BILLETSALGET TIL DEN STORE FINALE ER ÅBENT
LIVE
Astralis må nøjes med et par dage i Malta, da de er ude af ESL Pro League.

ASTRALIS UDE AF ESL PRO LEAGUE

Danskerne taber snævert til Complexity i ESL Pro League Last Chance-stadiet, da mandskaberne skulle ud i overtiden på det afgørende map.

Astralis må vinke farvel til Malta, da de tabte 1-2 til Complexity, i en elimineringskamp.

Astralis tog et frit fald fra Pro Leagues gruppespil og ned i Last Chance-stadiet. De fik dog rettet op på nederlagsstimen, og lørdag aften skulle de fortsætte de gode takter.

Her skulle de møde Complexity.

Første map startede på Vertigo, hvor device var topfraggede, men det var ikke nok, da Complexity på deres map pick tog en sejr på 13-10.

Astralis tog deres revanche på Inferno, hvor det var en tæt start, da Astralis startede på T-siden. De fik dog helt styr på amerikanerne på CT-siden, hvor de kun gav en runde væk, og vandt derfor overbevisende 13-6.

Derfor skulle kampen afgøres på Nuke, hvor Astralis igen startede på T-siden.

Denne gang var det ikke på samme niveau, som på Inferno.

Astralis kom bagud 4-8. Efter sideskiftet vandt de pistolrunden og de næste fire runder, inden de tabte de næste tre runder. Det blev ekstrem tæt til sidst, da Astralis igen kom tilbage.

De skulle i overtiden. Her startede det med en sejr til Complexity i første runde, mens Astralis vandt de næste to. De tre første runder i overtiden endte alle i 1v1-situationer. Astralis formåede ikke at udnytte føringen, da de tabte 14-16.

Dermed er Astralis nu ude af ESL Pro League for denne sæson, mens Complexity skal i den afgørende kamp mod MOUZ, hvor en plads i slutspillet ved ESL Pro League er på højkant. Kampen starter søndag formiddag.

Complexity
2 - 1
Astralis
Alle maps
Complexity K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Håkon 'hallzerk' Fjærli 49 - 47 +2 83.8 70.8% 1.16
USA Ricky 'floppy' Kemery 50 - 52 -2 77.6 76.4% 1.07
USA Michael 'Grim' Wince 51 - 53 -2 73.2 72.2% 1.03
USA Jonathan 'EliGE' Jablonowski 45 - 52 -7 59.7 68.1% 0.89
Johnny 'JT' Theodosiou 34 - 54 -20 65.8 69.4% 0.87
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 66 - 40 +26 90.4 79.2% 1.41
Danmark Martin 'stavn' Lund 55 - 43 +12 90.0 75.0% 1.23
Danmark Alexander 'br0' Bro 46 - 47 -1 75.9 72.2% 1.11
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 50 - 50 +0 69.5 73.6% 1.04
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 41 - 52 -11 65.9 68.1% 0.95
#1(Med 1 svar)
14. september 2024 kl. 19:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Er du vanvittig, hvor man virkelig ser hvor dårlige br0 og Staehr er i sådan nogle kampe, de tager helt hjernedøde beslutninger og rammer ingenting, falder generelt bare helt igennem..
Astralis ville være blandt verdens bedste hold, hvis de kunne spille 24 runder på CT siden, men deres T side er på tier2 niveau.

Som Hunden også så fint nævner i Bootcamps nye podcast, er Astralis nok er et af de nemmeste hold af prac mod og det forstår man sku godt, det lidt skræmmende det kommer fra en træner hos et tier3 hold...
#130(Med 0 svar)
16. september 2024 kl. 10:39
JustaRadom0ldDude
jeps vi tror på alt hvad der kommer fra Hunden... en tier 3 træner
#2(Med 32 svar)
14. september 2024 kl. 19:37
Thuumes
udskiftning tak ;)
#7(Med 10 svar)
14. september 2024 kl. 19:43
Hunt
Hvem vil du skifte og for hvem?
#9(Med 9 svar)
14. september 2024 kl. 19:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
- br0
- Staehr
+ Hooxi
+ Zyphon/Magisk(Hvis det muligt)
#45(Med 8 svar)
14. september 2024 kl. 21:45
Ludiii
Hvorfor hoxi han er måske den værste t1 danske spiller du kan finde
#53(Med 7 svar)
14. september 2024 kl. 22:12
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg gider ikke diskutere med folk der ikke forstår sig på cs og det er det her et tydeligt bevis på du ikke gør :D
#69(Med 6 svar)
15. september 2024 kl. 09:46
Ludiii
sødt, men hooxis stats giver mig ret, den eneste grund til han har trofæer er fordi han havde 2 af de bedste spillere cs har set
#71(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 09:50
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hooxi havde præcis samme stats som de andre IGL’s (karrigan, apex, chopper osv). Bare det at man nævner stats som et grundlag for at en igl er dårlig, siger meget om hvor uvidende man så er på cs.
Gætter på du også synes Kasper Schmeichel er dårlig, fordi han ikke score nogle mål?
#96(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 17:45
Ludiii
Trofæer og også en del af stats??? hooxi har ikke rigigt nogle af delene. karrigan har da trofæer til sit navn, som der viser hans hver.
+ man kunne godt argumentere for at g2 havde mere fire power end faze!.
#92(Med 3 svar)
15. september 2024 kl. 14:31
Kristja
Tror du en spacetaker, en som sætter ALLE sine stjerner op, og en som ofre sig 100% for holdet, at han vil rende rundt med vilde stats? Karrigan ligger med ligeså dårlige stats, og spiller more or less som hooxi.

Kom nu ind i kampen, og stop med at bruge "stats" som et argument for om en IGL er god. Det er ikke en stjerne spiller med key pos vi snakker om her. Han skal vurderes på andre parametre:)
#97(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 17:46
Ludiii
Trofæer og også en del af stats??? hooxi har ikke rigigt nogle af delene. karrigan har da trofæer til sit navn, som der viser hans hver.
+ man kunne godt argumentere for at g2 havde mere fire power end faze!.

du for lige copy past :D
#98(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 17:50
Kristja
Altså hooxi vandt da både en Cologne, kato og blast med G2, så har har da bestemt nogle flotte trofæer at vise frem! Karrigan har været på scenen i 2 årtier, selvfølgelig har han opnået langt mere :D
Jeg er stor Karrigan fan, og der er ingen tvivl om, at han er en bedre IGL og leder no doubt. Men Hooxi minder utrolig meget om ham, og havde de ikke smidt ham af holdet, og hentet mals, så tror jeg nu stadig de havde fundet formen til at vinde trofæer igen ^^

Og jeg er tildels enig i, at m0NESY + Niko er raw firepower. Men karrigan havde ropz, twistz, rain og broky. De er tilsammen mere firepower de Niko, m0nesy, hunter og jks :D
#99(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 18:16
Ludiii
Tror ikke de havde bounced back hvis de havde beholdt hooxi, de smed simpelhen for mange games. Hvis vi ser hvem der har flest torfæer siden hooxi joinede g2 har faze stadig en del flere + vitality, apex har også taget mange af dem og ved godt hooxi skulle bygge op men hey de havde så stor potentiale som hooxi ikke udnyttede.

og vil stadig sige niko monesy og hunters firepower er bedre, men det er en evig snak.
#8(Med 20 svar)
14. september 2024 kl. 19:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der kommer udskiftninger, men det bliver nok ikke før slut 2024/start 2025.
Jeg er næsten 100% på br0 og Staehr ikke er en del af Astralis i 2025.
#12(Med 19 svar)
14. september 2024 kl. 19:48
Hunt
Hvem er de næste talenter som skal ind og dø hos astralis? bubzjki, lucky, farlig, br0, staehr... next..
#15(Med 3 svar)
14. september 2024 kl. 20:04
Thuumes
tror desværre ikke at talenter som steahr og bro, er det rigtige sted som talenter i astralis. der forventes for meget. :D men for mig og set,

burde man høre om karrigan ikke er klar til at spille fuldt dansk. lur mig om det ikke er muligt.
samt få fat i magisk.

det må være det sidste danske line up man kunne forsøge sig med, ville det ikke fungere. er fuldt dansk lineup bare ikke muligt.
#17(Med 2 svar)
14. september 2024 kl. 20:08
Hunt
Hvilke talenter vil du så have ind? Astralis har flere gange haft de bedste danske talenter inde over, uden at kunne udvikle noget som helst.

Magisk, Karrigan er ikke en løsning.. så går det jo helt north i den med at køre igennem de samme gamle spillere.. At hive en på 26 ind og bænke ham på 20, så ringer dignitas og vil have deres gns alder tilbage.. for slet ikke at nævne karrigans alder..
#19(Med 1 svar)
14. september 2024 kl. 20:21
Thuumes
ehm? hvad har alder med cs at gøre? der er abselut ingen talenter pt. som er bedre end magisk og karrigan. eller hooxi.... lol
#22(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 20:27
Hunt
At samle 5 gamle spillere og tro det går godt? Se hvor gode falcons er, tænker du astralis lige skal ud og gøre det samme?

200 iq move i see
#18(Med 5 svar)
14. september 2024 kl. 20:20
sanimand
Hvis de havde været gode nok, havde de fået chancen et andet sted bagefter, hvor de ville få succes.
Astralis gad ikke at betale sig ud af problemet med bubzjki, lucky og farlig. De troede på at deres system gjorde dem gode og ikke spillerne.
#32(Med 4 svar)
14. september 2024 kl. 21:03
Kristja
Sikke da en omgang sludder hvad angår bubzkji. Han var da den varmedte danske rifler vi havde da han var i ML og de strøg til tops.

Astralis ødelagde ham jo fuldstændig ved at ville have ham til at ændre sin spillestil helt og aldeles. Han blev om nogen ikke udnyttet til sit fulde potentiale.

Lucky/farlig w/e langt fra det niveau device havde, så det var en absurd forventning, at tro de kunne udfylde hans sko :)
#39(Med 3 svar)
14. september 2024 kl. 21:27
sanimand
Uddyb gerne hvad der er sludder?
Han stoppede direkte bagefter kontrakten var ovre., ingen ville have ham.
#91(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 14:08
Kristja
Nu vil jeg helst ikke tale på andres vegne. Men jeg er ret sikker på, at han ikke stoppede fordi, at der ikke var nogen der ville have ham. Men nærmere fordi han havde mistet lysten til at spille, og generelt set var glad for sit job hos tv2/ og analyst :)

Det er virkelig også svært at sælge sig selv, som spiller hvis man bliver hentet til et tophold, for så at blev omskolet fuldstændig og bare ende på bænken.

Han var også oppe og ligge som nr.11 på verdensranglisten med ML, det mindes jeg ikke at de andre spillere, som Astralis hentede efterfølgende nogenside har gjort på tidligere hold.

Det jeg mener er sludder, er sådan set bare, at man ikke kan trække ham ned i samme kasse som de andre :)
#100(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 18:50
sanimand
Så kan jeg addere, at han ventede på at nogen skulle samle ham op. Da det ikke skete, sagde han ja til at blive kommentator for TV2.
#137(Med 0 svar)
16. september 2024 kl. 17:19
Kristja
Det var jeg nemlig ikke klar over! Så tak for informationen, så giver dit første statement helt sikkert også bedre mening for mig 😄🙌🏻
#25(Med 6 svar)
14. september 2024 kl. 20:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ingen af dem du nævner, havde præsteret på sådan den virkelig store scene, de fleste af dem var tier2 og 3 events spillere, ja de var talenter, men de fleste viste også at de ikke stod distancen når holdene blev virkelig gode.
#26(Med 5 svar)
14. september 2024 kl. 20:35
Hunt
Fordi de kom op og spille under en org/igl/coach som ikke kunne magte opgaven.

Som fx en cadian/heroic/xist kunne med stavn og jabbi...
#28(Med 4 svar)
14. september 2024 kl. 20:50
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det altid alle andres skyld, de kunne jo have taget noget ansvar selv. Det er ikke orgen der skal sørge for de skyder folk ingame.
#30(Med 3 svar)
14. september 2024 kl. 20:52
Hunt
Når der kommer et ungt talent ind på et stort hold i en stor org, så ligger der et ansvar på alle omkring det talent for at det talent kan lykkedes.

Er der ansvar på det talent også? Bestemt ja. Men der er bestemt også et ansvar på org, coach, igl osv omkring talentet.
#35(Med 2 svar)
14. september 2024 kl. 21:06
Kristja
Bubzkji til Astralis er vel et godt eksempel på en dårlig igl/coach/ledelse.

Jabbi til Heroic er et godt eksempel på en god IGL/Coach/ledelse.

Stavn var vel ret proven før Cadian/xizt 😄
#36(Med 1 svar)
14. september 2024 kl. 21:21
Hunt
Bubzjki lå omkring top 10-20 i lang tid med ML før astralis
Stavn lå omrking top 10-20 i lang tid med Heroric før cadian

Så er bubzjki vel også proven, men du forstår pointen :)
#90(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 14:04
Kristja
Bubz var proven helt bestemt! Han blev bare brugt og hentet til helt forkerte roller :D
#66(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 05:58
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Bubski lucky og farlig var alle fyld og ikke signet for at blive, det var også dengang bot zonic snakkede om 10 mands lineup, de har fået tier1 erfaring uden at fortjene det og det tror jeg de er glade foe
#81(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 12:13
Hunt
Bubzjki lå med Mad lions omrking top 10-20 og var med i toppen af div dh open, flashpoint osv. Så at kalde bubzjki for fyld er hårdt sagt. Hvis alle udenfor top 5-8 ish bare er fyld. Så er hele Astralis jo faktisk bare fyld nu.. inkl device. Hvilket også ville være unfair at påstå
#3(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 19:37
AppleEyeD
#4(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 19:38
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
der sker sku for mange mærkelige ting
#5(Med 33 svar)
14. september 2024 kl. 19:38
Djoerup
Det godt nok længe siden jeg har været så sur efter en Astralis kamp. Hold kæft det ringe

Håber de vender det til blast
#10(Med 32 svar)
14. september 2024 kl. 19:44
Hunt
Hvor de starter mod vitality og når der taber der er det nok liquid eller måske spirit.

Så der er ingen lette kampe, der er 0-2 og ude af blast..
#13(Med 31 svar)
14. september 2024 kl. 19:51
Djoerup
Det er ogs det jeg bange for men jeg er jo nød til og håbe de vender den
#16(Med 30 svar)
14. september 2024 kl. 20:05
Hunt
De skal skynde sig og skrive til elisa om de kan få invite der, så er der lette LAN kampe og præmiepenge til ranglisten. Hvis ikke, så er der legit kun 2 chancher tilbage Rio og majoren, ellers er astralis helt ude af tier 1 når vi når 2025.

Ence er allerede gone fra tier 1 nu..
#116(Med 29 svar)
15. september 2024 kl. 20:46
Dennis
Drama queen :D
#122(Med 28 svar)
15. september 2024 kl. 21:34
Hunt
Fortæl mig du ikke ved hvordan 2025 blive ift ranglisten og invites uden at fortælle mig du ikke ved hvordan 2025 blive ift ranglisten og invites :)

Fair nok du er vant til astralis bare er med pga deres partner spots, men fra 2025 skal astralis ud og vinde kampe for at være højt nok på ranglisten, for overhovedet at komme med til events. Vi snakker 3 pladser ned på ranglisten og så SKAL astralis ud og vinde tier 2 events før de bare får en chance i tier 1 igen. Den bliver svær, for den chance bliver som seeded sidst, ligesom vi se tier 2 hold have nu. Så det bliver en svær situation at spille sig ud af.

Men det finder du vel ud af i 2025 :)

Kig på ence, de er done i tier 1 for good nu, det er slut.
#147(Med 27 svar)
17. september 2024 kl. 00:34
Dennis
Du glemmer en vigtig ting her i verden, kammerat. Penge styrer verden, og Astralis er bare en af de største kommercielle hold. De vil altid få invites/opmærksomhed/bedre spillere/osv.

Der skal fandme ske meget før nogle af de 10 største hold fejler så meget at de ikke kan komme tilbage igen. Kommer der et bedre, ungt dansk hold? Så køber de bare hele holdet. Du er en drama queen fordi du prøver at skabe en voldsom stemning ud af meget lidt. Det er sjovt at følge med i, så du må endelig ikke tage det som et forsøg på at stoppe dig.
#153(Med 20 svar)
17. september 2024 kl. 17:36
Hunt
De vil netop ikke få invites mere. Det er hele pointen ved at fjerne partner hold. Så fx OG og BIG ikke kan få invites baseret på pengepung, men derimod skal spille sig til point og invites.

Ligesom majoren.

Jo, astralis kan jo bare hente hele sashi eller tsm hvis de ender med at komme helt i top, men realistisk sker det nok ikke.
#155(Med 19 svar)
17. september 2024 kl. 20:34
Dennis
Selvfølgelig gør det det. De har midlerne og status til konstant at plukke top spillere.
#157(Med 18 svar)
17. september 2024 kl. 21:01
Hunt
Lige meget hvor mange stavn og device du henter, får du stadig ingen invites. Du SKAL ud og spille/vinde dig til dem...
#158(Med 17 svar)
17. september 2024 kl. 22:05
Dennis
Og du tror ikke man kan holde sig i top 20 ved konstant at plukke de bedste fra top 40 fx? Alle andre sportsgrene i verden vil gerne have et ord med dig.

Toppen i esport er domineret af pengestærke orgs og det ændrer sig ikke.
#159(Med 4 svar)
17. september 2024 kl. 22:25
Hunt
Sure du kan købe spillere til højre og venstre, men hvor mange (danske) spillere fra top 40 kan gå ind fra dag 1 og løfte Astralis fra top 30 til top 10?

Tror slet ikke du er klar over hvor meget kamp der bliver om top 40 næste år. Nu hvor alle hold får en fair chance, fremfor det bare er de samme partner hold der køber sig til point.

Og der er ikke et næst bedste danske hold der kan købes og bum top 20. Hverken GG, Sashi eller TSM kan bare lige hentes til et spot i top 10-20
#160(Med 3 svar)
18. september 2024 kl. 11:51
Dennis
Hvis det bliver som du tror, så kommer det til at skade scenen som helhed. I en meget større grad end de fleste nok lige tror.
#163(Med 2 svar)
18. september 2024 kl. 13:49
Hunt
Nah, langt fra.

Det betyder jo bare hold ikke kan købe sig med mere, nu skal man ud og spille OG vinde sine kampe for at komme med til tier 1 events.

Det giver jo bare en fair chance for mange flere hold end vi ser i dag, hvor der sidder 10/15 partner hold der bare køber sig med i top 20 lige meget hvor lidt eller dårligt de spiller...
#166(Med 1 svar)
18. september 2024 kl. 15:26
Dennis
Tror du folk gider glo på random hold hver måned? Så tager du grueligt fejl. Vi vil som mennesker have en gruppe vi kan identificere os med, og vi elsker klassiske rivaliseringer. Ingen ønsker at se to nye top hold hver måned, vi vil hellere se top spillerne blive samlet i de "klassiske" tophold vi har vænnet os til. Det er slet ikke til debat, noget nyt, eller min mening. Det er bare sådan vi er og altid har været.

Der var ikke noget federe end de klassiske opgør med et rent brasiliansk SK, et dansk Astralis, polsk VP osv osv... Det var sgu ligegyldigt hvem der spillede på holdende, det var bare fedt. Nu er det nationale så småt skiftet over til at hvert hold har fået en meget stærk identitet, og har været på scenen så mange år at de har fået kæmpe fanbaser.

Sponsorater osv vil altid favorisere de største orgs, så de kan altid købe ethvert upcoming hold der er bedre end deres eget. Aaaaaltid.

Og tror du der er talenter der ikke kommer til tops i nuværende model?
#167(Med 0 svar)
18. september 2024 kl. 16:01
Hunt
Sure folk vil gerne se Faze mod Navi.

Men hvis faze og navi ikke vinder deres kampe, ryger de ned af ranglisten og omvendt hvis saw vinder deres kampe, så får saw invites over faze og navi. Ligemeget hvor mange fans der er hos faze, navi og saw.

Sure orgs kan købe hele hold, men tvivler på faze smider karrigan, rain og co på porten fordi nu er saw lige bedre på ranglisten for får de gode invites..

Talenter skal nok finde deres vej op, men tænker på hold/orgs. Der kommer de bedste ikke til tops, det gør dem med penge og partner spots.

Ja en sponsor vil give mere til faze end saw for logiske grunde, en af de grunde er at faze spiller tier 1 og saw ikke gør. Men hvis saw overhaler faze på ranglisten og får de gode invites, så vil det tippe mod faze får mindre fra sponsor og saw vil få mere, fordi de nu spiller de gode events.

(Lige fx de top 1-3-5 bedste hold vil nok blive i toppen, da de er de bedste hold. Men dem som ligger 6-16 og under, af partner hold, de vil ikke kunne klamre sig til deres partner spots, invites, ranglistepoint og sponsorpenge. Det vil blive mere lige)
#164(Med 11 svar)
18. september 2024 kl. 15:01
Udknud
Ift. rangering hos Valve (den der tæller nu):

Nye spillere tager ikke nogle som helst point med, med mindre man køber en core af 3 spillere, så overtager man denne cores point 100% og mister alle point man havde tjent med forrige lineup.
Det er meget binært.

Eksempler:
Cadian tager intet med fra Liquid, Astralis beholder 100% alle point optjent tidligere fordi min. 3 spillere som har optjent disse point stadig er i Astralis.

Lad os sige at G2 sælger Niko, Monesy og Hunter til Falcons.
Falcons ville så 100% overtage G2's rangering og G2 ville starte på 0 med mindre de selv købte 3 spillere som allerede har en rangering som "core" sammen.
#165(Med 10 svar)
18. september 2024 kl. 15:19
Dennis
Påstår jeg de gør det? Underligt indlæg.
#168(Med 9 svar)
18. september 2024 kl. 19:41
Udknud
Det var nu ikke ment som kritik, bare en forklaring af hvordan reglerne er og hvordan det påvirker ranking.
Jeg forstod det som om du mente at man kunne købe spillere og at deres ranking point fulgte med, så det havde positiv indflydelse på et holds ranking.
Det kan man ikke.
Men du mener måske bare at pengestærke Orgs kan købe gode spillere som så vil forstærke holdet fremadrettet og sørge for at holdet spiller sig i toppen gennem resultater opnået derefter.
Anyways, absolut ikke ment negativt, ville bare forklare hvordan det påvirker ranking ved spillerhandler fremover.
Der er nemlig mange som lever i den verden at man mister ranking ved udskiftning af 2 spillere f.eks, og det gør man ikke hos Valve.
Men sælger man 3 spillere så taber man alle ranking point og skal starte fra 0.
Det tænker jeg da vil have en betydning fremadrettet, så der skal rigtig meget til før et hold skifter mere end 2 spillere ud
#169(Med 8 svar)
19. september 2024 kl. 06:55
Dennis
Nej det var på ingen måde det jeg mente. Pengestærke orgs kommer bare altid til at dominere CS, og Hunt lever i et sødt lille eventyr hvor han tror der pludselig kan opstå en masse og så bliver en ny org stor. Nej, deres mål er bare at sælge ud og finde nye talenter. Se Cph Flames fx. Der er utallige eksempler. Vi kommer stadig til at se 10 kæmpe orgs dominere CS uden partner spots, det var og er stadig min pointe. Intet kommer til at ændre sig.
#171(Med 7 svar)
19. september 2024 kl. 08:44
Udknud
Tror jeg du har ret i. De samme Orgs vil dominere men ift spillerhandler må der blive en praktisk udfordring i at man ikke rigtig kan skifte et helt lineup og så få invites til turneringer.
Vi får måske se på Falcons hvordan det spiller sig ud når Niko kommer.
Jeg tænker de max kan købe en anden spiller sammen med Niko for ellers ryger deres ranking ned på 0 og de får ingen invites til turneringer da partnerhold er fortid.
Det er svært at se hvordan nye hold skal spille sig op igennem systemet, for hele det her cct cirkus hvor invites deles ud til højre og venstre skal også erstattes af invites via rangliste så vidt jeg kan forstå.
Det bliver rigtig svært at være et low tier hold så umiddelbart ligner det at topholdene er endnu mere beskyttede end med partnersystemet 🤔
Vi får se, men jeg tror også at det bliver de samme tophold vi får at se i alle turneringer da det bliver selvforstærkende at det er dem som inviteres først til alle de store turneringer.
#172(Med 6 svar)
19. september 2024 kl. 12:25
Hunt
Forskellen er at vi holder omkring 30-40 hold i toppen kontra nu med 10-15 hold i toppen.

Det giver meget mere plads i tier 1-2. Det vil jeg vel tro du er med på.

Men i sidste ende skal alle hold ud og vinde kampe for at holde deres ranking og invites.
#175(Med 5 svar)
19. september 2024 kl. 21:15
Dennis
I din opfattelse af tier 1-2*.

Jeg tror bare ikke du forstår hvorfor det er virkelig skidt for økonomien i CS, hvis der konstant skiftes i hold. Ingen får bedre økonomi, mange får dårligere økonomi. Spillerne får dårligere kontrakter, dårligere lønninger, osv osv osv.

De eneste der vinder her, er Valve. Alle taber. Seerne, orgs, spillere.
#176(Med 4 svar)
19. september 2024 kl. 23:09
Hunt
Top 15 partner hold taber

Men 25+ tier 2 hold vinder

Jeg er mega glad for det bliver mere åbent. Der vil være en grænse mellem cct og tier 2 lans i 25, men det har vi allerede nu fra top 15 og ned. Det er stort set umuligt at nå højt op på ranglisten hvis ikke man kan smide en bunke penge til esl eller blast og hvis man gør, så er der bunkevis af gratis point til ranglisten.

Er 25 en perfekt løsning? Nej..

Men sådan som det er nu, er 100x værre... det udelukker alle hold udenfor top 15 der ikke er partnerhold. Og ALLE ud over top 15, der basicly er fastlåst pga partner spots, er fucked pengevise. Nu bliver den bunke af hold der kan komme ud og spille lans og være med i en større gruppe af hold.
#177(Med 3 svar)
20. september 2024 kl. 19:04
Dennis
Du misser pointen. Overordnet set vil økonomien falde. Generelt vil seertal falde hvis tilfældige nye hold spiller "top" kampe. Seere vil følge deres hold, og se rivaliseringer. Jeg nød meget mere at se Heroic v Astralis, eller de gamle svenske tophold, VP osv.

Øget konkurrence er fint, men økonomisk vil det ikke gavne scenen som helhed. Hvorfor skulle Intel smide X millioner hvis de ikke er garanteret højt seertal?
#178(Med 2 svar)
20. september 2024 kl. 22:03
Hunt
Bedre økonomi for top 40 >>> Bedre økonomi for top 15

Som det er lige nu er økonomien jo lort udenfor top 15.

Så må man sætte lønningerne ned i toppen.

Plus jeg vil hellere se saw mod ef hvis det er dem som vinder deres kampe end jeg vil se faze mod nip, fyldt med gamle washed spillere. Der kun spiller fordi de har betalt for det. Rent sportsligt er cs pt en fucking joke
#179(Med 1 svar)
21. september 2024 kl. 10:23
Dennis
Ja en forfærdelig joke. NaVi, G2, FaZe, Vitality osv kunne blive banket af alle top 50 hold.
#180(Med 0 svar)
21. september 2024 kl. 17:11
Hunt
Taler ikke om top 5

Men om de pastner hold 6-15 vs de beste tier 2 hold 20-30.

Og så alligevel, hvis faze spillede lige så meget tier 2 som de bedste tier 2 hold, så tror jeg ikke de ville vinde alt heller.
#154(Med 5 svar)
17. september 2024 kl. 19:10
Ludiii
Penge er en stor del 100% men hvis du ikke levere varen så ryger du ud lige meget hvad, NIP er et godt eksempel af ikke at præstere men har penge.
#156(Med 4 svar)
17. september 2024 kl. 20:35
Dennis
NiP er et elendigt eksempel. De tog bogstavelig talt røven på alt og alle. Og selv efter det kunne de stadig købe et okay hold.
#162(Med 3 svar)
18. september 2024 kl. 12:06
Ludiii
Men de har jo ikke nogle gode resultater?
#170(Med 2 svar)
19. september 2024 kl. 06:58
Dennis
Skulle de have gode resultater når de spyttede halvdelen af den svenske scene i ansigtet? Se Astralis, flere år uden noget resultat, og de har stadig en af verdens dyreste spillere, to af verdens bedste unge spillere, kæmpe team bag dem, osv osv osv... Se amerikanske hold der ikke har leveret i endnu længere tid og går ud og køber flere vanvittige hold. Hvis NiP havde bare en brøkdel af deres gamle ry, og spillerne troede de fik løn osv, så kunne de nemt samle de 5 bedste svenskere. Det er igen bare ikke nok til et tophold.
#173(Med 1 svar)
19. september 2024 kl. 13:18
Ludiii
Grunden til de ikke har leveret resultater og alle de store stjerne leaver holdet, så er det jo klart at de ikke har det samme ryg. Grunden til amerikanske hold stadig er med i turnys er fordi de fleste kvalis bliver spillet i deres region.
#174(Med 0 svar)
19. september 2024 kl. 21:07
Dennis
Jeg snakker ikke om at de er med i noget som helst. Jeg snakker om, at et hold der i jeres øjne ikke er en skid værd, alligevel har tiltrækningskraften til at kunne hive store spillere ind. Enten misforstår du min pointe, ellers vil du bare ikke forstå. Men du bliver ved med at dreje samtalen væk.
#6(Med 50 svar)
14. september 2024 kl. 19:39
cellar32k
Device gjorde sgu hvad han kunne og faktisk bedre calls. Desværre var staehr og br0 ikke gode nok.
#11(Med 49 svar)
14. september 2024 kl. 19:47
Hunt
Device 1.08 over 4 kampe hvor de ingen top 10 hold møder? Samt overall calls der på ingen måde er en tier 1 igl værdigt..

+cadian og det her hold kører (på papiret)
#20(Med 2 svar)
14. september 2024 kl. 20:22
Thuumes
cadian er washed bro. blev smidt ud på røv og albure fra liquid. device er laaangt bedre end caidan, måske ikke som igl. men som awper. så skulle cadian gå med til at spille riffle
#23(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 20:28
Hunt
hvad er det astralis mangler mest pt?

igl og et system, de to ting cadian er en af verdens bedste til. Men man kan jo ogås køre videre uden igl.. det virker jo super pt..
#161(Med 0 svar)
18. september 2024 kl. 12:01
Dennis
Man skal fandme være uvidende for at kalde Cadian washed. Jeg garanterer dig for at han er voldsomt eftertragtet.
#21(Med 8 svar)
14. september 2024 kl. 20:23
sanimand
Cadian, som gjorde det så godt, at han ikke spiller mere?
Han har heller ikke fundet sig et ny hold
#24(Med 7 svar)
14. september 2024 kl. 20:30
Hunt
Der er massere af mulihgeder for cadian efter majoren samt han nok er ret dyr at købe fri hos liquid, uden at vide det.

At liquid ikke have de spillere der passede sammen er surt, men det betyder ikke cadian er dårlig fordi et hold ikke passede. Cadian havde 0 impact på hvem der kom ind på det liquid hold eller hvem der var coach. Så er den også svær som igl at spille under, ligesom hooxi med taz eller nu karrigan under neo. (de gamle polakker er mega dårlige trænere...)
#41(Med 6 svar)
14. september 2024 kl. 21:29
sanimand
Cadian er dyr at have på bænken.
Ahhh, nu er det hans skyld, fordi han ikke måtte vælge spillere?
Hvis nogen er gode i deres position, så viser de også deres værd imens det går dårligt.
#42(Med 5 svar)
14. september 2024 kl. 21:38
Hunt
Det er trods alt noget nemmere som igl når man kommer ind og har indlfydelse på hvilken coach og spillere som er på holdet, sådan man kan få sit system til at virke. I know det lyder vildt men den er sgu god nok.
#47(Med 4 svar)
14. september 2024 kl. 21:49
sanimand
Det lyder ikke vildt. Jeg tror, at du glemmer, at han selv valgte Liquid.
Han vidste hvad han sagde ja til.
Cadian var fejlcastet. Cadian er det man kalder for en "fake gangster". Han skal være centrum på holdet, hvor folk skal se op til ham. Derfor virkede han på Heroic. Det var et hold med akavet personligheder.
Han kan/kunne på ingen måde skrige lige så ondsvagt at de medspillere han havde ved Liquid.
Der er alt for lidt analyse at det psykologiske, når kommentatorer vælger at hælde deres intet-sigende meninger ud.
#49(Med 3 svar)
14. september 2024 kl. 22:09
Hunt
At man som igl vælger et hold hvor man ingen indlflydelse har er også dumt.

Skrige kalder du det, det omvendt er heller ikke godt. Så sidder der bare 5 og ser ud som om de ikke har lyst til at spille.
#78(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 11:21
sanimand
Jeg vil anbefale, at du læser lidt omkring lederskab. Specielt hvilke ledere der er og hvilke psykologiske processer det indbefatter.
Counter-striker hold har ikke særlig god struktur eller lederskab, da der ikke er særlig mange at vælge fra. Magt i relationer, er ikke så simple, som du gør dem til.
For eksempel, så gad Stavn og Jabbi tydeligvis ikke at høre på det længere. Specielt Stavn blev behandlet som et stykke legetøj af Cadian. Du kunne se det i interviews hvor han skulle løftes eller til afterparties hvor det samme skulle ske.
Sådan dynamik vil ikke holde i længden...

Mange de hold der er lavet, har i mange år ikke lavet det korrekte hold, men lavet "fantasy-hold" uden at tænke på kemi. Cadian ville aldrig få succes med de spillere der var på holdet.
Lige så vel, at blameF ville skrænne Jabbi hvis han hæver stemmen.

Og ja, jeg smider nok under bussen :)
#87(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 12:20
Hunt
Du har da helt ret i at spillerne skal passe sammen både på og udenfor serveren.

Der skal være en vis grad af lederskab, ellers ender man jo med det Astralis vi har nu. Det er vel næppe at foretrække frem for det gamle heroic. Tænker også der var en vis grad af lederskab fra zonic og gla1ve i gamle dage. Når x blev sagt, så var der en tillid og tro på det var det rigtige at gøre.
#89(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 12:40
sanimand
Holdet var i balance, korrekt.
Og så hjælper det en del, at de formentligt også være nogle af de bedste i verdenen for en periode.
#27(Med 36 svar)
14. september 2024 kl. 20:38
MeRo
Hvorfor kan du ikke bare argumentere som en normal person? Du forvridder altid hvad andre siger, så du kan komme med et jab.
Cellar32k mener at dev1ce leverede bedre calls I DENNE KAMP, og spillede bedre I DENNE KAMP hvor han havde en rating på 1.41, klart den højeste på serveren.
#29(Med 34 svar)
14. september 2024 kl. 20:51
Hunt
Sure, god rating. Men hans job som igl? Mindre godt.

Blamef havde også gode rating som igl hos astralis, der vandt de heller ikke.

Mens Hooxi og karrigan render rundt med 0,8 rating og vinder majors, colgnes og katowices.

Det er næsten som om det er vigtigere at ens igl kan igl, fremfor at at have flotte stats. Du kan ikke bruge de 1,41 til noget som helst, når device caller så dårligt de stadig taber.

Så holdt vi os til DENNE KAMP.

Hvorfor kan du ikke bare argumentere som en normal person i stedet for personligt at angribe mig? Forventer ikke mere af dig, np. Men sjovt du er sådan efter mig.. når dit argument mest bare er at angribe mig personligt.. oh well, når man ikke har noget bedre at sige..
#33(Med 28 svar)
14. september 2024 kl. 21:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Back on track :D
#34(Med 27 svar)
14. september 2024 kl. 21:05
Hunt
Det er jo fair at være uenig med mig eller sige jeg tager fejl, men hold det dog til emnet. Det er IKKE mig som gør det personligt
#37(Med 26 svar)
14. september 2024 kl. 21:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han påpeger jo netop bare at du ikke forholder dig til de ting du kommentere på :D
#38(Med 25 svar)
14. september 2024 kl. 21:26
Hunt
Nej, MeRo angriber mig personligt fordi jeg ved ikke hvorfor.

Stop med at forsvare en som angriber folk personligt fordi man ikke er enig.
#44(Med 24 svar)
14. september 2024 kl. 21:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Bare stop :D
#46(Med 23 svar)
14. september 2024 kl. 21:47
Hunt
Sprøg MeRo hvorfor han starter i første omgang?

Vent nej, gå efter mig... :)

Har du ikke noget du skal sige til MeRo når det er ham som starter? Eller det er bare super duper ok at angribe folk personligt??
#50(Med 22 svar)
14. september 2024 kl. 22:11
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg ser ingen steder han angriber dig personligt
#52(Med 21 svar)
14. september 2024 kl. 22:12
Hunt
"Hvorfor kan du ikke bare argumentere som en normal person? Du forvridder altid hvad andre siger, så du kan komme med et jab."

Det er hvad han lægger ud med. Så er vi ligesom i gang.
#54(Med 20 svar)
14. september 2024 kl. 22:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men han har jo også ret :D Det er jo det som stort set alle på sitet altid har fortalt dig :D
#55(Med 19 svar)
14. september 2024 kl. 22:35
Hunt
Jeg holder mig til at snakke om cs, mens i andre her på sitet angriber mig personligt fordi i ikke ved bedre.

Sad times, men forventer ikke mere fra jer alligevel..
#68(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 09:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Slutter som jeg startede med, Back on track 😄
#82(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 12:13
Hunt
I lige måde :)
#70(Med 16 svar)
15. september 2024 kl. 09:47
eyM
At hakke på astralis’ gamle spillere ved hver chance du for, er ikke at snakke cs.
#83(Med 15 svar)
15. september 2024 kl. 12:14
Hunt
Fordi de bliver ved med at spille dårligt?
#95(Med 14 svar)
15. september 2024 kl. 16:32
eyM
eller også hader du dem bare. Hvilket alle ved er tilfældet.

Så igen: at snakke lort om astralis’ gamle spillere, er ikke at snakke cs.
#101(Med 13 svar)
15. september 2024 kl. 19:38
Hunt
Langt fra. Har da intet negativt sagt om dem der rent faktisk har spillet godt, fx magisk er blandt verdens bedste til hans rolle. Eller lucky der er godt tilpas i sashi nu. Eller bubzjki som analyst.

Du må kunne acceptere at når spillere falder så meget i niveau, så bliver der talt negativt om dem. Fx snappi, jeg var kæmpe fan af ham og saw i ence, men derfor betyder det ikke jeg ikke kan se snappi har fejlet stort i falcons. Og jeg får ikke ondt i røven hvis du siger du synes snappi gør det dårligt.

Det er jo bare fakta, ligesom når jeg siger gla1ve gør det dårligt, men det må jeg åbenbart ikke sige, så bliver astralis fans herinde sure på mig..
#103(Med 4 svar)
15. september 2024 kl. 20:05
eyM
Men du siger pudsigt nok intet, når cadian falder på halen.
#104(Med 3 svar)
15. september 2024 kl. 20:14
Hunt
Har da ikke ligefrem rost ham for de resultater til bla RMR og de gange de har tabt i NA.

Men stadig førte han Liquid fra ingenting og til ca top 10 i verden på den sæson han nåede at være der. Så helt skidt er det jo alt heller ikke.

Kontra gal1ve der er i gang med at skyde ence ud af tier 1 for good og er på vej ud af top 50.

Cadian vandt turneringer i 22 og 23
Gla1ve vandt i 19

Der er forskel på hvor lang snor de hver har fået, for hvornår de bare er washed.
#131(Med 2 svar)
16. september 2024 kl. 11:47
eyM
Okay.
Hvor mange “gamle” spillere er/har der været som er en skygge af sig selv. Hvor mange har fået for lang snor - og hvem skal bestemme det? Dig?
ALLE mente cadian var washed, inden han kom tilbage på heroic - og hvor var det fedt, han beviste det modsatte.
Karrigan havde en stor nede-periode, hvor folk mente, han var færdig. Og han kæmpede sig tilbage til styre absolut verdens bedste cs2 hold.

Jeg ser dig ikke revse coldzera, krimz, fallen, tanden, felps etc. Alle sammen skal leget længere tilbage, før de præsterede nævneværdigt i forhold til glaive, device etc.

Det står til troende: du kan bare ikke lide de gamle astralis-spillere, og du bruger al din energi på at fortælle det igen og igen.

Du narrer ikke nogen
#133(Med 1 svar)
16. september 2024 kl. 14:40
Hunt
Tjek fnatics kamp som de tabte til EPL da de røg ud.

De andre du nævner er washed ja, har aldrig påstået andet. Samt ingen har forsøgt at tale dem op, på trods af det åbenlyse.
#140(Med 0 svar)
16. september 2024 kl. 19:33
eyM
Så det er fordi, det kommer bag på dig, at der sidder en masse mennesker på en dansk cs-side og hepper/håber på det bedste for det bedste danske cs-hold i historien… og så må du bare lige stikke en kæp i hjulet ved hver nyhed, dee handler om dette danske hold?

Jeg tror, du skal læse landskabet lidt bedre.
#108(Med 7 svar)
15. september 2024 kl. 20:19
RasmusRoev
Igen, du forstår ikke vores pointe? :)
Vi (du har det med at trække alle over en kam), kan snildt sige de spiller dårligt, det sker jo faktisk i hele den her tråd? Du har det bare med at liiige skal kommentere på samtlige af det, og ellers lige rette til, hvis du ikke er helt enig. Det os fair, men ikke i den grad du gør det :) <3
#112(Med 6 svar)
15. september 2024 kl. 20:24
Hunt
Den går jo begge veje.. men igen er det jo kun mig som ikke kan se indad og ikke "jer" andre. Den vej er "i" ikke så villige til at kigge :)
#114(Med 5 svar)
15. september 2024 kl. 20:28
RasmusRoev
Jamen hvad skal jeg ændre synes du?
#115(Med 4 svar)
15. september 2024 kl. 20:35
Hunt
At den går begge veje, se antallet er kommentarer, der lige skal stikke til mig personligt uden at have hvad der minder om relevans for cs.

Samt folk er hurtige til at være efter mig, uden at se på hvad alle andre gør. Det må være enten eller, enten så siger man nej til begge partner og siger "Stop det der" eller så ingeting. Du kan ikke bare gå ind et sted og bare være ligeglad med det andet.

Der bliver skrevet meget at JEG skal kigge indad, men omvendt det bliver det omvendte ikke nævnt med et ord.

Samt du kan godt jeg se skriver negativt om astralis nu, men åbenbart ikke at jeg også skriver positivt når der er noget at være positiv over. Eller når jeg skriver negativt om fx heroic når de spiller et dårligt cologne eller vælger at hente en russer i 2024 man ved får visa problemer. Men det er jo negativt der ikke er astralis, så det er ok eller hvordan?
#124(Med 3 svar)
15. september 2024 kl. 23:47
_Jeppe_
Har du nogensinde sat dig ned og virkelig tænkt lidt over, hvorfor det kun er dig, der skal se indad?
#125(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 23:56
Hunt
Det er det bestemt heller ikke.

At du ikke at se det, er okay, havde ikke forventet mere af dig heller.
#145(Med 1 svar)
17. september 2024 kl. 00:00
_Jeppe_
Jeg ved godt det alle andres skyld...

Men har du overvejet, hvordan det helt teoretisk kan være at alle herinde mener, at du skal kigge indad?
#146(Med 0 svar)
17. september 2024 kl. 00:18
Hunt
Sjovt du ikke kan se ironien i det du skriver.

Det er kun min skyld og I andre behøver ikke kigge indad.. eller?? Går den ikke begge veje?

Haha du er sgu sjov :)
#40(Med 4 svar)
14. september 2024 kl. 21:29
cellar32k
Hvis device havde fået lidt hjælp havde de vundet denne kamp. Folk skrev at device tiltede sidste gang mod col, men igl rollen er ikke skyld i de taber den her kamp.
#43(Med 3 svar)
14. september 2024 kl. 21:43
Hunt
Hvis device havde called bedre i stedet for at have sit fokus på sig selv, så havde de måske vundet.

Det er næsten som om at en igl der 100% er der for holdet er en god ting (hooxi, apex, karrigan, alexsib, chopper)

Kig på stats på alle 10 spillere og hvor mange runder vundet og tabt, så er det i hvert fald ikke ratings/individual niveau som er problemet. Astralis havde total set vundet flere runder og har bedre stats. Men taber stadig..
#48(Med 2 svar)
14. september 2024 kl. 21:52
cellar32k
Havde de ikke når staehr og br0 er offline, en af de igls kan ikke fikse det her hold. Der mangler en spiller mere der tør/kan tage noget ansvar når det bliver nervøst
#51(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 22:12
Hunt
De har device, stavn og jabbi. Det må og skal være nok.

Jabbi/stavn har spillet en masse tier 1 events, majors, cologne, katowice, mange esl/blast, både med sejre og mange store playoff kampe efterhånden. De har slået furia i Rio i major semifinale med 20k fans i ryggen. Hvor meget mere pres skal de under, før vi kan forvente en vis erfaring fra deres side?
#117(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 20:52
Dennis
At få en dedikeret IGL er jo netop også for at fjerne fx br0. Jeg er ikke meget for Hooxi, men jeg tror ikke det ville være en dum idé at få Device væk fra den IGL rolle.
#57(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 23:53
eyM
Læste det og tænkte præcis det samme.

Han nævner denne kamp - og Hunt twister den til at samle de sidste 4 kampe 🤣
#14(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 19:56
RAF
det var desværre helt som forventet
#31(Med 0 svar)
14. september 2024 kl. 20:55
TheJyde
Cadian ville ikke løse problemet overhovedet. Hooxi er et langt bedere bud ud med bro og staehr og ind med hooxi og magisk hvis det er muligt
#56(Med 17 svar)
14. september 2024 kl. 23:43
rALF
Endnu en Astralis nyhed, hvor den saglige debat bliver smadret af Hunt. 22 kommentarer ud af 55 står han for.. (56 hvis min tæller med her).

Alle os andre hygge debattører, orker jo ikke at skrive noget som helst relevant, når han først har overtaget kommentarsporet med had og negativitet til Astralis.

Jeg holder ikke med Astralis, jeg er fuldstændig neutral. Jeg elsker bare at se pro CS, og så er det da fedt at diskutere kampene, transfer mv. med ligesindende herinde. Hvis det da ikke var fordi, at Hunt flyver til tasterne, hver evig eneste gang muligheden byder sig.

Min feedback til dust2.dk er klar: Hunts adfærd, negativitet, had - og jeg ved ikke hvad i kommentarsporet, trækker jeres ellers så fremragende produkt ned. Det afholder i hvert fald mig fra debattere herinde.
#58(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 00:11
handiandi
Hvis du vil have et script som du kan køre i browseren, som kan fjerne/skjule en kommentar fra en valgfri bruger, så skriv :)
Fungere fint for mig når jeg har brug for det :)
#59(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 01:05
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+1
#61(Med 7 svar)
15. september 2024 kl. 01:22
Hunt
"Men jeg holder jo ikke med astralis, jeg holder bare med god cs"

"Men hunt er nederen fordi han siger noget negativt om astralis"

lol

Helt kort "astralis spiller dårligt og taber" jeg siger "astralis spiller dårligt"

Hvor er problemet? Er sandheden hård at høre? Ej, du er jo slet ikke astralis fan så du har jo ikke ondt bag i.. eller... det gør rigtig ondt kan jeg se..

Din kommentar her har INTET med astralis eller nyheden at gøre, du skriver 100% ud fra "jeg kan ikke lide hunt" ...
#74(Med 4 svar)
15. september 2024 kl. 10:31
RasmusRoev
Kig nu ind af Hunt`? Se lige de første 10 kommentarer ? Du kommentere på SAMTLIGE.
#86(Med 3 svar)
15. september 2024 kl. 12:15
Hunt
Kommenterer på cs, jeg angriber ikke folk personligt fordi der uenige med mig

Modsat hvad folk herinde gør, men dem har du intet sagt til? sjovt nok....
#102(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 20:04
RasmusRoev
Det gør jeg skam os. :)
Dog lægger du 4 gange så mange kommentarer op på Astralis artikler, så chancen er altså os 4 gange så høj, for at ramme dig?
#106(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 20:16
Hunt
Det gør du skam ikke :)

Du tjekker ind og går direkte efter mig, selvom det ikke er mig som tager snakken væk fra cs og ud på at angribe folk personligt. Uden at nævne MeRo med et ord.
#109(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 20:21
RasmusRoev
Han skriver du forvrider det hele? Det jo sandt? Og intet personligt?
Det svarer til at diskutere med en irl, og bede personen om ikke at råbe? Er det os forkert?
#105(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 20:15
rALF
Jeg er fuldstændig ligeglad med, om det går godt eller skidt for Astralis. Jeg følger bare med på scenen på sidelinjen, fordi jeg har stor kærlighed til CS, siden jeg startede med version 1.3. Generelt set, så hepper jeg på alle de danske drenge, men det rør mig ikke, om de vinder eller taber - om det er Falcons, Heroic eller Astralis.

Astralis er en esport virksomhed, der har nogle voksne mænd ansat til at spille et computerspil. Og måske er det min alder på 36 år, der har spillet ind, når jeg hverken har følelser eller et tilhørsforhold til Astralis.

Skal jeg uddybe ovenstående, eller tror du stadigvæk, at jeg er en hemmelig fanboy af Astralis, fordi jeg er træt af at læse alt din nonsens herinde?

Hvis vi var en velfungerende skoleklasse, så ville du være ham den ene idiot, der ødelægger det for alle andre.

Hvis nu du ikke havde smadret denne tråd, så ville jeg nok have skrevet noget i stil med nedenstående:

Det ser sku ikke for godt ud for Astralis, og har desværre ikke gjort det i lang tid. Jeg har svært ved at se hvad løsningen er, da de jo efterhånden har forsøgt sig med mange ting, hvis vi ser tilbage på de sidste par år. Jeg tilslutter mig dog flertallet herinde, og tror også, at dev1ce skal væk fra den IGL rolle. Jeg så helst karrigan komme til, men kunne også sagtens se Hooxi gøre det. Om en udskiftning mere, vil få dem tilbage på toppen - I dont know. Må man jo også sige, at siden de vandt 3 majors i træk for nogle år tilbage, der har CS landskabet ændret sig markant, hvor konkurrencen simpelthen er så høj, at det er sværere at vinde. Men at de ikke kan komme videre fra EPL gruppespillet, der er da skuffende.
#107(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 20:17
Hunt
Alt det personlige om mig må du selv rode med..

Alt det andet omkring cs, er jeg helt enig i.
#73(Med 6 svar)
15. september 2024 kl. 10:30
RasmusRoev
+1!
Problemet er, at han kommentere på ALT der bliver skrevet under en Astralis nyhed. Ved ikke om de har afvist ham som fejedreng eller lignede (nej det er ikke personligt ment). Men for filan, hvor er han aktiv lige netop, når det går dem dårligt :)
#110(Med 5 svar)
15. september 2024 kl. 20:22
Hunt
Jeg er også aktiv når de astralis eller andre danske hold gør det godt eller skidt.

Heroic til cologne eller hvordan heroic henter degster med den viden at visa bliver et problem og de må spille med coach. Jeg var den første til at råbe op om at det var latterligt at hente en russer i 2024...

Ecstatic til major og siden ned af bakke som GG

Sashi i igenem div åbne kvals i år og de dumme tabte kampe fx til rebels igår.

CPH Wolves/Ecstatic når de kommer højere op på ranking og går direkte til cct gruppestadie i stedet for den closed kval med hårde 4 spots til 16 hold. Og til CPH Wolves der skifter spillere som var de sashi. (Intet skidt her om ecstatic).

Jeg følger med div danske hold, jeg kommenterer både godt og skidt, men sjovt nok vælger mange kun lige at få ondt i røven når det gælder astralis. Selvom andre skriver præcis det samme lige over og under.

Hvis du vil hænge mig ud sådan, så må du læse mere med end du gør.
#111(Med 4 svar)
15. september 2024 kl. 20:23
RasmusRoev
Igen kig nu ind af? Tag de første 10-20 kommentarer i denne tråd, du har svaret på samtlige?
#113(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 20:24
Hunt
Læs hele #110 igen, for du har totalt misset hvad jeg skriver.
#119(Med 2 svar)
15. september 2024 kl. 20:55
Dennis
Hvad er problemet ved at han svarer? Der er jo også en masse der skriver tilbage til ham, og bare sidder og venter på hans kommentarer. Det er da at foretrække at der er lidt aktivitet herinde end en masse 0-kommentars-nyheder.
#121(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 21:16
RasmusRoev
Det er skam også ganske fint, og jeg har også mange gode diskussioner med ham. Dog er denne artikel bare endnu et "voldsomt" eksempel :P
#152(Med 0 svar)
17. september 2024 kl. 17:07
Dennis
Så det er kun når det passer dig, at han må svare?
#60(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 01:06
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Missede desværre kampen, men virkelig trist at det er gået så
Meget ned af bakke, og det virker til at gå yderligere nedad 😔
#63(Med 3 svar)
15. september 2024 kl. 02:32
Groggster
Wow. Kan vi få hævet niveauet lidt igen, Hunt? Der havde ellers været bedre tendenser, synes jeg.
#64(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 02:49
Hunt
MeRo lægger ud med at gå efter mig personligt, så hvis niveauet skal hæves er det ham/hende du skal fat i.

Jeg snakker cs, det er jer andre som gør det hele personligt omkring mig. Så må i komme ind i kampen...
#75(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 10:31
RasmusRoev
Nej der har bare ikke været så meget Astralis cs, så hvad skulle han så lave herinde? :)
#80(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 11:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han har haft Ban.
#65(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 03:38
mesterslagter
Vigtigt at få device væk fra igl og få en bedre coach ind. +hooxi vel eneste løsning der, og med tanke på, hvordan det går i falcons så kunne magisk måske også lokkes hjem. Sidste rigtige ville så være Hunden tilbage selvom han er maks persona non grata eller zonic til at prøve at løfte arven igen, så næver vi os. -bro -staehr er nok en given
#67(Med 1 svar)
15. september 2024 kl. 09:14
cleMeNz0
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er Hunt ham RomanEmpire der engang var her for længe siden som folk også hatede på? :D
#79(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 11:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Romanempire havde ofte indhold i sine kommentare, hvorimod Hunts ofte er rene angreb og ævl, så tror sku ikke det er samme person. 😝
Men han opnår snart samme legende status som RE 😂
#77(Med 8 svar)
15. september 2024 kl. 10:58
9600BAUD
Hunt er så meget “tomme tønder buldrer mest” :)

Han farer frem, næsten hver eneste kamp hvor Astralis taber og det er vel også lidt sjovt. Han er nok stadigvæk lidt traumatiseret og græd formentligt i sengen med sin ‘jeg-hader-Astralis-voodoo-dukke” dengang de vandt 4 majors, imens vi andre danskere synes at det var godt gået.

Det var også sjovt at følge hans hypoteser omkring hvordan kvinder skal finde sig i at blive gramset på, hvis de tillader sig at gå ud og danse kl to om natten. Det burde de åbenbart forvente! Han var med det samme efter kvinden og mente at hun skulle have reageret anderledes (hun skulle nok have kontaktet Hunts PR afdeling for at få hans accept først). Det er nok ikke let for en del kvinder at skulle afvise disse uønskede befamlinger, og det skal åbenbart håndteres på den helt ‘rigtige’ måde for at Hunt kan acceptere det. Bagefter var det også helt galt at det var hendes veninde og en kæreste der bakkede hende op, så det levede naturligvis ikke op til Hunts skarpe kildekritik. Nok meget naturligt at de var tættest på. Hunt forsvandt dog som dug for solen, da flere historier kom frem - og der var for mange beviser mod hans ad hoc hypoteser, der var trukket direkte ud af røven!

Måske ikke lige de bedste menneskelige egenskaber, at gå efter offeret og diskreditere hende og dem der bakker op om hende - men så kan man altid forsvinde når det viser sig at Hunt havde taget fuldstændigt fejl. Det er åbenbart ikke Hunts stærkeste side at indrømme at han gik efter offeret, og jeg foretrækker nu nok at min datter går i byen hvor der ikke findes for mange af “Hunts type”, der mener at kvinder bør forvente lidt gramseri hvis de danser!

OT, fedt at dev1ce viser niveau rent individuelt. Desværre smider de for mange runder hvor de pusher smokes og tager for store chancer. At gå i overtid på næsten alle Maps mod Complexity, så er det marginaler der mangler - og også at man bevarer roen og tror på projektet. God vind fremover til drengene og ofte hyggeligt med debatterne herinde - så tak for det til Jer der bidrager med indsigt og erfaring med CS!

/baudie
#128(Med 7 svar)
16. september 2024 kl. 10:01
Hunt
Sejt skrevet, du har brugt utrolig lang tid på at svine mig til og lige under ingen tid på at sige noget informativt om cs.

Måske DU er problemet?

Alligevel godt gået...
#132(Med 6 svar)
16. september 2024 kl. 13:10
9600BAUD
Jeg forstår godt at det sikkert tog dig lang tid at stave dig igennem, men du skrev bare en masse støtte til Mathieu - og gik efter kvinden han gramsede på - samt mente at hun skulle forvente at blive gramset på, når hun nu tillader sig at befinde sig på dansegulvet kl 02. Pludselig forsvandt du og du havde ellers en masse spændende hypoteser omkring hvordan du havde gennemskuet kvindens agenda. Men så forsvandt du (krøb væk på alle fire?! - red.) Gad vide hvorfor?

Tak i øvrigt for din søde omsorg, jeg sad og ventede i flyet og sviner dig ikke til. Medmindre sandheden er tilsvining, men så er det vist dig der er problemet 😂

/baudie
#134(Med 5 svar)
16. september 2024 kl. 14:41
Hunt
Du sidder og angriber mig personligt i stedet for at snakke cs.

Som trods alt er det dust2 handler om. Kan vi holde fokus på cs?
#135(Med 4 svar)
16. september 2024 kl. 16:44
9600BAUD
Jeg angriber dig ikke personligt, men derimod din chauvinistiske holdning (troede ellers at neandertalerne var uddøde), når du helt oprigtigt mener, at kvinder i 2024 skal forvente at blive gramset på, hvis de ellers tillader sig at befinde sig på et dansegulv kl 02! Det var her på dust2, så tænker at det er fair nok at du skal stå lidt på mål for det herinde. Men du forsvandt pudsigt nok endnu engang på pinligste vis, da beviserne blev kraftigere end dine selvopdigtede hypoteser.

Jeg skal nok forsøge at respektere din pinlige og ynkelige retræte, samt lade dig kravle tilbage til det hul, hvor det er acceptabelt at gramse på kvinder! Hold kæft det er vildt, men havde nok ikke forventet andet…

/baudie
#138(Med 3 svar)
16. september 2024 kl. 18:05
Hunt
Igen går du efter manden og ikke bolden.

Kom igen hvis du vil snakke cs i stedet for at kalde mig alt muligt.
#139(Med 2 svar)
16. september 2024 kl. 19:22
Mala
Det er dine egne udtalelser han går efter - Nu tror du bare at du kan løbe fra det du har skrevet og gemme dig bag "Igen går du efter manden" - Ja for du opfører dig som en klovn 24/7 og går efter at skændes med randoms online - Ærligt, hvad foregår der i dit liv, eller rettere hvad foregår der ikke i dit liv, siden du SKAL kommentere alles opslag, når det omhandler Astralis? Du opfører dig virkelig ikke som en der er en dag over 16... I hvert fald ikke mentalt!
#142(Med 1 svar)
16. september 2024 kl. 21:06
Hunt
Velkommen, vil du snakke cs eller er du også bare igang med at gå efter mig personligt?

Har i ikke noget bedre at komme med end at svine mig til`?
#151(Med 0 svar)
17. september 2024 kl. 14:32
Mala
Tvivler på at nogen vil tale CS med dig? Du fordrejer sandheden, lyver og opdigter ting for at man skal have samme holdning som dig?

Derudover sad du lige så flot og tog Maniac i forsvar, og sagde at kvinder som var ude efter kl.2 selv var skyld i at blive gramset på.
Så tænker at du fremstår psykisk syg og ustabil i manges øjne :)
#88(Med 0 svar)
15. september 2024 kl. 12:31
JustaRadom0ldDude
Jeg er faktisk enig med Hunt...

Br0 spiller sine roller bedre og bedre...
Device kæmper i ny lederrolle og det svinger, men det er tydeligt.
Jabbi har gjort det fint efter sommerpausen men man burde forvente mere
Staehr og Stavn har slet ikke været det man forventer

Cadian er dog ikke løsningen
#126(Med 1 svar)
16. september 2024 kl. 08:19
TheJyde
Sidder med popcorn 🍿🍿 og læser denne tråd 🤣🤣🤣
#127(Med 0 svar)
16. september 2024 kl. 09:27
rijaH
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Haha same 😁
#129(Med 1 svar)
16. september 2024 kl. 10:10
zwank
>ser en "Astralis er dårlige" nyhed
>ser over 100 kommentarer
>husker Hunt er blevet unbanned for nyligt

Det ændrer sig aldrig
#136(Med 0 svar)
16. september 2024 kl. 17:12
Kristja
Det er sgu dejligt med lidt lir, som man kan læse når man sidder og venter på et møde :D
#150(Med 0 svar)
17. september 2024 kl. 14:29
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Kan vi ikke stoppe med at kalde hinanden for alt muligt åndssvagt?

Gå efter bolden, gutter.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.