gla1ve havde svært ved at komme i gang på serveren.

Astralis taber åbningskamp

LDLC vandt et tæt opgør mod Astralis, der skal spille endnu en kamp i aften.

Det blev ikke ønskestarten for Astralis.

Selvom de startede med at komme foran 5-0 på CT-siden af Inferno, og også tog de første tre runder på T-siden, så var det alligevel franske LDLC, der endte med at vinde mappet 16-14.

Astralis
14 - 16
LDLC
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Benjamin 'blameF' Bremer 23 - 20 +3 86.9 76.7% 1.19
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 21 - 21 +0 93.2 66.7% 1.18
Danmark Christian 'Buzz' Andersen 20 - 18 +2 80.9 76.7% 1.18
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 24 - 18 +6 61.9 66.7% 1.06
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 11 - 20 -9 41.5 56.7% 0.67
LDLC K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Arthur 'Snobling' Benard 30 - 18 +12 99.3 83.3% 1.47
François 'AMANEK' Delaunay 21 - 20 +1 79.1 56.7% 1.08
Aurélien 'afro' Drapier 19 - 20 -1 67.2 66.7% 1.04
Filip 'Graviti' Brankovic 13 - 21 -8 55.7 63.3% 0.78
Hugo 'Brooxsy' Di Bono 14 - 20 -6 53.9 63.3% 0.77

Astralis er nu 0-1 i den lukkede kvalifikation til RMR'en.

Det gælder, at vinder man tre kampe, er man videre til RMR'en, men taber man tre kampe, ja så er man ude.

Astralis skal spille endnu en bedst-af-en kamp i aften, men modstanderen er ikke fundet endnu.

#1(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 18:59
cleansation
Smukt. Lad det blive 0-3
#2(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:03
nylsnej
Astralis taber til et klovnehold.

Til gengæld slår Tricked et jævnt tier 2 hold. Godt Lucky forlod den synkende skude 😅
#3(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:10
skov
uheldigt mon ikke de ryger ud igen i år :)
#4(Med 46 svar)
16. februar 2023 kl. 19:18
BEDST
Fryd, håber de ryger af helvede til og forlænger med Glaive og Xyp i samme ombæring <3
#5(Med 45 svar)
16. februar 2023 kl. 19:19
Hunt
+1 Ville passe godt ind i den north-retning de har kørt de sidste par år
#6(Med 44 svar)
16. februar 2023 kl. 19:24
BEDST
North var elendige enig - men, var de lige så håbløse som Astralis? sovsede de også rundt i det der top 30 - 200 lag når det kom til majorkvals - eller foregik det på en anden måde dengang :?
#7(Med 43 svar)
16. februar 2023 kl. 19:26
Hunt
Lige med major gjorde north det faktisk fint med at nå top 14 og beholde deres major (nu rmr spot) men udover det, så sejlede selve baglandet bagved.. Lidt ligesom astralis er godt i gang med pt
#11(Med 42 svar)
16. februar 2023 kl. 19:38
_kW
Astralis er næsten på samme niveau som North med hensyn til udskiftninger, dog mangler de at få deres logo tegnet af en fem-årig 😉
#14(Med 41 svar)
16. februar 2023 kl. 19:57
Hunt
Glav1e kan vel få sit barn til at tegne noget, så er det også klaret internt.
#24(Med 1 svar)
16. februar 2023 kl. 21:22
mufcdk1974
Det var da en usmagelig kommentar. Du er klar over hans barn har været indlagt ad flere omgange for en sygdom lægerne ikke kan finde ud af?
#28(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 21:45
Hunt
Det er da ærgerligt at hans barn er sygt, men det har intet at gøre med min pointe.. læs 2-3 kommentarer op..
#26(Med 32 svar)
16. februar 2023 kl. 21:43
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvor dybt kan du synke? Du fremstår godt nok som et umoden menneske
#27(Med 4 svar)
16. februar 2023 kl. 21:44
Hunt
Ikke så dybt som astralis tydeligvis
#31(Med 1 svar)
16. februar 2023 kl. 22:09
PtrsN
Synes ikke altid den “banter” folk har rettet mod dig pga. din mening har været helt berettiget, men nu er du ved at bevæge dig over den grænse, hvor det ikke længere har noget med god debatskik at gøre. Det er i orden at gå lige til grænsen og også nogen gange over, men samtidig ville det vise format, hvis man samtidig vidste hvornår det er tid til at holde lidt igen.
#32(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 22:19
Hunt
At gla1ves barn er/har været sygt er super ærgerligt og selvfølgelig ikke noget jeg holder nogen op for. Det er langt over grænsen...

Det er mufcdk1974 som hiver den frem og knytter min kommentar som et angreb på gla1ves barn, hvilket det bestemt ikke er.

Det er blot BEDST og mig som mener at org´en astralis er ret lig hvad north har, men at de bare mangler et barn til at tegne deres logo (ift north sidste logo som var ret grimt) hvorfor jeg siger at når en af spillerne på holdet har et barn, at det barn kan tegne det. Der er intet sagt eller ment ondt om at et barn er sygt.

Hvis du mener min kommentar i #27, så er det lavt niveau i know. Det skal jo passe til det niveau #26/fremilyset ligger for dagen. Hvis hans eneste argument er "at jeg synker dybt" så får han igen af sammen niveau. Havde han kommet og sagt "hunt du tager fejl fordi X og Y" så havde mit svar omvendt også været det bedre.
#49(Med 1 svar)
17. februar 2023 kl. 08:21
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har du nogensinde overvejet din måde at kommunikere på? Du har ganske saglige argumenter, men du taler lidt ligesom min kæreste, når hun er sulten.
#52(Med 0 svar)
17. februar 2023 kl. 12:31
Hunt
Ja, det har jeg (overraskende, i know..) Niveauet er tit ret lavt, når jeg kommer med et argument eller lign, så er reaktionen tit at jeg er problemet og ikke et modargument om at det jeg siger er forkert eller ren bs. (Alle tager jo fejl, inkl mig.) Men folk de går efter mig som person i stedet for at fortælle mig hvorfor jeg tager fejl.

Så er niveauet lidt lagt derefter, kan jo ikke rigtig komme med et argument når folk skriver ting som "Hvor dybt kan du synke? Du fremstår godt nok som et umoden menneske" og lign, så er det svært derfra.

Dem som giver et reelt svar, får også samme igen. Men når folk skriver " du er dum" så får de samme lave niveau igen.
#29(Med 26 svar)
16. februar 2023 kl. 21:57
RasmusRoev
Manden overrasker bare gang på gang :)
#30(Med 25 svar)
16. februar 2023 kl. 21:58
Hunt
Det jo ligesom astralis ;)

Skal vi snart se astralis i powerligaen med begge hold?
#34(Med 24 svar)
16. februar 2023 kl. 22:32
RasmusRoev
Fryder du dig helt seriøst over, at det hold som har fået cs på professionelt niveau? Samt fået DK på csgo kortet, at de er presset? Så er du da virkelig et lille menneske!
#35(Med 1 svar)
16. februar 2023 kl. 22:35
Madsen
Han er jo tydeligvis udenfor pædagogisk rækkevidde
#37(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 22:37
Hunt
Måske bare jeg ikke er astralis fanboy ligesom dig og mange andre herinde på siden, så når man siger noget dårligt om astralis der gør det dårligt. Så bliver man svinet til og hakket ned..

Måske der skulle noget styr på de "fans" som dig der sidder og skaber dig fordi du ikke kan tåle jeg taler negativt om astralis?

Hvor dit argument er at svine mig til, fremfor at fortælle mig hvorfor jeg tager fejl. Så er problemet på din side mester...
#36(Med 2 svar)
16. februar 2023 kl. 22:36
Hunt
Fryder mig da over at et hold som bruger så mange penge på et hold, som gør det så dårligt som de gør.

Præcis ligesom når FCK/FCM gør det dårligt i superligaen, med de penge de har bag sig.
Eller Man city/Man utd osv rige hold.

Der er bare noget fedt ved at se små hold gøre det godt mod alle odds, Tricked/ML, BNE, 2x Flames, IHC fremfor at se en org som bare kaster en stor bunke penge efter et hold (faze, g2, astralis) og håber på det virker.
#57(Med 1 svar)
17. februar 2023 kl. 20:46
RasmusRoev
Jo ikke noget med at "håbe" at det virker? Man kan da sige meget om Astralis, men de har jo vist, at de kan skidtet? At de har organisation bag sig osv. At du håber de små underdogs slår de store, den sidder vi vel alle med, netop fordi det gør det sjovt?
Men derfra til dit hate, eller hvad du vil kalde det mod Astralis, det bare for meget. Hatten af for dit toneleje osv, det skal du have :) Men for filan, det halve af Dust2.dk sidder og venter på, at du smider noget op på en Astralis overskrift. Det bare ikke fedt ?

Vi er enige om, at de skal præstere bedre end de gør, at du har et budget der er voldsomt, at glaive må sidde og krumme tæer de sidste 12 måneder. NEJ de har ikke formået at få spillet deres nye spillere ind. Device gør det bare selv, fordi den mand bare er selve Mr.CS!

Men hvad forlanger du? Hvad vil du have, der skal til, for at du ikke kører på Astralisboys fans, eller hvad filan du kalder folk, der ikke støtter op om dine argumenter, eller for den sags skyld TROR PÅ Astralis og holder med et DANSK hold :) Hjælp mig ;)
#58(Med 0 svar)
17. februar 2023 kl. 21:03
Hunt
Man kan da sige meget om Astralis, men de har jo vist, at de kan skidtet?
-De kunne noget for 3-4-5 år siden, men siden da har de ikke rigtig kunne noget. Det i sig selv er ikke problemet, problemet for mig ligger i den reaktion (eller mere mangel på samme) i hvad der sker med holdet for at komme tilbage igen. Det halter så langt efter at det er pinligt og det er desværre en gave der bliver ved med at give, hvorfor jeg gang på gang kan brokke mig som jeg gør. Når man gang på gang overser eller ikke tager action på åbenlyst muligheder for at forbedre sig.

det halve af Dust2.dk sidder og venter på, at du smider noget op på en Astralis overskrift. Det bare ikke fedt ?
-Det må folk da selv om, der kommer en reaktion fra de såkaldte "fanboys" hver gang.

At få device ind var/er et kæmpe plus og et hop i den rigtige retning. Det har jeg bestemt heller ikke kritiseret, men når man så går ned i powerligaen for at hente 5. manden . Intet ondt om buzz, men han er nok mere næste mand i flames end ham der skal entry for astralis i håbet om at komme tilbage.

Men hvad forlanger du?
-Det kommer an på af hvem. Fra "fanboys" ville det være fedt hvis de lige kom ind i 22/23 og indså hvad status er på astralis. Samt ikke komme med de samme dårlige undskyldninger, som kun gælder for dem men ikke for de andre hold.
-Fra astralis forventer jeg de får købt de spillere der skal til for at komme tilbage til top 5. Nu har man brugt en stor pose penge på blamef og device, så skylder man vel sig selv at hente spillere omkring dem der er sulte og er klar til 1 cs. Det er nævnt flere gang hvor mange spillere som åbenlyst kunne erstatte folk som gla1ve, xyp9x og nu også buzz. Få 3 bedre spillere ind, brug de penge der skal til. Hvor længe kan astralis tillade sig at spille device af med spillere fra powerligaen og en spiller uden aim i xyp9x? Så kunne have være blevet i NIP med deres academy spillere.

Problemet er vel at når jeg som fan åbenlyst kan se spillere der burde blive skiftet og der åbenlyst er billige spillere af erstatte dem med. Spillere som hooxi, roej, zyphon, valde, snappi, birdfromsky, borup, steahr, jabbi har alle været vildt billige/gratis at hente de sidste par år. Men astralis har givet xyp9x en ny 8 årig kontrakt og hentet en spiller direkte fra powerligaen. Det udstråler ikke ligefrem "vi skal tilbage til top 5" og hvis målet bare er top 20 og være med, så kan man vel hente tricked spillerne og bare være med sammen med EG og BIG..
#39(Med 18 svar)
16. februar 2023 kl. 22:46
eyM
Nej nej. Husk nu. Hunt har intet imod astralis.
#40(Med 17 svar)
16. februar 2023 kl. 23:01
OoO
Hunt er åbenbart en kommunistisk lejesvend der hader kapitalisme og at nogen klubber/orgs har kunne opbygge en forretning således at de har råd til at forsøge at bygge det bedst mulige hold og hæve csgo fra et niveau hvor man ikke engang kan få højere løn end en nettomedarbejder for 12 timers dagligt arbejde her mener jeg i klubber som tricked og masonic. Nej lad os endelig hade de kapitalistiske svin der sidder hos faze, Astralis g2 osv. og forsøger at løfte csgo. Lad os hade fck, fcm, city, united for at investere alt hvad de ejer og har i deres passion. Hunt kan du ikke pisse til et kommunistisk land med dine holdninger der hører mere til i 60’erne og 70’erne end i det moderne kapitalistiske samfund hvor det er ok at have penge og tjene penge.
#41(Med 5 svar)
16. februar 2023 kl. 23:11
Hunt
Så synes du vel det er mega fedt med olipenge i fodbold og der bare skal kastes uendelig mange penge efter hold.

Der er jo ikke rigtig forretning, men mere rigmands legestue i fodbold og det samme kan siges om faze. og ling hold.

Så ja jeg synes det er fedt når rige hold bruger mange penge og fejler, mens det er fedt at se et lille hold gøre det godt på trods af de forhold de arbejder under. Det er jeg trods alt langt fra ene om at synes, se bare på hvor mange som synes godt om IHC nu her til katowice eller BNE til de sidste 2 majors.
#42(Med 4 svar)
16. februar 2023 kl. 23:23
OoO
Alle elsker en underdog historie! Det er det fedeste som sport kan præstere, men i min verden er der langt fra at elske underdogs til at fryde sig over andre holds ulykke. Jeg er selv FCK fan og elsker når bif eller Midtjylland gør det godt internationalt. Ku aldrig fryde mig over andres ulykke det er en decideret usympatisk og lav holdning at have til verden.
#43(Med 3 svar)
16. februar 2023 kl. 23:45
Hunt
Det er mere ideen om at ulykken kommer selvom der er brugt SÅ mange penge på noget der stadig ikke virker.

Ift fodbold holder jeg med alle danske hold i europa, men når fx fck/fcm bruger så mange flere penge end Viborg, så er det fedt at se Viborg og også fedt at se fck/fcm sejle sådan. Fordi man gerne skulle vinde når man har så mange flere penge at gøre med.
#46(Med 2 svar)
16. februar 2023 kl. 23:59
OoO
Du skrev du frydede dig tidligere hvilket er lavt! Heldigvis er der ikke lighedstegn mellem antallet af penge du bruger og din succes!
#47(Med 1 svar)
17. februar 2023 kl. 00:06
Hunt
Men der er vel en lighed mellem penge og forventninger rent sportsligt? Det er lidt der jeg gerne vil hen
#55(Med 0 svar)
17. februar 2023 kl. 15:34
OoO
Forventninger ingen garanti hvilket er det fede ved sport
#45(Med 10 svar)
16. februar 2023 kl. 23:59
eyM
Jamen manden er et paradoks. Jævnfør hans egen logik, burde han hade alle hold i top20 ligemeget. Men det er pudsigt nok kun lige astralis, der får den opmærksomhed , fordi det er dem, der har domineret mest…
“Naaah men de har så mange penge”.. joooh, og hvorfor har de det? Og har de andre orgs ikke også pisse mange penge og store budgetter? Det er sgu ikke alle, der kan være de bedste… men nej nej. Astralis er latterlige - omend han selvfølgelig intet har imod dem.. kun fanboys… eller hvordan humøret så end er idag.
#48(Med 9 svar)
17. februar 2023 kl. 00:10
Hunt
Nah, de andre hold i top 20 er ikke sunket så langt ned både som org og som hold som astralis. (eller jo og big, col og eg har, dem er jeg heller ikke fan af)

Jo der er andre hold med penge bestemt, alle der har partner spots. Men der er bare forskel på hvor meget de hold så får ud af det rent sportsligt.

Heroic fik også skudt 150m (norske) ind og har brugt godt af dem, men det bagland har nu også kommet med resultater. Modsat andre hold...
#60(Med 8 svar)
17. februar 2023 kl. 22:11
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvor mange majors har de 150 millioner skaffet? Hvor mange æraer har de 150 millioner skaffet? Hvor meget har de 150 millioner rykket hele CS-miljøet?
#61(Med 7 svar)
17. februar 2023 kl. 22:52
Hunt
Indtil videre har de skaffet 3 finaler i træk, major, blast og katowice. Med en sejr i den ene. Samt playoff i de fleste andre tier 1 events.

Om et hold lige er i top 1-3-5-7 stykker, så er de stadig med i toppen og et hold man kan regne med. Det går lidt op og ned for alle hold.

Men når man falder så langt som astralis gør nu, så er det over/under grænsen...

Hvor længe kan astralis holde fast ved at de engang var gode og vandt majors? Kan danmark stadig holde på sin EM sejr i 92?

Den helt store forskel er vel at fra org/spillere i heroic er et mål om at være med i toppen og hvis det kræver at sige farvel til en spiller så er det jo hvad der skal til. Den del er astralis ikke helt med på, de vil hellere spille med afdankede spillere som xyp9x
#62(Med 6 svar)
18. februar 2023 kl. 13:43
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så .. Det du siger er at den ene organisation er patetisk (eller hvordan du nu mener Astralis er), mens den anden ... ikke er? Den ene har været med til at definere CSGO igennem flere år, sat flere rekorder og har fået utallige brands ind i esport som sponsorer og investorer, som ellers formodentligt ikke ville have været det.

Da Astralis vandt en major, og så havde en downperiode og var bl.a. nede som #14 på et tidspunkt, kun for at bounce back og vinde en major igen (á flere omgange), var det ligeledes skelsættende - de fleste organisationer går, næsten, nedenom og hjem når de først har peaket én gang.

Jeg taler ikke om at Astralis holder fast i hvad de var engang, jeg spørg dig - som sætter økonomien op som argument for at Astralis er en joke - hvor mange major trofæer, eller store trofæer generelt, de 150 millioner Heroic har smidt i projektet, har skaffet?

Jeg er helt enig med dig - jeg tror Astralis skulle have lavet et komplet roster-reset da hhv. zonic, duppe, magisk og dev1ce smuttede, men at sige at Heroic har et mål om at være i toppen og at Astralis ikke har, når de har hentet dev1ce tilbage m.m. er sgu lidt hyklerisk.

Så, jeg kan vel passende spørge igen, nu du taler udenom - Hvor mange major trofæer har Heroics 150 millioner købt? Hvor mange æraer har de erhvervet sig under Heroic fanen?
#63(Med 5 svar)
18. februar 2023 kl. 17:16
Hunt
Hvor længe vil du holde på 4-5 år gamle majors når vi taler 2023?

Astralis har før været nede og vende lidt uden for top 10 før, det går op og ned som alle andre hold. Det er i sig selv ikke et problem, men de sidste 2-3 år er de jo ikke bare sunket lidt udenfor top 10.

Jeg sætter argumentet op omkring økonomi når man bruger penge som hører til i toppen men er langt derfra. Om man lige er 1, vinder katowice eller er nr 4 er groft sagt vel at man er med i toppen.

Heroic har ikke vundet nogen major nej, de har vundet blast fall final, cologne, EPL og DH Fall af større turneringer. For de 150 millioner. Samt de er med i toppen, det synes jeg er fint for de penge.

Astralis viser jo de gerne vil tilbage til toppen med at hente en spiller som device, hvorfor det er endnu mere underligt de ikke henter 4 og 5 mand ind som kan være med til at løfte, i stedet for at holde på xyp9x og hente buzz. Så har sagt A med device, men ikke sagt B bagefter. De er bare stoppet og håbet på det nok går..
#64(Med 4 svar)
18. februar 2023 kl. 20:05
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvor længe jeg vil holde på 4-5 år gamle majors? Det ved jeg ikke, jeg er fan af dansk cs - og ikke anti-specifikke-organisationer-fordi-de-har-penge.

Det Astralis har gjort tidligere, har ingen andre gjort - så at sige ".. ned som alle andre hold" er direkte forkert :-).

Det er også helt OK, men så håber jeg INDERLIGT også at du kan se hvor subjektiv den vurdering er, og at du må have forståelse for at mange andre har en mere rationel tilgang til den slags. Jeg mener, du skriver jo basalt set Heroics brug af penge er heeelt OK med et par trofæer og nogle finaler, men jeg er rimelig sikker på at hvis det var omvendt, ville det ikke være nok og du ville høvle løs om at den slags penge burde have købt et major trofæ som minimum.

Og ja, vi er skam helt enige om at VI (altså du, jeg og andre) ikke er enige i at lave en langtidskontrakt med xyp var den rigtige løsning, ligesom der er foretaget andre underlige tiltag - jeg har hele tiden håbet at Kasper Hvidt blev sendt videre, så der kunne komme nogle nye ideer og tanker til. Jeg tror det er meget længe siden at de "stoppede helt" og det har været den ene fadæse efter den anden, men igen ændrer det ikke på at de har været nød til at gøre noget.

.. Nu er det bare blevet en smule patetisk, altså deres forsøg på åbent at hente X, så Y og så Z som alle (mere eller mindre) siger nej tak, hvor de før kunne vælge på alle hylder. Jeg glæder mig til at se hvordan det nye lineup klarer sig, men har selvsagt stadig mine tvivl :)
#66(Med 3 svar)
18. februar 2023 kl. 20:43
Hunt
Alle vores holdninger er subjektive..

Hvis nogen skulle blive mere rationel så er det da de inkl dig som stadig holder fast i at astralis engang var gode, selvom de har været skrald i flere år efterhånden..

Med op og ned mener jeg fx navi/faze var de bedste i 2022 men ikke mere, men derfor falder de heller ikke til top 20-25 og begynder at spille cct i stedet for katowice.

Mine forventninger er på det niveau at når man bruger de penge der bliver brugt af toppen af cs, på partner spots, løn osv (inkl heroic/astralis) så skal man også spille med i toppen. Alle kan have en dårlige periode, shit happens, alle kan have en dårlig turnering, shit happens.

Men hvornår er en periode så lang at det bliver til en joke? Synes ift min subjektive holdning at vi er forbi "en periode" med astralis og er inde i joke stadiet.

Der er vel en grund til at jeg kan blive med se at skrive som jeg gør om astralis, de spiller dårligt og kæmper med bare at komme igennem en closed qualifier.. Taber/Spiller tæt op mod hold som de ikke burde.
#69(Med 2 svar)
19. februar 2023 kl. 15:29
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Njarh, at sige Astralis er skrald er subjektivt, at sige de har vundet 4 majors, ændret metaen flere gange og gjort mere for international esport end nogen anden organisation er fakta. Jeg tror i øvrigt du er farvet af andres holdninger - jeg siger IKKE at Astralis er gode nu, men siger også at de tydeligvis forsøger at komme tilbage, og har gjort det længe.

Men hvad er så dit råd? Skal astralis sige "Nåja, vi har alle de her sponsorer, alle de her kontrakter - men vi har ikke været top 5 længe, så jeg synes bare vi skal give op"??

Og igen, uden at jeg siger Astralis er gode, hvor mange majors eller store trofæer har 150 mil i Heroic skaffet? Og hvor går den økonomiske grænse? Flames har opnået flotte resultater for langt, langt mindre, samme har BNE vel også.
#70(Med 1 svar)
19. februar 2023 kl. 16:05
Hunt
De har vundet 4 majors for hvad 5 år siden? Kom videre..

Ændre meta? Det gør heroic da nu og andre hold har gjort før, det er ikke noget unikt astralis har gjort.

At man engang gjorde noget er fint, men hvad hjælper det nu?

For de 150m har Heroic vundet EPL, Cologne, DH Fall, Blast Fall final, pinnacle cup samt finaler til rio majoren og nu katowice. Så for de penge heroic bruger så er man med oppe i toppen og spiller med om at vinde. Nu har du spurgt flere gange, majors er ikke alt.

Hvor mange cologne har astralis vundet? 0...

Hvor mange blast kbh har astralis vundet? 0...

Så vil da mene at heroic får et tophold og står med muligheder for at vinde meget mere i fremtiden, netop fordi de kan finde ud af at forny sig og hente de spillere de skal bruge for at nå dertil. Modsat astralis som tydeligvis ikke kan finde ud af det..

Har flames/bne gjort det godt? Bestemt, vi forventer jo mindre af de to fordi der ikke er penge til at købe partner spots til, ligesom heroic/astralis. Så her er vi enige om at hvor stor økonomisk bagland man har, jo mere kan man også forvente? Så hvis flames bruger 1m og astralis 50m (random tal...) så må vi altså gerne forvente mere af de 50m astralis har brugt, end at opnå det samme som flames gør for deres 1m?

Så altså du er enig med mig, men du sidder bare og holder fast på 5 år gamle resultater fra en anden tid?
#71(Med 0 svar)
19. februar 2023 kl. 20:39
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ej. Nu må det sgu holde op mate :D Jeg siger IKKE at Astralis _NU_ er hvad de har været, men det tydeliggør at de HAR gjort og fået ret meget for deres penge. Jeg spørg så, fordi du bruger økonomien igen og igen, om hvad Heroic eksempelvis har gjort af tilsvarende. Hint, svaret er intet. De er et fantastisk hold, et tophold endda, men stop med at sammenligne de to. Det grænser til det pinlige.

Ændrer Heroic metaen? Okay. Vi er ikke enige. Ikke engang tilnærmelsesvis. Men, eftersom vi pt. slår rekorder for verdens længste tråd, lader jeg den ligge.

Jeg er enig med dig i at Astralis ikke har performet de senere år, ift. hvad man forventer (læs: Forventer) af en organisation med den slags muskler. Men samtidig at du ikke rammer tæt på skiven, når du basalt set skriver de burde give op, ikke kan retfærdiggøre (med almen logik, that is) hvordan Heroics brug af penge er så meget bedre, når de ikke endnu har gjort 25% af hvad Astralis gjorde da de var bedst.

Jeg lader den ligge. Du er så farvet i dit had til Astralis, at du end ikke ænser jeg ikke er endnu en Astralis fanboy, endda giver dig ret i flere af de ting de har gjort er forkerte - men stadig, stadig, står du fast på at Heroic har fået fin valuta for deres penge.
#50(Med 5 svar)
17. februar 2023 kl. 10:05
Pingonether
Totalt fjollet at folk er efter Hunt for denne kommentar. Hvordan skulle han vide det om Glav1es barn? Det er sgu' ikke os allesammen der er subscribed til Glav1es ugelige nyhedsmail igennem Astralis fanklubben.
#51(Med 4 svar)
17. februar 2023 kl. 11:17
mufcdk1974
Med tanke på Hunt har en mening om alt Astralis laver, så er det ikke urimeligt at mene han abonnerer på Glav1es ugentlige nyhedsbrev.
Hunt må svine Astralis alt det han vil - os andre får da et lille grin ud af den sygelige tilgang - men at inddrage familie er langt over stregen.
#53(Med 0 svar)
17. februar 2023 kl. 12:33
Hunt
Nej, jeg blander mig ikke og har ingen interesse i spillernes privatliv på den måde.

At du knytter min kommentar til at hans barn er sygt, er DIG som tager den derhen. Det er over grænsen..
#54(Med 2 svar)
17. februar 2023 kl. 12:55
Pingonether
Folk snakkede da' hele tiden omkring Devices dame? Prøv at se hvordan Bloomblas familie blev snakket om dengang der var alt det ballade hos ham.

Og vi skal lige huske at det er dig som mener at det er 100% bevidst at Hunt siger det velvidende om Glaives søns helbredsproblemer. Vidste sgu' ikke engang det var en søn før det blev nævnt her. Hvis jeg nogensinde laver en e-sports version af Billed Bladet så ville jeg hyre dig prompte!
#56(Med 1 svar)
17. februar 2023 kl. 17:08
mufcdk1974
Man kan ikke vaske sig rent i andres skidt men tak for at jeg er sikret et job, dog ikke sikker på jeg kan gøre det ligeså godt som Hunt.
Familie er offlimit uanset hvor mange gange Hunt prøver at snog sig udenom. Det ER sygt men fair nok hans sygelig Astralis besættelse fortæller jo alt.
#59(Med 0 svar)
17. februar 2023 kl. 21:05
Hunt
Det er udelukkende DIG som tager folks familie ind i det, det må du selv stå for.
#8(Med 13 svar)
16. februar 2023 kl. 19:28
xone
3-1 lets go!

Folk ter sig som fjolser.
#9(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:30
Madsen
+1
#10(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:30
BEDST
Ja man! og guld til GFH...
#12(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:52
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Enig

Men det er fordi de alle kan google i dag, så er de simpelthen så sofa og skærm kloge :)
#13(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 19:53
Butler
+100
#16(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 20:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+1
#18(Med 7 svar)
16. februar 2023 kl. 20:52
Hunt
-1 Det er mere dig som er et fjols hvis du tror astralis går 3-1, har du set dem spille?

Du kan sige de skal bruge tid og andre dårlige undskyldninger, men gæt hvilket hold der skiftede ud for få uger siden? LDLC, men de kan trods alt stadig spille cs...
#21(Med 2 svar)
16. februar 2023 kl. 20:54
xone
Du behøves ikke ligge ord i munden på mig, jeg har ikke nævnt noget af alt det du skriver.

Jeg håber stadig på en 3-1 score.. Jo flere danske hold til Major, jo federe! :)
#22(Med 1 svar)
16. februar 2023 kl. 21:05
Hunt
Du har da lige præcis skrevet "3-1"..
#23(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 21:11
xone
Tror du virkelig at det var det, jeg hentydede til?
#44(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 23:46
Texinz
Sådan Hunt. Dagens mand
#65(Med 2 svar)
18. februar 2023 kl. 20:17
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
👀
#67(Med 1 svar)
18. februar 2023 kl. 20:44
Hunt
Tillykke med astralis, de kom igennem nogle tætte kampe i tier 2 og kan nu møde op til at blive kørt over af heroic, g2 og faze..
#68(Med 0 svar)
19. februar 2023 kl. 10:53
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Du er fandeme sjov.

Alle der håber på sejr til dansk cs er fjolser. Når du tager fejl, så er stemningen til “bare vent! De bliver kørt over og så leger vi, at jeg fik ret alligevel!!”
#15(Med 2 svar)
16. februar 2023 kl. 20:32
-repseJ
Sølv Sæsonkort Sæson 16
skal jeg skrive -gla1ve igen, eller bliver man så
stadig flamet? Han har ansvaret for performance (de taber til en øv-hold) og skyder selv intet… valde og Zyph0n er free agents @Kasper Hvidt
#19(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 20:53
Hunt
Astralis gør vel det de er bedst til, at gå en stor bue udenom åbenlyse spillere der ville gøre deres hold bedre der kan hentes billigt
#33(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 22:23
zongrel
Valde og Zyphon er sendt på bænken af henholdsvis ENCE og Sprout. Dette er dog langtfra ensbetydende med at de er "free agents", de har stadig kontrakter med disse orgs og skal derfor købes ud hvis Astralis vil have fat i dem.
#17(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 20:45
PtrsN
Yikes!
#20(Med 1 svar)
16. februar 2023 kl. 20:53
JernLars
Bar' rolig, LDLC ligger nr 65 på HTLV, så enhver kunne have tabt til dem...
#25(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 21:29
RAF
Astralis kunne ihvertfald... Men om ik andet holder de det da spændende!
#38(Med 0 svar)
16. februar 2023 kl. 22:45
jollarn
Av av.... igen viser astralis svage tegn....
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.