Opret Log ind
Nu får Norths nye rekrutter debut
Kristou og kreaz får skudt tiden i North i gang med en duel mod FURIA.
Skrevet af: mad0    1. december 2020 12:30      

Kristou og North starter DreamHack Masters Winter ud med en duel mod FURIA.

For en uge siden blev aizy og MSL placeret på bænken hos North, hvilet banede vej for de to nye rekrutter, der får deres debut mod FURIA i DreamHack Masters Winter.

De to nye rekrutter, Kristou og kreaz, starter opholdet i North ud med et opgør mod verdens syvende bedste mandskab, FURIA.

Samtidig skal NiKo og resten af G2 i aktion mod hviderussiske Nemiga, der er placeret som verdens nummer 21 på HLTVs rangliste.

Senere i dag skal blandt andet Kjaerbye, Snappi og es3tag i spil på serveren. Her støder de to førstnævnte sammen.

DreamHack Masters Winter 2020 Europe
Bedst af tre maps
FURIA
2 - 0
North
de_overpass 16 - 4 de_overpass
de_inferno 16 - 6 de_inferno
de_nuke de_nuke

DreamHack Masters Winter 2020 Europe
Bedst af tre maps
G2
2 - 0
Nemiga
de_mirage 19 - 16 de_mirage
de_dust2 16 - 7 de_dust2
de_nuke de_nuke

Kampene kan følges på HLTV Live.

#1 Martin
2020-12-01 12:35
Jeg forstår ikke kreaz blev valgt over TMB, men nu vi se.
Bliver spændende med gade tilbage som caller.
#2 klit
2020-12-01 12:54
Det er North, hvad havde du forventet? Dødt projekt, IGEN.
#3 DH_JanLund
2020-12-01 13:43
Man kan jo ikke bare rippe en samarbejdskub... Det er jo ikke fordi de bænket kommer den anden vej.
#6 Martin
2020-12-01 13:59
Nu er AGF vel mere en farm end et reelt samarbejde?
#12 DH_JanLund
2020-12-01 16:13
Der vokser ikke nyt uden spir. Men ærligt ved jeg heller ikke hvad pokker denne samarbejdsaftale giver AGF. Det virker helt tosset lige efter de faktisk slog north :/ Som AGF mand er det altid stramt at blive underlagt FCK (North)
#13 Martin
2020-12-01 16:51
Synes nok jeg havde set dig et sted:

https://www.youtube.com/watch?v=OyJTfuvJa9g&fe..
#4 vict1924
2020-12-01 13:46
Kreaz er kun stand in. Så håber de går med TMB
#5 cleansation
2020-12-01 13:59
Ja kreaz er standin, og nok lidt et udtryk for hvad man lige kunne få fat i til billige (gratis?) penge, indtil man finder den rette kandidat. De har allerede sagt at de kommer til at prøve flere forskellige af.
#7 Martin
2020-12-01 13:59
Tænker han en del af den nordisk tankegang de gerne vil have.
#8 Jerry
2020-12-01 14:20
De 2 rekrutter ser ikke godt ud i den her kamp mod Furia.... :(
Få Jumpy ind igen ;-)
#9 sekke
2020-12-01 14:29
Jeg forstår simpelthen ikke Norths valg af igl. Gade har kun begået sig som igl i North, i en periode hvor de intet har præsteret. Fred med at North gerne vil beholde gade, men jeg så hellere at man hentede netrick, bird, sycrone eller acilion, så får man en igl der har bevist at han ved hvad han laver, omend på et lidt lavere niveau, men imo er de andre klubber ikke langt under North.
#10 vict1924
2020-12-01 14:51
De har lekr0 på holdet, vælge ham i stedet for eller prøve at omskole cajunb til igl også gade kan fokusere på at fragge
#11 sekke
2020-12-01 15:36
Problematikken ligger jo i at lekr0 ikke gad at være igl mere, men ja, han er alle dage bedre end gade. :)
#14 MrBlond
2020-12-01 22:25
God debut standard