Astralis sender FUT hjem fra IEM Kraków 2026.

Astralis tromler forbi FUT på Nuke

Astralis overlever forskrækkelsen fra FUT og spiller sig tættere på slutspillet i IEM Kraków 2026.

Det var ikke uden sved på panden, at Astralis gav FUT en flybillet hjem fra Polen.

Det unge mandskab vandt første map, Mirage, uden alt for mange udfordringer og bragte sig derefter foran 9-5 på Overpass.

Den ellers stærke T-side fra HooXi og kompagni på mappet blev stoppet brat allerede i anden runde, hvor FUT brød Astralis efter at have tabt pistolen.

Derfor måtte Astralis trække i arbejdstøjet og tage det lange, seje træk på CT-siden. Det var særligt en stærk tilstedeværelse fra AWP'eren phzy, der gjorde, at det lykkedes Astralis til sidst at vinde mappet 13-11.

På Nuke lykkedes det endelig Astralis for alvor at få gang i en stærk T-side, hvor det hele bare kørte. Og når de så kom i problemer, så hev jabbi lige to 1v3-clutches op af ærmet.

Vildt clutch fra jabbi

Halvlegen kunne faktisk ikke være gået meget bedre, da Astralis endte med 10 runder til sit navn ved sideskiftet.

Og Astralis havde ikke lyst til at give FUT chancen for at gøre det spændende, så kampen blev lukket med tre runder i streg i de tre første runder på CT-siden.

Nu er Astralis blot én sejr fra slutspillet i Kraków. Den sidste modstander hedder enten FURIA eller NAVI.

FUT
1 - 2
Astralis
Alle maps
FUT K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Aulon 'Krabeni' Fazlija 42 - 42 +0 83.0 71.2% 1.03
Dmytro 'dem0n' Myroshnychenko 37 - 41 -4 71.9 71.2% 1.02
Laurențiu 'lauNX' Țârlea 39 - 41 -2 69.0 64.4% 0.99
Džiugas 'dziugss' Steponavičius 43 - 41 +2 69.7 69.5% 0.93
Nikita 'cmtry' Samolotov 24 - 44 -20 54.6 67.8% 0.69
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Sverige Love 'phzy' Smidebrant 48 - 35 +13 86.5 78.0% 1.34
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 40 - 36 +4 69.2 78.0% 1.19
Gytis 'ryu' Glušauskas 42 - 37 +5 75.6 81.4% 1.10
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 44 - 38 +6 69.3 67.8% 1.09
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 35 - 39 -4 71.6 71.2% 0.96
#1(Med 117 svar)
2. februar 2026 kl. 22:12
Z1ro
Føj for satan en røvfuld på Nuke - God tur hjem FUT! ;O
#11(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:26
PineAppleWithCanel
De var squ ellers flinke nok. Dejligt sympatisk ungt mandskab
#25(Med 115 svar)
3. februar 2026 kl. 10:00
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
De mangler bare at manden i stjernerollen skyder de 15-20 stykker mere, som han burde på papiret - så bliver de et rigtigt modbydeligt hold at spille mod :-)
#26(Med 15 svar)
3. februar 2026 kl. 11:23
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han var den 8 højest ratede spiller før kampen. Dog er jeg enig i hans niveau ikke er hvad det plejer at være til det her event, men det siger også lidt omkring hvor god han faktisk er, at man stadigvæk ligger med de tal, selv når folk synes han har spillet dårligere end normalt.
#27(Med 14 svar)
3. februar 2026 kl. 12:39
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det hænger sammen med den "bløde" modstand.
Ligeså snart de ramte modstand i spirit endte han i forudsete 0.78 rating.
Hans medspillere booster også han rating. Havde ryu, phzy og jabbi ikke været "on fire" så var det farvel til Krakow og en rating under 1.00.
#28(Med 2 svar)
3. februar 2026 kl. 13:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forklar mig lige hvordan hans medspillere booster HANS rating. Altså jeg giver dig ret i han har været en skygge af sig selv til det her event, men han har stadigvæk spillet en godkendt turnering, han får jo de frags han skal, udfra hans rating. I sådan en kamp som i går er det jo også svært for ham at få meget bedre stats end de andre, når hele holdet skyder fra sig, man sp flere gange alle spillere gå ind og entry 3 mand hurtigt, så er der jo ikke mange frags tilbage til de øvrige på holdet.

Mod Spirit var det jo udelukkende de to udlandske spillere der bed fra sig, så det var jo ikke kun staehr som havde en dårlig kamp.
Mod PV forleden var han da også den næst bedst fraggende på serveren.

Men enig i han skal steppe sit game op igen, han er begyndt at falde lidt af på den, men overhovedet ikke nok til det er blevet et problem endnu.
#29(Med 1 svar)
3. februar 2026 kl. 13:40
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Troede bare at en hovedregel var at stjernespillere også er dem der skal toppe scoreboardet. Ellet har jeg misforstået noget?

Mht hvad jeg mener med boost.
Jabbi og phzy har 71 frags imellem sig mod GL.
Du skal som holdkammerat godt nok have en dårlig dag på kontoret for ikke at profitere af sådan et layop.

Men.. så længe de vinder er alt godt :-)
#30(Med 0 svar)
3. februar 2026 kl. 14:22
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor skal han dog det? Fordi han spiller bedste positioner kræver det jo også at enemy kommer til ham og hans holdkammerater kan jo også godt snyde dem 😂
#35(Med 10 svar)
4. februar 2026 kl. 08:37
eyM
Så staehr var kun god, fordi modstanden var blød og mates booster hans stats
Men da de møder furia er staehr bedst over alle 3 maps - men der siger du at det kan være lige meget at være god, når man taber.

Så uanset hvad - så er det lort, hvad han laver.
Du vil ikke engang forsøge at skjule dit bias 🤣
#36(Med 9 svar)
4. februar 2026 kl. 09:11
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Bro - Et nederlag er et nederlag.

Du kan ikke bruge "at være bedst" når du har tabt og dit hold har fået en afklapsning.

Nu søger du jo bare efter små huller hvor du kan hype ham bedre end han er.
Men der er ingen huller
#38(Med 8 svar)
4. februar 2026 kl. 09:30
eyM
Nej der er bare utroligt mange huller i din argumentation.

Du siger, han kun er god, fordi modstanden er blød. Når modstanden så er hård og han er bedst, så kan man ikke vurdere på det.
Det er sgu dine ringe argumenter - ikke mine.

Og afklapsning? Furia fik 1 runde mere end Astralis over 3 maps. Gider du vågne bare en smule op.
#40(Med 7 svar)
4. februar 2026 kl. 09:35
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Hvis 4 af dine spillere ender i minus frag (inklusiv staehr), så er det ikke gået dit hold særligt godt vel..

Den hårdeste modstand han har fået i krakow var mod donk og spirit - og der endte han I 0.78 rating. Så din påstand holder altså ikke
#42(Med 6 svar)
4. februar 2026 kl. 09:38
eyM
Hahaha.
Så de spiller tæt op mod furia, er på kanten til at vinde, men man kan ikke bruge det til noget, fordi han har 4 spillere under sig på scoreboardet.

Og i samme åndedrag hiver du en kamp frem, hvor staehr klarer sig dårligt… og det kan nemt bruges.

Seriøst… du er den vildeste af alle 🤣🤣
#44(Med 5 svar)
4. februar 2026 kl. 09:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det havde da også været federe at hive nogle kampe frem i krakow hvor han har været et kæmpe bæst donk-a-like !
Jeg kunne bare ikke finde nogen..
#46(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 09:44
eyM
Jamen okay… hvis du partout skal sætte Donk som standard, så kan ingen nogensinde imponere dig jo. Efter den logik så er kyusuke, Niko og monesy ren lort jo.
#49(Med 3 svar)
4. februar 2026 kl. 09:50
eyM
Derudover sjovt som jeg skal svare på alt, og du svarer ikke på en skid.

Hvorfor er staehr den eneste, der ikke er røget på Astralis’ roster over de sidste år? Hvorfor tror du? Stik mig ét godt bud o store analyse orakel.
#50(Med 2 svar)
4. februar 2026 kl. 09:52
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg ved det ikke..
#51(Med 1 svar)
4. februar 2026 kl. 09:56
eyM
Nej… det ved du nok ikke.
Måske… og det er bare et bud. Måske - er det fordi, du tager enormt fejl i din analyse omkring denne ene spiller. Jeg ved godt, det lyder vanvittigt, fordi du altid vinder alt, og er den bedste til at analysere alt i verden.

Men hvis du læser skriften på væggen - så er der ikke et øje på scenen, som er enig med dig.
#53(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 10:01
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jamen tak for dit bud :-)
#32(Med 98 svar)
3. februar 2026 kl. 22:48
eyM
Hahaha. Det er seriøst næsten sødt, som du febrilsk stadig prøver…

Du må vitterligt være nødt til at mute lyden, hvis du mod forventning ser en Astralis kamp - fordi shit det må være træls for dig at høre casters og eksperter rose staehr.

Så du kampen i dag? Nej satan det har været træls for dig. Ene mand på B på mir og sparker røv. Alene på A på overpass og moser bare first kill runde efter runde.

Shit det kan ikke ha’ været rart for dig.
#33(Med 97 svar)
4. februar 2026 kl. 07:23
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Næh hvorfor skulle jeg mute? - det har jo været et jabbi show..
Staehr er så anonym at han sidst er blevet nævnt i optakten til første kamp..
Jeg så ikke kampen mod furia - resultatet var også givet på forhånd.. desuden havde jeg travlt med at vinde som sædvanlig :-)
Ærgerligt at han kun topper scorerboardet når de taber. Så ryger værdien i at toppe scoreboardet
#34(Med 96 svar)
4. februar 2026 kl. 08:33
eyM
Jeps. Det er nemlig ret fedt, at det ikke kun er staehr, der kan trække læsset længere.
Jabbi er tilbage til at være god, hvilket er skønt.

Oh shit. Hvad har du vundet nu? Formel1 fantasy league? Ballon d’Or? Eller er det endnu en ting du nævner, som du så alligevel ikke vil specificere?
Men lur mig om ikke det er dust2 ligaen, med 3 andre deltagere, som du brillerer i med dine analytiske gaver.
#37(Med 95 svar)
4. februar 2026 kl. 09:27
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Av av av. Den kommentar om at staehr har trukket læsset, kommer virkelig til at bide dig i numsen :-)

Nævn 1 turnering hvor de har klaret sig godt og han har trukket læsset :-)

Mission impossible hehehe

Jeg har bare spillet padel.. ikke andet..
#39(Med 94 svar)
4. februar 2026 kl. 09:34
eyM
Skulle kommentaren lige redigeres.
🤣

Nej ikke rigtigt. Han er blevet shufflet rundt i positioner siden start.. og det du oprindelig skrev var, at han har haft 1000 chancer. Hvad er det, du mener han har haft 1000 chancer for? Skulle han komme ind som ung spiller og vinde majoren solo under Cadian? Under device med seneste præstationer?
Han fik muligheden for at bevise sit værd, hvilket man må sige, han har. Sjovt nok er han den eneste, der ikke er røget på rosteret, siden han kom 🤣 på trods af du fra start af sagt, han snart blev bænket..

Der er INGEN i verden, der er enige med dig.
#41(Med 93 svar)
4. februar 2026 kl. 09:39
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Han har da haft 1000 chancer eller tæt på :-)

Jeg venter stadig på at du nævner 1 turnering hvor astralis har haft en god turnering og starhr har trukket læsset :-)

Ellers må du jo æde dine ord i dig igen :-)
#43(Med 92 svar)
4. februar 2026 kl. 09:40
eyM
Okay så nu skal det både være en god turnering, og staehr skal have trukket læsset? Bliver næste krav at alle skal have over 1.0 i rating, og ellers gælder det ikke - ligesom dit forrige argument.

Skal bare lige kende reglerne.
#45(Med 91 svar)
4. februar 2026 kl. 09:46
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Næh bare en turnering hvor han topper astralis indbyrdes scoreboard og astralis har klaret sig
#47(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 09:47
eyM
Eksempel 2.
Pgl Astana 2025. Semifinale mod navi De vinder og staehr har 1.51 rating.
#48(Med 89 svar)
4. februar 2026 kl. 09:47
eyM
Lad nu vær med at redigere dine kommentarer hele tiden…
#52(Med 88 svar)
4. februar 2026 kl. 10:12
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Fair. Han trak læsset den kamp :-)
Og kampen efter mod aurora også. Dog med hjælp fra 2 holdkammerater :-)
Men du hiver en kamp op som er spillet for 1 år siden og hvor finalen ikke gik så godt for ham..
Og overall for Pgl Astana 2025 var stavn bedst ratede Astralis spiller..
#54(Med 5 svar)
4. februar 2026 kl. 10:24
eyM
Ja. Men du hev én kamp op, og jeg hev derfor en kamp op. Og de vandt den kamp, jeg henviser til - og pr. Dit eget udsagn, så vægter den højeste.

Finalen kan du ikke bruge til noget, fordi de tabte jo. 🙃
#56(Med 4 svar)
4. februar 2026 kl. 14:14
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Din opgave var at finde en turnering hvor staehr havde trukket læsset. Du nævner pgl astana men stavn var bedste mand, så det var ikke rigtigt.

Har du andre bud eller giver du op?
#58(Med 3 svar)
4. februar 2026 kl. 14:18
eyM
Du giver selv et eksempel, som var én kamp. Og derfor kom jeg med et counter eksempel.
Først skulle jeg finde en turnering, hvor han var bedst. Så skulle det være en turnering, hvor han var bedst, hvor de klarede sig godt.

Så måske skal reglerne lige være på plads først.

Samtidig har du jo et par opgaver for. Find én, der kalder det orb af samme grund som dig.
Fortæl hvorfor staehr er den eneste, der ikke er bænket.
Find én eneste ekspert, der er enig med dig i, at staehr ikke er god nok til Astralis.
Find én anden ekspert, der siger at staehr bør spille så godt som Donk.
Og så skylder du stadig denne:
Find bevis på, at formel1 hold kører med to forskellige biler på samme hold.
#60(Med 2 svar)
4. februar 2026 kl. 14:37
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Fabler du om fissure 1? Der var staehr heller ikke bedste astralis spiller i turneringen..

Jeg tager dit svar som at staehr ikke har kunne bære en fløjtende fis på astralis holdet på noget tidspunkt :-)

Din troværdighed faldt fra 0 til minus 50 der bro..

PS. Syntes du ikke at det er en astralis ledelses opgave at svare på hvorfor de har villet betale 3 missede majors i træk for at have ham gående i lineuppet. Det har kostet dem nærmest alt
#64(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 14:52
eyM
Heldigvis har de så også skillet sig af med de spillere, der kostede dem de chancer. 😊

Og jeg venter stadig på dine svar.
#68(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:06
eyM
Kom så med dine svar? Har du ingen? Nå, men så er din troværdighed på -999. Sorry.
#55(Med 81 svar)
4. februar 2026 kl. 10:52
eyM
Og jeg hiver også kampen op fra i går. Men af en eller anden sjov grund, så gælder den ikke…
#57(Med 80 svar)
4. februar 2026 kl. 14:11
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du nævner furia kampen igår.
Staehr kom igennem krakow med 1.01 rating som 4. Bedste astralis spiller.

Selvfølgelig gælder det at spille en god kamp. Det mister bare meget af sin værdi når ens hold taber. Bare spørg blamef
#59(Med 79 svar)
4. februar 2026 kl. 14:24
eyM
Du sorterer belejligt stadiet fra, hvor han har 1.22… pudsigt. Meget pudsigt. Man skulle næsten tro, der var en hensigt.
#61(Med 78 svar)
4. februar 2026 kl. 14:30
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
1. Stadie i krakow?
Der var han heller ikke bedst.
Phzy var den bærende spiller

Har du flere forkerte bud?
#62(Med 33 svar)
4. februar 2026 kl. 14:41
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det var så Jabbi der var det, phzy og staehr har nærmest identiske ratings i 1 stadie.
#63(Med 32 svar)
4. februar 2026 kl. 14:49
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Tak :-)

Det var ihvertfald en af de "The fantastic 3". (Jabbi, phzy, ryu)

Vil du quizze med? Find en turnering hvor staehr har været bedste astralis spiller og astralis har klaret sig godt i turneringen
#69(Med 31 svar)
4. februar 2026 kl. 15:19
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Definer lige at de “klare sig godt” dine definitioner har nemlig sejlet en del her i den her tråd, så skal lige have klare linjer før jeg finder frem.
Ellers retter du bare til din egen fordel som du plejer.
Snakker vi de bare skal vinde kampe som til det her event, snakker vi de skal nå playoffs, snakker vi de skal ende i semifinalen eller finalen?

Forstår slet ikke hvorfor du altid har behov for at pege en spiller ud, de har lige spillet et fantastisk evt som HOLD og alligevel så brokker du dig, det jo så underligt.
#72(Med 29 svar)
4. februar 2026 kl. 15:24
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det kan vi jo snakke om når du kommer med et bud :-)

Jeg sagde bare at hvis han også kommer på banen så bliver de modbydelige at spille mod..
#74(Med 6 svar)
4. februar 2026 kl. 15:26
eyM
Altså ligesom han var på banen mod furia i går?
#75(Med 5 svar)
4. februar 2026 kl. 15:27
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Nævner du nu 1 kamp igen istedet for en hel turnering..

Men ja flot kamp igår af ham
#79(Med 4 svar)
4. februar 2026 kl. 15:30
eyM
Jamen hvorfor må du nævne enkelte kampe, eller enkelte dele af en turnering for at understøtte din dagsorden? Men det duer ikke den anden vej?

Egentlig er hele Krakow en rigtig fin turnering af ham. Og rigtig fedt med mates, der endelig kan lidt også.
#82(Med 3 svar)
4. februar 2026 kl. 15:46
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Hvilke kampe har jeg nævnt? Finalen i astana?
Det er irrelevant da stavn var bedste astralis spiller..

Din opgave er stadig at finde en turnering hvor staehr er højest ratede astralis spiller sammenlagt og astralis har klaret det godt
#83(Med 1 svar)
4. februar 2026 kl. 15:51
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Med alt respekt, men du er simpelhen for mærkelig, du læser ikke engang hvad folk skriver til dig, det eneste du tænker på er at du skal have ret, du gider ikke engang specificere dine krav, fordi hvis du gør det er der chance for du ikke kan gradbøje folks beskeder. Det er sku skræmmende.

Btw jeg har svaret dig, men mig der faktisk kommer med facts, og sætter krav til det du beder om, ham tør du jo ikke forsætte debatten med… kom nu lidt
#86(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 16:00
eyM
JoJo han får tilbage og redigerer sine kommentarer, så det nu ligner, at det er det, han hele tiden har skrevet…

Det har han gjort minimum 3 gange i løbet af dagen. Problemet for ham er, at jeg husker fandens godt 🤣
#84(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:51
eyM
Ja du nævnte den som argument imod staehr…

Og du er ikke i en position til at give mig opgaver for søde skat. Jeg sagde, staehr ikke skal trække læsset mere, hvilket må siges at være rigtigt.

I så fald har Bertelsen endda gjort sig besværet at lave lidt af lektierne, kan jeg se.

Og du har til gengæld en 3-4 opgaver, som jeg har givet dig… Såeh, sæt igang.
#78(Med 21 svar)
4. februar 2026 kl. 15:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sådan fungere det ikke, det dig der beder mig nævne noget, så må du komme med kriterierne først.
Det dig der nævner at holdet skal have klaret sig godt, så må du definere det først, ellers kan vi ikke have en samtale jo.
Jeg ved godt det svært for dig at blive sat i spotlight fordi du vant til bare at dreje folk meninger om til din egen fordel, nu må du for en gangs skyld på banen.

Der er jo f.eks Fissure 2 hvor staehr har 5 højeste rating og de ender på en del 5. Plads

Der er også PGL Astana 2025 hvor staehr smadrede Aurora og navi i kvart og semifinalen og også sluttede med fornuftige stats.

Cluj havde han også en stabil rating, der endte de 3er.

Meeen tænker ikke de gælder ifølge dig og ellers har han nok ikke klaret sig godt nok til at tilfredsstille dine behov.
#93(Med 20 svar)
4. februar 2026 kl. 17:59
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er ikke korrekt svar i henhold til spørgsmålet som står i #37
#94(Med 19 svar)
4. februar 2026 kl. 18:29
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er et korrekt svar i forhold til hvad du spørger mig om, at du har en anden samtale med en anden person er jeg ligeglad med. Du bedte mig nævne og jeg nævnte, at du trækker i land nu, det er man jo vant til med dig.
#95(Med 18 svar)
4. februar 2026 kl. 18:39
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg bedte dig, weekz nævne en turnering hvor staehr har været bedste astralis spiller og astralis har klaret sig godt i turneringen fordi du blandede dig I #62

Det står klart og tydeligt i #63.

Jeg venter stadig på et korrekt svar
#97(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 18:40
eyM
Du har redigeret din oprindelige kommentar dude 🤣 sgu da svært at følge reglerne, hvis de ændres undervejs.
#98(Med 16 svar)
4. februar 2026 kl. 18:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Og jeg svare dig. Men som jeg også nævnte i samme kommentar, intet er jo godt nok til prinsessen, altid skal skues og drejes til din fordel.
Du er definationen af delulu.
#100(Med 15 svar)
4. februar 2026 kl. 18:55
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Selvfølgelig er det ikke godt nok :-)

Du blev bedt om et nævne en turnering hvor staehr sluttede som bedste astralis spiller og du nævner astana (ligesom eym)..
stavn var bedste mand i pgl astana så du svarer forkert igen

Fissure 2 er mere korrekt. Han sluttede øverst på scoreboardet for astralis.
De sluttede 8'er - vandt 7 maps og tabte 6.
Vil du kalde det en succes turnering for dem?

Cluj sluttede de rigtig nok 3'er men jabbi sluttede øverst på scoreboardet.

Ingen tvivl om at fissure 2 er det bedste svar indtil videre
#104(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 19:02
eyM
…. Så hvordan går det med at finde én mere, der kalder det orb? Én ekspert, der er enig i dit syn på staehr, ét bevis på dine formel1 påstande?
#106(Med 13 svar)
4. februar 2026 kl. 19:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg nævner også hvor han slutter bedst? :-)
Du kan vel læse.
#108(Med 12 svar)
4. februar 2026 kl. 19:14
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jo da. Skal jeg godtage et svar er det delen om fissure 2. Selvom de ikke vandt turneringen ;-)

Fint svar alligevel
Astana og cluj er stadig forkerte svar
#110(Med 11 svar)
4. februar 2026 kl. 19:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
"Selvom de ikke vandt" Okay så der fik vi jo hvad kravet var, de skulle vinde turneringen, ergo må vi jo nok erkende at der ikke er nogle events vi kan sammenligne fra.
Så hvad var det du har prøvet at komme frem til med alt det her?
#115(Med 10 svar)
5. februar 2026 kl. 07:39
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Næh, jeg har godkendt fissure 2 som den søde dommer jeg er :-)

Men syntes du selv at fissure 2 var en succes?
#137(Med 9 svar)
5. februar 2026 kl. 09:22
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg synes ikke Astralis har spillet nogle turneringer hvor det decideret har været en succes. Men de har spillet flotte og godkendte turneringer.
Den her de lige har spillet nu var jo også flot, men okay, så slår de altså heller ikke bedre hold.
#138(Med 8 svar)
5. februar 2026 kl. 09:28
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg er faktisk meget enig med dig.
Ingen super turneringer men nogle enkelte flotte og godkendte turneringer.

I fissure 2 manglede der hold som vitality og spirit men en 8. Plads er stadig godkendt.

Krakow er en kæmpe succes og ihvertfald 2 sejre mere end forventet.

Det var også bare som svar på at staehr ikke har hard-carried noget for astralis som eym påstod
#139(Med 1 svar)
5. februar 2026 kl. 09:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han har ikke hard carriet nej, men han har klart været deres bedste spiller det seneste 1-2 år, han er også den eneste der konsekvent nærmest altid har ligget med acceptable stats.
Det hold han er på nu, der kan de alle sammen skyde igen, så derfor kommer han ikke til at have ligeså mange af de kampe hvor han stikker totalt af på scoreboardet, som han havde med device og co, der er heller ikke på samme måde brug for at han skal det hver kamp.
Ligesom når man ligger på det nuværende Astralis hold, så vil jeg ikke mene at man kan kalde staehr for decideret stjernespiller, han er måske nogle niveauer over de andre når han spiller sit bedste, men lige pt så ligger de alle meget ens.
Det er også det som jeg har prøvet at forklare dig her, at alle kan jo se at Staehr har det hårdere end han plejer og alligevel performer han godt og på niveau med de andre, det derfor det ikke giver nogen mening forsat at køre hetz på ham efter den her turneringen.
#141(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 10:31
eyM
This…
#140(Med 5 svar)
5. februar 2026 kl. 10:30
eyM
Jeg har ikke sagt, han har hard-carried noget for helvede. Jeg sagde, han har trukket læsset som den mest stabile spiller. Hvilket et rigtigt… og som det endegyldige bevis må det være at han sjovt nok stadig er på holdet, trods alle andre er røget..
#142(Med 4 svar)
5. februar 2026 kl. 17:38
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Citat eym #34
"Jeps. Det er nemlig ret fedt, at det ikke kun er staehr, der kan trække læsset længere".

Der står ikke noget om stabil :-)
Han har været blandt de 10 dårligste spillere til 2 events sidste år, så det er igen ikke rigtigt at han er en stabil spiller
#143(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 17:47
eyM
Jeps. Og hans mates har klaret sig endnu ringere henover de sidste par år.. men det handler om at kunne se mere end én ting af gangen.

Senere i tråden siger jeg, at han er deres mest stabile spillere.

Device, stavn, Cadian og Jabbi har alle flikket totalt til events. Og alle sammen har så samtidig haft et mere svingende niveau end staehr..

Han har bare uden tvivl været den bedste spiller på Astralis de sidste par år. Ingen er faktisk uenige i det - udover dig selvfølgelig.
#144(Med 2 svar)
5. februar 2026 kl. 17:48
eyM
Kan godt huske, hvad jeg skriver. Jeg har ikke behov for at gå tilbage og rette i mine kommentarer nemlig. 😎
#145(Med 1 svar)
5. februar 2026 kl. 19:03
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg gør dig bare opmærksom på at du er ved at modificere din udtalelse :-)

Er det ikke typisk dansk. At staehr sætter ny astralis rekord for flest gange på shit listen af en ikke-igl spiller og alligevel vinder han årets spiller hahahahaha.1mr. Ustabil
Det er en tragedie..
#146(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 19:12
eyM
Nej jeg ændrer intet. Jeg har sagt, han har trukket læsset - og så har jeg sagt, han er deres mest stabile spiller.

Hvad med du finder Jabbis, stavns, devices og cadians dårligste turneringer henover de sidste år til sammenligning??

Ja, det er en tragedie at staehr først nu får nogle mates, der skyder fra sig. Jeg er helt enig. Men det er da glædelige nyheder.
#77(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:28
eyM
Jamen det skal være en turnering, hvor staehr topfragger…. Men holdet skal også klare sig godt, ellers gælder det ikke.
Og det gælder ikke, hvis modstanden er “blød”. Og hård modstand gælder ikke, hvis det kun er enkelte kampe.. men de gælder, hvis staehr klarer sig dårligt..
Og du kan ikke bruge en høj rating fra staehr til noget, hvis de har tabt eller hvis restens f holdet har dårlig rating - Fordi så er det nemt at se god ud… men man booster også folks rating, hvis alle har god rating…


Såeh, de kriterier skal du leve op til. Og så skal der nok være en grund til, det ikke er godt alligevel.
#65(Med 43 svar)
4. februar 2026 kl. 14:53
eyM
Ja stadie 1.
Jeg spørger, hvorfor du sorterer den fra? Fordi der havde han gode stats.
Og det er vel bare fedt at Astralis ENDELIG har fået nogle spillere ind, der kan hjælpe med at trække læsset lidt… sjovt nok ligner det også, de klarer sig bedre.

Staehr er ikke Donk. Han er bare super stabil… og derfor har han sjovt nok stadig sin plads.
#66(Med 42 svar)
4. februar 2026 kl. 15:02
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det var jo ikke ham der bar dem igennem Stadie 1, så hvorfor skulle jeg nævne et forkert svar ???

Syntes du ikke selv at det er pinligt at du ikke engang kan finde 1 turnering hvor han har båret dem. Kæmpe bevis på.hvor delulu du er. Sorry to say
#67(Med 40 svar)
4. februar 2026 kl. 15:05
eyM
Du nævner hans rating for Krakow. Men tager ikke det stadie med, hvor han har sin bedste rating. Altså kan du ikke selv se din confirmation bias?

Jamen jeg siger, han har trukket læsset… hvilket han har. Fordi han har været deres mest stabile spiller.
Device? Ej vel.. Cadian? Pffff. Stavn? Slet ikke.. jabbi? Nej, men det ligner dog, han kommer efter det nu.

Og det bekræfter min pointe, at han sjovt nok er den eneste, der ikke er blevet kicket eller bænket.
#71(Med 39 svar)
4. februar 2026 kl. 15:22
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Din opgave gik ud på at finde en turnering hvor han var højest ratede astralis spiller.
Det var han ikke i krakow. Hverken stadie 1 eller gruppespillet.. sorry men det er forkert svar

Nu prøver du at lave reglerne om til mest stabile spiller som bliver ultra svært at bevise.

Hold dig til vores game plan som er højest ratede astralis spiller I en turnering :-)
#73(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:25
eyM
Nej.. jeg siger bare, han har trukket læsset. Og så giver du mig lektier for…

Og du kommer med et eksempel (som du belejligt slettede igen) som var én kamp, hvor han ikke var bedst. Og så kommer jeg med et eksempel, hvor han var bedst.
Og på et tidspunkt skulle det samtidig være en turnering, hvor holdet klarede sig godt.

Og så giver jeg bare dig lektier den anden vej.
#76(Med 37 svar)
4. februar 2026 kl. 15:27
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
"Højest rated Astralis spiller i en turnering"
Værsågod. Men mon ikke du finder en grund til, at det her ikke tæller
hltv.org/stats?event=7577
hltv.org/stats?event=7578
#80(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:32
eyM
Kæft hvor luksus, du laver lidt lektier for mig. Jeg orkede seriøst ikke gå i gang.

Mon han får ChatGPT til at lave sine så.
#81(Med 35 svar)
4. februar 2026 kl. 15:42
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er helt korrekt at han var bedst ratede astralis spiller I 2024 til det event :-)

De klarede desværre ikke cuttet så krav 2 er ikke opfyldt.

Men bedste bud indtil videre selvom vi skulle tilbage til 2024 hvor Preasy var gode :-)
#85(Med 34 svar)
4. februar 2026 kl. 15:53
eyM
“Krav 2 er ikke opfyldt”.

Du har vitterligt lige skrevet op over, at vores “gameplan” var højest ratede spiller til en turnering. Men nu kom der så alligevel et lille “men” på. 🤣🤣

Hvordan går det med dine egne lektier Hr. Blomme? Får du samlet nogle beviser sammen?
#92(Med 33 svar)
4. februar 2026 kl. 17:58
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Tragikomisk nok nævner Bertelsen en af astralis all time største fiaskoer hvor han toppede scoreboardet.

Opgaven var at finde en turnering hvor han sluttede nr 1 og astralis klarede sig godt.

Det står i tråd #37 hvis du er I tvivl
#96(Med 32 svar)
4. februar 2026 kl. 18:39
eyM
Ja det er jeg med på, du fik skrevet om sødte.

Tragikomisk at du skriver oprindeligt, jeg skal finde en turnering, hvor staehr er bedst - bagefter skal det så også være en turnering, hvor holdet klarer sig godt - hvilket du så skal afgøre hvad betyder.

Og så er du hoppet tilbage og rettet i det oprindelige skriv 🤣 hvad er det, 3 gange i dag, du har redigeret en kommentar, så det kan ligne jeg svarer på noget helt andet.? 🤣

Men hvordan går det med dine egne lektier?? Finder du noget?
#99(Med 31 svar)
4. februar 2026 kl. 18:45
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Citat #37

Nævn 1 turnering hvor de har klaret sig godt og han har trukket læsset :-)
- - - -
Du har ikke engang nævnt en turnering hvor staehr har trukket læsset som den bedste!
Start med det, så kan du jo selv afgøre om astralis klarede sig godt.
#101(Med 16 svar)
4. februar 2026 kl. 18:53
eyM
Er du seriøst slukket? Det er den kommentar, du har redigeret? Det er uheldigt for dig, jeg så den først.
#103(Med 15 svar)
4. februar 2026 kl. 19:01
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg har altså ikke redigeret spørgsmålet :-)

Du sagde jo at staehr havde trukket læsset (lodret løgn).
Så selvfølgelig spørger jeg dig om beviser. Dem var der desværre ikke mange af
#105(Med 14 svar)
4. februar 2026 kl. 19:03
eyM
Hahahaha. For helvede dog… jeg læste jo godt første opslag 😅🤣🤣🤣
#109(Med 13 svar)
4. februar 2026 kl. 19:18
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Hvad er din pointe? At jeg redigerede de øverste 3 linjer væk og skrev noget andet?
Spørgsmålet hsr hele tiden stået nedenunder og du har ikke kunne give et svar hele dagen. Weekz har så kommet dig til undsætning og svarede fissure 2
#112(Med 12 svar)
4. februar 2026 kl. 19:58
eyM
Nej. Spørgsmålet fik du lige most en ekstra lille linje på.. jeg kan godt læse.

Og igen. Hvorfor er det, jeg skal sættes i arbejde, for en udtalelse der ikke har en kæft med det at gøre? Jeg sagde, at staehr ikke længere skal trække læsset - fordi ja, det har han til stor dels gjort.
Men dine præmisser for andres argumenter er sjovt nok noget helt andet, end når du selv skal i gang.
#113(Med 11 svar)
5. februar 2026 kl. 07:20
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Fordi du er fuld af løgn :-)

Weekz fandt 1 turnering hvor han har trukket læsset og der klarede astralis sig ikke særligt godt
#116(Med 10 svar)
5. februar 2026 kl. 08:51
eyM
Ikke rigtigt vel… der er ikke rigtigt noget der lever op til dine scenarier alligevel. Og jeg har ikke engang selv kigget, fordi jeg ikke gider arbejde for din skyld.
#118(Med 9 svar)
5. februar 2026 kl. 08:58
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Kan godt forstå at du trækker i land :-)

Du har både gjort dig selv og staehr til grin ved at fyre sådan nogle bulls**t af
#119(Med 5 svar)
5. februar 2026 kl. 08:59
eyM
Hahaha.. jeg trækker absolut intet i land..

Hvordan går det med opslaget på f1 siden? Får jeg snart et link? Får jeg svar på forskellen på de to biler på holdene?
Nej vel…
#125(Med 4 svar)
5. februar 2026 kl. 09:05
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er et børnespørgsmål. Det kender vi begge svarer på. Kom med noget sværere hvis du vil snakke formel 1
#127(Med 3 svar)
5. februar 2026 kl. 09:08
eyM
Hahahhaah. Seriøst du er fantastisk. 🤣🤣🤣
#129(Med 2 svar)
5. februar 2026 kl. 09:09
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du ved ligeså godt som mig at der kan være forskel på udstyr og opsætning.
Er vi i børnehave eller hvad??
#131(Med 1 svar)
5. februar 2026 kl. 09:10
eyM
“Forskel på udstyr”

Definer. Jeg har allerede defineret det for dig, men du mener der er forskel.
#136(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 09:13
eyM
Og stadig har du ikke røv nok i bukserne til bare at sige “okay jeg ser ikke så meget formel 1” 🤣🤣

Dine udsagn her er så vilde mand.
#120(Med 2 svar)
5. februar 2026 kl. 08:59
eyM
Også vildt nok at jeg kan gøre staehr til grin.. selv hvis jeg tog fejl er det sgu da ikke ham, der er til grin 🤣
#122(Med 1 svar)
5. februar 2026 kl. 09:02
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du hyper ham til noget han ikke er. Det er pinligt bro for alle parter
#124(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 09:03
eyM
Du lever seriøst i en anden verden.
#102(Med 13 svar)
4. februar 2026 kl. 19:00
eyM
Du har redigeret mindst 3 opslag i denne tråd…

Og du bliver ved med at kræve en form for hjemmearbejde.

Men du er ikke meget for selv at svare på tiltale 😅
#107(Med 12 svar)
4. februar 2026 kl. 19:10
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Dine spørgsmål er altså dybt åndssvage.
Formel 1 debatten er lukket. Den tabte du men du bliver ved med at stille de samme spørgsmål alligevel.
Jeg ved stadig ikke hvorfor staehr er i startopstillingen endnu..
Orb er et ord jeg bruger. Eftersom jeg er en ældre generation bruger vi nok ikke de samme slang ord. Er der noget forkert i det?
Jeg har tidligere linket til en YouTube podcast med en ekspert der siger at staehr ikke er god nok.
Men det er ikke det som det handler om. Det handler om at staehr ikke producere den stjerne impact som han skal og beviserne ligger på bordet
#111(Med 11 svar)
4. februar 2026 kl. 19:56
eyM
Nogle gange tænker jeg, om du virkelig er så dybt stædig, at du bare nægter at give dig nogensinde… eller om du dybt seriøst tror på det bavl, du fyrer af. Og kan ikke finde ud af, hvilket af scenarierne der er mest pinagtigt.

Det tog mig 1 kommentar fra dig at konkludere, du aldrig har fulgt med i formel1 eller sat dig det fjerneste ind i det. Så jeg ved sgu ikke lige, hvordan jeg kan tabe en diskussion, hvor du siger nogle lodret forkerte ting, som jeg bare fanger dig i.

Orb sagde du var et ord, der var mange der brugte. Og især i din omgangskreds. Skal jeg finde dit udsagn, så du kan nå at redigere i det? Og forklaringen ændrede sig også løbende… så du skal nok holde dig til én af dem.

Okay. Kan du ikke lige smide det YouTube link igen. Fordi selv hvis det er rigtigt - så er det første gang jeg hører en ekspert sige det som staehr lige umiddelbart.

Og nej. Det er nemlig lige præcis idet, du tager fejl.
Du sammenligner ham altid med Donk. Men hvis han var så god, så var han sgu nok ikke kun på Astralis… men er han god nok til at være på Astralis? Ja det må man fandme sige. Gang på gang omtales han som den mest stabile, han er pudsigt nok den eneste, der har fået lov at beholde sin plads på rosteret af samme årsag.. og netop dér er beviserne på bordet.
#114(Med 10 svar)
5. februar 2026 kl. 07:46
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Donk er standarden som staehr skal stræbe efter. Vil du være den bedste skal du slå de bedste :-)

Du skal oppe dit formel 1 niveau og spørgsmål hvis vi skal åbne f1 debatten igen.

Hvordan vil du bevise at der er ingen i min omgangskreds der siger orb hehehe.
Det ved du jo intet om så hvorfor udtaler du dig som om at ved noget om det?

Klassisk eym :-)

Nu tabte du jo med at staehr havde båret astralis.
Vi snakker årets største løgn!!


Er du sikker på at du vil udfordre skæbnen og kalde ham stabil?

Uddyb. Hvad vil det sige at være stabil ??
#117(Med 9 svar)
5. februar 2026 kl. 08:58
eyM
Jaer. Men så skal Niko, monesy, xantares og alle andre kickes, fordi de ikke er så gode som Donk.
Du er helt væk jo.

Skal jeg oppe mit formel1 niveau? Bare lige for at citere dig. Du sagde vitterligt at Kevin Magnussen ville give Max verstappen baghjul, hvis de kørte i samme bil 🤣🤣🤣 du kunne ikke være mere uvidende med sådan en kommentar. Du ved INTET om formel1.

Nej det ved jeg intet om. Derfor bad jeg dig finde én. Du sagde oprindeligt at mange gør det. Lige før skrev du så at det er dig, der gør det. Og hvilket et af de smukke symboler er så årsdag?

Og nå, nu har jeg tabt og du har vundet igen? Klassisk pingo.

Udfordre skæbnen? Du er med på, du er den eneste med dit synspunkt på staehr? Du sidder og argumenterer for at jorden er flad som et barn og stiller en masse psykotiske regler og krav op “jamen så vandt jeg jo”.

Men fandt da ud af det må være en stor kombination af barnagtig stædighed og at du vitterligt tror, du altid har ret. Du er virkelig af den overbevisning, at din verden falder sammen, hvis du indrømmer du tager fejl. Problemet er bare, at alle andre godt kan se det - så ved ikke hvad du kæmper for. 🤣
Kan du hygge dig.
#121(Med 8 svar)
5. februar 2026 kl. 09:01
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Monesy er orb'er. Han spiller ikke samme plads som donk og staehr.

Hvorfor skulle niko og xantares kickes? De klarer sig bedre end staehr. Bare se top 20 individuelt listen I år.

Facitlisten er stadig at staehr ikke har båret astralis som du påstod :-)
#123(Med 7 svar)
5. februar 2026 kl. 09:03
eyM
Jamen Niko og xantares skal måle sig med Donk jo. Det siger du selv? Og de klarer sig slet ikke godt nok til den rolle så. Så ud med dem! Ligesom staehr. Donk er målestokken - fordi det siger en silver på et dansk cs2 site.

Nej. Facitlisten er at staehr har trukket læsset på Astralis længe, som jeg skrev.
#126(Med 6 svar)
5. februar 2026 kl. 09:08
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Niko og xantares er da nogen af dem der kommer tætteste på donk. Forstår ikke at du disser dem. De er tydeligvis niveauer over staehr.

Hvad snakker du om? Facitliste er at staehr kun har trukket læsset i en af astralis største katastrofer i historien. Punktum.
Mener du noget andet så kom med beviser
#128(Med 5 svar)
5. februar 2026 kl. 09:09
eyM
Er du ny admin på dust2.dk?

Nej vel. Så skal du ikke udstikke regelsæt til folk makker. Og slet ikke, når det er nogle du er fjernt fra selv at følge.
#130(Med 4 svar)
5. februar 2026 kl. 09:10
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Næh - jeg har bare taget dig i en løgn
#132(Med 3 svar)
5. februar 2026 kl. 09:11
eyM
Ikke rigtigt. Jeg kan også bare svare som dig.

“Det er et børnespørgsmål. Alle ved jo jeg har ret”
#133(Med 2 svar)
5. februar 2026 kl. 09:12
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Virkelig?

Du gør jo kun dig selv til grin her
#134(Med 1 svar)
5. februar 2026 kl. 09:13
eyM
Ikke rigtigt. Jeg viser hvor barnagtig du er.
#135(Med 0 svar)
5. februar 2026 kl. 09:13
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ved ikke selv at kende det rigtige svar?

Det giver da ingen mening
#70(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 15:17
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså vi skal jo lige blive enige om at nu hvor du er så glad for Stats, så rent stats wise, så har Jabbi jo heller ikke “båret” dem her i Krakow, der er faktisk ingen der har “båret” dem, de har alle haft deres kampe, der er ingen der har været grunden alene til de nåede så langt de nåede.
#2(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sikrede de sig ikke nærmest majoren der?
#3(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:13
Djoerup
Mirage og overpass var ikke for kønne men den Nuke var imponerende
#4(Med 4 svar)
2. februar 2026 kl. 22:14
RasmusRoev
Vigtigt! Så vigtigt at de vinder de kampe, som de virkelig burde vinde! :)
#8(Med 2 svar)
2. februar 2026 kl. 22:18
bimse
Synes ikke, de “burde” vinde den her kamp. FUT er vanvittige.
#14(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:32
RasmusRoev
Sku uenig hen af vejen :)
#17(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:50
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Slog de ikke også lige furia inden Astralis? Young guns 💪🏻
#10(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
FUT er sku ikke et hold de VIRKELIG skal slå
#5(Med 1 svar)
2. februar 2026 kl. 22:15
Unifite
Må sgu være meget lækkert at sidde ved siden af Ryu der er klar med et "så du det"-grin og en ægte highfive.
#7(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:18
Djoerup
Jeg er helt 100 på det er Ryu der er skyld i Jabbis bedre humør
#6(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:16
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Fin omgang CS langt hen ad vejen!
#9(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:18
bimse
Jabbi your time with device did NOT count.
#12(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:29
zwank
Man får næsten håb for i morgen mod FURIA med sådan en præstation
#13(Med 2 svar)
2. februar 2026 kl. 22:30
Thumz
Ryu og Phzy vokser virkelig på mig over de sidste par uger. De fleste fattede ikke de to signings, men indtil videre har de kun overrasket positivt.
#18(Med 1 svar)
2. februar 2026 kl. 22:55
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
De er virkelig så vanvittige, det kan godt være det de viser som hold lige nu, ikke kommer til at være deres normale niveau på sigt, men bare det som de to spillere har vist de kan individuelt, det er top klasse, jeg prøvede også at forklare nogle herinde hvor gode de to er og kan blive allerede da de blev rygtet til I første omgang, der mente nogle, at nicodooz/sirah havde været bedre signings, det føler jeg lidt er blevet modbevist allerede nu.
#22(Med 0 svar)
3. februar 2026 kl. 00:48
Unifite
At overhovedet nogen skulle overveje Nicodooz til et hold der vil spille i Tier 1, viser at man nok lever i fortiden. Manden gider jo reelt ikke spille AWP, og der er en grund til at han siden Fnatic er ruschet ned til hvor det er ligegyldigt.

Sirah havde nok stadig været god, hvis man ville prøve at holde det dansk - men igen, hvem skulle så på AWP. Den energi Ryu kommer med er guld, og den ro Phzy udstråler er det samme. Han ligner en på 20, med et sind som en på 60.
#15(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 22:37
Udknud
Kæmpe sejr 🔥, nu bliver det rigtig svært at misse majoren.
Så skal der ske noget i stil med at de taber de næste 7 kampe (1 her, 3 i Cluj og 3 i EPL).
Men hvorfor i alverden skulle det her hold gøre det 💪😉
#16(Med 10 svar)
2. februar 2026 kl. 22:41
eyM
Kæææft hvor er det bare i orden…

Allerede nu godkendt første turnering!
#19(Med 9 svar)
2. februar 2026 kl. 23:48
Hunt
Første? Det er vel stadig nr 2 turnering..
#20(Med 1 svar)
2. februar 2026 kl. 23:55
MeRo
Han mener nok første LAN.
#88(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 16:03
Hunt
Det skriver han bare ikke
#21(Med 4 svar)
3. februar 2026 kl. 00:30
eyM
Bevares… første lan.
#87(Med 3 svar)
4. februar 2026 kl. 16:03
Hunt
Der var også lan hos blast, astralis nåede bare ikke så langt..
#89(Med 2 svar)
4. februar 2026 kl. 16:04
eyM
Jaer…. Så første gang, Astralis var på lan.. ergo Astralis’ første Lan.
#90(Med 1 svar)
4. februar 2026 kl. 16:05
Hunt
Det var bare ikke det du skrev
#91(Med 0 svar)
4. februar 2026 kl. 16:18
eyM
What? Jeg skrev turnering, så rettede du mig.. og så skrev jeg første Lan. Og det ER jo deres første Lan?

Hvad er det, du meget gerne vil diskutere? Jeg har for fanden allerede rettet ind 🤣
#24(Med 1 svar)
3. februar 2026 kl. 07:19
RasmusRoev
Os træls, når man ikke kan finde noget negativt at skrive i denne artikel, når alle er super glade :P Men du gjorde da et forsøg ;)
#31(Med 0 svar)
3. februar 2026 kl. 18:33
Hunt
Der er mere negativitet fra dig end mig her :)
#23(Med 0 svar)
3. februar 2026 kl. 05:30
Gr1bben
Gode takter drengene viser! Det hele ser meget bedre ud end det gamle lineup og Jabbi er varm igen fornøjelse at se!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.