FROSTX Esport søger organisation

30. november 2025 kl. 09:36
ZagiCS
🥶FROSTX Esport søger organisation🥶

Roster søger aktivt organisation til at hjælpe os med at tage vores spil til højere niveau.

@zagittarius
@bigjohnny
@K1nqC
@luN
@Grandyy

Vi søger et 3.div spot mht. powerligaen. Vi deltager ligeledes i esea og øvrige turneringer som krydser vores pracc dage.
4x pracc inkl. kampe hver uge. Individuel pracc ved siden af holdets.

Kontakt os via nedenstående kontaktinfo, for yderlig informationer mv.

Kontakt pr. DM
Disc: .pvn
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198188649398/
#1(Med 25 svar)
30. november 2025 kl. 12:42
TJOEb
Hvis nogen orgs overvejer at signe Zagi, så vil jeg bare advare ud fra min egen oplevelse. Hans opførsel i vores kampe, både ingame og på Steam/Twitter bagefter, var ekstremt toxic og ødelagde fuldstændigt stemningen. Det er selvfølgelig jeres valg, men baseret på det jeg selv har set, ville jeg personligt aldrig bygge et hold omkring sådan en attitude.
Plus er der mange som siger han er super toxic at spille på hold med.
#2(Med 4 svar)
30. november 2025 kl. 13:17
ZagiCS
*mange katte* 🐈
Beklager at jeg laver 2 knife kills på jer på train. 🤷🏻‍♂️
- hvis pr. Toxic betyder at der gives banter på server og kommer i jeres hoveder som lykkedes meget godt. 😅.
I rendte rundt og skød lig og brugte chatten meget vittigt kunne jeg forstå på mine teammates, så husk at fej foran egen dør ligeledes :-). Ting sker i krig men forbliver også der. Din umodenhed tager det bare alt for vidt 😅🤷🏻‍♂️. Du er sikkert også fortaler for at apex er toxic og har dårlig attitude? Det er en del af showet. Accepter det eller forlad det :-)
#6(Med 1 svar)
30. november 2025 kl. 13:27
TJOEb
Det handler ikke om banter eller et knife kill. Det handler om den måde, du opfører dig og skriver på, både under og efter kampene. Jeg reagerer på din attitude, ikke på spillet.

Du var allerede toxic, før jeg overhovedet spillede mod dig. Den måde, du taler til folk på, som om du er bedre til spillet og klogere end alle andre, er ikke acceptabel.
#13(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 14:04
ZagiCS
Aldrig sagt at jeg er/ var klogere eller bedre end nogen anden spiller - stop med at finde på ting. :-)
#10(Med 1 svar)
30. november 2025 kl. 13:57
DaneBTW
Sku Sygt at skrive at det bare er banter.
Fair at du som altid baiter hele dit hold for at få knife kills. Du sku bare ham mate.
Men at skrive konstant "xD" efter man dør. Er sku cringe.
Du er 30 år gammel Zagi, jeg syntes som tidligere skrevet at du skal genoverveje om den danske Counterstrike scene er noget for dig. Og om du ikke skulle ligge energien andre steder.

Men som alle andre skriver. -Rep til Zagi, han er ikke særlig god til spillet.
Og bringer kun dårlig energi...
#11(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 14:00
ZagiCS
Endnu en 🐱
#3(Med 19 svar)
30. november 2025 kl. 13:19
plukkeren
Det sjovt, jeg har selv haft helt samme oplevelse da vi tog ham med på holdet lige op til powerliga (vores mate bailede i sidste øjeblik)

Efter kort tid var stemningen utroligt dårlig og toxic. Han skulle bestemme alt og der var ikke noget andet der var godt nok.

Det endte med mig og min mate der havde startet holdet blev presset ud og vi fik ikke spillet powerliga.. han gik bag om ryggen og snakkede med den org jeg havde skaffet.

Det var en super oplevelse.
Så kan sige +1 til den advarsel.
#4(Med 3 svar)
30. november 2025 kl. 13:23
TJOEb
ja, har også hørt mange dårlig ting omkring ham. Før jeg joined et hold, skrev han også til mig om at spille med ham. Jeg fortalte ham, at jeg havde valgt at join et hold med nogle gode venner, fordi jeg ville spille hyggehold og ikke noget seriøst. Derefter begyndte han at kalde mig dårlig og sige, at min ‘CS-karriere’ var slut, bare fordi jeg ikke valgte at join ham.
#5(Med 2 svar)
30. november 2025 kl. 13:27
plukkeren
Stabilt nok, nederen at hører din karriere er ovre haha 🤣
#8(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 13:28
ZagiCS
I har sgu begge den vildeste fantasi 😃🤝 godt spillet
#9(Med 0 svar)
TJOEb
haha ja som 23 årige er min karriere dsv over fordi jeg ikke spillet hold med 31-årige zagi :)
#12(Med 14 svar)
30. november 2025 kl. 14:02
ZagiCS
Sygt at sige at du blev presset ud - tværtimod smed Næstved dig ud på røv og albuer pga du var ikke din alder moden. Ligaen var ligeledes enig i den beslutning - Tænker der var en grund til at jeg kørte holdet videre og ikke dig. Men tillykke med den første sæson i PL. 🧢
#14(Med 6 svar)
30. november 2025 kl. 14:23
plukkeren
Så siger vi det :) tror hvis man kigger hvad folk skriver igennem kan man hurtigt ligge to og to sammen :)
#15(Med 5 svar)
30. november 2025 kl. 14:32
ZagiCS
Ja og hvis jeg kigger mine screenshots og disc beskeder igennem, kan jeg hurtigt finde beskederne frem hvor du truer mig personligt og teammates med at hvis de ikke vælger dig, så vil du tvinge dem til at spille og trække holdet, så de alle får ban og aldrig kan deltage i powerligaen igen. Skal jeg bare offentliggøre beskederne på X?
#16(Med 4 svar)
30. november 2025 kl. 14:34
plukkeren
Det gør du bare haha, det vildt du stadig bare elsker drama :)

Crazy at ikke ændre sig på nogen måde, men det er jo tydeligt at se du er hadet på cs scenen, måske du skulle prøve at ligge stilen lidt om
#17(Med 3 svar)
30. november 2025 kl. 14:38
ZagiCS
Elsker sgu ikke drama? Er du dum? Behøver du ikke svare på. Jeg laver et opslag og internetkrigerne med lav selvværd begynder og gå amok bag deres skærme. Skriv privat til mig hvis du har et problem istedet for at lade det gå udover drengene. Dem skænker i ikke nogen tanker, idioter. Jeg lægger ikke noget om for nogen som dig især - du er tydeligvis stadig den samme tosse og husk på hvem der skrev først i chatten
#18(Med 1 svar)
30. november 2025 kl. 14:43
plukkeren
Jeg prøver bare at advarer folk om hvordan du er, ligesom de andre. :)

Held og lykke med det tho
#19(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 14:44
ZagiCS
Det er godt med dig du :-)
#20(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 14:59
TJOEb
jamen du toxic?? ville være synd hvis "drengene" skulle spille på hold med dig!
#21(Med 6 svar)
30. november 2025 kl. 14:59
TJOEb
"alder moden" se alt det du skriver, du opfør dig som en på 16??????????????????? du 31
#22(Med 5 svar)
30. november 2025 kl. 15:23
ZagiCS
Hvis der er mere Tobias så skriv privat til mig, så lad os finde ud af noget :-) tænker ikke du behøver at blive ved med at være så modig bag din skærm. Lad os få en snak :-)
#23(Med 3 svar)
30. november 2025 kl. 16:21
TJOEb
Vi snakker fint her zagi, du en dårlig person. Og syntes det er fint alle ved det.
#24(Med 2 svar)
30. november 2025 kl. 16:25
ZagiCS
Selvfølgelig - og du pakker det ikke ind at du er et værre menneske :-) glad for at jeg fik stukket til dig, så alle kan se det. Bliv du ved med at gemme dig og tryk på tasterne. Du bliver sikkert større en dag - håber jeg for dig 🙋‍♂️
#25(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 19:50
TJOEb
Du har et ego, der slet ikke matcher dit niveau. Og hvis det gør mig til et ‘værre menneske’, at advare folk om din opførsel, så må det være sådan. Du ender med at ødelægge stemningen på hvert hold, du er en del af, fordi du konstant opfører dig, som om du er tier-1. Det er det, folk bør kende til
#26(Med 0 svar)
30. november 2025 kl. 21:07
KiKo
Zagi du virker ikke helt rask. Hvordan kan du retfærdiggøre at du opføre dig på den måde som 31 årig? Det er decideret pinligt. Bare stop hold cs når du ikke er god nok, og spil minecraft eller rocket league istedet. Så slipper vi alle for en tåbe som dig :)
#31(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 09:33
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
"Hvis der er mere Tobias" hahahah kæft det' fed. Jeg vil også have noget Tobias.
#7(Med 1 svar)
KiKo
Zagi måske du burde kigge indad. Fra din opførsel på almindelig faceit, til dit niveau i powerligaen... synes måske du burde overveje om du ik burde ligge cs på hylden og lave noget andet med dit liv ;)
#30(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 02:17
Unifite
Han er i 30´erne og sidder midt i et 3 måneders toxic ban på Faceit.
"Fordi han var uenig med en admin".
Folk der er uenige ender ikke med at den ene får 3 måneder i krogen for verbal dårlig adfærd.

Kender ikke manden, men det er let at læse typen ud fra dette opslag lagt sammen med det forrige der også kørte af sporet for ham.

Det lugter af en "voksen" mand hvor selvtilliden svigter og frontal lapperne ikke blev bagt helt færdig.
#32(Med 4 svar)
1. december 2025 kl. 10:32
Hateville
Det er lige gået op for mig, at dit Steam navn er zAGITTARIUS, hvilket jeg forestiller mig er en smart måde at skrive Sagittarius på. - Sagittarius er et stjernetegn eller et "Zodiac"...og Zodiac er sjovt nok det gamle nick på en superstjerne, der er forfatter på den her tråd: dust2.dk/forum/traad/11290/sommer-undskylder-endel..

Jeg har tidligere mistænkt, at dig og SommerR10X / Zodiac er samme person. Jeg ved ikke, om det her bekræfter det, men det er eder-peterjensenme tæt 'å.
#37(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 13:47
TJOEb
Yep det er den samme person, han laver nye accounts fordi folk ikke gider spille med ham..
#40(Med 2 svar)
1. december 2025 kl. 17:41
plukkeren
Synes jeg kan huske en tosse fra gaming.dk tiderne der hed zodiac, hvis det er Palle drengen så flækker jeg af grin
#41(Med 1 svar)
1. december 2025 kl. 18:02
TJOEb
Det er 100% ham, rommer10x og zodiac, samme person.... Han har været toxic og dum i mange mange mange mange år nu.
#43(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 18:56
plukkeren
Fuck hvor vildt jeg har spillet på hold med ham hahahaha hvis jeg bare vidste det haha
#33(Med 2 svar)
1. december 2025 kl. 12:38
weKz
Lyder som et hold Preasy ville elske at få ind!
#34(Med 1 svar)
1. december 2025 kl. 12:43
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det her er skør læsning, specielt når man tænker på, at manden er 31 år gammel hahah
#35(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 12:58
weKz
Uden at være virkelig flabet, så er det jo en meget normal opførsel, hvis han bare gennem hele sin "ungdom" har siddet bag skærmen, så er han jo aldrig nået at blive sådan RIGTIG voksen, så han bliver nok bare påvirket af de unge drenge han spiller med, til at have en mærkelig og barnlig måde at omgåes andre mennesker online på.
#38(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 13:47
raxmuz
-rep ekstremt usympatisk spiller.
#42(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 18:12
FockZy
-Rep. Pinligt
#44(Med 0 svar)
1. december 2025 kl. 19:02
weKz
Simpelhen hvor grinern at man som 31år, 2200elo vil prac 4 gange i ugen for at spille 3div hahaha
#45(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:11
Stoner22
-rep
Tydeligvis ustabil
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.