Opret Log ind
Sådan ser grupperne ud i cs_summit 7
Der er dansk deltagelse i alle turneringens tre grupper, men især én gruppe er pakket med danskere.
Skrevet af: JSand    21. januar 2021 20:20      

Cloud9, som har es3tag på holdkortet, består i øjeblikket blot af fire spillere.

Heroic får selskab af karrigans mousesports og Kjaerbyes FaZe, mens også MIBR er havnet i gruppe B, når cs_summit 7 bliver skudt i gang i næste uge.

Det står klart, efter turneringsarrangøren offentliggjorde grupperne på Twitter tidligere i dag.

Foruden de danske deltagere i gruppe B, så byder turneringen også velkommen til et væld af andre danske spillere.

Her pryder valdes OG nemlig deltagerlisten, mens også Complexity tilslutter sig det internationale mandskab i gruppe A. Samtidig er Cloud9, som har es3tag på holdkortet, blevet tildelt en plads i den tredje og sidste gruppe, nemlig gruppe C.

De tre grupper lyder som følger:

Gruppe A

  • eu OG
  • eu Complexity
  • se fnatic
  • se Dignitas

Gruppe B

  • dk Heroic
  • eu mousesports
  • eu FaZe
  • br MIBR

Gruppe C

  • br FURIA
  • cis Virtus.pro
  • se NiP
  • eu Cloud9

Turneringen bliver spillet mellem den 25. og den 31. januar, og der er derfor ikke mange dage, indtil det hele går løs.

For Cloud9s vedkommende bliver det spændende at se, hvad der sker, da de senest annulerede kontrakten med deres AWP'er, woxic, hvorfor de blot består af fire spillere i øjeblikket.

Turneringen bliver spillet i et format, hvor de to tophold fra hver gruppe går videre til slutspillet. De resterende to pladser findes blandt de tre tredjepladser såvel som den bedste fjerdeplads, da disse hold får en sidste chance for at gå videre fra gruppespillet.

LÆS OGSÅ
1,2 millioner på højkant

LÆS OGSÅ
Annullerer stjernespillers millionkontrakt

#1 BehinD
2021-01-21 20:33
Spiller mouz turneringen med karrigan?
#2 MrBlond
2021-01-21 21:04
Det tænker jeg da, hvem skulle de ellers have med som IGL?
#4 BehinD
2021-01-21 21:13
Var bare efter alle de rygter der har været
#5 MrBlond
2021-01-21 21:58
Ja, det er rigtig men jeg synes ikke, der har været om hvem det skal erstatte ham, men det rigtig der har været rygter, men er sikker på han stadig skal igl til denne tunering.😉
#7 olsen225
2021-01-21 22:14
dexter fra renagades og acor istedet for chrisj
#8 MrBlond
2021-01-21 22:24
Er det Aktuel her, til Cs Summit??
#9 olsen225
2021-01-21 22:27
pas det er jo kun rygter
#13 MrBlond
2021-01-22 09:58
Præcis!
#10 Johnny_737
2021-01-21 22:44
Det bliver i hvert fald spicy hvis han lige når at skifte til Faze inden, når de er i samme gruppe.
#3 MrBlond
2021-01-21 21:04
Spændende grupper!
#6 unclejakes
2021-01-21 22:12
Bliver spændende at se, om Cloud9 har fået styr på deres shit. Tænker at det godt kan gå lidt galt at Alex både skal opbygge holdet og lære at spille awp på samme tid, men i det mindste ved han, hvad han gerne vil have ud af awpen.
Det er ikke en nem gruppe der er havnet i.
#11 Hunt
2021-01-22 05:39
Kan man ikke bare give awp´en til es3tag? Han har trods alt spillet med den før, samt det med igl + awp ikke virker super godt.. cadian har vist det dele af 2020 (fallen tidligere), men samtidig lukker det for muligheden folk som farlig og acor på heoric fx.
#12 HUNDEN
2021-01-22 09:45
Bliver spændende at se, om North har fået styr på deres shit. Tænker at det godt kan gå lidt galt at MSL både skal opbygge holdet og lære at spille awp på samme tid, men i det mindste ved han, hvad han gerne vil have ud af awpen.

Ændrede lige et par ting i din tekst. Jeg tror ikke på at en dedikeret rifle, kan gå ind og spille awp og calle, hvis man gerne vil i top5-10.
Alex er en kæmpe playmaker, hvis de mister ham som playmaker pga han skal være awp - så tror jeg ærlig talt, at top15 bliver svær at nå for det lineup.
#14 unclejakes
2021-01-22 15:28
Jep. es3tag er deres anden playmaker, så realistisk set ville det være en af deres playmakers, der skulle samle awpen op, når de vælger at hive xeppa ind.
Umiddelbart, så husker jeg ikke xeppa som en playmaker type, men mere som stjerne-rifler, 2./3. spiller ind på et bombsite. Mezii er nok for uerfaren til at gøre det og floppy spiller lidt som bubzkji, bare uden at tage lige så mange chancer.

Bekymringen er, at de får nogle ret tamme defaults og mid-rounds.

Mht. analogien til North, så kan jeg ikke helt huske hvornår MSL valgte at skifte til awpen. Var det efter Mertz røg? Anyway, det er jo et godt eksempel på, at det bare ikke er godt nok med "en ok awper", som jeg vil kalde MSL, hvis man gerne vil gøre sig gældende i toppen.
Det kræver et hold som Liquid, hvor alle de andre spillere rammer topform, for at de kan gøre sig gældende uden en stærk awper.
Jeg synes de kampe de har spillet med Fallen nu giver SÅ meget mere mening.