
zonic bliver anerkendt af B1ad3.
3. december 2025 kl. 10:00
Skrevet af unclejakes
B1ad3: "zonic er GOAT"
NAVIs coach sender stort kompliment til zonic.
Som en del af StarLadders egen dækning af majoren har de bedt spillere og trænere om at lege med på en lille leg.
Intervieweren dona læser navne på andre deltagere i majoren højt, og så skal personen tie stille indtil de hører et navn, de mener er bedre end dem selv.
I denne udgave er det NAVIs coach B1ad3, der får læst navne som ash, AZR, daps, flashie, sidde og sAw op.
B1ad3 siger ikke noget, men kommer med sigende ansigtsudtryk undervejs, lige indtil dona siger navnet zonic.
Her kommer det prompte fra B1ad3: "zonic er the GOAT"
Altså "The Greatest Of All Time."
Jaer. Den skal nok liiiiige klappes af med Kakkelborg.
Han er jo ikke selv coach, så det må han ikke have en mening om.
#9(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 12:54
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Hvor længe mon vi kan holde den joke kørende hahah
Sikkert længe. I har ikke så meget at rykke rundt med.
#20(Med 9 svar)
3. december 2025 kl. 21:49
DtNPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Dust2 Major fantasy vinder

Seneste melding er: jo, det må han gerne, men han kan ikke sige det direkte til zonics ansigt.
Hvordan har du svært ved at se forskel?
Der er ingen forskel, din knallert
Så der er ikke forskel når amatører snakker om professionelles niveau, eller en amatør snakker med en professionel i en samtale?
Jo, men det er jo ikke det, vi taler om. Desuden har begge - i din ud-af-røven-hevet tese - ret til at gøre lige det, de vil.
Der er et eller andet, der ikke er skruet rigtigt sammen hos dig. Men du skal bare vide, at jeg NÅDESLØST driller handicappede, når jeg kan komme til det. - Så du slipper ikke.
Der er et eller andet, der ikke er skruet rigtigt sammen hos dig. Men du skal bare vide, at jeg NÅDESLØST driller handicappede, når jeg kan komme til det. - Så du slipper ikke.
Ser kun en mand uden nosser som ævler...
- Du må gerne bagtale folk og kalde dem dårlige, men du må sgu ikke mande dig op, og sige direkte til ham at han er elendig!
Got it! :)
Prøv at tage på stadion, der bliver spillerne sgu råbt efter, når de laver dårlige ting!
- Men det kan vel ikke sammenlignes, når det ikke passer ind i dit synspunkt?
- Du må gerne bagtale folk og kalde dem dårlige, men du må sgu ikke mande dig op, og sige direkte til ham at han er elendig!
Got it! :)
Prøv at tage på stadion, der bliver spillerne sgu råbt efter, når de laver dårlige ting!
- Men det kan vel ikke sammenlignes, når det ikke passer ind i dit synspunkt?
Igen - er du dum?
"Du må gerne" hvornår har jeg sagt det er "okay" at bagtale? XD
Jeg siger bare, at der er forskel i at kritisere en professionel for hans niveau i professionelle rammer, i stedet for at kritisere en professionel i en samtale med ham.
Det er jo bare semantik I debatterer, og det er satme dumt
"Du må gerne" hvornår har jeg sagt det er "okay" at bagtale? XD
Jeg siger bare, at der er forskel i at kritisere en professionel for hans niveau i professionelle rammer, i stedet for at kritisere en professionel i en samtale med ham.
Det er jo bare semantik I debatterer, og det er satme dumt
Du diskuterer pragmatik, er det en skid bedre? - Hiver da bare debatten ned på dit niveau, i det mindste kan du se at det er plat så? :)
Den eneste idiot her, med en IQ under det lavpraktiske er dig, som skaber sig og er dobbeltmoralsk, og så pakker du det ind og siger at du er ærlig, og hvis man ikke kan se det, så er man fatsvag?
Sjovt, folk med den tankegang er typisk dem som lider under noget psykisk, bare kig på Paludan :)
Håber du er i bedre humør blandt folk du kan lide, for ellers har du da et skrækkeligt liv!
Den eneste idiot her, med en IQ under det lavpraktiske er dig, som skaber sig og er dobbeltmoralsk, og så pakker du det ind og siger at du er ærlig, og hvis man ikke kan se det, så er man fatsvag?
Sjovt, folk med den tankegang er typisk dem som lider under noget psykisk, bare kig på Paludan :)
Håber du er i bedre humør blandt folk du kan lide, for ellers har du da et skrækkeligt liv!
#50(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 15:15
DtNPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Dust2 Major fantasy vinder

Altså uanset hvad jeg svarer dig nu, vil dit modsvar jo være:
- I har ikke så meget at rykke rundt med
- I har 80 IQ
- I er bare uintelligente
- (indsæt 20+ andre eksempler på hvor toxic du generelt bare er på dette site)
At du ikke selv kan se, hvor meget lort du fyrer af er chokerende. 😅
- I har ikke så meget at rykke rundt med
- I har 80 IQ
- I er bare uintelligente
- (indsæt 20+ andre eksempler på hvor toxic du generelt bare er på dette site)
At du ikke selv kan se, hvor meget lort du fyrer af er chokerende. 😅
Jeg er bare ærlig. Hvis man ikke kan se forskel er man jo fatsvag? :-)
Ja, zonic har lavet sygt meget siden han blev carried af Astralis 5 mands core.
Blade siger det jo bare for at please public opinion og være lidt ydmyg.
Blade siger det jo bare for at please public opinion og være lidt ydmyg.
Han vandt da også en major med Vitality, eller husker jeg forkert?
Rimelig billig major må man sige.
Det gjorde han, men hvad har zonic vist uden zywoo, niko, device, monesy på sit hold?
Det er jo lidt som at spille football manager med PSG og vinde, sure du vinder, men du spiller også med PSG. Tror næsten ruggah kunne vinde med alle de stjernespillere..
Trænere som ash og saw er 10x bedre end zonic, fordi de kan tage et hold og løfte dem. Mens zonic bare siger go kill zywoo, device eller niko. Det kan jeg også godt sige..
Det er jo lidt som at spille football manager med PSG og vinde, sure du vinder, men du spiller også med PSG. Tror næsten ruggah kunne vinde med alle de stjernespillere..
Trænere som ash og saw er 10x bedre end zonic, fordi de kan tage et hold og løfte dem. Mens zonic bare siger go kill zywoo, device eller niko. Det kan jeg også godt sige..
Super argument. Så coaches har ingen fortjeneste, hvis de har en stjernespiller…
Men det er coachens skyld, hvis holdet ikke vinder. Gaaal et utaknemmeligt job.
Men det er coachens skyld, hvis holdet ikke vinder. Gaaal et utaknemmeligt job.
Hvordan giver det, du skriver, nogensinde mening? Zonic har jo ikke prøvet andet? Det er det samme som at sige, at Pep Guardiola er en forfærdelig fodboldtræner, fordi han altid har haft Messi og Haaland? Manden har vitterligt skabt det spil, som over halvdelen af holdene spiller, efter Barca vandt alt (altså tiki taka fodbold). Det samme skabte Zonic og Gla1ve i Astralis, som ALLE andre hold også spillede efter. Hvem fanden var stjernen i det Astralis hold? Ja, de havde Device, men de havde fandme ikke nogen på individuelt niveau med Zywoo, donk eller S1mple. De vandt, fordi de havde vanvittigt team play, som ingen andre kunne konkurrere mod, hvem skabte det? Det gjorde coach og IGL, tænker jeg umiddelbart. Men lev du bare i troen om, at Zonic er en dårlig coach, lol.
Ash og Saw er pisse gode trænere, men hvornår vinder de noget som helst nævneværdigt mate? Ingen af dem har vundet en major - og du må sgu komme tilbage til den her kommentar, når det sker.
Ash og Saw er pisse gode trænere, men hvornår vinder de noget som helst nævneværdigt mate? Ingen af dem har vundet en major - og du må sgu komme tilbage til den her kommentar, når det sker.
Pas på med at argumentere for godt, for så vender han aldrig tilbage
zonic tog jo netop questionmark og løftede dem til tops.
Hvorfor tæller det ikke?
Hvorfor tæller det ikke?
Han kommer stadig ind til en allerede god core af karrigan, device, dupreeh, xyp, canjunb.
I Dignitas inden kom han også direkte ind til aizy, kjærbye, msl, pimp.
Plus der var nok 3 gode hold dengang, i dag er der 100x flere. Så det kræver meget mere i dag end dengang.
Bare se her youtube.com/watch?v=lKFuaOQrobQ&pp=ygUPd2Fyb3dsIDE..
Hvordan cs var spillet dengang kontra i dag, zonic var god ift dem, men han er sat til vægs af en som saw og blade rent taktisk i dag.
I Dignitas inden kom han også direkte ind til aizy, kjærbye, msl, pimp.
Plus der var nok 3 gode hold dengang, i dag er der 100x flere. Så det kræver meget mere i dag end dengang.
Bare se her youtube.com/watch?v=lKFuaOQrobQ&pp=ygUPd2Fyb3dsIDE..
Hvordan cs var spillet dengang kontra i dag, zonic var god ift dem, men han er sat til vægs af en som saw og blade rent taktisk i dag.
Ja, det er en fin core men var ikke nogen man forventede ville vinde noget. Det endte de med at gøre sammen med zonic. Derfor må man også kunne konkludere at han var med til at løfte dem.
At der kun var 3 gode hold, er godt nok at sætte det hele på spidsen.
saw og blade er også coaches, som sætter deres præg på hele spillestilen. Deres hold tager spillere til saw og blades koncept. Det er ikke sådan zonic er coach.
At der kun var 3 gode hold, er godt nok at sætte det hele på spidsen.
saw og blade er også coaches, som sætter deres præg på hele spillestilen. Deres hold tager spillere til saw og blades koncept. Det er ikke sådan zonic er coach.
Zonic skal bare bede om en masse stjernespillere og så håber vi det er nok.
Saw og blade kan rent faktisk bygget et hold op og gøre dem bedre.
= De er bedre trænere i min bog, fordi de kan mere. Plus zonic har også vist nu igennem 2 år i falcons, at han rent taktisk slet ikke kan være med mere.
Saw og blade kan rent faktisk bygget et hold op og gøre dem bedre.
= De er bedre trænere i min bog, fordi de kan mere. Plus zonic har også vist nu igennem 2 år i falcons, at han rent taktisk slet ikke kan være med mere.
zonic gjorde jo det samme med questionmark? Det er jo heller ikke fordi, at de spillere som saw og blade har haft inde over i starten har været tier10.
At du tror zonic er samme type coach som blade viser hvor meget du har misforstået det hele.
At du tror zonic er samme type coach som blade viser hvor meget du har misforstået det hele.
At du tror zonic kan noget uden at have 3 verdenstjerner på sit hold er vildt, zonic kan ikke noget uden at have niko, monesy, zywoo osv på sit hold.
Jeg kan også stå bag falcons sige nice gutter, så skal niko og monesy nok gør det fint stadig. Det er jeg ikke imponeret af zonic over.
Jeg kan også stå bag falcons sige nice gutter, så skal niko og monesy nok gør det fint stadig. Det er jeg ikke imponeret af zonic over.
Jamen zonic havde jo netop ikke 3 verdensstjerner på det hold, som han kom ind på i questionmark. Han havde ikke engang én.
Hvorfor tæller det ikke?
Hvorfor tæller det ikke?
1. Fordi det er så lang tid siden, hvor konkurrencen i cs var meget lav kontra i dag. Der er mange flere gode hold, spillere og trænere end dengang.
Han viser jo nu at han taktisk er helt lost, han vinder nærmest intet selv med så gode spillere han selv har haft kæmpe budget til at hente, og stadig dårligt vinder noget som helst. Det er der sgu ikke meget goat over de sidste 2 år.
2. Fordi han var god for 10 år siden, betyder det ikke han er god i dag. Jeg er sikker på jeg kunne stå bag falcons og tage en god powernap, og selv der kunne vinde lidt hist og her.
Der er jo ikke så meget "flot" eller "stort" i at vinde, hvis man har alle de bedste spillere, så er det bare som forventet.
Han viser jo nu at han taktisk er helt lost, han vinder nærmest intet selv med så gode spillere han selv har haft kæmpe budget til at hente, og stadig dårligt vinder noget som helst. Det er der sgu ikke meget goat over de sidste 2 år.
2. Fordi han var god for 10 år siden, betyder det ikke han er god i dag. Jeg er sikker på jeg kunne stå bag falcons og tage en god powernap, og selv der kunne vinde lidt hist og her.
Der er jo ikke så meget "flot" eller "stort" i at vinde, hvis man har alle de bedste spillere, så er det bare som forventet.
Så han tog altså et hold og førte dem til tops?
For 10+ år siden ja, men det betyder stadig ikke noget at han ikke er en god træner i dag i 2025.
#81(Med 7 svar)
7. december 2025 kl. 23:12
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Men saw har ikke taget et hold og ført dem til #1? Hvorfor er han så en god træner? Zonic har 138 uger som #1. Saw har 10 uger som 2#
Fordi det er i gamle dage hvor alt var 100x lavere niveau og nemmere.
Saw har løfter alle hold han står bag, zonic gør ikke. Han ødelagde den core saw havde bygget op til top 3 og trofæer.
Hvis du stiller mig bag zywoo, donk, monesy og niko, så skal jeg også nemt nok blive nr 1. Men det har så intet med mig at gøre, men mere fordi jeg bare har alle de bedste spillere.
Håber du kan se forskellen, du skal også tage højde for hvilket budget og hvilke spillere en træner har, du kan give zonic 5x mig (faceit lvl 4-5 ish) og vi ville tabe samtlige kampe i 4. Div powerliga.
Betyder det så at zonic er for dårlig til 4. Div powerliga? Eller skal vi tage i mente hvilke spillere og budget en træner har?
Saw har løfter alle hold han står bag, zonic gør ikke. Han ødelagde den core saw havde bygget op til top 3 og trofæer.
Hvis du stiller mig bag zywoo, donk, monesy og niko, så skal jeg også nemt nok blive nr 1. Men det har så intet med mig at gøre, men mere fordi jeg bare har alle de bedste spillere.
Håber du kan se forskellen, du skal også tage højde for hvilket budget og hvilke spillere en træner har, du kan give zonic 5x mig (faceit lvl 4-5 ish) og vi ville tabe samtlige kampe i 4. Div powerliga.
Betyder det så at zonic er for dårlig til 4. Div powerliga? Eller skal vi tage i mente hvilke spillere og budget en træner har?
#86(Med 5 svar)
8. december 2025 kl. 00:04
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Lavere niveau? Altså det taktiske niveau var vel højere. Nu gælder det mere om aim. Zonic definerede hvordan man spillede cs i flere år.
Saw har løftet de hold han står bag ved, det er korrekt. Men det ændrer ikke på, at han ikke vinder noget. Hvis han var så god, ville Vitality, Falcons, Furia, Mouz da prøve at hente ham? Kan selvfølgelig godt være de har prøvet, men har intet hørt omkring det.
Nej, du kan ikke stå bag dem og gøre dem nummer 1 i verden alene
5 af dig med Saw bagved ville også tabe alle kampene i 4. Div
Saw har løftet de hold han står bag ved, det er korrekt. Men det ændrer ikke på, at han ikke vinder noget. Hvis han var så god, ville Vitality, Falcons, Furia, Mouz da prøve at hente ham? Kan selvfølgelig godt være de har prøvet, men har intet hørt omkring det.
Nej, du kan ikke stå bag dem og gøre dem nummer 1 i verden alene
5 af dig med Saw bagved ville også tabe alle kampene i 4. Div
Over hele linjen er cs på et højere niveau, det er klart nemmere, se fx her youtube.com/watch?v=lKFuaOQrobQ&pp=ygUPd2Fyb3dsIDE..
Vi kan den igen fra 2015 til 2025 osv. Samme pointe.
Og din pointe med saw er jo rigtig, det ville netop ikke være saws skyld vi ikke vandt 4 div, fordi det er mig på serveren. Men omvendt havde zonic 5x niko på serveren ville de nemt vinde 4 div, men igen ikke pga zonic, men pga de har 5x niko i 4 div.
Det er fint du giver mig ret nu :)
Vi kan den igen fra 2015 til 2025 osv. Samme pointe.
Og din pointe med saw er jo rigtig, det ville netop ikke være saws skyld vi ikke vandt 4 div, fordi det er mig på serveren. Men omvendt havde zonic 5x niko på serveren ville de nemt vinde 4 div, men igen ikke pga zonic, men pga de har 5x niko i 4 div.
Det er fint du giver mig ret nu :)
#92(Med 3 svar)
11. december 2025 kl. 19:20
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Hvad giver jeg dig ret i? At Zonic ikke kan skabe mirakler og sørge for du vinder kampe i 4. Div? Fordi det ville ingen coach kunne, så giver dig vel ikke rigtig ret i noget?
Den video du linker er jo flere år inden Astralis tiden. Jeg siger ikke niveauet er højere der. Jeg siger det taktiske niveau i Astralis tiden er højere fordi det handler mere om aim nu
Den video du linker er jo flere år inden Astralis tiden. Jeg siger ikke niveauet er højere der. Jeg siger det taktiske niveau i Astralis tiden er højere fordi det handler mere om aim nu
Du giver mig jo direkte ret i mine eksempler, der er bevis for hvorfor jeg har ret i det jeg skriver over.
Men godt du kom rundt om det :)
Men godt du kom rundt om det :)
Netop derfor det var så ekstra sejt, han gjorde Astralis så gode.
Det kræver også den rette træner at give både Dupreeh og Karrigan en heads up… det kræver noget at slippe Karrigan og cajunb.
Det kræver noget at satse på magisk og kjaerbye.
Og at du siger, konkurrencen var 100x mindre dengang er bare noget du trækker ud af røven.
Det er ihvertfald ikke noget, du har klappet af med nogen pro spillere 😊
Det kræver også den rette træner at give både Dupreeh og Karrigan en heads up… det kræver noget at slippe Karrigan og cajunb.
Det kræver noget at satse på magisk og kjaerbye.
Og at du siger, konkurrencen var 100x mindre dengang er bare noget du trækker ud af røven.
Det er ihvertfald ikke noget, du har klappet af med nogen pro spillere 😊
Kan kun gentage alt jeg nævner i #78 igen, som bestemt ikke er lort.
cs var en nemmere sport at være god i for 6-10 år siden, fordi der i dag er mange flere gode hold og spillere, kontra dengang. Niveauet er blevet så meget højere og zonic kan tydeligvis ikke følge med. Hvilket vi fint har set de sidste 2 år. Zonic er washed, han var god engang, men ikke mere. Bare accepter det.
cs var en nemmere sport at være god i for 6-10 år siden, fordi der i dag er mange flere gode hold og spillere, kontra dengang. Niveauet er blevet så meget højere og zonic kan tydeligvis ikke følge med. Hvilket vi fint har set de sidste 2 år. Zonic er washed, han var god engang, men ikke mere. Bare accepter det.
#74(Med 4 svar)
7. december 2025 kl. 22:32
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Saw har været en så god træner, at han i de sidste 6 år har vundet hele 2 trofæer!!! Lad os give ham opbygnigs d'or ligesom Ash.
Nu er du dum at høre på, det ved du også selv :)
Skal vi så give zonic "fejle med verdens bedste spillere 4 sæsoner i træk" titlen?
Skal vi så give zonic "fejle med verdens bedste spillere 4 sæsoner i træk" titlen?
What goes around comes around. Hvis du forventer højere niveau, må du oppe dit eget.
#84(Med 0 svar)
7. december 2025 kl. 23:17
BertelsenElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18

Vi kan også give Zonic " Major playoff d'or" Den kan vi ikke give til Saw :D
Vi kan også give ham "Flest major d'or" eller "Længst tid som #1 på hltv som coach d'or"
Vi kan også give ham "Flest major d'or" eller "Længst tid som #1 på hltv som coach d'or"
Nu smuttede du jo lidt fra diskussionen sidst, da dine argumenter blev skudt ned.
Du sagde, Niko ikke var dårlig, fordi han havde vundet nogle tier1 events. , og så var det i øvrigt ligegyldigt, at han han skød 6 i en finale.
Men zonic er dårlig, selvom han har 5 majors og utallige tier1 events.
Du sagde, Niko ikke var dårlig, fordi han havde vundet nogle tier1 events. , og så var det i øvrigt ligegyldigt, at han han skød 6 i en finale.
Men zonic er dårlig, selvom han har 5 majors og utallige tier1 events.
Du kan ikke måle output på en træner på samme måde som du kan på en spiller. Du/vi har ingen reel idé om hvor meget og hvad en træner bidrager med.
Jeg har ikke sagt zonic er en dårlig coach? Jeg har sagt han er skræmmende overvurderet.
Jeg har ikke sagt zonic er en dårlig coach? Jeg har sagt han er skræmmende overvurderet.
Det var faktisk lige præcis det, du sagde.
“ Zonic beviser bare igen at han ikke er en god coach.”
Da jeg pointerede at det ikke er hans skyld, at Niko bruger 25 runder af mirage på at få et multikill, svarer du, at det er totalt overflødigt.. og det er fordi, zonic ikke bruger ham godt nok.
Derefter sagde du, at Niko ikke kunne være dårlig pga hans trofæer, hvorefter jeg pegede på zonics cv. Så de argumenter du bruger, kan i større grad bruges imod dig selv ihvertfald.
Og hvis man ikke kan måle output på en træner så nemt, så kan du heller ikke vide hvor god og dårlig han er.
“ Zonic beviser bare igen at han ikke er en god coach.”
Da jeg pointerede at det ikke er hans skyld, at Niko bruger 25 runder af mirage på at få et multikill, svarer du, at det er totalt overflødigt.. og det er fordi, zonic ikke bruger ham godt nok.
Derefter sagde du, at Niko ikke kunne være dårlig pga hans trofæer, hvorefter jeg pegede på zonics cv. Så de argumenter du bruger, kan i større grad bruges imod dig selv ihvertfald.
Og hvis man ikke kan måle output på en træner så nemt, så kan du heller ikke vide hvor god og dårlig han er.
Link gerne. Du fejlciterer. Det kan jeg selvfølgelig ikke indgå i en debat med.
Nej. Jeg ved bare at zonic har haft verdensklassespillere til rådighed i flere år, og resultaterne afspejler ikke det.
Nej. Jeg ved bare at zonic har haft verdensklassespillere til rådighed i flere år, og resultaterne afspejler ikke det.
dust2.dk/nyheder/67671/furia-vinder-tredje-turneri..
Værsåartig. #7
Stadig sikker på, jeg fejlciterer?
Værsåartig. #7
Stadig sikker på, jeg fejlciterer?
Hahahaha, hold kæft hvor er han egentlig dum. Jeg elsker elsker elsker elsker den her slags underholdning. MER'!
Er ikke god og dårlig det samme? Er det semantik du vil debatere?
Det er spændende, om du nogensinde kommenterer igen efter det her fuck-up.
Zonic skal vel bare have en stjerne mere, så vinder de?
Ja eller måske du bare skulle ind i stedet for ham ;)
Kan nok godt give nogle knuckles og high-fives og sige "nice gutter" samt stå og kigge ud i luften i timeouts, men det er nok desværre kun nok til at erstatte ruggah
Jeg er desværre næsten lige så enig af din dømmekræft af ruggah, som jeg er uenig af din indirekte og ubegrundede kritik mod zonic
Zonic vinder ikke noget med falcons? Selvom han har alle de penge og muligheder for at bygge et godt hold. Han har nogle af verdens bedste spillere.
Hvornår må jeg pege på zonic og sige hans job er gjort for dårligt? Hvornår peger pilen mod zonic? Han fik et core af et top 4 ence hold, som han fik kørt helt i sænk. Han fik en core fra et top 8 heroic hold, hvor han fik niko og monesy ind også, som han heller ikke har vundet med. Jo en enkelt pgl, men det er jo ikke ligefrem målet for falcons.
Du er blændet af zonic fra 2018, zonic i 2025 er mega washed
Hvornår må jeg pege på zonic og sige hans job er gjort for dårligt? Hvornår peger pilen mod zonic? Han fik et core af et top 4 ence hold, som han fik kørt helt i sænk. Han fik en core fra et top 8 heroic hold, hvor han fik niko og monesy ind også, som han heller ikke har vundet med. Jo en enkelt pgl, men det er jo ikke ligefrem målet for falcons.
Du er blændet af zonic fra 2018, zonic i 2025 er mega washed
Hvis jeg er blændet af noget, er jeg blændet af hele zonics karriere hvor han på forskellige hold altid har gjort sig i den absolutte top. Det er okay at have nogle svipsere, sålænge det ikke er den gennemgående trend og at man har noget i bagagen at tage af. At han ikke har renset fuldstændigt af de sidste 2 år gør ikke at han er afdanket - derudover tjek deres placering - en solid top 3 i verden. Det er vel ok? Hvis ikke, så tænker jeg at det er fordi du har forventninger til ham om top 1, men så modsiger du bare dig selv helt ekstremt.
Hvilke forskellige hold? Han har vundet meget med astralis og så lidt med vitality, men altid med på givne tidspunkt 1-2 af verdens bedste spillere.
Hvis ruggah lige tager en sæson hver på vitality, furia og falcons, så skal han nok også vinde på flere forskellige hold.
At fejle totalt over 2 år, det er en gennemgående trend, vi snakker 4 hele sæsoner uden at foretage sige noget, med de top hold han har haft, intet virker under ham, alt dør bare.
Jeg måler ham udfra hvad folk synes om ham og udfra hvilke spillere han har under sig.
Top 3 uden at vinde andet end pgl er godt hvis du er træner for et hold der ikke har monesy, niko og kyousuke på samme hold. Med dem, så skal der sgu flere resultater på bordet, der skal gerne min major semi eller finale nu.
Alt uden for playoff så skal zonic være næste mand der ryger, han må sgu snart tage noget ansvar.
Hvis ruggah lige tager en sæson hver på vitality, furia og falcons, så skal han nok også vinde på flere forskellige hold.
At fejle totalt over 2 år, det er en gennemgående trend, vi snakker 4 hele sæsoner uden at foretage sige noget, med de top hold han har haft, intet virker under ham, alt dør bare.
Jeg måler ham udfra hvad folk synes om ham og udfra hvilke spillere han har under sig.
Top 3 uden at vinde andet end pgl er godt hvis du er træner for et hold der ikke har monesy, niko og kyousuke på samme hold. Med dem, så skal der sgu flere resultater på bordet, der skal gerne min major semi eller finale nu.
Alt uden for playoff så skal zonic være næste mand der ryger, han må sgu snart tage noget ansvar.
Det giver vel sig selv, er han nok har haft nogle verdensklasse spillere på holdkortet når han har vundet så meget?
Ja, det skal han sikkert - ligesom min far også kunne coache furia næste event og de kunne vinde alligevel, men han ville ikke "løfte" dem.
Han har ikke fejltet totalt over 2 år, så er det ihvertfald fordi at du ikke anerkender en top3 i verden + deres resultater de sidste 3 events. Ja, i starten var der slinger i valsen, lineup issues etc. Det sker. Jeg ved ikke hvor meget cs du har spillet (virker til at det er beskedent på konkurrence plan), men nogle gange, så former man et hold med gode spillere, men der er ekstrem dårlig synergi. Samtidig med dette, skiftede de fra CSGO til CS2.
Hvorfor mener du at netop de 3 spillere burde være selskrevent til en top3 eller sågår vinde de fleste turneringer? Hvor mange trofæer har de hver især fået, inden de fik zonic som coach? Hvad med konkurrencen fra andre verdens stjernespillere som zywoo, ropz, donk, sh1ro - og for ikke at tale om ham som du mener er længder bedre coach - B1ad3?
Du "glemmer" næsten altid at forholde dig til hele billedet, bevidst eller ubevidst - men sjovt nok så det altid passer til dit narrativ; at alle fra Astralis coren er overvurderede, afdankede og generelt nederen
Ja, det skal han sikkert - ligesom min far også kunne coache furia næste event og de kunne vinde alligevel, men han ville ikke "løfte" dem.
Han har ikke fejltet totalt over 2 år, så er det ihvertfald fordi at du ikke anerkender en top3 i verden + deres resultater de sidste 3 events. Ja, i starten var der slinger i valsen, lineup issues etc. Det sker. Jeg ved ikke hvor meget cs du har spillet (virker til at det er beskedent på konkurrence plan), men nogle gange, så former man et hold med gode spillere, men der er ekstrem dårlig synergi. Samtidig med dette, skiftede de fra CSGO til CS2.
Hvorfor mener du at netop de 3 spillere burde være selskrevent til en top3 eller sågår vinde de fleste turneringer? Hvor mange trofæer har de hver især fået, inden de fik zonic som coach? Hvad med konkurrencen fra andre verdens stjernespillere som zywoo, ropz, donk, sh1ro - og for ikke at tale om ham som du mener er længder bedre coach - B1ad3?
Du "glemmer" næsten altid at forholde dig til hele billedet, bevidst eller ubevidst - men sjovt nok så det altid passer til dit narrativ; at alle fra Astralis coren er overvurderede, afdankede og generelt nederen
Med de spillede og det budget bag, så forventes der mere end top 3 og et pgl event. Det er 4 sæsoner fejlet så hårdt man skulle tro det var Danmark mod hvidrusland.
Længere er den ikke, du er legit delulu hvis du synes zonic har gjort det godt i falcons.
Hele billedet? Mens du sidder og kigger kun på top 3 er jo godt nok, men ikke hvis man har de spillere og de penge bag, så er top 3 ikke godt nok, og de har jo ikke vundet noget. Eller ikke engang en finale i en katowice, cologne eller nogen major, sidste major var de ikke engang i playoff. Sidste sæson ikke engang top 8.
Det er røv fucking dårligt af zonic og det må være hans skyld snart.
Han manlger bare donk og zywoo på holdet, så vinder han! Måske ropz med også og spille 6v5, så skal der nok komme en major mere! Bare rolig!
Du har et narrativ om at hvis en spiller/træner har været i astralis, så ligemeget hvor røv dårligt de gør det, så er det ikke deres fejl og de kan intet gøre galt.
Længere er den ikke, du er legit delulu hvis du synes zonic har gjort det godt i falcons.
Hele billedet? Mens du sidder og kigger kun på top 3 er jo godt nok, men ikke hvis man har de spillere og de penge bag, så er top 3 ikke godt nok, og de har jo ikke vundet noget. Eller ikke engang en finale i en katowice, cologne eller nogen major, sidste major var de ikke engang i playoff. Sidste sæson ikke engang top 8.
Det er røv fucking dårligt af zonic og det må være hans skyld snart.
Han manlger bare donk og zywoo på holdet, så vinder han! Måske ropz med også og spille 6v5, så skal der nok komme en major mere! Bare rolig!
Du har et narrativ om at hvis en spiller/træner har været i astralis, så ligemeget hvor røv dårligt de gør det, så er det ikke deres fejl og de kan intet gøre galt.
Du indrømmer selv at donk, ropz og zywoo er stjernespillere. Hvilket de er - proven, med massere af trofæer i bagagen.
Hvorfor er kombi'en af niko, moneys og kyo så selvskrevne til at vinde trofæer? Er det fordi at zonic så elendig, at de ikke på de 5 måneder de har spillet sammen ikke har domineret eller vundet en af de helt store turneringer? Eller kunne der være andre grunde? Det virker til at du har følgende regel: Er der en fra Astralis storhedstid på holdet => blame it on him. Dejlig simpelt!
Hvorfor er kombi'en af niko, moneys og kyo så selvskrevne til at vinde trofæer? Er det fordi at zonic så elendig, at de ikke på de 5 måneder de har spillet sammen ikke har domineret eller vundet en af de helt store turneringer? Eller kunne der være andre grunde? Det virker til at du har følgende regel: Er der en fra Astralis storhedstid på holdet => blame it on him. Dejlig simpelt!
Derudover synes jeg du burde kigge her:
hltv.org/team/11283/falcons#tab-matchesBox
Kig oversigten over de sidste 3 events. De har tabt en kamp i hver et event. Hvis du ikke synes, at det er et hold der ligner det har en positivt fremtid, kan jeg ikke gøre mere.
hltv.org/team/11283/falcons#tab-matchesBox
Kig oversigten over de sidste 3 events. De har tabt en kamp i hver et event. Hvis du ikke synes, at det er et hold der ligner det har en positivt fremtid, kan jeg ikke gøre mere.
Jeg ser 0 sejre i events der ikke engang er major, cologne eller katowice
Du ser hvad du vil se og drejer ting som du vil, intet nyt
Målet for falcons er at vinde de største events som major, katowice og cologne, hvor mange af dem har de vundet under zonic over 4 sæsoner?
0, ingen, færre end 1, intet, nada, nul, niks, ingenting.
zonic skal ud
0, ingen, færre end 1, intet, nada, nul, niks, ingenting.
zonic skal ud
Jeg tænker højt, jeg har tænkt tanken før - du bør skrive en mail til CEO hos Falcons, og forklare hvor tåbeligt det er at de bliver ved med at give ham den afdankede zonic chancen, for det har du ihvertfald gennemskuet er pisse dumt. Det ville da være åndsvagt, hvis du ikke lyttede til dig nu hvor du har så meget ret.
Hvad med NiKo, han er vel også færdig i T1? Han har ikke engang vundet en major.
Hvad med NiKo, han er vel også færdig i T1? Han har ikke engang vundet en major.
Du ved absolut intet om hvad der forgår bag kulisserne kan jeg høre! Men lad mig sige det sådan her zonic er en af de mest hårdtarbejdende trænere du kan finde der ude, og ingen kan følge med når det kommer til hvad manden har opnået.
Det ændre ikke på hvad han så ikke har opnået med falcons og du ved jo ikke om der er 20 andre trænere som bare arbejdere endnu hårdere end zonic.
Hvis vi bruger dit argument om hvad man har opnået og ikke opnået med et hold, så nævn mig en træner, fortid, nutid som er bedre end zonic? Alle hans spillere og tidligere spiller praiser ham til skyerne, bare nævn mig en træner mere der har vundet en major med to forskellige hold, ingen kommer tæt på zonic.
Hvis du bare har lidt forstand på cs ved du også 5 stjerner ikke er = major, der er så mange andre aspekter som skal spille sammen,det er et hold som mouz er et fint eksempel på, men de har stadig ikke vundet en major. Og zonic skal nok vinde sin 6 major mærk dig mine ord.
Hvis du bare har lidt forstand på cs ved du også 5 stjerner ikke er = major, der er så mange andre aspekter som skal spille sammen,det er et hold som mouz er et fint eksempel på, men de har stadig ikke vundet en major. Og zonic skal nok vinde sin 6 major mærk dig mine ord.
Mouz er ikke 5 stjerner? De har ikke nogen top top spiller, som falcons har 2 af. Men de vinder jo ikke heller majors.
Sure zonic har vundet meget, men han har altid bare haft de bedste spillere. Han har ikke udviklet noget. Se fx saw og ash, de tager unge spillere ind og udvikler dem, og gør dem gode. Det er meget større end at sidde med niko, zywoo, monesy, device osv og sige "vind major go kill zywoo"
Bare en stjerne mere til falcons så vinder de ?
Sure zonic har vundet meget, men han har altid bare haft de bedste spillere. Han har ikke udviklet noget. Se fx saw og ash, de tager unge spillere ind og udvikler dem, og gør dem gode. Det er meget større end at sidde med niko, zywoo, monesy, device osv og sige "vind major go kill zywoo"
Bare en stjerne mere til falcons så vinder de ?
Du svare ikke på mit spørgsmål? Men okay hvor mange majors har Astralis vundet efter zonic smuttede ? Hvor mange majors har vitality vundet før zonic kom med zywoo ? Vi kan blive ved zonic skal nok vinde en major mere det skal du ikke være i tvivl om og h is det var så let at hente 5 stjerner og vinde en major så havde alle store orgs gjort det mange har prøvet og mange har fejlet. Du kn ikke tage noget fra zonic han er the GOAT 5 majors ingen kommer tæt på ham med to forskellige hold.
2 hold med flere af verdens bedste spillere ja. Det er jo lidt som at spille football manager med PSG og vinde, sure du vinder, men du spiller også med PSG. Tror næsten ruggah kunne vinde med alle de stjernespillere..
Hvad kan zonic i de sidste 2 år med kæmpe budget og massere af verdens bedste spillere? Du er helt lost, hvis du ikke kan se zonic har legit fejlet kæmpe stort 4 HELE SÆSONER TRÆK... føj det er dårligt, det er sgu ikke goat træner værdigt
Hvad kan zonic i de sidste 2 år med kæmpe budget og massere af verdens bedste spillere? Du er helt lost, hvis du ikke kan se zonic har legit fejlet kæmpe stort 4 HELE SÆSONER TRÆK... føj det er dårligt, det er sgu ikke goat træner værdigt
Netop - husk det du selv skriver her.
Mouz har ikke 5 spillere som man vil kategorisere som stjerner. Men de har SYNYERGI og TEAMPLAY. Og så har deres core spillet sammen i super lang tid. I Counter-strike forholder det sig sådan, at du kan sætte de 5 bedste spillere sammen og de kan træne i 3 måneder i træk, men hvis der ikke er en vis form for SYNERGI og TEAMPLAY, så vil de aldrig efterleve deres "potentiale".
Mouz har ikke 5 spillere som man vil kategorisere som stjerner. Men de har SYNYERGI og TEAMPLAY. Og så har deres core spillet sammen i super lang tid. I Counter-strike forholder det sig sådan, at du kan sætte de 5 bedste spillere sammen og de kan træne i 3 måneder i træk, men hvis der ikke er en vis form for SYNERGI og TEAMPLAY, så vil de aldrig efterleve deres "potentiale".
jeg er enig. zonic er goat. b1ad3 er godt på vej, men nu kommer gla1ve ;)

















