Opret Log ind
Henter dansker som stand-in
Complexity får et dansk flag forud for BLAST Premier Global Final, da holdet benytter sig af en dansk stand-in.
Skrevet af: JSand    12. januar 2021 18:32      

blameF skal også lede JUGi, når BLAST Premier Global Final 2020 løber af stablen.

Jugi får igen mulighed for at bevise sit værd på den store scene, når han skal agere stand-in for Complexity i BLAST Premier Global Final 2020.

Det afslører organisationen på Twitter.

Det er ellers ikke mange dage siden, DBLTAP kunne berette, at den danske AWP-spiller var på vej til at tilslutte sig Liquids VALORANT-hold, men nu er han altså atter at finde på den store Counter-Strike-scene.

LÆS OGSÅ
Medie: Dansk stjerne på vej til Liquid

I starten af december blev Complexitys egen AWP'er, poizon, hasteindlagt på hospitalet, og organisationen benyttede sig derfor af en stand-in inden jul, og dette er altså fortsat en realitet.

LÆS OGSÅ
Stjernespiller hasteindlagt

JUGis seneste kamp på HLTV var i midten af november, hvor han hjalp til i Secret. Her blev det dog kun til to kampe, og forinden de to var hans seneste opgør helt tilbage i starten af juni, hvor han spillede med Astralis.

Complexity består af følgende i BLAST Premier Global Final 2020:

  • dk blameF
  • dk k0nfig
  • dk JUGi
  • us RUSH
  • au jks

BLAST Premier Global Final 2020 bliver skudt i gang tirsdag den 19. januar, men vi får først Complexity at se om onsdagen den 20.

Turneringen løber helt indtil den 24. januar, og med en præmiepulje på hele seks millioner kommer der altså pres på JUGi, når han skal agere stand-in.

LÆS OGSÅ
Her er Astralis' modstander

#1 Madsen
2021-01-12 18:37
det skrev jeg tidligere hvor ingen troede på mig :)
#2 klit
2021-01-12 18:38
Så er du da dagens høvding. Tillykke med det.
#3 Madsen
2021-01-12 18:41
Tusind tak
#4 Tyze
2021-01-12 18:43
hehe :D
#5 Sander
2021-01-12 18:44
Stor chance for JUGi! Håber han griber den, så vi igen snart ser ham fast på et tophold
#12 MattShades
2021-01-12 19:18
Same! Hvor kunne det da være fedt, hvis han endelig fik modbevist sine kritikere.
#6 Hippi
2021-01-12 18:56
Øv det ikke bliver nato eller larsen..
#7 Madsen
2021-01-12 18:58
Nato har vidst haft chancer nok :)
#16 Hunt
2021-01-12 19:41
Med en riffel og med et hold i øst og vest...
#20 Kristja
2021-01-12 21:13
Han har da også haft lov til at spille AWP på Complexity hele 2 gange :)
#9 Ahmed
2021-01-12 19:05
Haha
#11 strogie
2021-01-12 19:18
Han er da meget bedre end nato og Larsen :D
#14 brezzy
2021-01-12 19:39
Ahhh meget og meget bedre vil jeg ikke sige..
#18 Hippi
2021-01-12 20:12
Kan godt være, men man må vel gerne være lidt bias? :D
#19 strogie
2021-01-12 20:30
Larsen er der lidt potentiale i som awp men nato er jeg ikke fan af på sådan et hold :)
#8 whitebear22
2021-01-12 19:04
Jugi på et velfungerende tophold, hvor han får mulighed for at spille sin favoritrolle - det glæder jeg mig til at se :)
#10 Madsen
2021-01-12 19:17
Håber virkelig på at han spiller godt og for en fast plads på holdet men tvivler dsv :(
#15 Luffe-
2021-01-12 19:39
100 procent han ikke får en fast plads, ligemeget hvad. Men en god turnering, og så er der hurtigt intresse fra andre hold :)
#22 antuzul
2021-01-12 22:38
Er det så sikkert? Jeg syntes ellers poizon spillede virkelig dårligt sidste 2020 og generelt havde alt for lidt impact. Så hvis Jugi nu overraskede og bare jernede derudaf, så kunne der vel være en lille chance? :-D
#23 Luffe-
2021-01-12 23:24
Du har ret. Man skal aldrig sige aldrig. Meeeen jeg tror simpelhent ikke på det. I min optik så spiller han for en kontrakt med et andet hold :)
#17 whitebear22
2021-01-12 19:56
Jeg tror ikke, at han kan vippe poizon af pinden uanset hvad. Men han kan reelt spille sig til en kontrakt hos andre gode hold, der overvejer at signe en AWP’er :)
#13 Luffe-
2021-01-12 19:35
Kom så Jugi for fanden. Vis du høre til på øverst hylde. :)
#21 unclejakes
2021-01-12 22:10
Håber også han har et godt event! Er bange for, at der skal mere end bare et godt/godkendt event til, for at han bliver interessant for top 30 hold igen.

I det mindste får han en fair chance denne gang, og ikke som rifler på et Astralis, der også havde Snappi som stand-in.
#24 Enrique
2021-01-12 23:24
Glæder mig satme til at se ham i aktion - forhåbentlig kommer det til at gå godt. Savner ham fra hans Heroic-tid, der var han dælme vild!
#25 RAVN
2021-01-13 07:17
Jeg håber så inderligt at han viser sit værd. Vil gerne se Heroic jugi eller i det mindste bare noget fremgang. 🤞🏻