Freddy søger hold
18. juni 2025 kl. 23:28
MrFreddy
Så står jeg og søger hold igen, efter 1.5 sæson hos Unsigned Puggers i 3 div disbander holdet.
Personligt synes jeg individuelt at jeg spillede en forfærdelig sæson, hvilket jeg føler kommer oven på hånd problem som jeg nu er opereret for (klar til at grinde igen fra torsdag d 26 Juni)

Men man kan altid finde undskyldninger, alt i alt er det ikke godt nok, men jeg vil blive bedre og jeg vil spille mere, håber stadigvæk snart at ramme 2 div og forsætte udviklingen.

Men lidt om mig selv, jeg er 24 år gammel, kommer fra Sønderjylland (Sønderborg) jeg er positiv og en meget vokal spiller.
Jeg spiller awp, men kan også sagtens rifle, som jeg gjorde i sæson 25, 26 og 27, hvilket var mest star roller, men føler mig mest komfortabel på awp,en. Men med det rette hold og spillere vil jeg med glæde rifle.

Jeg har meget tid i hverdagen så prac tider og prac dage er jeg meget fleksibel. Jeg søger 3 div eller 2 div til dem der vil give chancen.

Min tid med unsigned har været fantastisk og jeg kan kun sige positive ting om dem.

Kan kontaktes på steam eller twitter, alle brugbare links kan i finde her under, har man nogen spørgsmål så tøv ikke med at kontakte mig.

x.com/Freddy999CS2 - steamcommunity.com/id/fred714f/

powerstats.dk/player/76561198172714974 - liga.dust2.dk/spillere/76561198172714974/freddy
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.