Opret Log ind
es3tag skyder Cloud9 til første sejr
Millionprojektet, Cloud9, tog den første sejr her til aften, da holdet - ledt an af en brandvarm es3tag - slog NiP.
Skrevet af: annemai    25. november 2020 19:53      

Det var en kampklar es3tag, der var mødt op på serveren i dag.

I dag fortsatte BLAST Premier Fall 2020 Showdown, og her var der op til flere danskere, som skulle i ilden.

Det var blandt andre danske es3tag og Cloud9-mandskabet, der skulle prøve kræfter med svenske NiP.

Cloud9-mandskabet havde forinden opgøret været i modtagerenden af en del kritik, idet holdet endnu ikke havde vundet en kamp, hvorfor de desuden blev slået ud af Flashpoint 2 ganske tidligt i turneringen.

I dagens duel var det dog et langt mere kampklart Cloud9-hold, der var mødt op på serveren. På første map, Nuke, var det især det danske islæt, es3tag, der sørgede for at hive sejren hjem til Cloud9. Med en rating på 1.53 fik han nemlig ledt holdet til en sejr på 16-12. 

Næste bane stod på Vertigo, og her var det først og fremmest NiP, der fik lagt sig i spidsen. Det var dog ikke nok til at stoppe Cloud9, som - særligt på grund af duoen es3tag og floppy - fik vendt kampen rundt, og kunne lukke mappet og opgøret 16-14.

BLAST Premier Fall 2020 Showdown
Bedst af tre maps
NiP
0 - 2
Cloud9
de_nuke 12 - 16 de_nuke
de_vertigo 14 - 16 de_vertigo
de_mirage de_mirage

Derudover var der yderligere tre danskere i kamp, da Farligs GODSENT stødte sammen med karrigan og mithRs mousesports-tropper.

Her var det et dominerende mousesports, der ikke lod GODSENT få mange runder i kampen. Det blev derfor til en hurtig 2-0-sejr til karrigans mandskab, hvor især ropz og frozen brillerede på serveren.

BLAST Premier Fall 2020 Showdown
Bedst af tre maps
mousesports
2 - 0
GODSENT
de_inferno 16 - 6 de_inferno
de_train 16 - 8 de_train
de_nuke de_nuke

BLAST Premier Fall 2020 Showdown varer fra den 24. til den 29. november, og tæller 16 deltagende hold, heriblandt Heroic og MAD Lions, som begge skal i ilden i morgen.

#1 TheSmilingGun
2020-11-26 01:35
Håber sgu C9 slår Complexity!
#2 strogie
2020-11-26 06:19
Spændende når de skal prøve kræfter mod CoL :) blameF er varm :D NiP var en skygge af dem selv og tabte nogle dumme runder igår på vertigo (så ikke rigtig nuke) men dejligt for c9 de havde brug for den sejr
#4 warwhale
2020-11-26 10:20
Sad egentlig og ventede på et surt opstød fra dig, når der var en artikel med es3tag. Men det ligner at du har behersket dig.
#5 strogie
2020-11-26 10:54
Hvad mener du? jeg synes stadig at det er et dårligt køb af C9 til den pris for pric3tag, det ændre sig ikke fordi de har vundet 1 kamp.
#6 warwhale
2020-11-26 11:15
https://gyazo.com/7383f8160b4fe866315d0e4e7c077148
https://gyazo.com/19e6eb3348eaab5a0a2121beb25bad7d

Ja hvad mon jeg mener?

Det er jo ret tydeligt at du har et eller andet imod manden, og ikke er specielt saglig omkring det.
#7 BL0MM3H
2020-11-26 11:21
Typisk Strogie

Strogie, du er nu perm antistack DPL
#9 strogie
2020-11-26 11:25
Bl0mme jeg kommer ikke til at spille DPL i lang tid, bor jo i Thailand og som det ser ud nu har vi ikke planer om ferie i Danmark pga. corona :/
#22 Mrnobody
2020-11-27 00:48
Har du fundet en thai basse? :D
#23 strogie
2020-11-27 01:06
Ja jeg har boet i thailand i 5 år nu og har 2 børn
#24 Mrnobody
2020-11-27 01:17
Shiiiet, Pas på ladyboisne har jeg lader mig høre!
#8 strogie
2020-11-26 11:25
Jeg synes aldrig han har været god nok til at spille på astralis og da de er mit yndlings hold ville jeg gerne have ham ud, nu hvor han er i C9 er det bedre for hans skill level men C9 har betalt overpris det er alt hvad jeg siger.
#10 fremilyset
2020-11-26 13:05
Det ligner meget godt hvad de små børn skriver. Sådan virkelig modent og sejt at svine dem til man ikke kan lide 🤣 Han kender ikke manden, men kører en hetz mod ham....
#13 strogie
2020-11-26 17:19
Så man skal kende en person før man må skrive noget om ham?
Han er en offentlig person og jeg har lov til at have en mening, du er bare en hater og forstår ikke hvorfor du sidder og prøver og tale ned til mig som om du kender mig.
#11 zwank
2020-11-26 17:04
"stupid es3tag suck" det er fandeme en velartikuleret ung mand vi har at gøre med!
#12 strogie
2020-11-26 17:16
22/03 er kommentaren fra, jeg er nok ældre end du er :)
Jeg ved ikke hvorfor Warwhale skal sidde og sende gamle screenshots, nogle gange må man godt være troll og overdrivelse fremmer forståelsen, men du skulle nok bare lige af med en hurtig bemærkning "zwank"
#14 zwank
2020-11-26 17:19
Hvornår udkommer den?
#15 strogie
2020-11-26 17:21
Hvad snakker du om?
#16 fremilyset
2020-11-26 18:12
Du kan da ikke være særlig moden, hvis du har brug for a sidde og tale en ned, på så lavt niveau.
Så du er en internet troll?
Du tænder faktisk lidt på at sidde og svine folk til over nettet?
#17 strogie
2020-11-26 18:13
Jeg tænder ikke på at sidde og svine folk til :)
Jeg er moden nok til at stå ved hvad jeg siger og jeg gemmer mig ikke bag et fakenick ligesom dig, hvem er du egentlig som går så op i hvad jeg mener og siger, kender jeg dig?
#26 zwank
2020-11-27 09:15
Bogen.
#27 strogie
2020-11-27 10:24
Hvad snakker du om?
#18 warwhale
2020-11-26 21:36
Men kan du forstå hvorfor man kan have et spændende indtryk af dig?
Eller er det alle os andre den er helt gal med?
#19 strogie
2020-11-26 23:02
Det må du selvom, jeg er ikke bange for at sige min mening selvom i det her tilfælde er modsat strømmen for mange danskere.
#20 warwhale
2020-11-26 23:37
Det handler ikke om at gå mod strømmen, det handler om at være på den gode side af 30. Og opføre sig ligesom Madsen.
#21 strogie
2020-11-27 00:44
Jeg ved ikke hvem Madsen er og behøver ikke folk til at fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig, ellers tak
#3 unclejakes
2020-11-26 09:09
Es3tag vs BlameF på Nuke yard, ja tak. De dominerede i hvert fald begge to i deres kampe.
Tror nu alligevel at k0nfig river dem midt over, hvis han spiller som han har gjort på det seneste
#25 -NuRRi-
2020-11-27 08:54
Strogie:

Nu mener du at ese3tag ikke var god nok hos Astralis, men statistikkerne talte lidt for sig selv og imod hvad du skriver, så jeg vil gerne vide og forstå, hvorfor du har sådan en holdning til ham, når han er så dygtig og kan holde et spot helt alene og agere anker?

Jeg er rimelig ærgerlig over at han forlod, da han var en perfekt teammate for holdet.