xanzir banned fra FACEIT for ban evasion pga. køb af Radski's computer. Hjælp mig plz -.-
21. oktober 2018 kl. 12:19
xanzir
Jeg vil lige komme med en rigtig lang tråd om hvad der er sket, hvem der er involveret og hvorfor jeg er blevet banned. Jeg skriver alt det her nu fordi at efter 1 hel måneds diskussioner frem og tilbage med faceit-supporten er de nu begyndt og ignorere alle mine henvendelser. De nægter simpelthen og fortælle mig hvilke mere beviser jeg kan fremskaffe dem for at få ryddet mit navn og få et unban. Og de har også ignoreret alle de beviser jeg har sendt ind. Jeg viser og sender det hele i denne tråd også, og vil håbe på at folk vil komme med nogle råd, vurderinger og ja.. hvad jeg ellers kan gøre mere. Føler personligt selv at jeg har sendt alle de beviser ind jeg nu overhovedet kan...

D. 1/9-2018

Omkring denne dato fuckede min gamle computer op. Jeg købte computeren af GnueN som rigtig mange nok kender på den danske scene, og han kan confirme købet. Han kan også confirme at vi brugte et par dage på at prøve og ordne den igen, samt confirme at jeg havde fundet 2 computere på DBA som jeg viste ham at jeg havde tænkt mig og købe. Jeg ville have hans råd, og han fortalte mig egentlig bare at jeg skulle købe den jeg kunne få pruttet længst ned i pris. (Det endte så med at blive Radski's)

D. 10/9-2018

Her kommer så dagen hvor jeg tager til Østerbro (bor i roskilde) og mødes med en person som jeg indtil da KUN kendte som Conrad for at diskutere en eventuel handel om at købe computeren. Jeg parkere så bilen og banker på hos ham (jeg har både hans adresse og alle vores sms'er men det er ikke noget jeg vil vise endu) - jeg får lov til at komme med op, og som jeg har gjort 70000 gange før med at købe og sælge brugte ting på DBA så prøvede jeg og prutte lidt med prisen. Conrad havde sat den ind til 5.500kr hvilket jeg faktisk var klar på da jeg syntes det var en fair pris for så fin en PC. Efter at have set at computeren kunne starte, og virkede fint så var det bare "okay perfekt den snupper jeg, du kan bare slukke og tage ledninger osv ud og gøre den klar" - det jeg gjorde i mellemtiden var, lige og tjekke indvendigt. Jeg finder så hurtigt ud af at grafikkortet, var et "blower-style" kort. Generelt er min opfattelse at disse kort yder en smule dårligere, og er generelt bare mindre eftertragtet, så efter jeg så det så sagde jeg ordret: yo hvad siger du til 5.200kr istedet for de 5.500 nu hvor grafikkortet er denne model osv osv. Til det svarede Conrad: Ved du hvad vi kan bare sige 5000kr. jeg havde oprindeligt en aftale med en helt anden imorgen og det var den pris jeg ville have solgt den til imorgen anyway.. (her tænkte jeg jo bare HELT SIKKERT) og sagde fedt mand, mange tak. Imens alt det her foregår så spurgte jeg lidt ind til ham her Conrad, og han nævner at han spiller counter-strike selv og har spillet lidt dpl-A og rank G på ESEA osv osv. Han siger så at han hedder Radski, og jeg så en tråd dagen inden om en vis Radski der var blevet banned for ban evasion. Mens jeg er der bliver jeg lidt mere forvirret, men grundet den gode pris og det faktum at min egen computer er gået i stykker så jeg kan ikke spille så valgte jeg bare og købe den. Han havde forsikret mig om at han ikke havde cheatet, men at han blot havde fået det samme som jeg nu har fået. Ban for ban evasion. Anyway jeg bliver faktisk lidt urolig og vælger så og kommentere i tråden omkring Radski som der var på dust2 på daværende tidspunkt da jeg kom hjem. En masse flinke personer kom med nogle råd, og andre skrev at jeg ville blive helt fucked af det og at jeg burde formatere hurtigst muligt osv. Radski kommenterede også selv inde på tråden og confirmer at jeg har købt computeren og at han står fast ved at der ikke burde være noget fordi han ikke havde snydt. Jeg skriver faktisk også med det samme til Martin fra dust2, og fortæller ham hvad der lige er sket. Jeg ved godt jeg ikke har vist nogen som helst billeder eller screenshots endu, men de kommer alle sammen når historien er overstået.

D.20/9-2018, 10 dage efter købet og efter en masse faceit grind og pracc med holdet så vågner jeg op til at jeg har fået ban på FACEIT for ban evasion.


Det er nu D. 21/10-2018, og der er absolut intet sket. Jeg er stadig banned.. De har ignoreret mig i over 2 uger nu. De gider ikke fortælle mig hvilke beviser jeg specifikt skal skaffe for at blive unbanned så i bund og grund giver de mig ingen chance?? Det kan sgu da ikke være rigtigt det her. At man køber en random gut's computer på DBA også skal bannes i 2 år for ikke at have gjort noget som helst.

Jeg prøver og vise alle de billeder og screenshots muligt af hvad der er relevante. Så håber jeg der er nogle der kender nogle, eller at der er nogle som selv har en anden ide/plan i tankerne som jeg ikke har kunne komme frem til endu. Al hjælp vil betyde alverden for mig. Jeg er næsten lige gået officiel med 4 gutter, som jeg ser kæmpe potentiale i. Jeg ved jeg er en person der har været i søgelyset af de forkerte grunde mange gange, men jeg har ikke gjort noget forkert i den her sag. Dem som kender mig ved hvem jeg virkelig er og hvordan jeg er som person. Håber også i vil kommentere på tråden.


Hmm jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte med alle de her screenshots og billeder så jeg starter bare fra en ende af så det passer med de ting jeg har skrevet.

Bevis på at jeg skrev til dust2 samme dag jeg kom hjem og fandt ud af at jeg havde købt Radski's computer: gyazo.com/5554a5ffe3a0522d525bc3622bfb57bc

Har ikke rigtigt nogle screenshots af beviset om at min gamle computer gik i stykker, men som sagt så kan GnueN confirme.

Tråden omkring Radski på dust2, kig på datoer & kommentar for at forstå det hele.
dust2.dk/Community/6750-radski-banned-for-ban-evas..
gyazo.com/a9c3f0b545767c56f6dd0d995b15b556

Jeg vil nu vise alle sms'er som der blev skrevet mellem Radski og jeg.
imgur.com/a/i6WehYq (man skal starte nederst også læse sig op åbenbart)

Jeg viser at jeg har sendt 5.000kr til Conrad:
gyazo.com/9889342134dd1aae06e91795946beaed
gyazo.com/1ac1244a0ee693a2f88d297532cdd8b0

Når først man sletter sin annonce på DBA så kan man ikke rigtigt se den længere desværre. Det eneste jeg nåede og screenshotte af hans oprindelige annonce var dette: gyazo.com/d5a48c67b0cd3a65f18bbcd967e52bd3

Jeg skriver ikke alt det her for at få medlidenhed eller sådan noget fis. Jeg er lige kommet tilbage fra at være banned i 2 år. Min computer gik i stykker og jeg skulle købe en ny. Nu tror FACEIT ikke på mig og om man vil det eller ej, så betyder faceit meget pga. qualifiers osv. Men jeg ved at jeg kan få unban hvis nu bare det her community gider og confirme og hjælpe mig. Jeg har kun haft 1 faceit profil hele livet, så jeg forstår slet ikke hvordan de ikke kan se at jeg ikke er Radski. Og min profil er altså fra November 11, 2013 (min fødselsdag huhu)

jeg håber virkelig at der er noget hjælp og få, for selve faceits ticket support er fuldkommen ligeglade, og har absolut ingen reaktion til sådan en situation som jeg er havnet i & derfor ignorere de mig bare nu.. hjæææææææææælp








#1(Med 3 svar)
21. oktober 2018 kl. 12:30
zyh
2 uger? Du skal være ganske heldig hvis de svarer dig indenfor 3 måneder. Jeg var desværre ude for at være "hacked", så heldigvis kunne jeg få lov til at få en ny faceit profil, hvorefter de låser min gamle.

Men 3 måneder, det var den tid det tog for dem at "svare mig".

Jeg tror nu nok der skal komme orden i sagen, men jeg er ked af at du bliver ramt af en andens klovneri. Håber alt lykkedes.
#3(Med 2 svar)
21. oktober 2018 kl. 12:52
xanzir
Shit mand.. Kan godt se at jeg måske har mistet tålmodigheden relativt hurtigt så. Mit problem er dog bare at de i starten var super gode til at opdatere mig hele tiden og sige "this is still under review" eller noget i den stil. De sidste 14 dage har de ignoreret 5 e-mails.. Jo tak. jeg håber sgu også der snart kommer en afklaring
#4(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 12:56
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Du skal reply på din egen mail hvergang du sender en ny, så de ved du ikke er en bot.
#5(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 12:57
xanzir
Det har jeg gjort hver gang. Jeg har også fået confirmed at Jake som er manden jeg og vidst alle andre også skriver med har svaret andre mens han har ignoreret mine seneste e-mails.
#2(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 12:36
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hjælp denne mand!
#6(Med 2 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:06
Soohe
Håber virkelig du bliver unbanned, jeg har sidder i samme problem og har gjort længe. Jeg får dog bare tomme svar etc. det er som om de ikke engang læser det jeg skriver. Så er gået hen og har givet totalt op med at prøve.
#8(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:11
xanzir
Tak Soohe. Ja jeg har godt hørt lidt omkring du har haft det samme problem. Jep det samme gjorde de mod mig i starten.. Efter jeg så gav dem alle de beviser der burde være nok valgte de og begynde og ignorere mig. Jeg har sgu ikke tænkt mig og stoppe med at prøve. Det her kan jo lige så godt ske for en lille dreng på 13 år, hvis far lige har været på DBA og købe en computer til ham... Simpelhen for amatør agtigt at deres support svare tilbage på de e-mails som om de lige har lært og skrive.
#21(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:24
Soohe
Enig. Held og lykke igen
#7(Med 2 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:10
pkn
Vinder af Kongen af Danmark
Uheldig situation, håber det løser sig!
#10(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:13
xanzir
Tak mate.. det håber jeg virkelig også. og med hjælp fra communitiet så skal det nok løse sig. Jeg ved at faceit på under 1 dag kan komme frem til at jeg ikke er Radski. Men den opmærksomhed der skal til før de gider gå så meget i dybden med min sag kræver jer. Jer alle sammen..
#19(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:04
pkn
Vinder af Kongen af Danmark
Ye lige præcis! :)
#9(Med 10 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:14
Radski
Kan også bekræfte at det ikke er Xanzirs skyld, har også selv skrevet en mail til dem, men samme som Xanzir, så svare de ikke særlig hurtigt, og de svar man så modtager, er de samme hver gang.
#13(Med 9 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:33
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Så du har snydt? :)
#15(Med 8 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:40
Radski
Nej, det tror jeg mange ved jeg ikke gjorde, men havnede dsv, i samme situation som Xanzir, og nu prøver jeg bare at hjælpe, ved at skrive med faceit.
#17(Med 7 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:50
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men hvor startede det så? :D

Du har vel købt din PC fra ny af?
#23(Med 6 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:41
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Læs nu lige opslaget..
#28(Med 5 svar)
21. oktober 2018 kl. 15:09
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Har da læst opslaget?

Vil gerne høre hvordan man får "Ban Evasion" uden grund det skal jo starte et sted så Radski må jo ha et banned Account.

Køber gerne at Xanzir er har været max uheldig.
#30(Med 4 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:07
WeiZ
I følge radski, han har et banned account, som han havde solgt. Hvis jeg forstår ret.
#43(Med 3 svar)
21. oktober 2018 kl. 17:12
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men så vidt som jeg ved via reports af smurfs banner de folk via IP'en så det vidst en røver men whatever.
#44(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 17:12
WeiZ
Siger heller ikke at jeg stoler på den :D
#45(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 17:20
Luc4s
De banner ikke via IP efter hvad jeg ved :D
Fik en(nævner ikke navn) smurf banned, men hans main blev ikke banned, da jeg glemte at link den i mailen:D
#46(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 17:34
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
De banner aldrig main accounted, hvis vi snakker smurfing.
#12(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:29
onas
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Håber du for det løst! :)
#14(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:38
xanzir
Tak mate!
#16(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 13:45
JKN
Slettet.
#18(Med 53 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:00
nic0w
Har du ikke altid været lidt uheldig med cheat, og cheating hold kammerater ?
#20(Med 45 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:13
xanzir
giver dig lige et kort svar. mit VAC ban fra 2013 er selvforskyldt og noget jeg står inde for og tager ansvar for nu. Om jeg snød i noget relevant? fuck nej, det var i 2013. ingen vidste hvem jeg var. Og seven11 skandalen fra 2 ½ år siden, var internt beef mellem mig tay refrezh exigo og tarziq. vi brugte den nyhed på dust2 for at lokke alle i fælden da vi vidste at alle ville råbe op og sige "VI VIDSTE HAN SNØD" hvis vi bare sagde tarziq havde cheatet i qualifieren. Ellers var vi også kommet med beviser dengang. Alt andet der er blevet sagt og skrevet om mig er ren pis og papir og skrevet/sagt af folk der har haft ondt i røven.
#22(Med 43 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:27
majez
Mange vidste da hvem du var i 2013 ?:) Du spillede da tit med nogen semi gode spillere i 1.6 og også cs:go..

Dig og tay har været på scenen i LAAANG tid.

om i snyder er jeg pisse ligeglad med :D Men at sige ingen kendte dig i 2013 er vidst en løgn tror jeg.
#24(Med 42 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:54
xanzir
Når jeg siger at ingen vidste hvem jeg var så mener jeg toppen af scenen (CSGO scenen) på det tidspunkt jeg modtog mit vac ban. Altså momentet hvor jeg modtog det. Jeg begyndte først og spille på hold i csgo i 2014. Nej det har jeg ikke, jeg har været på scenen siden 2010. Jeg begyndte og spille med nogle okay gode i 2012 da jeg blev kaldt for et "talent" hvilket også er grunden til at jeg skriver at jeg altid er blevet kaldt en cheater + at folk har haft ondt i røven i al den tid jeg har spillet. Tay har været på scenen i laaaaaang tid og han har altid været på det 2-3 bedste hold i Danmark i 1.6 - selvfølgelig snyder en person som Tay ikke stop nu det der witch-hunt fis om en person der aldrig har snydt eller har det mindste der indikere han har snydt. Det klæder dig ikke..
#25(Med 2 svar)
21. oktober 2018 kl. 14:59
majez
Nævner ikke nogen af jer snyder. har slet ikke fulgt med. Ville bare lige rette dig da du sagde ingen vidste hvem du var i 2013 :D.
Har bare læst nogen headlines og set jeres nicks. Kender jer fra 1.6 jo.
#26(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 15:04
xanzir
Jeg siger også bare stop det der witch hunt mod en person som Tay. CSGO scenen kender ham ikke hvilket er fair nok men alle fra 1.6 ved hvem han er og hvor god han var. Du og alle andre kan sige hvad i vil om mig. Jeg har jo et vac ban så det er kun naturligt at folk peger fingre. Men mit faceit ban har INTET og gøre med mig. Altså det er helt fuckt i hovedet at min og mit holds udvikling skal gå i stå pga. sådan noget pis her. jeg er mega frustreret - jeg hader og gøre det har jeg har gjort med at lave en tråd så det fremstår som "se mig se mig" - jeg er det helt modsatte jeg hader opmærksomhed på den her måde. Jeg vil bare unbannes hvilket er det retfærdige så jeg kan fortsætte med at spille. Det her er heller ikke fair mod de 4 andre der er på mit hold.
#50(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 18:50
vedde
majez skriver heller ikke noget ondt om dig, tværtimod - det eneste han gjorde, var lige at rette dig vedrørende at folk faktisk vidste hvem du var :D
#51(Med 38 svar)
21. oktober 2018 kl. 18:56
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Øhmmm. Har TAY været på det 2/3 bedste hold i 1.6?

Kan du give nogle teams som eksempel, for det husker jeg overhovedet ikke.
#52(Med 37 svar)
21. oktober 2018 kl. 19:07
xanzir
TCM-Gaming med Nuggi,Berry,zE-,Snappi,Friis,dalle,Bazooun
XayaGaming
NP!

Skal jeg blive ved?
#53(Med 36 svar)
21. oktober 2018 kl. 19:27
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Altid er måske lige at stramme den så. Husker ikke de hold fra dengang, hvor der var en stor scene, men mere mod slutningen.

Tænker på tiden med SoA, NoA, ideal, WooSai osv.
#54(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 19:59
xanzir
Ja okay. Du har sgu nok ret men jeg spillede ikke selv før 2010 og jeg nævner det jeg har set med Tay efter jeg selv begyndte og spille CS.. Kan høre du er waaaaaaay back :D
#64(Med 11 svar)
21. oktober 2018 kl. 23:40
VoluM
Så vidt jeg husker, har han ikke været i den ære af cs-spiller. Og kom først frem ved mTw tiden. Tay var en yderst god spiller, og respekteret af mange på 1,6 scenen.
#66(Med 10 svar)
21. oktober 2018 kl. 23:45
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Helt fair. Kan også sagtens huske ham, husker ham dog bare ikke som en toptopspiller. ;)
#67(Med 9 svar)
21. oktober 2018 kl. 23:53
VoluM
udover mTw og den altid evig toer i wazorn og arcadion. Spillede han på hold med dem som xanzir nævner. Han var altid på et top 3 hold, i alt den tid jeg husker. :)

De hold du nævner er fra et helt anden tid. Og var jo nærmest ikke med på scenen til sidst anyways. :D
#69(Med 8 svar)
22. oktober 2018 kl. 00:49
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men scenen var heller ikke meget værd til sidst :D

De hold jeg nævner er nu altså ikke så gamle igen. Så vidt jeg husker spillede TAY også i de år, hvor de huserede, hvor han spillede med bl.a. teamvd osv. som nok nærmere var omkring top 10.
#71(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 08:10
VoluM
Scenen havde et ret højt niveau til sidst. Og det var sjældendt der kom nogle helt nye til. Xyp9x er en af de få talenter fra 1,6 som har arbejder sig videre til cs:go. De fleste andre som er på scenen i CS:GO, var nogle som var på cs 1,6 scenen i mange år.
#73(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 09:26
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Niveaumæssigt måske, men størrelsesmæssigt er jeg ikke enig.

Og uenig igen. Hvis du kigger på top 5-15 i DK, så er der mange jeg hvert fald ikke kender fra før CS:GO. Men det er selvfølgelig klart, at folk med en fortid fra en tidligere version, startede med en niveaufordel og måske også aldersfordel i CS:GO.
#75(Med 5 svar)
22. oktober 2018 kl. 11:28
zanoj
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
TAY var en rigtig god spiller i 1.6, men jeg vil give dig fuldstændig ret i, at han ikke var "toptopspiller" (som du kalder det).
Jeg tror mere han var forbundet med spillere på niveau med ptn, stofqaz, zezuz, BEECK o.lign. - Der var i hvert fald et niveau imellem NoA/mTw-drengene og TAY.

Mange af topspillerne på scenen i dag, både nationalt og internationalt har naturligvis stiftet bekendtskab med 1.6, men jeg tror bestemt der er mange flere fra source eller først måske er begyndt med CS:GO i 2011/12. Af topspillere fra 1.6 er der vel nærmest kun f0rest, GTR, karrigan, gob b, TaZ, NEO, pasha, Xizt, Dosia og allu.
#77(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 12:02
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg er helt enig. TAY var dygtig som jeg husker det, huskede ham bare ikke fra topniveau. Mere subtoppen, som du også nævner.

Ja, jeg tror du har ret. FalleN skal måske også nævnes.
#78(Med 3 svar)
22. oktober 2018 kl. 12:39
Davidsen
Edward,zeus og gob b og måske moddi må også nævnes her og sikkert mange flere, var bare lige et par stykker jeg lige hurtigt kom i tanke om. Ud over det så var TAY virkelig god i 1.6 og havde nok også niveau til mere end det han spillede på, han peakede dog først lidt hen i mod slutningen af 1.6.
#86(Med 2 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:15
xone
Altså Tay var god, men han var altså ikke noget ekstraordinært
#105(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 11:56
Davidsen
Jeg vil faktisk mene han var noget ekstraordinært, jeg har ikke set mange spillere på samme niveau, og han var vel mere eller mindre den bedste upcoming awp der var?

men ja, han var for sent ude og 1.6 scene var rigtig svær og bryde igennem hvis man ikke var der fra start eller kendte de rigtige mennesker.

Det er også okay at være uenige jo, jeg syntes han var virkelig god, også i forhold til dig som var decent(stadig god, men ikke noget ekstraordinært)
#106(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 12:01
xone
Scenen var jo stort set død, da Tay slog igennem. Der var vel ikke 5 tophold i DK mere på det tidspunkt. Han var god i hans periode, men jeg vil slet ikke mene at han kan komme i boksen med de rigtig gode spillere.

Jeg var selv elendig til sidst i 1.6, men der havde jeg nu også peaket langt tidligere.
#82(Med 22 svar)
22. oktober 2018 kl. 14:40
xone
IDEAL, FUCK YEA!
#83(Med 21 svar)
22. oktober 2018 kl. 14:54
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
:D I var gode
#84(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:01
xone
Vi var pisse gode, vi manglede bare de sidste 5% for at være rigtig rigtig gode!
#89(Med 19 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:33
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Synes det er vildt du har dem med og ikke ClanIT eller h2k :D
#91(Med 18 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:46
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men det er før den tid jeg tænker på :D
#92(Med 17 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:56
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ahh okay. Så er det her ude for min tidsregning altså efter 08/09 ! Fair enough!
#93(Med 16 svar)
22. oktober 2018 kl. 16:17
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Var det ikke før det? Det mindes jeg. :D
#95(Med 15 svar)
22. oktober 2018 kl. 16:45
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sådan husker jeg det ikke. :D Vil mene at zonic coren fra 05 stykker altid lå 1er med et lille gap til KK coren som altid var 2er (er ret sikker på de også levede i 08) og Arcadion coren som altid var 3er, hvor der så engang imellem var overraskelser i blandt dem.
Så var der igen et gap til fatcap, ideal og et hold mere jeg ikke kan huske? Det sidste jeg husker fra dem, var måske at de tog nolge fatcap spillere? Det er fandme lang tid siden :D De var vel bedst med nuggi og karrigan bl.a. men hæng mig ikke op på det.
Når vi snakker woosai så tænker jeg altid på woody kan næsten ikke huske det hold.
#100(Med 3 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:32
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Når jeg tænker woosai tænker jeg pzyclone. woody forbinder jeg mod noget ideal(?)

Men ja, vi er bare et par år fra hinanden. Jeg husker ikke fatcap stadig var aktive, da woosai og ideal var igang. Det var så vidt jeg husker gravitas (KK) Mirror, Chemistry, Capture osv 😃
#101(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:39
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Argh, woodi har du måske ret. Tror han var flere steder henne. 😉
#103(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:56
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Der er en slange i min støvle!
#102(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:55
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg tror du er mere spot on end mig faktisk :D
Ideal har jeg spillet mod, så det har de været! en 15-15 i en esea kamp engang med playzone! (storhedstider... :D)
Jeg tror du har ret i fatcap splittede :D de der KK claner ku jeg ellers godt lide. Med Morf4r og zone bl.a. :D
#107(Med 10 svar)
23. oktober 2018 kl. 12:07
xone
mTw og h2k var klare 1'er og 2'er i en rigtig lang periode, hvor vi så var en hel del hold der kæmpede om at være det 3. bedste hold. Holdene peakede på skift og det var vel først da ArcadioN og co lavede Full-Gaming at de for alvor rigtig bed sig fast som en fast contender til at være 1'er og 2'er.

Det er svært at sige hvornår vi var bedst i ideal. Vi havde mange forskellige perioder, hvor at vi havde resultater der var værd at skrive hjem om. Vi vandt vores eneste danske lan med friis og funatic, mens at vi med karrigan havde et rigtig godt run til SLAP15, inden vi så blev ødelagt af mTw i finalen. Det var til den turnering, hvor Sunde brækkede benet.. Det kunne man desværre ikke rigtigt se på hans spil. Der var vi nok DK's 3. bedste hold, vi slog ihvert fald alle de andre danske tophold.
#108(Med 9 svar)
23. oktober 2018 kl. 12:30
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fair enough, du må også bedre kunne huske det eftersom du "sad i det" :D

Se! Dem kan jeg ikke engang huske i havde med :) Funatic kan jeg godt, men ikke friis.
Hvad synes du var jeres bedste lineup?
#109(Med 8 svar)
23. oktober 2018 kl. 12:54
xone
Det er meget svært at sige.

Vi vandt et dansk lan, hvor vi slog alle vores nærmeste konkurrenter med Friis, Nuggi, nexiz, gfx og jeg.

Vi havde en lang periode, hvor vi var rigtig gode og blev 2'er til SLAP, hvor holdet hed Karrigan, Gfx, Nuggi, nexiz og jeg.

Vi havde et rigtig godt run til GameGune og DEPT finals, hvor holdet hed Friis, Funatic, Nuggi, nexiz og jeg.

Vi havde holdet kørende i 1½ år eller sådan noget, og det var med både ups and downs i hver udgave, så det er rigtig svært at sige hvornår jeg syntes vi var bedst.
#110(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 13:21
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg husker bedst det midterste hold du nævner!

Ja okay, fedt nok :D Tror der er mange hold der har haft det sådan med en 3 mands core, det er vel også dem man ser i dag komme længere.
#111(Med 6 svar)
23. oktober 2018 kl. 13:40
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvad med HKLan? :>
#112(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 13:51
xone
Nu snakkede vi ideal ;>

Derudover er jeg blevet så gammel, at jeg selvfølgelig ikke længere husker HK lan:>
#113(Med 4 svar)
23. oktober 2018 kl. 14:43
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Wut. Jeg husker kun CK lan i fredericia. Til dato det værste lan jeg nogensinde har været til. Kan huske vi tabte en kvart eller semi kl. 5 om natten mod bl.a. trickeds coach. med walth som standin der bare flækkede os :( :D
#114(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 14:49
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Driller bare xone fordi vi (TANTRUM) engang slog dem til et LAN, hvor de var et af de "store" hold, udover mange andre som også var bedre, ingen forventede at vi vandt, men vi slog dem, det er så også det eneste jeg har på ham :<
#117(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 15:34
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Haha fedt ;D Jamen det er alle de små ting der tæller!
#115(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 14:54
xone
CK lan var det event vi vandt! De skylder stadig omkring 10k i hardware og andet gøgl.
#116(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 15:25
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Trist... :( LANet sejlede. Jeg kan huske jeg skrev en blog om det, men alle mine blogs på xplayn er desværre slettet.
#47(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 18:33
nic0w
Siger bare der har ALTID været noget om dig og cheat.. som en slags Tom og Jerry også uheldigt du køber radski's computer.... Uheldigt siger jeg bare.. :D
#27(Med 6 svar)
21. oktober 2018 kl. 15:09
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
:D
#48(Med 5 svar)
21. oktober 2018 kl. 18:39
nic0w
hjælp manden Niko :/
#49(Med 4 svar)
21. oktober 2018 kl. 18:49
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
det vel bare karma :)
#68(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 00:37
nic0w
Fatter ikke hvem der gider hive ham ind. Fandme en shaky spiller, taget for at snyde. Haft m8s der snød hvor han vidste det. :D
#88(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:31
exomama
Nok folk der gerne vil vinde ved at spille med en snyder. Alle kan sige hvad de vil. En gang snyder, altid snyder :)
#87(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:30
exomama
+1 han snød også endda til fragbite, god karma at få 5 år efter :)
#90(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:36
xanzir
hvorfor gider du overhovedet gemme dig bag en helt ny profil for at beskylde mig for noget du påstår jeg gjorde for 5 år siden? det er sgu lidt plat.. men okay, det fortæller mere om dig end mig :-)
#29(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:00
phoxyy
Fandme en røv situation.. Håber det ender godt mate :)
#31(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:08
xanzir
tak mate!!
#32(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:10
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er enig med de andre, fandme nedern for Hemen, Hjælp manden hvis i kan! Han er en super flink person.
#35(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:16
xanzir
Tak bro.. håber nogle danske admins gider prikke videre og vise det her :/
#33(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:16
vestr
Det skal nok lykkes at få dig unbanned, før eller siden... Der er røre i andedammen, og det skubber til tingene. For resten gl med jeres hold, i har et stærkt lineup og det er et tab for hele scenen når hold som jeres bliver holdt tilbage af noget så dumt som det her
#36(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:17
xanzir
tak mate.. jeg håber den her tråd var tydelig nok. jeg er så dårlig til at lave dem nemlig. tak for de pæne ord og kan kun sige i lige måde. vi må få praccet igen en anden dag (y)
#34(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:14
TruaXGOD
SKal jeg seriøst bombe faceit hovedkontor før de unbanner dig eller hvad mate?
#37(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:17
xanzir
ved ikke mikkel :( what to dooooo. håber bare det her fortsætter og at folk bliver ved med at kommentere så faceit kan indse jeg ikke er radski
#38(Med 3 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:19
vaMp
Men det er vel fordi Radski er banned via. HWID og du har købt den computer han blev banned på? Not sure, tror ikke du skal regne med et unban så længe du sidder på en computer der allerede er "blacklisted", at det så ikke er Radski der bruger den længere er vel lidt ligegyldigt. Jeg tror ikke du skal regne med at blive unbanned dog, hvad jeg vil råde dig til at få pengene tilbage for den computer og købe en anden.

Det kan også være at hvis du køber en ny PC og hvis du KUN er blevet banned på baggrund af Radski's HWID, så kan du vel oprette en ny faceit account fra den helt nye computer uden at blive banned for evasion. Jeg ved det ikke helt.
#40(Med 2 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:24
xanzir
jeg syntes de ting du skriver giver god mening faktisk. men så vil jeg høre det fra dem af. jeg har jo adskillige gange skrevet ind og spurgt specifikt om det her: hvad skal jeg gøre for at bevise jeg bare har købt en tilfældig computer på en køb/salg hjemmeside i Danmark. og har aldrig fået et svar på det - jeg gider ikke begynde processen med at sælge og købe min nuværende computer før de fortæller mig det er den eneste løsning og jeg gider så sandelig ikke skabe en ny faceit account for bare at blive banned for ban evasion om igen. jeg har kun haft 1 faceit profil, og jeg bor i en helt anden by, har sendt dem både mit pas,kørekort samt sysikring og linket til min facebookprofil, linket til turneringer jeg har været til IRL i udlandet osv osv. Altså jeg har gjort SÅ meget at jeg legit ikke kan gøre mere uden hjælp fra alle andre i det danske community om at confirme at jeg ikke er Radski..
#41(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:31
vaMp
Det er også ret uheldigt, specielt når du har givet dem alle informationer de burde have brug for. Jeg mindes at have set et par danske faceit admins rundt omkring, tror du ikke at hvis du kan få kontakt til dem at de eventuelt kunne hjælpe dig videre?

Håber i hvert fald det lykkedes for dig.
#42(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:47
xanzir
mange tak!
#39(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 16:19
GnuEN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
xanzir er røget i en træls situration. Han spurgte mig om det ville skabe nogle problemer at købe Radskis pc eftersom han havde ban evasion, men jeg sagde at umildbart ikke medmindre at FaceIT anticheat gemmer hardware ID, hvilket vi så har erfaret er tilfældet. xanzir er den mest uheldige person jeg kender mht computer køb og det er synd at han skal sidde i den her lorte situration. Af hvad jeg har forstået forstår faceit support slet ikke hvad det drejer sig o,m og at de tror han appellere istedet for at fortælle dem at han ikke er Radski.
#55(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:11
rabbs
Det er fandeme også aggressivt af faceit at banne på hardware ID, hvis det er tilfældet. Men det er desværre den bedste måde at udelukke snydere på. Mange gange laver folk den nemme og får skiftet IP.

Det betyder så bare at man skal sikre sig, at personen ikke er banned på faceit når man køber brugt computer. :D

GL.
#56(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:13
xanzir
Det en fejl jeg aldrig kommer til at lave igen... Og tak!
#57(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:28
dakineee
Glhf med det, faceit er dog rigtig stramme omkring sådanne situationer, medmindre man er et upcoming eller allerede kendt navn på den internationale scene.

De mister ikke noget på at en "random" gut set med DERES øjne er banned, selv hvis (som i din situation) personen har købt en brugt pc og der er dens hwid der er skyld i banned.

Desværre - men håber du får det løst hurtigst muligt!
Ellers lav en tråd på reddit, ham Mikey fra faceit er tit på csgo subreddit - har set ham tage sig af flere situationer, det kræver bare din tråd får nok opmærksomhed
#60(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:58
xanzir
Det vil jeg prøve og gøre hvis det ikke løser sig nu hvor denne tråd også har skabt lidt opmærksomhed. Jeg har fået hjælp fra bl.a stenvang som har været super nice og flink. Så jeg håber det løser sig men tak for ideen og tak fordi du gad og skrive :)!
#58(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:41
Man1ack
jeg er blivet banned uden at snyde har skrivet til dem 3 gange og får bare det samme svar. de er ligeglad med mindre du er kendt ;(. ps fik ban da jeg spille på xgc execute server på det tilpunkt jeg fik ban
#61(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:59
xanzir
det jeg sgu ked af at høre :/
#59(Med 6 svar)
21. oktober 2018 kl. 20:49
Man1ack
youtube.com/watch?v=CNWW_ru-9BU . bare til dem der siger man kun får ban hvis man snydder
#62(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 21:42
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
man er jo også idiot hvis man har visual studio åben med en hel bunke af kode til et andet anticheat man er igang med at udvikle.
Hvad laver han også? :D
#74(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 10:41
Man1ack
det syntes jeg også er dumt jeg lukker steam når jeg bruger photoshop og vegas pro. men det var for at vise at man godt kan få ban uden at snyde. jeg har bare erfaring med at folk siger at man kun får ban hvis man snyder
#70(Med 3 svar)
22. oktober 2018 kl. 01:25
yazrim
Hvorfor får man bann for det?? Det har ingen ting at gøre med cs jo
#94(Med 2 svar)
22. oktober 2018 kl. 16:18
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Man skal ikke sidde og rode med Source code mens man har et anti cheat kørende.
Reelt set har et cheat til csgo heller ikke noget med csgo at gøre. Det er bare en bog til at lære spillet noget andet end spillet er designet til :P
#96(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 16:54
yazrim
Men du kan jo fx ikke putte et snyd fra minecraft indi csgo tænker jeg da :p
#97(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 17:17
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
nej men når han har en sourcecode åben til et anticheat han er ved at udvikle som han sagde på videoen, det er jo kode der er udviklet til at integrere med csgo

Og for at være ærlig hvis der er noget spaghetti kode der har samme cvars som fx noget af csgo snyd bruger, så kan du sku sagtens få ban i csgo for at have et minecraft cheat åbent :D
#63(Med 0 svar)
21. oktober 2018 kl. 22:52
Nizzen
Vinder af Dust2.dk Aim or Die
#Free X
#65(Med 1 svar)
21. oktober 2018 kl. 23:43
VoluM
rip mate. håber du får det fikset.
#79(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 12:48
xanzir
Tak mate!
#76(Med 3 svar)
22. oktober 2018 kl. 11:38
TaF
Hey,

En helt anden indgangsvinkel til det, i forhold til at de har valgt at fuldstændig ignorer dig, er at tage et mere smart perspektiv. Som følge af GDPR, så kan du sende en official forespørgsmål omkring alt data de har på dig. Her *burde* der foreligge årsagen til at de mener du ban evader. Ellers er det et simpelt spørgsmål om at de nægter dig adgang til alt data de gemmer på dig, og i så fald er det vel en sag for EU? I det mindste vil det give dig en indsigt i hvorfor du er blevet banned. Det mere trælse ved dette er at de har potentielt 3 måneder til at give dig et svar(1 måned til at sige at din request er "stor" og derefter 2 måneder til at samle dataen). Jeg siger ikke at det kan afhjælpe din situation, men det kan i det mindste hjælpe andre fra ikke at komme ind i samme sted som dig.

GL med det.
#80(Med 2 svar)
22. oktober 2018 kl. 12:49
xanzir
Hej TaF. Du skriver en masse jeg ikke kendte til. Jeg vil gøre alt hvad der skal til for at blive unbanned, men jeg vil selvfølgelig også bare have sagen afklaret hurtigst muligt. Så jeg vil vente med "så" ekstreme metoder medmindre jeg virkelig finder ud af at ingen kan hjælpe mig :-( Tak fordi du tog dig tid til at skrive!
#81(Med 1 svar)
22. oktober 2018 kl. 13:10
TaF
Generelt set er Faceit's tilgang til bans at når du først er banned, og at der ikke er mange som er banned i samme periode(Fejlagtige bans), jamen så har du "snydt", hvad det så end indebærer. Derudover ved jeg fra et par mates at de smider rundt på "Ban evasion" bans på relativt må og få og nægter at kommentere på dem. Det er i relativt samme forstand som ESEA bruger "Malicious activity" som kan dække over alt fra: dårlig teammate, en idiot på forum, samarbejde med cheater og lignende. Hvis du kender nogen som der bare har en lille chance for at kunne kontakte Faceit staff personligt, er det nok din bedste chance for at få et fornuftigt svar.
#85(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 15:12
xanzir
Det er også den generelle opfattelse jeg har af FACEIT.. Jeg er heldigvis blevet taget fat i af 2 personer som har hjulpet mig gevaldigt meget, og som egentlig nok også er mit eneste håb hvis jeg skal unbannes hurtigst muligt. De ved selv hvem de er og jeg er rigtig taknemmelig for deres hjælp. Men igen.. Tak for kommentare og ideerne & uanset hvad så vil jeg fortælle FACEIT at de skal finde en bedre løsning til et fremtidigt problem som dette. Kan ikke forestille mig hvordan en 12-13 årig knægt ville reagere hvis han bare blev ignoreret og det kan påvirke hele hans opvækst/ungdom hvis han virkelig elsker spillet. Især når alle kigger ned på en når man først får et ban.. Nu må vi se hvad det føre til.
#98(Med 2 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:00
ruggah
Major deltager
Har også en kammerat der er banned for Ban Evasion, blot fordi han har spillet på netcafé. Han har stadigvæk ikke fået svar på sin sag heller, så det er en langvarig proces desværre.
#99(Med 0 svar)
22. oktober 2018 kl. 18:18
xanzir
Jeg håber at det her kan gøre at der bliver sat gang i nogle sager hos FACEIT, så de får en form for respons overfor lige præcis det her tilfælde. Jeg må være tålmodig og kæmpe videre med min sag. Jeg skal ikke vente 2 år mere når jeg lige har overstået et andet ban og endelig er blevet ban fri -.- Det jo ikke fair overfor nogen som helst at man skal bannes for at købe en computer, eller for at spille på en net-cafe..
#104(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 08:12
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ah, det er derfor Znagal ikke spiller CS mere?
#118(Med 20 svar)
23. oktober 2018 kl. 16:37
xanzir
Først og fremmest så vil jeg takke alle dem der kom med positive tanker og kommentar herinde. Det lykkedes endelig.. Jeg er blevet unbanned idag!!!!!!!! Jeg er så glad at jeg har lyst til at græde lige nu :D det havde aldrig kunne lade sig gøre uden jer alle sammen. Kæft hvor er jeg stolt over et community jeg er kommet tilbage til efter 2 år. Et ekstra kæmpe shoutout skal gives til stenvang og juliebabz! TUSIND FUCKING TAK! WUHUUUUUUUUUUUUUUUUU

gyazo.com/31e8b68c367d01a0ea2d07741573da48

gyazo.com/31e8b68c367d01a0ea2d07741573da48
#119(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 16:39
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Fandme fedt! Tillykke med det!
#120(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 16:42
OJ1738
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tillykke! Også ufortjent at blive banned af den årsag - gl med grinden :)
#121(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 16:49
Hojer
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
tillykke med det xanzir, Gl med grinden mate, nu er det bare med at komme på toppen :D
#123(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:09
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Stærkt arbejde af communitiet, gj boys!
#124(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:11
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tillykke med det! Håber du kommer til at flække!
#125(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:16
xanzir
Tusind tak. Hvis jeg kan finde mit gamle niveau frem så skal jeg nok overraske alle :-)!
#126(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:20
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Så må vi se hvor længe det holder :D
#127(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:22
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Nice Xanz godt at se du er unbanned!
#128(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:33
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så er vi klar til grind!
#129(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 17:52
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fucking endelig Hemen!!, du skriver bare er altid frisk på at blive carried med mine 5 timer de sidste 6 måneder ;))))))))))))
#131(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 18:16
xanzir
haha helt sikkert buddy! faceitgrind starter igen i weekenden :-)!
#130(Med 1 svar)
23. oktober 2018 kl. 18:15
str1x
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Tillykke!
#132(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 18:16
xanzir
Tak mate!
#133(Med 3 svar)
23. oktober 2018 kl. 19:08
RUPPERT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Banner dig igen om 2 dage =]

haha
#137(Med 2 svar)
25. oktober 2018 kl. 16:07
xanzir
:(
#138(Med 1 svar)
25. oktober 2018 kl. 20:07
RUPPERT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
De 2 dage er gået, pew pew inc
#139(Med 0 svar)
25. oktober 2018 kl. 20:35
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
PEW PEW
#134(Med 0 svar)
25. oktober 2018 kl. 11:29
GnuEN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
nice photoshop
#135(Med 1 svar)
25. oktober 2018 kl. 15:42
M0dEx
Kæmpe tillykke med det champ!
#136(Med 0 svar)
25. oktober 2018 kl. 16:06
xanzir
Yo tusind tak mate!
#122(Med 0 svar)
23. oktober 2018 kl. 16:50
xanzir
Rubel, OJ og Hojer. Tusind tak gutter! i forstår ikke hvor meget det betyder...
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.