Søger et hold - Bodyji
5. maj 2025 kl. 17:42
Bodyji
CS2 Spiller – Bodyji (Sander, 18 år)
Bor i Borbjerg, Midtjylland
Discord: Bodyji
Steam: Bodyji
FACEIT: faceit.com/en/players/Bodyji666/stats/cs2

Om mig
Mit navn er Sander, jeg er 18 år og har spillet Counter-Strike siden 2017 jeg går i 1.g lige nu på HTX så har masser af tid, dog kan der forkomme et par studieture. Jeg har over 8000 timer i spillet og spiller primært som Rifler. Min spillestil er aggressiv, men jeg er også god til at trade og arbejde med holdet. Jeg kan også spille som lurker, hvis det er nødvendigt, men det er ikke min hovedrolle.
Jeg har spillet lidt på hold før – blandt andet et kort projekt ved navn 4wheel, men det blev ikke til så meget. Derudover har jeg deltaget i nogle LAN-turneringer i min by – ikke de store med præmiepenge, men stadig god erfaring.

Niveau og erfaring
FACEIT Elo: 2061 (peak: 2500)
Timer i CS2/CSGO: 8000+
Startede med CS i: 2017
LAN-oplevelse: Ja – mindre lokale turneringer
Tidligere hold: 4wheel (kort tid)

Tilgængelighed
Jeg kan træne 3-4 gange om ugen, som regel fra kl. 17-18 og frem til kl. 22. Jeg taler dansk og engelsk, har Discord og mikrofon klar, og er vant til at spille med folk på både lavt og højt niveau.

Mål
Jeg leder efter et seriøst og stabilt hold, som vil noget med CS2. Jeg er klar på at træne, udvikle mig og spille turneringer sammen – både online og eventuelt til mindre LANs. Jeg vil gerne være en del af noget, hvor man bygger noget op sammen også noget der allerede er start men også hvor man har det sjovt, men samt også tager det seriøst.

Kontakt
Navn: Sander
Alder: 18
Discord: Bodyji
Steam: Bodyji
FACEIT: Klik her
Mail: [email protected]

file:///C:/Users/slnfa/Downloads/CS2_CV_Bodyji_Sander%20(1).pdf

hvis nu folk har andre steder der kunne være interesseret så der en pdf fil
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.