Astralis vinder trods problemer

Astralis er nu blot én sejr fra Legends Stage.

Astralis er nu oppe på en 2-1 score i majorens Challengers Stage efter sejr over MIBR.

De to hold mødtes på Overpass, hvor danskerne fik fornøjelsen af at starte som CT.

Det viste sig at passe Astralis særdeles godt, da særligt blameF og Farlig var helt ustyrlige mod det brasilianske MIBR-hold.

Danskerne tabte blot tre runder på CT-siden, og så var der virkelig lagt i kakkelovnen til en dansk storsejr i Antwerpen.

På T-siden faldt Astralis dog helt sammen, og MIBR skød sig tættere og tættere på danskernes store føring.

Men ved stillingen 12-10 til Astralis diskede blameF op med et fantastisk 1v3 clutch, der sikrede Astralis sin første T-runde.

MIBR vandt dog den efterfølgende runde, men blameF's aktion fik tydeligvis Astralis op i gear, som nu begyndte at vinde runder.

Det samme gjorde MIBR dog, men danskernes føring var heldigvis for stor, hvorfor de kunne ånde lettet op efter at have lukket kampen.

Astralis
16 - 13
MIBR
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Benjamin 'blameF' Bremer 23 - 15 +8 91.8 75.9% 1.47
Danmark Asger 'Farlig' Jensen 20 - 21 -1 71.7 69.0% 1.15
Danmark Kristian 'k0nfig' Wienecke 18 - 19 -1 73.6 75.9% 0.97
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 15 - 15 +0 56.0 72.4% 0.95
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 14 - 17 -3 39.3 79.3% 0.81
MIBR K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Brasilien Raphael 'exit' Lacerda 18 - 14 +4 71.6 79.3% 1.20
Brasilien Matheus 'Tuurtle' Anhaia 23 - 20 +3 76.5 72.4% 1.11
Brasilien Jhonatan 'JOTA' Willian 22 - 18 +4 77.2 65.5% 1.06
Brasilien Marcelo 'chelo' Cespedes 15 - 20 -5 68.3 58.6% 0.93
Brasilien Adriano 'WOOD7' Cerato 8 - 18 -10 36.0 72.4% 0.64

Astralis spiller igen i morgen, hvor danskerne møder et andet hold med en 2-1 score. Modstander og kamptidspunkt er endnu ikke fastlagt.

#1(Med 4 svar)
10. maj 2022 kl. 14:38
Butler
Hvem kan de løbe ind i?
#2(Med 3 svar)
10. maj 2022 kl. 14:44
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det kommer meget an på resultaterne i de to 2-0 kampe her senere i dag. Du kan selv prøve at lege lidt med det herinde: major.ieb.im/22antwerp
#4(Med 2 svar)
10. maj 2022 kl. 16:14
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Har tit tænkt på det, så her kommer det!

Du skal satme have ros for dit engagement i og omkring scenen! ❤️
#7(Med 1 svar)
10. maj 2022 kl. 16:39
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Mange tak! Og jeg tillader mig lige at inddrage alle andre fra Dust2. Der er en del, som yder et kæmpe arbejde, og uden det arbejde, var det ikke muligt at køre Dust2 i den kaliber, som det er i dag. Men igen, mange tak, det betyder rigtig meget for os med sådan en besked!
#14(Med 0 svar)
11. maj 2022 kl. 11:39
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Dust2 er en forretning med sponsorere osv.
Jeg bemærker individet 💪
Alt skal starte et sted, men passionen gør forskellen💪
#3(Med 8 svar)
10. maj 2022 kl. 15:11
_ANDY3460
Ved ikke lige hvem man skal håbe på, G2 og ENCE er bare hold der spiller meget tætte kampe mod ASTRALIS...
Kunne måske godt håbe på G2, revanche er altid en fantastisk fornemmelse, hvis de kan hive den hjem selvfølgelig ;p
#5(Med 7 svar)
10. maj 2022 kl. 16:09
Butler
Ved man det bliver en af dem?
#6(Med 6 svar)
10. maj 2022 kl. 16:34
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej, hvis Vitality og G2 vinder bliver det fx Spirit.
#8(Med 0 svar)
10. maj 2022 kl. 17:13
_ANDY3460
Nå ok, troede sgu bare det var taberen af G2-ENCE.. Men så må man da næsten håbe på den SPIRIT kamp
#9(Med 4 svar)
10. maj 2022 kl. 17:17
Butler
Og hvis ence vinder :)
#10(Med 3 svar)
10. maj 2022 kl. 18:20
_ANDY3460
Ifølge Sanders "hjælpe side" er det vel G2 hvis ENCE vinder :D
#11(Med 0 svar)
10. maj 2022 kl. 18:29
Butler
Fatter det ikke! Er det ud fra seed eller hvordan de har klaret sig? Altså G2 burde da få det dårligste hold
#12(Med 1 svar)
10. maj 2022 kl. 18:31
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Nu har Vitality jo vundet, så vil det bliver enten Outsiders eller Spirit. Hvis ENCE vinder møder Astralis Outsiders og hvis G2 vinder, så møder de Spirit.
#13(Med 0 svar)
10. maj 2022 kl. 18:37
Butler
Fedt - tak!