Opret Log ind
Tidligere mTw-spiller brændte 1. Division af
De to MVP's i 1. Division er nu kåret, og iblandt dissse er en tidligere CS 1.6-stjerne.
Skrevet af: Sander    24. november 2020 10:28      

minet og D0pmax fra henholdsvis Spirit og Amiga og AaB Esport er blevet kåret som de to vigtigste spillere i hver af de to 1. divisioner.

Den tidligere CS 1.6 professionelle spiller, minet, der repræsenterede mTw i to år, løb lige akkurat med titlen for næsen af void. Særligt minets mange entry kills og høje rate af vundne clutches gjorde forskellen.

I 1. Division B var det D0pmax, der vandt lige foran MistR. D0pmax begyndte at spille for AaB midt i sæsonen, hvor han som IGL ikke blot førte holdet til oprykning men også diskede op med høj individuel klasse.

 Division  Spiller  Kampe  Entry  HS%  K/D
 A   minet  18  86  35  1,34
 B   D0pmax  10  22  39  1,52

Udover titlen som MVP kan de to spillere se frem til en invitation til et talkshow, hvor den forgangne sæson vendes.

Det er under dette talkshow, at en OMEN X 25 24,5" 240 hz gamingskærm udloddes blandt de syv MVP's fra de forskellige divisioner i ligaen. En af spillerne får altså en stor og tidlig julegave i år.

OMEN X 25 24,5" gamingskærm kan købes i Elgiganten for 4.118 kroner.

LÆS OGSÅ
OMEN er klar med 240 hz skærm som MVP-præmie

#1 Martin
2020-11-24 10:54
Han er ret vild. Lurer på om han vil mere.
#2 DOMINA7HOR
2020-11-24 11:33
Taget på rutinen!
#16 steady
2020-11-24 15:00
Hej Dominator. Håber det går dig godt :D
#31 DOMINA7HOR
2020-11-25 15:32
Hej steady. Det går alletiders, tak - og ligeover :-D
#3 spdr
2020-11-24 11:49
Danmarks Jame 😬
#4 sirr
2020-11-24 11:58
Ved ikke hvor gammel minet efterhånden er blevet, men han er godt nok en ganske habil spiller at se ingame, de gange jeg har fanget SoA i fuld vigør :-)
#8 wazorntB
2020-11-24 12:28
Hvis jeg ikke tager fejl er han 29.
Hvis Zlatan kan være carry i en alder af 39, tror jeg på at Minet kan gøre det samme!
Stik ham en kontrakt North - Det ville klæde jer med en dygtig awp 🤗
#11 NaToSaphiX
2020-11-24 13:03
Kan sgu også godt lide Minet, men tror springet fra 1.divison til North er (meget) for stort
#12 wazorntB
2020-11-24 13:52
Du har selvfølgelig lov til at have din mening.
#13 b1ng0_o
2020-11-24 13:52
Kan sku også godt lide dig, men tror han ville kunne erstatte dig til enhver tid :)
#17 Kristja
2020-11-24 15:25
Hvorfor så personlig! NATO er en sød fyr 🥺
#24 b1ng0_o
2020-11-25 00:12
Der er forskel på at være personlig og det at diskutere niveauforskel xD
#27 Kristja
2020-11-25 01:32
Det har du helt ret i, forstår nu også godt din kommentar, hvis vi ser bort fra at det skulle forstås personligt :D
#18 HUNDEN
2020-11-24 15:27
Han er så heller ikke tæt på en north kontrakt, gætter jeg på?
#23 b1ng0_o
2020-11-25 00:08
Som du selv pointerer, så er ingen af dem vel i north's søgelys :)

Blev egentlig bare provokeret af natos udmelding, da jeg er sikker på, at han ikke ved hvad han skriver om, i forhold til minets niveau. :)
#26 HUNDEN
2020-11-25 01:04
Jeg er enig i at Nato nok har ingen idé om Minets niveau. Men der sidder også rigtig mange herinde, som tror at han har et niveau, som han havde i mTw. Det tror jeg ikke han har.

Al respekt for minet, at han prøver at kæmpe sig op igen. Det ville være et fedt comeback, hvis han en dag havde niveauet til at slås med top30 igen. Men alderen er et problem, og jeg tvivler på nogen top5 hold, tør at satse på ham nu.
#28 b1ng0_o
2020-11-25 01:46
Tror bestemt heller ikke at han har niveau til at spille på et top 3 hold i verdenen, som han gjorde dengang i mTw, men der er imo også langt derfra og ned til hvor north ligger pt. :)
Derud over, så kan alt lade sig gøre med den rette IGL og lidt held! ;)
Grækenland vandt EM i fodbold f.eks. xD
#29 HUNDEN
2020-11-25 10:58
Du har selvfølgelig ret i at mTw og Norths niveau er langt fra hinanden. Men igen, så tror jeg CS har rykket så sig meget, at mTw i deres peek ville have haft det svært mod det North lineup, som var der igår.

Men en IGL, og det rigtige lineup, kan gøre underværker selv for den dårligste spiller. Men hvis man vil op, hvor det er sjovt - så skal alle ud og levere frags på serveren - specielt hvis Minet, gerne vil spille awp!
#36 b1ng0_o
2020-11-25 16:48
Jeg er helt enig, i din optik på emnet omkring at cs er blevet et helt andet spil end det var tilbage i 1.6.. har selv været en del af det siden tidernes morgen, så jeg har da også fulgt med i udviklingen.
Men jeg ikke enig i, at der er langt op til det niveau north har vist, så længe du har en god grundlæggende forståelse for hvad det sige at spille pro hold cs. (det er selvfølgelig forudsagt, at rammerne også er derefter) :)
#37 HUNDEN
2020-11-25 19:02
Udviklingen har været enorm. Var dog på den forkerte side, da man skulle vælge mellem 1.6 og source. Men jeg er med 1000% sikker på at VERYGAMES fra deres primetime i source, ikke ville have en chance mod et top30 hold fra 2020.

Men jeg synes der er kæmpe forskel på North til SoA. Om man har forståelsen, og alle de grundlæggende rammer, så kræver det mere at slå et top30 hold i dagens CS.
#40 b1ng0_o
2020-11-25 21:21
Tror heller ikke at SoA ville være en potentiel erstatning for north, hvis det er det du mener?
Diskussionen omkring niveauet i source kontra de andre udgaver vil jeg slet ikke ind på xD
Min pointe er egentlig at north's niveau har været virkelig lavt og det mener jeg ikke ville kræve alverden at kunne leve op til - om minet har niveauet eller ej. :)
#30 Rubel
2020-11-25 12:19
Hvorfor skulle alderen været et problem? Det er sjovt at der er blevet adopteret end ide med at "Man er HELT færdig når man bliver 30"..
#32 HUNDEN
2020-11-25 15:44
I alle cases udover RpKs, så er folk blevet dårligere med alderen. Det har der også været en graf med på twitter for nogle uger siden. Jeg har prøvet at søge den frem, men har desværre ikke kunne finde den.

Jeg tror alle orgs foretrækker unge talenter fremfor en mand på 29 år.
#34 b1ng0_o
2020-11-25 16:41
Det graf har ikke noget med alderen at gøre, men folks irl prioriteter.
Man bliver jo nød til at holde spillet ved lige, for også at holde nivaeuet.. f0rest kan da sagtens følge med på øverste hylde f.eks. det er ikke mere end halvt år siden, at man så det..
#38 HUNDEN
2020-11-25 19:03
Men alle de faktorer, spiller jo bare ind, når ens rating så bliver påvist af statistikker? Jeg er selv 29, og jeg ved godt, at der kom flere opgaver med man blev ældre. Det er bare bevist at efter man er 25(mener jeg), så begynder folk at miste niveau..

Vi skal lige huske på at f0rest, ikke har været i top30 i snart et år med Dignitas. Jeg er KÆMPE f0rest fan, og jeg tror også godt han kunne følge med, hvis han fik chancen i NiP/Fnatic. Jeg tror bare ikke at NiP eller Fnatic, har lyst til at satse på f0rest igen pga hans alder.
#39 ClinT
2020-11-25 19:08
Hvad er det der er blevet bevist efter man er 25? For jeg har intet set endnu der kan påvise noget fysologisk der skulle gøre en ringere i CS andet end prioriteter og motivation (fordi man har spillet så meget og længe man er blevet træt af alt det der følger med for at spille seriøst) som bingo skriver?
Kan godt se du har skrevet noget med en twitter graf, men hvad er det for nogle punkter du mener der er?
#41 b1ng0_o
2020-11-25 21:29
Tiden flyver ja xD Men jeg mente selvfølgelig f0rest før han gik til dignitas.
#22 detoy
2020-11-24 23:09
Unødvendig kommentar.
#25 b1ng0_o
2020-11-25 00:13
Det skal jeg nok tænke over til næste gang jeg har et behov for at ytre min mening :)))
#33 detoy
2020-11-25 15:48
Det virker sku mere som om det var en stikpille end et behov for at ytre din mening ((((:
#35 b1ng0_o
2020-11-25 16:41
Det skal jeg nok reflektere over til en anden gang :)))
#20 sirr
2020-11-24 16:33
Ja, der kunne da sagtens være et år eller to i minet, på højere niveau - men det ved du jo bedre end mange andre, altså hvor meget det kræver, og jeg kender ham ikke nok til at vide om det er den vej han vil gå, eller om han "bare" vil hygge.
#5 voidcs
2020-11-24 11:59
🥺
#6 wazorntB
2020-11-24 11:59
Chef 😎
#7 haxz0r
2020-11-24 12:13
hmmm?
#9 zanoj
2020-11-24 12:45
Hov, du er i A-divisionen.
#10 zanoj
2020-11-24 12:47
Synes sgu ikke helt det giver mening at en spiller der kun har været med i halvdelen af sæsonen ender som MVP i B-divisionen :)
#14 Wasin
2020-11-24 14:41
Imod de forskellige akademi hold og diverse random hold jeg i hvert fald aldrig har hørt om er det vel ikke så fandens en stor overraskelse? Eller er jeg helt galt på den? :D
#15 -Andie
2020-11-24 14:58
Syntes det er lidt weird pick fra begge divisioner, Dopmax R mega maskine men har kun spillet med i halvdelen af sæsonen. Minet er også en god gamer, dog endte hans team på 4 pladsen (som jeg også syntes spiller en faktor)
#19 Wasin
2020-11-24 15:28
Jeg ved desværre ikke hvem der er gode nede i de lavere rækker, men at en tidligere fuldtids pro der gamer en del nu skyder folk ud i 1division er for mig ret forventet i hvert fald :D
#21 wadion