Faceit soloqueue
2. februar 2023 kl. 19:44
Banandy
Hey. Jeg sidder i en situation, hvor jeg har siddet og trolled lidt i en fuld stack med nogle venner som ikke helt forstod spillet , og er nu i level 4.
de venner jeg spiller med normalt er i level 10, og var oprindeligt også deromkring jeg lå.
Sidder nu i en situation, hvor vi queuer games, men det bliver imod level 8-10. altså en god blanding af folk uden hjerner, og en hel del smurfs.
jeg overvejer at soloqueue mig op til level 10, men det virker for svært til at være muligt.

er der nogle der har erfaring med soloqueue, og burde jeg gøre det, eller skulle jeg finde mig nogle at grinde op i level 10 med?
jeg er ikke specielt toxic, så på den kant ser jeg ikke soloqueue som værende svært.

Hvis der er nogle som sidder i samme situation som mig, kunne det være luksus at køre i level 10 sammen. eventuelt også skabe nye venskaber.

lidt om mig:
22 år
arbejder og går i skole
level 4...
kan diverse smokes
ikke toxic
forholdsvis positiv anlagt.
#1(Med 0 svar)
2. februar 2023 kl. 19:46
Banandy
henvend jer gerne her:

discord:AYPN#2777
#2(Med 0 svar)
9. februar 2023 kl. 22:46
Aer
Hej mate. Jeg er klar. Er i nogenlunde samme situation som du er. Giv mig et bip på Discord en
Asmark#6040
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.