Opret Log ind
Complexity henter blameF*
blameF er færdig som Heroic-spiller, da han skifter til den amerikanske organisation Complexity.
Skrevet af: Sander    26. september 2019 19:34      

blameF er ny Complexity-spiller.

Opdatering: Complexity har nu også præsenteret RUSH som ny spiller.

Den danske nu tidligere Heroic-spiller blameF trækker den hvide trøje med stjernen på brystet over hovedet, da han skifter til Complexity.

Det har den amerikanske organisation netop offentliggjort i en video på YouTube.

Efter Complexitys skuffende exit i New Challengers Stage ved StarLadder Major i Berlin lovede direktør Jason Lake ændringer på holdet, og kort tid efter var Rickehs dage i Complexity talte.

De resterende spillere fra det tidligere lineup er dog fortsat en del af Complexity, men det er uvist, om de alle får lov til at forblive en del af startfemmeren.

Det er blot fire dage siden, at netop Jason Lake skrev på Twitter, at han var på vej til Danmark, og allerede der blev der spekuleret i, om han var ude på at hente en eller flere danske spillere.

Med signingen af blameF er dét en realitet, og den 22-årig dansker rykker derfor teltpælene op, da holdet spiller og træner i GameStop Performance Center i Dallas.

Complexity består nu af:

  • us Shahzam
  • us oBo
  • us SicK
  • uk dephh
  • dk blameF
  • us RUSH
     
  • uk keita (Coach)

Heroic består nu af:

  • dk stavn
  • dk es3tag
  • dk b0RUP
  • dk Snappi
     
  • dk LOMME (Coach)

Heroic skriver på holdets hjemmeside, at Snappi overtager rollen som holdets caller.

#1 mad0
2019-09-26 19:35
Hvad fuck... den kom ud af det blå
#2 reweN
2019-09-26 19:36
ISKOLDT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
#3 Kjasper
2019-09-26 19:36
Hvad???
#4 khurii
2019-09-26 19:37
?
#5 Celebrations
2019-09-26 19:39
:O
#6 OJ1738
2019-09-26 19:39
Hvem skal gå først på det lineup 😅?
#39 sAM
2019-09-26 20:09
Det skal RUSH oskarfar
#7 xone
2019-09-26 19:39
medmindre at de vælger at annoncere alle heroic spillerne 1 efter 1, så giver det her skifte absolut ingen mening, hvis man kigger på rent karriere baseret.

Hvis man derimod kigger på oplevelse og økonomi... Så giver det ret god mening.
#19 b0ychild
2019-09-26 19:48
Er helt retard, nvm.
#78 PHedemark
2019-09-26 22:12
Jeg synes tværtimod at det giver perfekt mening for blameF. Hvad er det egentlig han kan opnå i Danmark? Skal han sidde og vente i noget der ligner top 15 som max, på at Astralis, North eller måske OpTic (hvis de får en slagkraftig org) får et åbent spot?

Hvis han løser opgaven i USA, på en kontrakt der er bedre, i en organisation der investerer kraftigt i både spillere og miljø, så åbner der sig mange flere døre, end hvis han gør Heroic til et top 10 hold.
#81 xone
2019-09-26 22:48
Min kommentar var skrevet inden at coL offentliggjorde RUSH, og det gør alt andet lige hans job lidt nemmere.

Jeg er da helt enig i, at HVIS han løser opgaven med coL, så åbnes der langt flere døre jeg ser ham bare ikke åbne disse døre med det nuværende lineup. Det er for mig at se, simpelthen for ringe.
#93 PHedemark
2019-09-27 11:04
Det er meget sandsynligt, men coL er jo ikke færdige med at investere, det ligger tydeligt i Jasons statements, så du skal nok give projektet 6-12 måneder før du ser hvem han kommer til at arbejde med.

Desuden, hvis det ikke virker, så er hans stjerne i Danmark jo ikke blevett mindre, og han vil til enhver tid kunne træde ind på samme niveau som Heroic skulle han komme tilbage. For mig at se, er det en risk-free beslutning.
#99 PHedemark
2020-12-03 13:29
Nå jamen vi fik jo begge to ret. blameF er blevet en top 10 spiller i verden som IGL på et super hot team.

Heroic er blevet et top 5 hold i verden. Det var de måske ikke blevet med blameF, men hvis cadiaN kan tage dem derop kunne han måske også.
#8 REIB
2019-09-26 19:39
Ad ad ad! Bevis på en mand der kun går efter penge!
#16 zaecole
2019-09-26 19:42
Så hvis du fik et jobtilbud på en god arbejdsplads med højere løn, så ville du takke nej?
#17 walle
2019-09-26 19:45
Bedre arbejdsplads, vel at mærke
#61 Kanstrup
2019-09-26 20:47
sindsyg arbejdsplads, vel at mærke. Samarbejde med dallas cowboys. kæmpe dyrt mangemillion faciliteter, i US fucking A. man skal være sindsyg for ikke at tage imod det tilbud.
#23 NiveK
2019-09-26 19:53
Snakker du om? Er du 14 år gammel? Sådan en mulighed med de midler de har. ALLE ville tage derover hvis de har en lille smule fornuft
#24 REIB
2019-09-26 19:55
Jeg er gammel nok. Det er jo egoistisk!
#57 NiveK
2019-09-26 20:43
Hvorfor er det egoistisk?
#69 TheSmilingGun
2019-09-26 21:04
Hvad så med da Kjaerbye og Aizy smuttede fra Dignitas? Er de også egoistiske?
#97 Luc4s
2019-09-27 15:00
Du kommer ingen steder i livet hvis du aldrig tænker på dig selv før andre.
#36 VamosDK
2019-09-26 20:08
Stop dig selv din frankofile bot.
#38 REIB
2019-09-26 20:09
Frankrig > Danmark, lille ven. Tror ikke man skal lege store mod Frankrig haha!
#71 VamosDK
2019-09-26 21:08
Skulle Frankrig ikke lige se om de kunne lære at passe på dem selv først?
#85 Madsen
2019-09-26 23:21
Hvorfor bor du i Danmark hvis du synes et skod land som frankrig er bedre fucking taber.
#64 SEVEN
2019-09-26 20:49
Skjul indlæg fra REIB & Jerry
- Installer Custom JavaScript for Websites 2 plugin
- Indsæt script:
$('.usernameAnchor:contains("Jerry"), .usernameAnchor:contains("REIB")').parent().parent().parent().hide()
- Klik Save og opdater siden
#65 Arthrangos
2019-09-26 20:52
Wtf xD
#83 SEVEN
2019-09-26 23:09
Det er skønt.
#70 VamosDK
2019-09-26 21:08
Jamen så mister jeg jo det sjove ved dust2. :P
#74 Luffe-
2019-09-26 21:54
Dont feed it. ;)
#42 FreezyNadeZ
2019-09-26 20:17
Du er helt væk, hvis du ikke tror penge er første prioritet for _ALLE_ cs spillere, det handler bare om beløbet er stort nok. I sidste ende er det også bare et arbejde, især når man ikke ved hvor lang tid pengene kommer til at forblive i CS.
#48 v1ctor
2019-09-26 20:24
Ved du hvad han får? Før/efter skifte.
#75 Hartvig
2019-09-26 21:56
RomanEmpire?
#9 Lemmy
2019-09-26 19:39
Sygt nok
#10 HykZ
2019-09-26 19:40
maskine
#11 leandr
2019-09-26 19:40
Havde jeg ikke lige set komme.
#12 Jaegeren
2019-09-26 19:41
Bad choice
#13 MrBlond
2019-09-26 19:42
The fuck, det ved jeg ikke hvad jeg skal synes om det er godt nok en mærkelig annoncering men held og Lykke da!💪🏻 :-D
#14 HumanIC
2019-09-26 19:42
ØHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMM WTF???????????????????????????????????????????????????
#15 strogie
2019-09-26 19:42
vildt uventet men held og lykke :D
#18 cleansation
2019-09-26 19:46
Underligt at Heroic har ladet det ske imo.

men complexity må være glade, og det er et rigtig godt første skridt mod at lave et super team.
#21 MichaelJ
2019-09-26 19:49
hvad skulle heroic have gjort hvis han har lagt 10mil og blame selv havde et ønske om at komme væk?
#41 cleansation
2019-09-26 20:17
Ja det er rigtigt. Men undrer mig sku alligevel noget, hvis de som rygterne siger henter rush og beholder Shazam og depph... Så er det et lidt underligt move imo. Men ok, han kan jo sagtens have lovet at det er midltertidligt
#20 Mrnobody
2019-09-26 19:49
Haha grinern
#22 Hateville
2019-09-26 19:52
wat :D
#25 NiveK
2019-09-26 19:55
Kæmpe tillykke. En chance man ikke skal sige nej til!
#26 ZaNwish
2019-09-26 19:56
Nato skal nok følge med ham.
#32 b0ychild
2019-09-26 20:01
xD på den
#35 ZaNwish
2019-09-26 20:06
Bare vent og se
#62 Kanstrup
2019-09-26 20:48
nato t1 lmao
#86 Enrique
2019-09-26 23:25
Rygterne går på at Nato skal til Singularity, men nu må vi se :)
#27 Sander
2019-09-26 19:56
Stort tillykke! Men den havde jeg godt nok ikke lige set komme :D
#28 DFINE
2019-09-26 19:57
+cadian? Næsten syndt for tricked hvis heroic napper endnu en spiller.
#34 haste
2019-09-26 20:05
+hunden i heroic?
#66 Texinz
2019-09-26 20:55
men tricked spiller bare så godt for tiden, så ville det ikke også være underligt? vil jo næsten sige de er bedre end Heroic.
#73 haste
2019-09-26 21:34
Jeg lavede sjov.
#79 Texinz
2019-09-26 22:13
my bad. undskyld :=
#29 Apnemt
2019-09-26 20:00
Lad od ikke håbe det ødelægger ham!
#30 Jostic
2019-09-26 20:00
Hva
#31 wazorntB
2019-09-26 20:00
Hvis man skal bygge noget nyt og ordenligt op, er det da bestemt ikke et dumt sted at starte!
Tror og håber da på, at der kommer flere nye spillere til inden længe. Friberg og aleksib ville ikke være en dum idé :)
#77 sirr
2019-09-26 22:03
Er friberg stadig god nok til et projekt man, formoder jeg, vil have i top 10? Ingen tvivl om han er (og især har været) enormt dygtig, men når man så dem spille og fulgte lidt med på HLTV m.m. lød det til at mange mente han var over-the-hill. Omvendt var der jo mange rygter om han skulle tilbage til NiP osv - og de to ting ville i så fald modsige sig selv lidt :D
#87 zaecole
2019-09-26 23:38
Synes friberg var en stabil spiller i sin tid hos Heroic. Med de rigtige omgivelser tror jeg da godt han ville kunne fungere i top 10
#90 sirr
2019-09-27 08:09
Jeg skal i hvert fald være dig/ andre et svar skyldig på dét punkt. Personligt har jeg ikke set nok kampe med ham til at vide om det er X eller Y med ham, men alder m.m. taget i betragtning ville det nok ikke være en spiller jeg ville hive til et "storslået" projekt hvor penge (tilsyneladende) ikke er et problem. Omvendt ville jeg nok heller ikke have hentet blameF og RUSH, men sådan er man jo forskellig :D
#98 zaecole
2019-09-27 15:48
Ja enig, i det her scenarie er det nok ikke ideen at hive ældre spillere ind til det store projekt. Men feks på et hold som fnatic ville jeg godt kunne se ham
#88 ch1no
2019-09-26 23:59
han gjorde så meget for heroic, men som altid kigger folk kun på stats. Jeg kaldte endda at de ville falde i niveau efter han forlod dem og surprise surprise det er hvad der er sket.

udover det fedt for blame og helt klart det rigtige valg
#91 sirr
2019-09-27 08:10
Jeg tror det er de færreste der stadig udelukkende kigger stats efter at rollefordelingen i CS er blevet tydeliggjort så markant som den er siden CSGO udkom. Selvfølgelig har stats noget at sige, se bare den kæmpe debat der var omkring hunden og hans frag-effektivitet, eller manglen deraf, og hvordan det fik folk til at skrive lystigt.

Jeg er slet ikke i tvivl om at friberg var enormt vigtig for Heroic, men rent rangering og niveaumæssigt er de vel nogenlunde samme sted som altid? Især med tanke på "alle" de udskiftninger de har været igennem henover de seneste mange måneder.
#33 kfive
2019-09-26 20:03
Er der nogen danskere som har fået noget ud af sådan en tur? Tænker det gik ned f bakke for de fleste andre efter en tur i USA, måske jeg husker forkert
#40 sAM
2019-09-26 20:11
Det går penge pungen lidt tungere, og der er sku lidt bedre faciliteter både for pracc og styrketræning. Er sku da et win/win for BlameF specifikt :)
Når jeg siger pracc, så tænker jeg ikke pracc grupper osv. Jeg tænker lokaler og lignende.
#51 Nordby
2019-09-26 20:31
Tænker at cadians tur med rogue der fik ham signet hos north hjalp en del.
#37 Zarrosso
2019-09-26 20:08
Shit, helt ud af det blå, men kæmpe chance for ham !
#43 Badefar
2019-09-26 20:17
Fedt move! Heroic vil altid være Heroic, i bedste fald er de på grænsen til top 10, men som hold og org kommer de næppe nogensinde over det niveau. CoL har faciliteterne og økonomien til at kunne blive verdens bedste, det handler sådan set bare om at få sammensat det rigtige hold. For mig er oBo den eneste der burde være i overvejelserne som en del af et fremtidigt projekt, udover Blame.
#44 sirr
2019-09-26 20:18
Vanvittigt. Den havde jeg ikke set komme - wtf. Fantastisk oplevelse at få, og jeg kender ikke nok til coL til at vide om det reelt set er skridt op eller ned.
#52 Nordby
2019-09-26 20:32
Tja går sku lidt an på hvor meget af deres roster de beholder, og i så fald hvor mange af de spillere de beholder der rammer top niveau, fordi obo og sick har vist sindssygt potentiale, så de kunne måske godt spille med, men for mine penge burde deres roster i teorien kun hedde obo og blame, og så hente 3 andre spillere omkring dem så kan de hurtigt blive farlige.
#76 sirr
2019-09-26 21:59
Well, som det ser ud nu virker det i hvert fald en smule underligt ift. de udtalelser deres CEO kom med. Jeg havde forestillet mig et projekt ala det Evil Eskimoes havde gang i, det FaZe har gjort eller lignende. Jeg har kæmpe respekt for blameF, men forstår på ingen måde at det lige præcis er ham man vælger at hente :D ..
#45 Hut1g
2019-09-26 20:18
Ærgerligt for dansk cs
#46 sekke
2019-09-26 20:19
Jeg håber at i hvert fald Shazam bliver skiftet ud, han ville ikke engang kunne spille tier 2 i europa.
#47 Enrique
2019-09-26 20:22
Fedt for ham - krydser fingre for at det kommer til at gå ham godt! :)

Lagde godt mærke til, at Jason lavede et tweet for nogen dage siden, at han var i København - meeen havde nu alligevel ikke lige regnet med at blameF skulle joine. :D
#49 Badefar
2019-09-26 20:27
Håber virkelig ikke, at det betyder +Bubzkij for Heroic. Det ville være trist at se Hunden få plukket sin bedste spiller endnu en gang og ende med at blive sat tilbage igen. Hvis jeg var Heroic gik jeg efter Hunden og Bubzkij, og så havde jeg nok ikke signet Snappi i første omgang. Hunden, Bubzkij, Borup, Stavn og es3tag, gad jeg eddermame godt se.
#50 Seneberg
2019-09-26 20:28
Ååh jeg håber stavn kommer er andet sted hen nu.
#53 Madsen
2019-09-26 20:36
Fedt for ham der var ikke nogen fremtid i heroic
#54 SEVEN
2019-09-26 20:37
RIP heroic.. Så lige nyheden med RUSH på HLTV og så blameFs navn og tænkte hvad fuck....
#55 Lifedance
2019-09-26 20:42
self et tabe at miste en spiller som blame

snappi er dog en mere erfaren IGL, og med ham som IGL + stavn, borup, es3 og en 4. flækker (spændende hvem de henter), så kan det sagtens gå hen og blive rigtig godt, når de lige har fået spillet sig varme som nyt hold (det er jo basically kun stavn og es3 der er tilbage nu, og så 3 relativt nye spillere + ny coach (lomme). Det tager tid, måneder, at opbygge et solidt teamplay med sådan et nyt hold, og man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i starten).

Få en ny 5. og let's get 2 work.
#58 mesterslagter
2019-09-26 20:43
Refrezh eller bubzki ?
#60 Lifedance
2019-09-26 20:44
jeg ved ingenting
#68 DFINE
2019-09-26 21:02
Cadian ;)
#56 mesterslagter
2019-09-26 20:42
Han skulle have taget til North i stedet for gade, det havde været det perfekte match
#59 Lifedance
2019-09-26 20:43
bortset fra at gade og blamef spillestil wise ligger ret langt fra hinanden.
#67 mesterslagter
2019-09-26 20:58
Ja, men med blame som igl, kunne valde have taget Gades support rolle istedet
#72 MrbecherM
2019-09-26 21:24
+1
#63 Kanstrup
2019-09-26 20:48
gik fra 100 (blamef) til 0 (rush) real quick
#82 telum
2019-09-26 22:55
rush er bedre ?
#80 ZARQ
2019-09-26 22:37
Den nyhed kom fra en blå himmel, den havde jeg ikke det komme?
Det bliver spændende og følge hvem der bliver en del af det projekt eller hvad der skal ske?

Men forstår egentlig godt hans valg.
#84 ClinT
2019-09-26 23:21
Tillykke til Blame!
Så er det vel Cadians chance for at komme tilbage.
#92 sirr
2019-09-27 08:13
Mindes at Casper har udtalt at han ikke kan se sig selv som andet end IGL, og med det i mente tænker jeg det bliver svært med Snappi på holdet - forstå mig ret, Snappi overraskede mig positivt da han blev hevet væk fra IGL-positionen i Optic, men hvem der i så fald ville få rollen kan jeg være usikker på.

Er en som refrezh ikke et mere oplagt valg? Uanset, så bør der i hvert fald være spændende spillere nok derude - jeg håber bare ikke de går med Bubzkji som ellers virker til at være ovenpå igen.
#95 ClinT
2019-09-27 14:11
Det vil cadian da hvis snappi blir hevet væk fra den, som du skriver. Ellers kan de vel finde ud af at samarbejde om det og finde en løsning.
Det skulle da ikke overraske at nogle fra den kerne der finder sammen igen, nu hvor Lomme også er coach :)

Hvorfor skulle han være det? :D
#96 sirr
2019-09-27 14:40
Kan se min formulering ikke gav så meget mening :D. Jeg mente at, det for mig ikke giver mening at hive en IGL ind, når man har Snappi, medmindre det er for at skifte mere ud, hvor Snappi så ville blive sorteper. Jeg kan ikke sige om Snappi er bedre/ værre end cadiaN, til det følger jeg ikke nok med - men med Nato, refrezh, cadian og helt sikkert en god håndfuld spillere derude som gerne ville skifte alene for at få en løn de kunne leve af, så bliver det spændende at se hvem de går efter - hvis de overhovedet går dansk :D
#89 Messias
2019-09-27 07:45
Crazy. Held og lykke dit kæmpe brød Benjamin. Du kan få masser af roids af lægerne derovre 😉😉😉
#94 Rall0w
2019-09-27 12:21
Tænker der er gode dollars i sådan en kontrakt med complexity :D

Og en fed oplevelse oven i hatten, held & lykke :)