info: Vi ser gerne i er lvl 10 faceit og har lan erfaring. vores krav til jer er at i skal være dedikeret og have øvet de smokes der skal være øvet til pracs. vi ser gerne i kan pracc tirsdag, torsdag, fredag og søndag i tidsrummet fra 19:00 og frem til en 22:30-23:00 tiden. og så selvfølgelig andre pracs man lige putter ind i diverse hverdage samt weekender. Vi vil gerne have skaffet holdet inden sidste tilmeldingsfrist til esea open og vi vil også gerne i dust2.dk 1. div næste sæson.
VI ER OGSÅ KLAR PÅ AT JOINE HVIS I MANGLER 2 SPILLERE!
Hej mit navn er Magnus "ZimB" Møller. vi står i den situation at vi mangler et sted at spille. vi har begge spillet på hold sammen siden midten af november hvor vi begge spillede i Trioverse gaming men af forskellige grunde leavede vi. Jeg ser gerne mig selv som igl eller support spiller. Jeg er omkring lvl 9 faceit. ser frem til at have et stabilt lineup med et højt niveau som kan skabe gode resultater i turneringer.
Lan events:
Gamespawn 2017 2nd- Klint, Kr1s, ga-lau, ?, mig
Gamespawn 2018 2nd- KlinT, MammuT, Flaze, cloz, mig
TLP 2018 2nd - med Kolding academy - smh, mammut, cloz, guffe, mig
NPF 2018 2nd - guffe, mammut, flaze, GesnaM, me
GLHF 2019 - med Trioverse Gaming - SJJ, Tr1p, flez, jags, mig
Rybners mesterskabet 1st - Smh, dr. herman, mammut, guffe, mig.
Hej, mit navn er Thobias ‘’Flezskait’’ Petersen jeg er pt lvl 10 faceit, jeg går til dagligt i folkeskole (9 klasse) og har derfor masser tid til at pracc. Har også arbejde ved siden af, men det er dog kun 1-2 vagter om ugen. Jeg har spillet CS siden 2015/16 og har været til flere lans blandt andet Powerlan, GGW, GLHF, NPH, Angrygeeks
Evt kontakt os på steam
Zimb :
steamcommunity.com/profiles/76561198271519086/
Flezskait :
steamcommunity.com/id/OfficialFlezskait/