Søger Coach
1. oktober 2018 kl. 11:40
WeiZ
Goddag dust2, jeg skriver på vegne af VarylerN. VarylerN er et hold, som primært består af 5 irl venner, som både kan med hinanden ingame, og out game. Vi er et hold der arbejder på at blive bedre som hold, og se hvor langt vi kan komme med dette lineup, over længere periode. Det vil sige, lineup ændringer sker ikke med mindre en ikke har lysten til at spille mere. På holdet ser vi mere at der er god kemi når vi spiller, og folk lytter når vi snakker om fejl, og hvad vi skal arbejde på. Det vigtigt for holdet at vi også har IRL livet ved siden af, så det ikke et hold som spiller 4 dage om ugen. Vi spiller pt i Waoo liga'en hvor vi ligger i div4. Vi træner primært de dage vi spiller vores Waoo liga kampe i.

Vi har planer om at deltage i diverse dust2opens der kommer, og qualifies hvis alle har muligheder for at kunne møde op.
Lineuppet består af: WeiZ, ZenTaC, Zinck, Lorenzen, og Tez.
WeiZ er vores IGL, som har god spilforståelse individuelt høj niveau. Weiz til dagligt studere han til Datamatiker. WeiZ bruger også awpen af og til.
ZenTaC er vores ”Starplayer”/awper. Vi prøver så vidt som muligt at sætte ZenTaC op til at kunne fragge alle ud. ZenTaC er en stabil spiller, med en god spilforståelse, og hans individuelle niveau er relativt højt.
Zinck er vores ydrepunkts spiller/supporter, han er den ”nyeste”. Det skal siges dette er hans første ”seriøse” hold, men har catchet op på mange ting som Teamplay, hvordan man spiller på et hold, og kommunikationen, og hans spilforståelse har rykket sig utrolig meget bare de sidste par måneder.
Lorenzen er også en ydrepunkts spiller, men også en supporter for Tez. Tez og lorenzen skal gerne kunne arbejde sammen til at tage kontrol. Hans aim er også på plads, og hans spilforståelse er god.
Tez er vores entryfragger. Tez er ret god til at vinde sine første dueller, i mange scenarier. God spilforståelse.

Krav til coachen:
Du skal gerne have erfaring.
Være imødekommende.
Skal være klar til at kunne arbejde med forskellige niveauet spillere.
Vi ser gerne du kan komme så ofte som muligt, men det ikke helt et krav, da det ikke er lønnet.
At du forstår hvordan et hold fungere.
Det er et plus hvis du har lidt IGL erfaring, så du evt kunne arbejde sammen med Weiz.

Målsætning:
Vi har ikke direkte målsætningen at komme i top10, eller kunne leve af det. Vi spiller for at se hvor langt vi kan rykke os. Hvis vi kommer i top10, er det selvfølgelig cool, men det ikke fordi vi forventer det sker.

Kontakt mig på: steamcommunity.com/id/WeiZ1337/
#1(Med 2 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:00
WeiZ
Hvis noget info mangles, kan i altid spørge. :D
#13(Med 1 svar)
2. oktober 2018 kl. 10:14
HumanIC
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Coach HUMAN1SK? :O
#14(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 10:41
WeiZ
Hvis du føler du har forstået det der står, og du synes profilen passer til dig, så kan vi altid snakke om det :)
#2(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:19
WeiZ
Coachen må selvfølgelig også udvikle sig over længere tid, da holdet er det på det spor. :D - Vi forventer selvfølgelig ikke en Zonic, eller ligne, kommer og hjælper os. :)
#3(Med 1 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:27
Davidsen
Fin ansøgning, held og lykke med det
#5(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:31
WeiZ
Takker!
#4(Med 1 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:31
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Rigtig cool gut Weiz, fin ansøgning held og lykke med at finde en motiverende coach
#6(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 12:32
WeiZ
Jeg takker for de venlige ord <3
#7(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 13:25
WeiZ
Ser først nu jeg fuckede op, og ikke fik detaljer med fra de andre... ZenTaC er ved sit sidste år som kandidat i Nanoscience, Lorenzen er i lærer som procesoperatør, Tez er færdig udlært elektriker, og Zinck er også kandidat i nanoscience :D
#8(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 23:20
WeiZ
Bump <3
#9(Med 1 svar)
2. oktober 2018 kl. 00:42
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+rep WeiZ er en rigtig dejlig gut ❤️
#10(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 01:12
WeiZ
Takker maten! :D <3
#11(Med 1 svar)
2. oktober 2018 kl. 09:47
puffin
+rep WeiZ kan tyre sommersby på lan :D
#12(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 09:54
WeiZ
Ja forsatan! Men Tez sidder bare og spyter i dem....
#15(Med 12 svar)
2. oktober 2018 kl. 15:51
zypath
Af nysgerrighed, hvad er årsagen til at en coach skulle vælge jer, over alle andre som savner en coach ? :-) Hvad gør jeres hold unikt ?
#16(Med 11 svar)
2. oktober 2018 kl. 18:25
WeiZ
Det er et godt spørgsmål. En af de større fordele ved os frem for andre hold i forhold til hvad jeg har set. Er det et lineup du kan arbejde med i flere år, og et hold som også forholder sig til, hvad en coach har at tilbyde. Jeg har oplevet der ikke altid bliver taget godt i mod hvad coachen har at sige. Håber det gav et svar. :p
#17(Med 10 svar)
2. oktober 2018 kl. 18:33
zypath
Men du kan godt se, at det er lidt varm luft ik ? :-) forestil dig at du står på den anden side, ville du vælge et hold baseret på at de mener de er sammen i flere år? Eller ville du gå efter et hold som har præsteret noget og bevist at de kan noget ?

Mit råd: drop tanken om en coach, spil officielle kampe, præster og når i så kommer til et punkt hvor i har bevist jeres niveau og stabilitet, så kan i søge en coach, for så vil i også være attraktive for en coach.

Men i skal da have held og lykke! :-)
#18(Med 9 svar)
2. oktober 2018 kl. 18:57
WeiZ
Jeg er lidt uenig med dig i, fordi vi ikke har præsteret noget, kan man ikke søge en coach. En coach er vel for at hjælpe os fremad, og ikke en som bare hopper med på en vogn der er godt kørende? Jeg kan tage fejl, selvfølgelig. ^^
#19(Med 8 svar)
2. oktober 2018 kl. 19:20
zypath
jeg er uenig i hvert fald, men held og lykke med at finde en :-)
#20(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 19:57
WeiZ
Takker! :D
#21(Med 6 svar)
3. oktober 2018 kl. 11:06
Del337ed
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Når at jeg selv er en, så er der to ting her jeg tænker på. Selvom at i er gode IRL m8's så kan jeg ikke rigtigt fiske ud hvor lang tid at i har spillet sammen som et dedikeret hold, med ordentlig træning og sådan noget. Ud fra dette så er det meget nemt allerede at finde ud af hvad at i skal arbejde med.

Personligt, så ser jeg det som, at en coach har nemmest ved at træde ind når at der ligger en meget god base for 3-5 maps (Så at holdet kan spille både bo1 og bo3) og så derefter kan hjælpe med at gøre det perfekt. Jeg er rimelig sikker på, at i er dygtige nok til at sætte jeres strats og defaults op baseret på jeres spillestil. Nu skal jeg passe på at jeg ikke formulere det forkert, men når at man ikke har set jer i aktion eller at det stadig er usikkert om jeres hold har evnen til at være stabile nok, så virker det lidt som at det bliver mere en babysitter mere end at det er en coach da der ikke så super meget at arbejde med, udover de forventede ting der er hos et nyt hold
#22(Med 4 svar)
3. oktober 2018 kl. 11:26
zypath
Godt skrevet! Jeg er meget enig :-)
#23(Med 3 svar)
3. oktober 2018 kl. 11:47
Thranum
Jeg kan godt forstå begge jeres argumenter, men jeg synes egentlig bare det handler om at afstemme forventninger.

Det er klart at det for en etableret coach muligvis ikke er særligt interessant, men hvis man er er helt grøn som coach og vil se om det er noget man dur til, er det her jo egentlig en god mulighed for at komme igang :-)!
#24(Med 2 svar)
3. oktober 2018 kl. 11:58
zypath
tjah, jeg er ikke enig. Jeg synes ikke “krav” kontra hvad holdet har at byde på hænger sammen.
Derudover virker det ik som om de søger sådan en type, da de søger en med erfaring.
#25(Med 0 svar)
3. oktober 2018 kl. 12:03
Thranum
Havde lige misset den med krav om erfaring. My bad!

Men set bort fra det synes jeg da det ville være et fint match. Men som du fint påpeger så ligner det lidt et skævt match!
#27(Med 0 svar)
3. oktober 2018 kl. 13:28
WeiZ
Det nok mig som ikke har beskrevet helt hvad vi mente med erfaring. :p - Med erfaring er det ikke fordi vi forventer at vores coach har været i top10, eller været hos 20 forskellige hold.(overdrivelse fremmer forståelse :D) Men at de har en ide om, hvordan man coacher, løser problemer, hjælper holdet fremad. :) - Håber det hjalp lidt. :D
#26(Med 0 svar)
3. oktober 2018 kl. 13:23
WeiZ
Ah. Kan godt se det du skriver! Primært, har Tez, Lorenzen, Zentac og jeg spillet sammen længe. Vi prøvede mere seriøst sammen tilbage i 2016. Men jeg havde et attitude problem som gjorde at jeg ragede meget, da niveauet på holdet var så forskelligt. Vi stoppede med at spille sammen, begyndte at lege med ideen igen her til sommer, hvor vi så endte med at have Zinck med. Det skal siges, som det var før, er det slet ikke nu. Vi løser alt ting sammen, snakker om de problemer der er, og prøver at løse dem.

Til det med maps har vi en stratbog som jeg primært har stået for at smide op, og sætte op. Vi har nok 3 1/2 maps vi kan spille, dog vil jeg sige vi mangler noget mere "kamp action" på nogle maps. Grunden til at jeg skriver 1/2 er mine færdigheder som igl på inferno, er ikke lige det bedste at råbe hurra for :D
#28(Med 1 svar)
3. oktober 2018 kl. 13:57
thz
Har addet dig.
#29(Med 0 svar)
3. oktober 2018 kl. 13:58
WeiZ
accepteret :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.