Hold samles (Team Aronis)
24. maj 2023 kl. 12:57
DiceDK
Hey, XZek her, DiceDK er et gammelt navn.
Jeg vil forsøge at starte eget projekt.

Hvem er jeg?
Navn: Nicolai "XZek" Søgaard
Alder: 21 år
Jeg har spillet CS:GO siden 2016 on and off hvor jeg har spillet på forskellige mix hold.
Jeg har erfaring fra 1x div 4 i powerligaen sidste år.
Mit elo på faceit er i skrivende stund på 2306, jeg spiller faceit hver dag i hverdagene om morgenen da jeg pt. er arbejdsløs, her bruges også tid på at se demoer og lærer nye ting in-game.
Jeg har 5000+ timer fordelt på 2 profiler.

Jeg søger:
4 spillere heraf 1x AWPer 1x IGL og 2x Riflers henholdsvis support og entry da jeg selv er Anker/Lurker og selvfølgelig support i givne situationer.
Jeg leder efter 4 spillere omkring mit eget niveau, gerne mellem 2100-2700 elo, undtagelser kan forekomme.
Spilleren skal kunne møde til tiden, bidrage aktivt til praccs, kunne modtage samt give konstruktiv kritik mm. almen bidrag til et hold.
Spilleren skal også bruge tid udenfor praccs på henholdsvist at arbejde på sig selv, finde ting og tage med til træning, og generelt gøre sin del for at opnå bedst mulige resultater når vi er samlet.

Holdet kommer til at træne 3 gange i ugen fra 19:00-22:00, dagene aftales når vi er 5 mand så det passer alle bedst.
Ekstra træninger kan forekomme såfremt alle mand er enige om et aftalt tidspunkt.

Hvad kan jeg tilbyde?
Egen server med mulighed for pracc mode og scrims (Til de skin glade så er der WS på :P)
Godt humør.
Viden om stratudvikling, demo reviews mm.

Pt. er der ingen plads i Powerligaen, metal ligaen osv. da jeg gerne vil finde 4 mand at danne hold med, der vil være en del af et projekt hvor vi får skabt fundamentet og rammerne for et stærkt og stabilt hold inden vi tilmelder os, selvfølgelig vil der bruges tid på små turnerning f.eks faceit cups og online tilmeldinger.

Hvis det lyder interessant så tøv endelig ikke med at skrive, så kan vi tage en snak om det, kom også gerne med spørgsmål hvis opslaget mangler svar på nogle ting.

Kontakt mig her:
Twitter: twitter.com/XZek_CS
Steam: steamcommunity.com/id/OfficialXZek/
Discord: XZek#8785
#1(Med 0 svar)
26. maj 2023 kl. 15:51
DiceDK
AWPer mangles til projektet inden trials kan starte!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.