Opret Log ind
Hævnen er sød
AGF har med en sejr sendt Apeks ud af Dreamhack Open November, og får samtidig også hævn for gårsdagens nederlag.
Skrevet af: mad0    27. november 2020 19:30      

Lukki var flyvende på opgørets første map.

AGF blev sejrherrerne i dagens duel mod vores naboer fra Apeks i Dreamhack Open November. Holdene stødte også sammen med nordmændene i går, hvor Apeks kunne kalde sig for vinderne.

Dagens duel, hvor AGF kunne få hævn for gårsdagens nederlag, blev påvegyndt på Inferno, hvorpå det aarhusianske mandskab hurtigt viste, hvem det bedre hold var, da holdet hev intet mindre end 12 T-runder hjem.

Efter flere runder frem og tilbage blev det til AGF-sejr, der blev forfulgt af en tæt duel på Mirage, hvorpå det hele skulle afgøres i overtid. I modsætning til gårsdagens kamp blev AGF holdet, der sejrede i overtid i dag.

LÆS OGSÅ
Overtidsdrama i AGFs åbningskamp

AGF fik dermed hævn for i går, og er samtidig klar til slutspillet i Dreamhack Open November, der sættes i gang i morgen, hvor AGF-mandskabet skal i ilden mod Gambit.

DreamHack Open November 2020
Bedst af tre maps
AGF
2 - 0
Apeks
de_inferno 16 - 9 de_inferno
de_mirage 19 - 16 de_mirage
de_overpass de_overpass

#1 Rubel
2020-11-27 19:38
Det er virkelig en skidt opløsning (nogle af) disse stat tabeller bliver vist i :/
#2 kalle
2020-11-27 19:56
Man skulle næsten tro de ville kunne lave det sådan at man satte et "link-billede" eller hvad fanden man skal kalde det ind på dust2, sådan at hvis du derefter trykker på billedet så ryger du til HLTV.
Ikke at de bare connector til HLTV men at man nærmest bare copy paster et udtryk af HLTV sådan som det her: https://imgur.com/a/FJy3u3U
Tænker også det er nemmere for skribenten bare at kunne skrive et kode ind eller sådan noget.

Har ikke forstand på web developing men tænker det er muligt :D
#4 Rubel
2020-11-27 19:59
Ja det kunne være ret fedt. Så ryger du automatisk ind og kan se dybde gående stats og clips osv. Det ligner dog nu, at de har opdateret billedet, til at være en meget bedre kvalitet
#3 Sander
2020-11-27 19:59
Vil du ikke tage et ss af, hvordan det ser ud hos dig?
#6 Rubel
2020-11-27 20:00
Det er LIGE blevet opdateret, nu er det helt crisp. Før var det som om der var "zoomet" på teksten og det fremstod meget blurry
#19 Sander
2020-11-28 09:02
I orden. Vi kan desværre kun indsætte billeder af stats, men vi har et tool til at få billederne, så de altid er ens, så der må være sket en fejl der i denne omgang.
#5 Radski
2020-11-27 19:59
Tror bare du mangler briller eller noget, for kvaliteten er stabil nok
#7 Rubel
2020-11-27 20:00
#6
#8 Radski
2020-11-27 20:03
Ah okay min fejl! Kan også godt se det måske var lidt flabet skrevet af mig, men jeg mente det sådan helt seriøst, hvis nu du ikke kunne se det jeg så ^^
#9 Rubel
2020-11-27 20:06
Tro mig, jeg kneb øjnene sammen for at tjekke om det var mig den var gal med. Men det var virkelig blurry. :D Så trykkede jeg F5 og så var den perfekt :D
#10 vict1924
2020-11-27 21:30
North burde snuppe TMB, han er et monster
#11 Iceyyy
2020-11-27 21:31
+1
#12 kalle
2020-11-27 22:40
De burde gøre som Gambit, hente AGF giv dem bedre løn og bedre forhold, Lav dem til North.ACD og senere hen til North main istedet for at splitte hold ad og hive dem ind i deres lorte lineup :D
#13 Kristja
2020-11-27 23:01
Stabilt bud. Ville dog skifte netrick ud så. No hate, men hans fiewpower er godt nok under middel.
#15 BehinD
2020-11-27 23:15
Enig med den, hvem ville du hive ind? Mit eneste bud ville være sycrone
#16 vict1924
2020-11-27 23:55
Lekr0 eller gade
#18 BehinD
2020-11-28 00:00
Ingen af dem har ligefrem imponeret som igl
#22 Kristja
2020-11-28 10:18
Sy tone er et godt bud faktisk! På tide han får lovtil at vise sit værd, på et højere niveau :)

Ellers har vi selvfølgelig MSL, hvis han altså ville omskole sig selv, til at være en god support, og droppe det ego ihft, at være en star player med awpen ^^
#17 vict1924
2020-11-27 23:57
Hvis jeg var north så ville jeg hente tre ind fra AGF. Froselv, tmb og kristou, så ville jeg beholde Lekr0 som igl og mentor og Gade/Cajunb som supporter
#21 DH_JanLund