Kimchi søger hold
21. september 2023 kl. 21:44
Kimchi
Hey Dust2,
Jeg heder Kim "Kimchi" Andersson og står lige uden hold og søger derfor efter mulighederne her inde :) Jeg er 21 år gammel, og er 2.9k elo. Har spillet i et par projekt hold, men det har desværre ikke blevet til noget. Jeg spiller for det meste AWP, men er også klar på riffle.
Jeg er en motiveret spillere der gør alt for at blive bedre, både individuellt men også som et hold.
Kontakte mig via Discord hvis der er spørgsmål eller om i vil vide mere om mig :)
Discord: kimchi420
Faceit: faceit.com/en/players/kimchi
Steam: steamcommunity.com/id/KimchyCS/
#1(Med 0 svar)
24. september 2023 kl. 22:36
ArrGO-
Vi er på nuværende tidspunkt på udkig efter a rifler, awper og én IGL, til vores nystartede CS:GO hold - VEGA.👀
(SØGER umiddelbart faceit lvl. 10. (Men undtagelser kan forekomme ved lvl. 8-9)
Kort introduktion til holdet:
Holdet består på nuværende tidspunkt af to meget motiverede spillere og én dygtig coach.
Vores Coach, AptiC, er en øvet coach, med forhenværende holderfaring både som coach, IGL og spiller.
Vi lægger stor vægt på positiv udvikling både for hold - og den individuelle spiller.
Derfor betyder det meget, at potentielle nye spillere, har en positiv attitude ift. træningen både som hold og individ.🤝
Vi forventer derudover at du har gåpåmod, er villig til at modtage kritik, og være med til at skabe en fed stemning på holdet!🔥
Vi regner med at spille i næste sæson af PowerLigaen.

Kontakt VEGA's team manager her, hvis det lyder som noget for dig:
E-mail: [email protected], TLF. 22304464.
#2(Med 0 svar)
25. september 2023 kl. 15:29
m4jorcs
hej jeg vil gerne snakke med dig om muligheden for at spille for flaming north der i gang med at samle et hold på dit niveau vend gerne tilbage på min discord: discord.gg/VvAm5Yry
#3(Med 0 svar)
25. september 2023 kl. 20:07
J0HHN_
Dine dms er ikke åbne
#4(Med 0 svar)
1. oktober 2023 kl. 18:49
Kimchi
Bump
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.