Opret Log ind
Medie: MAD Lions overvejer at hente HooXi og refrezh
Ifølge DBLTAP's informationer er der gang i rokeringerne hos MAD Lions efter en skuffende periode.
Skrevet af: Sander    15. september 2020 17:01      

refrezh kan ifølge DBLTAP's informationer ende i løveflokken.

Der kan snart tilslutte sig to nye ansigter til MAD Lions' holdkort, da holdet angiveligt er ret interesserede i refrezh og HooXi.

Det skriver DBLTAP baseret på flere anonyme kilder tæt på holdet.

Det står endnu ikke helt klart, hvem de er tiltænkt som erstatninger for, men en enkelt kilde har over for DBLTAP peget på AcilioN og den nyankomne polak innocent.

Det skabte undren, da MAD Lions erstattede Bubzkji med polske innocent. Polakken har leveret flere godkendte præstationer, men han har langt fra imponeret på et MAD Lions-hold, der er faldet fra 12. til 24. pladsen på ranglisten på tre måneder.

HooXi og refrezh er en del af det x6tence-hold, der tidligere spillede for Copenhagen Flames. Det danske mandskab er i skrivende stund rangeret som nummer 36 i verden.

Da MAD Lions og x6tence mødtes tidligere på måneden, var det sidstnævnte, der overraskende løb med sejren, og det kan have sat nogle tanker i gang blandt løverne.

DBLTAP har forsøgt at få en kommentar fra MAD Lions, men organisationen har ikke ønsket at kommentere på mediets informationer.

MAD Lions består lige nu af:

  • dk roeJ
  • dk sjuush
  • dk acoR
  • dk AcilioN
  • pl innocent

x6tence består lige nu af:

  • dk HooXi
  • dk refrezh
  • dk HECTOz
  • dk Nodios
  • dk Queenix
#1 Iceyyy
2020-09-15 17:15
-roej - sjussh
Til north for cajunb og gade
#13 Jerry
15t 49m
Nej de er for gode til at komme til North og blive sat tilbage i deres udvikling...
#2 Streak2k10
2020-09-15 17:45
Forhåbentlig fordi de sælger nogle af de nuværende? Ellers forstår jeg det ikke xD
#3 Badefar
2020-09-15 18:22
Okay, reffe for Innocent forstår jeg. God spiller og tilbage til at kommunikere på dansk, det giver mening. Men Hooxi for Acilion? Hvordan er man kommet til den konklusion, at det skulle være en opgradering, både målt på calling og firepower? Flames mente tydeligvis ikke, at det var tilfældet, jo nærmere omvendt da de kickede Hooxi for Acilion, og det viste sig jo ikke at være noget dårligt bytte. Stor ros til Hooxi for comebacket i Flames og den udvikling holdet sidenhen har taget, men jeg har stadig svært ved at se, at det skulle være en opgradering.

Siden de gik fra Tricked til Mad Lions, virker alle ledelsesbeslutninger omkring det hold til at blive taget ud fra total desperation og øjebliksbilleder, fremfor noget velfunderet rationale. Det er virkeligt ærgerligt at se på, for et hold der så så lovende ud på vej ind i 2020. På det her stadie håber jeg nærmest efterhånden, at Acor og Sjuush finder andre hold og kommer til at spille med på et niveau, hvor de sagtens kan være med.
#6 wake
2020-09-15 19:08
Enige i alt du siger her. Vil dog sige hooxi har udviklet sig ekstremt meget individuelt sidste års tid!
#11 Thomsen80
6d 13t 29m
Jeg vil ikke sammenligne de to spillere, men det er vigtigt at huske at grunden til Hooxi blev bænket i sin tid havde mere at gøre med hvor gode vi var til at udvikle ham. Vi savnede erfaring med det næste step, som Acilion havde. Den fik vi via ham og han flyttede holdet og ikke mindst vores kompetencer. Da vi fik Hooxi retur, efter succes i AGF, havde vi redskaberne til at udvikle ham yderligere som spiller og IGL. Hooxi er fantastisk leder, spiller og holdkammerat og hans potentiale er større end nu.

Det skal i hvert fald ikke tale imod Hooxi at vi savnede den erfaring der skulle til for at han kunne tage næste step.
#4 sirr
2020-09-15 18:31
Jeg håber at det er fordi North er igang med at opruste og hente et par fra ML, men ser det som værende usandsynligt.
#5 JaapStam
2020-09-15 19:02
I kan være helt rolige. North henter ingen!
#7 Andyy
2020-09-15 20:06
-AcilioN og innocent

+refrezh og HooXi

MAD Lions nummer 1 i verden
#8 unclejakes
2020-09-15 20:39
refrezh giver mening som erstatning for bubzkji (innocent). Hooxi for Acillion er mere tvivlsomt, men det kan jo være noget hold / peacemaker konflikt.
#9 JnP
2020-09-16 00:39
Altså synes det virker meget til hold peacemaker er træner for skifter hele tiden, fordi han bliver uvenner med spillerne. Det var lidt det samme på heroic som jeg mindes det.
Og der har også været rygter omkring at bubzkji og peacemaker ikke var enig om tingene og så røg han på porten.
#10 whitebear22
6d 17t 57m
Det virker som et fornuftigt bytte imo. De kan tilsyneladende ikke finde melodien med det nuværende lineup 🤷🏼‍♂️
#12 sekke
5d 23t 0m
Jeg så gerne at det var ud med innocent og ind med nodios på support i stedet for sjuush.
Sjuush er i mine øjne mega undervurderet og kunne snildt være MAD Lions nye stjernespiller i stedet for bubski.
#14 Jerry
15t 47m
Det bliver han ikke så længe deres stjernespiller Acor er i folden... Det er mig en gåde at Acor fortsat er at finde i Mad Lions og ikke allerede er sendt til fx. Mousesports i stedet for Voxic.... Men der må være økonomi og kontrakter til hindring for det...
#15 sekke
9t 48m
Jeg tænkte stjernespiller blandt deres riflers. Ligesom bubski var, inden han blev solgt. :)