Opret Log ind
Heroic overlever i BLAST
Til trods for en hård medfart på første map, formåede Heroic at vende kampen til deres fordel.
Skrevet af: annemai    26. november 2020 23:51      

cadiaN formåede at lede Heroic-tropperne til en sejr over Endpoint.

Heroic slog Endpoint i dagens sidste opgør i BLAST Premier Fall Finals. Kampen var i formatet single-elimination, hvorfor taberen af opgøret ville ryge direkte ud af turneringen.

Kampen blev skudt i gang på Train, og her var det først danskerne, der fik lagt sig i spidsen. Efter halvlegen formåede Endpoint dog at hente hele otte runder hjem i streg, hvorfor de kunne lukke mappet 16-11.

Næste map bød på Overpass, og her var Heroic endnu en gang klar fra start. Denne gang holdt niveauet dog hele vejen, og danskerne tog derfor banen med 16-8.

Kampen skulle derfor afgøres på Inferno, og her blev det en del tættere, før Heroic i sidste ende kunne tage sejren.

BLAST Premier Fall 2020 Showdown
Bedst af tre maps
Heroic
2 - 1
Endpoint
de_train 11 - 16 de_train
de_overpass 16 - 8 de_overpass
de_inferno 16 - 12 de_inferno

Med sejren møder Heroic derfor mousesports i morgen aften, hvor kampen endnu en gang er i formatet single-elimination. Taberen ryger derfor ud af turneringen, hvorfor det er en vigtig kamp at vinde.

#1 MasterFastMan
2020-11-27 00:18
Casper 'Maskine' Møller 💪
#2 PillerPaller
2020-11-27 03:10
Med afstand Danmarks bedste cs-spiller disse dage - fuldstændig vanvittigt at bære sit hold i den udstrækning som både IGL og Coach :)
#3 sirr
2020-11-27 06:47
Enig i han er en af de bedste pt - men med afstand? blameF har da bedre rating og kast og er også IGL?
#4 zyh
2020-11-27 07:13
Jeg tror du skal tage det han skriver og så bare læse det som jeg gør. Casper gør det fandens godt i øjeblikket!
#7 sirr
2020-11-27 08:08
Haha, jamen det er ikke forr at tale ned om Casper, han er og har længe været enormt god - det er der vist ingen der tvivler på. Pt. er vi dog i Danmark vanvittig heldige ift. at have så mange IGLs der også kan skyde fra sig, på højeste niveau.
#16 zyh
2020-11-27 11:58
Jeg tror egentlig vores mentalitet sørger for gode ingame leaders. Vi har noget "power" og nogle benhårde personligheder ind imellem og går sjældent på kompromis i modgang. Dertil skabes der også gode spillere med overblik er min erfaring. Du har nemlig ret, vi har haft en god årrække med massere af ingame leaders som har givet deres erfaring videre.
#5 Madsen
2020-11-27 07:24
De har godt nok ik set gode ud de sidste par kampe
#6 fremilyset
2020-11-27 08:00
Kan du huske den her:

Var det ikke noget ala "fedt for ham, der var ingen fremtid i Heroic"
#8 Madsen
2020-11-27 08:27
Det kan jeg ikke nej skulle jeg have skrevet det? :)
#9 Sander
2020-11-27 08:31
https://www.dust2.dk/Nyheder/9823-complexity-hente..
#11 DtN
2020-11-27 10:10
Lynhurtig ⚡
#13 Madsen
2020-11-27 10:45
Haha det havde jeg sgu glemt
Men tror alle dengang ville have været enig i hans beslutning
Den dag i dag skulle han nok have valgt at blive men det er nemt at være bagklog :)
#14 Sander
2020-11-27 10:53
Det ved jeg ikke, om han skulle. Mit bud er, at han tjener 2-3 gange så meget i Complexity og at deres faciliteter også er meget bedre, og det betyder altså også meget.
#15 Madsen
2020-11-27 10:55
Enig men hvis man tænker på de sidste par måneder er Heroic klart bedre end complexity resultat mæssigt 😊
#10 Hateville
2020-11-27 08:32
WHAT? Har han skrevet noget han ikke vidste noget om?
#12 unclejakes
2020-11-27 10:15
Nu var det ikke fordi flamez imponerede i de sidste 2 maps, men han er sku værd at kigge på for hold lidt længere oppe af rangstigen, hvis de vil hente nyt blod
#17 Hunt
2020-11-27 13:43
Han er ret vild, så ham gøre det rigtig godt for singularity i sommers også! :)