
hades var stand-in for G2 ved majoren i Austin.
1. juli 2025 kl. 13:10
Monte fritstiller hades
Tirsdag blev det officielt: Den ukrainske organisation Monte har fritstillet polske hades.
Efter tre måneder på bænken hos Monte, hvor han brugte det meste af tiden som stand-in for G2, er polske hades nu en fri mand.
Det offentliggjorde Monte tirsdag i et opslag på X.
Den 25-årige polak har været på kontrakt hos Monte i knap et år. I midten af april blev han lejet ud til G2 som erstatning for m0NESY. Her nåede han at spille tre turneringer - heriblandt majoren i Austin.
Før sin tid i Monte har polakken repræsenteret både 9INE og ENCE, hvor han har haft to perioder hos sidstnævnte.
Nu skal hades igen finde et nyt hold, mens Monte samtidig jagter to nye spillere.
Monte består af:
-
Gizmy -
ryu -
afro -
AiyvaN (Coach)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Senzu forlader BC.Game efter afsluttet låneperiode
(6)
Disse spillere er forrest i kampen som Årets Spiller
(36)
Rekord-zonic bekræfter træthedstegn: "Nu må vi se, hvad der skal ske"
(2)
Farvel Köln: Vi tjekker ud fra majoren - minderne forbliver
(3)
Ny skribent vinder majorens sidste fantasy-konkurrence
(0)
Tysk politi tilbageholder ropz og ohnePixel i Porsche
(0)
zonic åbner op om muligt karrierestop: "Jeg er træt"
(9)
Majoren i Köln smadrer seerrekorden
(1)
13-8, 13-8, 13-8: FALCONS VINDER FØRSTE MAJOR
(37)
donk og ZywOo var skarpest i Köln - Falcons-stjerner løb med det hele
(0)
m0NESY vinder første major-MVP
(8)
CS-verdenen hylder NiKo efter majortriumfen
(0)
Skærpet sikkerhed var ikke nok: Tilskuer løb på scenen igen
(0)
FALCONS VINDER FØRSTE MAP
(1)
Ascend esport søger spiller til 3 divs spot.
(0)
Ascend esport søger spiller til 3 divs spot.
(0)
Optakt: Det eneste NiKo ikke har vundet er en major
(6)
Klassisk musik og Counter-Strike: Se åbningsceremonien fra majoren i Köln
(0)











