Opret Log ind
Heroic slår North; nu skal Farlig i duel
Den danske AWP'er står nu over for NiP i cs_summit 6.
Skrevet af: JSand    30. juni 2020 17:40      

cadiaNs tropper var for stor en mundfuld for landsmændene fra North.

For kort tid siden kom der en afslutning på danskerbraget mellem North og Heroic, hvor det blev til en storsejr til sidstenævnte.

Inden opgøret var det også Heroic, som var store favoritter, da de havde besejret North de seneste fem gange, de to hold havde stødt sammen, og den stime fortsatte de altså i dag.

Først skulle de ud på Dust2, hvor Heroic lukkede og slukkede kampen på overbevisende manér efter en 13-2 halvleg. Andet map blev tættere, men endnu en gang faldt det ud til stavns fordel, da han sammen med sit hold besejrede North 16-10.

cs_summit 6 Europe
Bedst af tre maps
North
0 - 2
Heroic
de_dust2 5 - 16 de_dust2
de_train 10 - 16 de_train
de_inferno de_inferno

Om kort tid går det løs igen i cs_summit 6, når den danske Farlig står over for svenske NiP i lower bracket. Taberen af opgøret står senere på ugen over for netop North i 7.-8. plads deciderkampen.

cs_summit 6 Europe
Bedst af tre maps
NiP
0 - 2
GODSENT
de_vertigo 23 - 25 de_vertigo
de_train 9 - 16 de_train
de_overpass de_overpass

#1 BehinD
2020-06-30 17:50
Uinspireret det North kommer og viser frem på deres map pick.
#2 disty
2020-06-30 17:51
Ud af top 30 med north
#3 ReqFK
2020-06-30 17:54
Det er mig en gåde hvordan spillere som Stavn, Borup tesses og mange andre danske talenter er smuttet uden om Norths radar. Istedet har man satset på spillere som er i deres karrieres efterår, eller satset på folk der ikke har niveauet eller folk der tidligere har toppet, men som aldrig har fundet niveauet igen.
#14 Bestiarium
2020-06-30 18:59
Det er vel muligt at spillerne selv har haft noget at sige.
#16 Hateville
2020-06-30 19:17
Det ville til gengæld også være mærkeligt at stige ombord på en synkende skude :)
#18 Kristja
2020-06-30 19:36
Ville da være fedt for enhver, at få ind på et fallefærdigt hold som North, og så bare rense røv. Så de igen kunne rejse sig. En dansker med Zywoos haver ville gøre underværker ^^
#4 arseface
2020-06-30 17:55
Tillykke til north med at de endelig vandt ferie. Så skal der ikke tænkes eller spilles cs i den næste måned, og så er de helt klar til at kæmpe om de sidste RMR point. For øvrigt dust2, kan i ikke grave i hvorfor jumpy ikke var tilstede i dag? Udskiftning på vej?
#5 cleansation
2020-06-30 18:01
Hvor så du det henne? Deres facebook stream eller deres hltv stream?

Fordi Kjærbye (eller er det Kristou) står lige nu som coach. Så hvis det blot er fordi han ikke var på serveren, er det nok svaret.
#7 MrbecherM
2020-06-30 18:08
Han har heller ikke været der de sidste par dage på stream! Altså Jumpy
#9 cleansation
2020-06-30 18:13
Altså på north's Facebook stream? Ja lyder lidt underligt... Men kan tænkes han snakker med dem over Discord eller ta, hvis de nu er blevet nødt til at have en spiller på coach pladsen
#10 arseface
2020-06-30 18:20
Jeg så vngs stream og der sagde han at jumpy hverken var på server eller i parken.
#13 cleansation
2020-06-30 18:57
Hmm takker. Lyder underligt, hvis det ikke bare er for at slippe uden om reglerne (i det Kjærbye og kristou begge er registrerede)
#17 arseface
2020-06-30 19:34
Der er vel intet I reglerne der forhindrer holdenes trænere i at være spectator?
#19 cleansation
2020-06-30 20:33
Nej. Men nu er problemet at Kjærbye står til at være coach, da man håber han kommer tilbage snart. Så altså for at undgå at miste en masse point i rtr.
#6 Jaegeren
2020-06-30 18:05
De skummer fløden for sygt i North, høj løn men elendig præstation gang på gang uden konsekvenser.
#8 SEBM1337
2020-06-30 18:09
Flot med 15 runder over 2 maps mod Danmarks 3. bedste hold!
#11 Madsen
2020-06-30 18:38
14-41 det kunne jumpy have gjort bedre
#12 PillerPaller
2020-06-30 18:50
Hvorfor spiller de ikke med ham der jumpy længere? Han var da en af de bedre på holdet :?
#15 DH_JanLund
2020-06-30 19:03
Hold kæft hvor er de sjove i North. Så vælger de et map de næsten ikke kender :D God fortjent ferie.
#20 olsen225
2020-06-30 21:16
Fedt og godt gået af godsent