Bedste headset til csgo?
8. september 2017 kl. 17:44
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hej d2!

Jeg er i den uheldige situation at mit gamle sennheiser pc350 er ved at sige stop :'(

Så nu står jeg i en verden fuld med headsets og en masse pæne gloser om stort set alle modeller.
Som en uden forstand på det tekniske er det squ en anelse svært at gennemskue hele denne jungle.

Så mit spørgsmål går simpelt på:
Hvilket headset vil være optimalt til CS?

Penge er ikke et problem hvis kvailiteten er derefter. Dog max budget på 2000kr!

Indtil nu jeg jeg selv haft sennheiser game zero i tankerne, det har dog ikke 7.1 surround.
Derudover har jeg overvejet hyperx cloud2, dog uden yderligere erfaring.

Håber der sidder en eller to derude med lidt gode råd! :-)
#1(Med 1 svar)
8. september 2017 kl. 17:48
Patti
Major deltager
Dust2 MVP
Jeg havde købt et Game Zero, med det budget du har :-)
#2(Med 0 svar)
8. september 2017 kl. 17:53
Thranum
Også på trods af det ikke understøtter 7.1 surround?
Var nemlig forbi en butik idag, hvor de faktisk rådede mig til st købe hyperx modellen pga manglende 7.1.

Jeg aner ikke om det gør nogen forskel i CS go?
#3(Med 2 svar)
8. september 2017 kl. 18:10
byx
Umiddelbart vil jeg sige Game Zero fra Sennheiser. Jeg bruger selv One modellen og er meget glad for det. Lyd og mikrofon er i topkvalitet!

Rent prismæssigt synes jeg dog der er langt imellem HyperX Cloud og de to Sennheiser modeller. Tror bare jeg ville vælge et HyperX cloud.

Du skal ik bruge 7.1 til cs.

Hvis penge ikke er et problem så køb game zero :) ellers er hyperx cloud skide godt og specielt til prisen.
#4(Med 1 svar)
8. september 2017 kl. 18:16
Thranum
Har læst mig lidt frem på nettet til at de åbne modeller ligesom game one, skulle have bedre lyd end de lukkede som zero. Er det noget du kender noget til, og kan dementere eller bekræfte? :-)

Synes komforten er bedre på sennheiser og så vægter jeg udelukkelsen af baggrundsstøj ret højt.
#6(Med 0 svar)
8. september 2017 kl. 18:37
byx
Det kan jeg ikke be eller afkræfte da jeg kun har haft Game One, og så vidt jeg ved er den eneste forskel at Zero lukker baggrundsstøj helt af.

I så fald vil jeg stadig holde på Game Zero.
#5(Med 0 svar)
8. september 2017 kl. 18:36
Patti
Major deltager
Dust2 MVP
Game zero har en fantastisk mikrofon, og hvis du vægter isolation af baggrundsstøj højt, så er det blot endnu en grund til at vælge game zero.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.