Bloker funktion.
20. februar 2024 kl. 12:45
AwF
Kan vi få en bloker funktion på sitet, tak?
Hellere i går end i morgen..
#2(Med 1 svar)
20. februar 2024 kl. 13:11
JakobHelms
Jeg er uenig i at sitet mangler en blokeringsfunktion, når problemet er tilgangen til moderation og enkelte brugere. Jeg er enig med dig i at nogle brugere herinde lader til at have glemt at regel 0 er "lad være med at lave et røvhul". I husreglerne herinde står der "1. Ingen bandeord eller stødende formuleringer. Vi ønsker at Dust2 skal være et sted for alle brugere, og denne form for sprogbrug kan få folk til at afholde sig fra at bruge vores kommentarfelter". Der vil jeg bare sige, at det er ikke fordi jeg har set flere bandeord eller stødende formuleringer herinde på det seneste, og de gange jeg gør, er det oftest også en kommentar der så bliver slettet. Jeg har til gengæld set mere adfærd der leder brugere til ikke at ville deltage, deciderede forsøg på at presse andre ud, flere folk der siger at at de ikke gider når miljøet er sådan her, etc.

Særligt i episoder synes jeg det har været meget slemt, hvor jeg personligt havde permabannet nogle brugere, som heldigvis var skrevet fornuftige kommentarer på det seneste, så jeg tænker man har haft en snak med dem.

Jeg synes i hvert fald, at man fra dust2.dks side bør overveje lige at føre moderationshånden et niveau hårdere og hive fat fat i de brugere der bryder regel 0 (lad være med at være et røvhul), og generelt set sørger for at dust2.dk ikke er et indbydende sted for alle brugere, og opfører sig på måder der kan afholde folk fra at bruge kommentarsporet, selvom de ikke bruger bandeord.
#5(Med 0 svar)
20. februar 2024 kl. 13:23
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Enig.
#3(Med 0 svar)
20. februar 2024 kl. 13:21
mamas
Jeg har i langtid ønsket mig en bloker funktion. Ikke fordi jeg har noget i mod specifikke brugere eller har noget i mod at folk diskutere, jeg mister bare lysten til at følge med, når det er de samme 10 brugere, der kaster det samme mudder efter hinanden i nærmest alle kommentarspor om Astralis/Heroic.
Et forslag kunne være at alle kommentarspor blot bliver usynlige fra de brugere man har blokeret
#4(Med 0 svar)
20. februar 2024 kl. 13:21
Justesen
Kan godt være han er irriterende, men kan du ikke bare lade vær at læse det han skriver?
Jeg er helt med på at han ikke skriver det du ønsker, og jeg er hellere ikke enig i alt han skriver. Men han må gerne have en holdning.
Og Hunt ( som jeg er sikker på dette handler om ) er ikke alene om det der bliver skrevet, folk er lige gode om det.

Skriver du pænt til ham, skriver han pænt til dig. Længere er den ikke.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.