Søger sidste spiller til hold
31. juli 2018 kl. 15:25
CAVER
Hej Dust2

Vi står i den situation, at vi (et nyopstartet hold forhåbentlig) står og mangler en sidste spiller, der muligvis skal kunne blive vores entryfragger på holdet.

Krav til ansøgere:
Aimet skal gerne være i orden. En entryfragger skal jo gerne kunne indtage et site når han har lyst.
Faceit lvl (selvom det "næsten" ikke betyder noget), skal gerne være 7+.
God kommunikation
Vigtigst af alt, så må i gerne være utroligt meget engageret, og utroligt meget ambitiøse ligesom alle os andre.

Om os:
Vi er 4 gutter der hurtigt ville høre ad, om vi kunne tænke os at starte noget op. Det er så derfor vi laver dette opslag, for det virkede til at folk havde viljen og lysten.
Vi har også nogle individuelle ambitioner, men i og med vi ikke er et fuld hold, så har vi ikke et bestemt mål eller ambition at gå for pt. Det er noget som vi skal finde sammen som hold, så alle kan være enige.

Grön: lvl 6/7 - IGL. 3,2k timer i CS
Har været det før og virker til at kunne køre det igen. Kræver bare at holdet er indforstået med hans spillestil.
faceit.com/en/players/10_Gr0n/stats/csgo

Noglaa: lvl10 - Lurker 5k timer i CS.
FULD maskine.
faceit.com/en/players/Noglaa/stats/csgo

ZnaQe: lvl 8 - Support. 5k timer i CS.
Behagelig holdspiller.
faceit.com/en/players/ZnaQe/stats/csgo

Caver: lvl 8 - AWPer. ~3,5k timer i CS fordelt over 2 acc.
Har været AWP længe nu og har ingen planer om at smide den.
faceit.com/en/players/C4VER/stats/csgo
dust2.dk/Community/6251-caver-sger-hold-igen

Vi har alle nogle svagheder, nogle flere end andre, men vi er alle fast besluttet på at forbedre os utroligt meget, og bare rolig. Så snart vi får stablet et hold på benene, så vil der være plads til en masse faceit og hygge, så vi kan få en god holdånd og samtidig få pyntet en smule på de "ringe" levels på faceit. Bare øv at man skal falde i levels konstance, DPL er ikke liiiiige så godt. xD

Vi har alle en smule holderfaring, dog er det ikke noget der er meget værd at nævne.
Jeg har dog lidt officielle kampe på kontoen, da jeg var med i sidste sæsons WAOO liga.


Hvad vi kan tilbyde pt:
Server til pracc osv.
Lige pt. bruger vi Discord, men vi har også TS og kommer forhåbentlig til at bruge det i fremtiden.
Top engageret gutter og samtidig er motivationen utroligt høj. Ambitionerne fejler heller ikke noget.

Hvis det lyder interessant så giv da endelig et add:
steamcommunity.com/id/cavspringer/
#1(Med 1 svar)
31. juli 2018 kl. 16:10
JSand
Dust2 fantasy vinder
Kunne I eventuelt skrive, hvor gamle I er?
#2(Med 0 svar)
31. juli 2018 kl. 16:11
CAVER
Ja da.

ZnaQe - 20
Grön - 17
Noglaa - 18
mig selv - 18
#3(Med 2 svar)
31. juli 2018 kl. 16:43
P4tRicX
Har add
#4(Med 0 svar)
31. juli 2018 kl. 20:51
10_Gr0n
#5(Med 0 svar)
1. august 2018 kl. 16:37
10_Gr0n
Kom til at afvise den, smid gerne en ny :P
#6(Med 0 svar)
1. august 2018 kl. 23:23
--n0mis
added ang. hold :D
#7(Med 3 svar)
2. august 2018 kl. 01:11
CAVER
Nu kan jeg se at jeg har fået en masse adds her på det sidste. Det er jeg vel selv skyld i.

Men jeg bliver nødt til at sige, at jeg ikke er en del af dette projekt mere. Så pls. lad vær' med at add mig mere, hvis det er ang. dette hold. :)
#8(Med 1 svar)
2. august 2018 kl. 01:52
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er 1 dag og 10 timer siden? :D
#9(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 02:14
CAVER
Ye. De andre sagde at de ville fortsætte med projektet. Men jeg valgte så at hoppe fra, da Noglaa også ville hoppe fra.

Så ville jeg hellere finde hold solo.

Så skyldes vel at jeg ikke havde hørt dem nærmere an?
#10(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 07:24
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Lmao
#11(Med 1 svar)
2. august 2018 kl. 10:10
duargon
verdens hurtigste clan :D
#12(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 15:25
CAVER
Hah. Kan man vel godt sige. Men det var vel aldrig et hold til at starte med? Vi havde ikke rigtig nogen at kunne skrive til eller noget, og for at tingene kunne gå lidt hurtigere, så valgte vi vel at lave dette opslag. ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.