Nye HUNDEN-dokumenter på vej
27. marts 2023 kl. 16:34
JakobHelms
Det er lykkedes for Richard Lewis at få agtindsigt (formoder jeg da) i den igangværende retssag mellem Heroic og HUNDEN - richardlewis.substack.com/p/upcoming-release-the-h..

Der er i alt 101 siders materiale, som primært er HUNDENs kommunkation med andre parter (fx fra Astralis), som angiveligt afslører at HUNDEN allerede havde sagt ja tak til et job hos Astralis i marts 2021 (dvs. før han overhovedet blev indsat som coach for Heroic igen, og før Dev1ce fx smuttede fra Astralis), og at det materiale han lækkede ganske rigtigt var anti-strat-materiale, men specifikt anti-strat-materiale rettet mod Astralis. Det bliver rigtig spændende læsning.
#1(Med 2 svar)
27. marts 2023 kl. 18:25
Bygning7
Jeg er forvirret. Hvorfor skulle han udlevere/lække materiale rettet mod Astralis, hvis han vidste at det ville blive hans nye arbejdsgiver?
#2(Med 1 svar)
27. marts 2023 kl. 18:51
JakobHelms
Det skulle være Heroics materiale til hvordan man slår Astralis, altså Heroics "anti-strat" til brug mod Astralis. Det er selvfølgelig en fordel, hvis man har en idé om, hvordan modstanderene har tænkt sig at besejre en, tænker jeg. Du har også ret i at "udlevere" nok er et mere præcist udtryk, for i følge Heroic er det jo materiale der tilhører dem, og så er der generel enighed om at det materiale er blevet udleveret til en aktør fra Astralis (som dog ikke åbnede det, og skældte HUNDEN ud for at have gjort det).
#3(Med 0 svar)
27. marts 2023 kl. 19:05
Bygning7
jeg er med. jeg fik læst artiklen anderledes. det gir fint mening.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.