Emilovitch søger hold
4. juli 2025 kl. 22:02
Emilovitch10
Navn: Emil Sørensen (“Emilovitch")
Alder: 19 år
Faceit ELO: 2800
Tid: Jeg arbejder i dagtimerne, men mine aftener og weekender er frie.
Træning: Jeg er klar på at træne 4 dage om ugen eller mere, alt efter behov.
Søger: Jeg er åben for tilbud fra 3. division og op, men min ambition er klart at rykke op i 2. division.

Om mig:
Jeg har holdt et par sæsoners pause, men har virkelig savnet fællesskabet og det sociale, som der er ved at spille på et hold. Jeg har tidligere erfaring fra både 2. og 3. division, og jeg har derfor en god forståelse for spillet, og hvad det kræver af tid og dedikation for at kunne følge med.
Jeg lægger stor vægt på konstruktiv kritik – både at kunne give og modtage det, da vi alle sammen arbejder på at blive bedre. Det er vigtigt for mig, at alle er indforståede med, at det skal være et længerevarende projekt. Det betyder også, at man er villig til at løse eventuelle problemer undervejs i stedet for bare at tage den nemme løsning og skifte fra sæson til sæson.

Ellers er der ikke så meget andet og skrive, end at jeg er en ægte holdspiller, og jeg savner virkelig at være en del af et godt team.
#1(Med 0 svar)
4. juli 2025 kl. 23:54
Emilovitch10
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.