Opret Log ind
Officielt: MAD Lions tilføjer HooXi og refrezh
Den danske duo tager nu turen videre, da MAD Lions har hentet dem fra x6tence, som det blev rygtet for en måneds tid siden.
Skrevet af: JSand    20. oktober 2020 20:21      

refrezh skal fremover repræsentere MAD Lions.

For lidt under en måneds tid siden annoncerede polske innocent, at han ikke længere var en del af MAD Lions efter blot to måneder på det danske mandskab.

LÆS OGSÅ
Polak er fortid i MAD Lions

Denne ændring på holdet kom ikke som det store chok for mange, da MAD Lions så ville kunne gå tilbage til at kommunikere på dansk. Samtidig berettede DBLTAP tidligere, at MAD Lions var ude med snøren og forsøgte at få fat i HooXi og refrezh.

Disse rygter fik nyt liv, da x6tence i starten af måneden annoncerede, at HooXi og refrezh var blevet solgt til et endnu ukendt hold.

LÆS OGSÅ
Medie: MAD Lions overvejer at hente HooXi og refrezh

Nu er det blevet bekræftet, at det var MAD Lions, som hentede de to spillere som en erstatning for innocent og AcilioN, sidstnævnte som er blevet solgt til Copenhagen Flames.

AcilioN blev oprindeligt hentet i Copenhagen Flames, hvor han blev erstattet af netop HooXi. Senere erhvervede x6tence sig refrezh såvel som netop HooXi, men nu tager de to danskere altså skridtet op sammen, når de skal spille for MAD Lions.

MAD Lions består nu af:

  • dk HooXi
  • dk refrezh
  • dk roeJ
  • dk sjuush
  • dk acoR
     
  • br peacemaker (coach)

Næste gang vi ser MAD Lions i duel bliver i Elisa Invitational 2, hvor de møder landsmændene fra AGF i åbningskampen.

#1 dj_skullfuck
2020-10-20 20:32
POG!
#2 cleansation
2020-10-20 20:36
er spillerne croppet ud i paint på de tweets? xd

Tillykke til dem. Tror det kan blive en rigtig fin roster.
#11 bruja
2020-10-20 21:17
xD
#3 weKz
2020-10-20 20:36
Nu det ikke fordi jeg vil være negativ, men forventningerne til det hold kan vel ikke være meget højere end top30 maks?
#4 Z3T0
2020-10-20 20:40
Hmm giv dem lidt tid og så tror jeg egentligt at top 20 er der! Men nok ikke mere mere nej!
#7 weKz
2020-10-20 20:59
Prøv at tag et kig på top 20 holdene lige pt, feltet er jo vanvittigt stærkt..
#5 FBM
2020-10-20 20:48
Vil faktisk sige at Hooxi har nået et højere individuelt niveau end acillion. Refrezh er ikke samme som bubzkji, men har potentailet. Hvis vi giver dem tiden, tror jeg på top 15-10 :)
#8 weKz
2020-10-20 21:00
Jeg kan slet ikke se hvordan de skulle kunne træde ind i top15, medmindre holdene i top20 begynder at choke
#17 FBM
2020-10-21 12:24
De var jo oppe i top 11 med bubzkji, på sigt kan de godt nå der op :)
#6 fLix8
2020-10-20 20:51
Ligesom Z3TO, synes jeg egentlig også at top 20 virker meget realistisk, hvis man kigger på rankings lige nu. Det er svært at sige, men det ligner et hold, der meget vel kunne ligge omkring rank 15 - 20. Som jeg ser det, bliver det enormt svært for dem at komme ind i top 10, men det kan jo gå begge veje, se bare BIG. 😂
#9 weKz
2020-10-20 21:02
Ja helt enig, synes bare ikke jeg kan ane hvem der sådan skal tage “stjerne” rollen på det hold, derfor jeg er lidt skeptisk. Men jeg håber skam på en succes historie!
#10 Martin
2020-10-20 21:13
Er der nogen eksperter som kan forklare forskellen mellem hunden, acilion og hooxi?
#12 weKz
2020-10-20 21:23
Ja da, den ene er bannet, den anden er solgt og den tredje er lige kommet til 😂
#13 Martin
2020-10-20 21:43
Ej hvor sjovt 🙂
#14 weKz
2020-10-20 22:05
Jeg må se mig enig, faktisk temmeligt skægt
#16 Z3T0
2020-10-21 07:11
Hunden = taktisk geni, men aimet halter en del!
Acillion = en god middel ting imo!
Hooxi = god taktisk, halter lidt på aimet!
#15 Kristja
2020-10-20 23:53
Godt spørgsmål! Det har jeg også tænkt over.