Opret Log ind
Elgiganten Ligaens grundspil bliver kvalifikation til DreamHack Open i november
Når DreamHack Open løber af stablen i slutningen af november, bliver det med vinderen af Elgiganten Ligaens grundspil som deltager.
Skrevet af: JSand    26. oktober 2020 08:15      

Daffu og resten af Copenhagen Flames kan sikre sig en plads i DreamHack Open, hvis de vinder Elgiganten Ligaen.

Vi er så småt ved at nærme os årets slutning, og derfor får vi også kun to DreamHack Open-turneringer at se resten af året - én i november, og én i december.

Begge turneringer kommer til at blive spillet online med en præmiepulje på hele 628.000 kroner, hvorfor spillerne kan give en ekstra stor julegave til familiemedlemmerne, hvis det bliver til en sejr.

Holdene til de to turneringer bliver bestemt ud fra både ESLs rangliste, mens de resterende pladser bliver tildelt vinderne af forskellige regionale ligaer i Europa. 

Det er altså også derfor, at det bliver specielt interessant for nogle af Danmarks bedste hold, da vinderen af Elgiganten Ligaens grundspil får en plads i turneringen i slutningen af november.

Mere info såvel som pladsfordelingen kan findes ved at læse DreamHacks egen annoncering af turneringerne, som kan ses ved at trykke her.

 

 

#1 Kjasper
2020-10-26 08:29
Hold op, hvor er det fedt!
#2 Mikfel
2020-10-26 08:49
:o
#3 Martin
2020-10-26 08:53
Virkelig priceless 🤩
Godt lavet ladies and gents 😍🤝
#4 TheKonkel
2020-10-26 09:48
Mega nice! Gør kun at anden del bliver endnu mere spændende.. Der er ikke tid til at slappe af selvom man mener man har sikret playoffs! NICE!
#5 fbyskov
2020-10-26 10:02
Imponerende, godt tænkt af DH og flot arbejde af dust2 for at det bliver muliggjort
#6 whitebear22
2020-10-26 10:11
De folk, der sidder og arbejder med ligaen har virkelig steppet up over det sidste års tid. Hold nu op, hvor har de været dygtige til at gøre ligaen mere relevant og spændende end nogensinde før!
#7 JKN
2020-10-26 10:19
Hvis det fortsætter med lignende koblinger til store turneringer som Blast og Dreamhack her, så bliver dust2 ligaen pludselig interessant for toppen af dansk cs. Fedt at se!
#8 Narky
2020-10-26 10:40
Sådan!
#9 rizc
2020-10-26 12:14
Virkelig fedt!
#10 AnJ
2020-10-26 12:49
Det var noget af en ekstra motivationsfaktor, der blev smidt i puljen! Mega fedt, good job :)
#11 DMGZ
2020-10-26 13:17
Fedt!§ :)
#12 Nix0n
2020-10-26 13:40
Der er for alvor ild i Dansk CS for tiden, så det bliver spændende at se hvordan vinderen af grundspillet kan måle sig med resten af deltager feltet. Oprindeligt var der lagt op til et Nordisk clash på LAN, det må vi så vente lidt med indtil corona tillader det igen.
#13 Mrkipper
2020-10-26 16:47
Klasse!