozen
  • ee ropz
  • lt bymas
     
  • dk mithR (coach)
  • nl ChrisJ (bænket) 
#1 olsen225
2021-01-23 19:18
så fortjent altså..... så mangler der kun dexter for karrigan boom
#2 Sander
2021-01-23 19:33
Vildt!
#3 SEBM1337
2021-01-23 19:34
Vild progress acor har lavet de sidste 12-18(?) måneder gennem tiers... fortjent!
#4 bruja
2021-01-23 19:35
Såååååådan!!!!!! Fuckin fan
#5 tOPZ
2021-01-23 19:40
Vildt roster! Ærgerligt Karrigan muligvis skifter til FaZe, er ellers fan af dette lineup.
#9 fLix8
2021-01-23 20:25
+1
#14 b1ng0_o
2021-01-24 08:56
+1 ! Tror det er dumt at afskrive karrigans kunnen, som nogle herinde desværre gør. ;)
#6 Hunt
2021-01-23 19:43
Kæmpe fan!
#7 DH_JanLund
2021-01-23 19:51
Ham kunne de ellers godt have brugt i AGF :/
#8 strogie
2021-01-23 19:58
Mega nice :)
#10 unclejakes
2021-01-23 20:29
Glæder mig til at se hvad de kan. Er mest bekymret for om bymas/frozen falder af på den, når de ikke har karrigan, men acoR/Dexter er jo helt klart firepower upgrade over chris/karrigan.
#11 SEVEN
2021-01-23 20:42
MEGET fortjent, men samtidig ønsker jeg det bedste for ChrisJ.
acoR fortjener en chance på øverste hylde, så jeg håber han kan levere, samt at de kan holde på ropz.

ChrisJ har givet meget til mouz, så jeg håber for ham at han kan finde et decent team.
#12 unclejakes
2021-01-23 20:56
Hvis han bliver IGL for FPX (gamle godsent) så er det da vidst så godt som det kunne blive
#13 pHENOMENON
2021-01-23 22:23
Det er fandme giftigt!
Bliver spændende at se hvem de hiver ind i stedet for karrigan hvis rygterne er sande! Det er også en stor opgave at løfte så erstatningen skal være verdensklasse
#15 whitebear22
2021-01-25 01:24
Jeg håber, det kan få Karrigan til at forlænge sin kontrakt. Nu har han igen det på holdet, han havde med woxic (før ballade og salg) - en AWP’er, der på sine gode dage dominerer og på sine dårlige stadig er stabil.

Da ML var bedst var acoR vel en af de 10-15 bedste AWP’ere i verden.
#16 MrBlond
2021-01-25 20:43
Fedt for Acor :D Han er en giftig og spændende spiller! :)