PC Optimering 2.0 | AimTweaks.dk - forøge ydeevnen på din PC!
12. februar 2022 kl. 14:12
DefaultKnife
GAMLE OPSLAG: [dust2.dk/forum/traad/13936/pc-optimering-faa-den-b..]

Halløjsa gamers!

Jeg har valgt at lave et nyt opslag med massere af gode nyheder.

Mit navn er Abbas, jeg er 19 år gammel og har efterhånden optimeret en masse PC'er. Jeg havde for nyligt lavet et opslag på Dust2.dk, hvor jeg reklamerede mit værk, som er PC optimering. Opslaget fik en masse erkendelse, gode/søde kommentarer, men også nogle skeptiske mennesker, hvilket også er helt okay! Nu har jeg gjort mig umage og lancere min egen PC optimerings hjemmeside officielt, som jeg kommer ind på nu.

HJEMMESIDE: Jeg har officielt lanceret min helt egen hjemmeside [aimtweaks.dk/]. På hjemmesiden kan du se FAQ (ofte stillede spørgsmål), graf (FPS Benchmarks) og fremvisning af FPS før/efter billeder i CS:GO med Low-end, Mid-end & High-end PC'er. Derudover, så kan du også se priser, samt plakater.

Her er en introduktion om mit PC værk:


PC OPTIMERING

Hey, gamer. Er du en af de mange gamers, som har det nederen med sin PC (stationær) og har problemer med den? Det kan være alt fra FPS-mæssigt, inputlag, spraylag, latency, micro lag, micro stutter lag osv. eller også synes du, at din PC skal kunne klare og ydeevne mere, men det kan den simpelthen ikke, og det er IRRITERENDE.

Eller også er du en af de mange gamers, som har haft den følelse, at du mener din PC ikke var pengene værd. Du har betalt så afsindig mange penge for at køre bedre i alle de forskellige spil, du elsker allermest, men resultatet viste sig at være anderledes. Det kan jeg få ordnet for dig, gamer!

Ville du gerne have løst problemet, så du kan komme ud og flække hoveder igen?

I dag er din heldige dag. Jeg har optimeret PC'er professionelt i 2 år, og har en masse erfaring. Derudover, så har jeg en masse glade kunder, som har skrevet utrolig godt og positivt om mig. Grundet til, at jeg har dedikeret mig til optimering af PC'er er fordi, at det gør mig glad at jeg kan videregive min selvlæring, samtidig med at folk får en masse gavn af det og får fixede de PC-problemer, som de døjer med til dagligdagen.

Ét af de mange spørgsmål jeg har fået stillet er, om jeg kun optimere Windows 10? Svaret er nej. Jeg optimere alle former for Windows, uanset om det er Windows 11 eller Custom ISO Windows. Nu har jeg selv testet alle former for Windows ang. FPS benchmark, hvor jeg fremviser før/efter resultater (se evt. FPS Benchmark graf). De Windows som jeg har kørt er bl.a.: Windows 10, Windows 11, ReviOS, AtlasOS, KirbyOS, FoxOS, Windows Superlight, Ghost Spectre, ggOS, Nexus LiteOS og mange andre! Jeg har været igennem det hele.

Er det ikke tid til, at få din PC optimeret, samt en god rensning? Jeg kan garantere dig, uanset hvor gammel eller dyr din PC er, så ville du mærke STOR forskel. Jeg har mine værktøjer, som kan hjælpe dig igang med at få den BEDSTE gaming oplevelse du nogen sinde har haft!

Discord: GlecoHack#9381 - tilføj mig kun, hvis du med GARANTI ved at du 110% skal have PC optimering. Hvis ikke du er sikker, så vent venligst med at tilføje mig, tak!
#2(Med 4 svar)
13. februar 2022 kl. 17:41
bisGOD
+rep han har lige optimeret min pc. Benchmarkede 250 før - nu rammer jeg 350 :-)
#3(Med 3 svar)
13. februar 2022 kl. 18:13
DefaultKnife
Tak fordi jeg måtte optimere din PC! :-)
#4(Med 2 svar)
14. februar 2022 kl. 06:57
WeiZ
Må man add på forskud? - regner med jeg skal have en tur i næste måned. :)
#5(Med 1 svar)
14. februar 2022 kl. 11:59
DefaultKnife
Kan du evt. tilføje mig, når du har brug for det? Det er sørme fordi, at jeg har kunder liggende på min Discord, som overhovedet ikke skriver tilbage og eller ignore mig, hvilket er irriterende.
#6(Med 0 svar)
14. februar 2022 kl. 14:01
WeiZ
I orden. :)
#11(Med 0 svar)
21. februar 2022 kl. 16:03
x0na
Har du noget ifht. money back? Altså hvis det enten gør ens performance dårligere eller slet ikke hjælper? Bare lige for at høre.
#12(Med 1 svar)
21. februar 2022 kl. 20:59
x0na
Hvis der er noget denne mand kan, så er det magi med en PC. Den kører meget mere smooth nu! Optimering af højeste skuffe! Kan ikke anbefale det nok! Ikke kun mere fps, stabilitet i fps, mit CS er bare mere smooth overall! 🥳🥳
#13(Med 0 svar)
21. februar 2022 kl. 21:45
DefaultKnife
Tusind tak for at jeg måtte optimere din PC - er sørme glad for, at jeg kunne få din gode gamle PC tilbage, og give den et skub til højre!

Ingen undskyldninger nu.. der skal sørme skydes hoveder nu! :D
#14(Med 1 svar)
21. februar 2022 kl. 21:50
An0nym
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvad med priser? Er det individuelt?
#15(Med 0 svar)
23. februar 2022 kl. 10:53
DefaultKnife
Hej An0nym. Du kan evt. tjekke priserne på min hjemme [AimTweaks.dk] - den store pakke er en klart anbefaling, den koster 350kr. :-)
#16(Med 2 svar)
23. februar 2022 kl. 13:25
Lepke
Hvor længe tager det for dig? (Stor pakke)
#17(Med 0 svar)
24. februar 2022 kl. 09:18
DefaultKnife
Det tager en times. Ville nok skyde på 30min til 50min-ish! :-)
#39(Med 0 svar)
1. marts 2022 kl. 18:38
DefaultKnife
Er du stadigvæk interesseret? :-)
#18(Med 4 svar)
24. februar 2022 kl. 13:46
zagal
Hvad betyder; "Hurtigere latency"? :D
#19(Med 3 svar)
24. februar 2022 kl. 14:56
DefaultKnife
Dit system hastighed. Den er normalt på 1.0 ms, men kommer ned på 0.5 ms! :)
#28(Med 2 svar)
28. februar 2022 kl. 18:24
zagal
Det bare ordet latency også ordet hurtigere - som i min optik ikke har nogen med hinanden at gøre :D
#30(Med 1 svar)
28. februar 2022 kl. 21:00
DefaultKnife
hastighed / reaktionstid - den gøre, at din reaktionstid (hastighed) på din PC bliver hurtigere.
#31(Med 0 svar)
28. februar 2022 kl. 21:39
zagal
Hvad betyder latency? Det delay mellem punkt A til B. Forsinkelsen på input til output.
Du kan jo ikke sige hurtigere forsinkelse på hastigeden.. :D

Men du kan reducere den eller øge den.
#21(Med 1 svar)
27. februar 2022 kl. 15:46
TruaXGOD
Endnu engang kører min pc som en drøm..

Han kan sit kram.

Efter en lille uheld med knægten besøgte en forkert hjemmeside på min computer og fik virus. Måtte jeg formater lortet.

Og kunne mærke med det samme. Af tingene ikke kørte som før.

Så fik hurtigt fat i chefen. Og han satte det hele hurtigt op igen. Så nu kan jeg game uden problemer igen :D
#22(Med 0 svar)
27. februar 2022 kl. 16:00
DefaultKnife
Tusind tak, TRUAX! Du er sørme manden. Du er en af dem, man aldrig bliver trætte af, uanset hvad - bliv ved med det! Tak fordi jeg måtte optimere din PC. Det var en fornøjelse! :-)
#23(Med 1 svar)
27. februar 2022 kl. 19:32
zlunk
Jeg var desværre ikke så heldig det lykkedes med optimering af min PC men jeg fik mine penge igen uden problemer da vi begge blev enige om at det ikke virkede for mig, så jeg er godt tilfreds selvom det ikke helt lykkedes med min computer :)

Tak fordi du prøvede :)
#24(Med 0 svar)
27. februar 2022 kl. 19:58
DefaultKnife
Jeg har forbedret mig siden sidst, og har rettede op på en masse fejl - det kan være, at du kan give dig et forsøg mere! :-)
#25(Med 1 svar)
27. februar 2022 kl. 20:47
JarKo
Intet negativt at sige om dig, nu har jeg spillet et par kampe og kunne mærke kæmpe forskel på smooth heden ved min mus, det kun blevet mere lækkert at spille! =D Kan klart anbefale folk at få optimeret af ham her
#26(Med 0 svar)
27. februar 2022 kl. 21:57
DefaultKnife
Tusind mange gange tak for anbefaling, Jarko! Tak fordi jeg måtte optimere din PC - det var en fornøjelse! <3
#27(Med 10 svar)
28. februar 2022 kl. 15:50
WeiZ
Kan kun sige positive ting! - Det køre så smooth nu! - Bedre boot. Det føles utrolig godt at sidde i CS nu. :D - Kan klart anbefales her fra!
#29(Med 0 svar)
28. februar 2022 kl. 20:59
DefaultKnife
Tak for anbefaling, WeiZ - det var en fornøjelse, at optimere din PC! =)
#32(Med 8 svar)
1. marts 2022 kl. 15:36
ga1ned
Nu kan jeg ser flere og flere får fornøjelsen af at få optimeret deres pc - nu ved jeg ikke hvor meget du har i dit csgo inventar, men er du ikke nervøs for der er installeret noget som potentielt kan stjæle items over steam? :)
Jeg har kraftigt overvejet det som DefaultKnife tilbyder, men det er bare for at høre om du har haft samme bekymring som mig, eller måske slet ikke havde tænkt på det..
#33(Med 1 svar)
1. marts 2022 kl. 15:45
TruaXGOD
Først og fremmest jo... Den tviel vil man vel altid have et eller andet sted?

Når det er så er sagt. Gøre han det hele over teamwievere og giver dig en god forklaring om hvad gør hvad når han kører tingene igennem.

Udover dette kan du følge med i alt han laver. Og føler du han piller ved noget han ikke skal kan du altid tage fat i musen og styre det hele igen..

Nu har han snart hjulpet jeg ved ikke hvor mange cs spillere herinde uden problemer.

Samt hjulpet mig. Hvor jeg ligesom dig altid vil være lidt bange.

Men jeg fortælle dig alle de ting han har gjort var der ikke noget at være bange for? Der var ikke lige pludelige et eller andet mærkeligt program der blev åbent op og kørt.

Som sagt. Han forklare helt fint hvad alt gør han kører igennem din computer..

Håber dette kan hjælpe dig lidt.
#35(Med 0 svar)
1. marts 2022 kl. 17:43
ga1ned
Mange tak for svar! Tænker det skal prøves indenfor nærmeste fremtid! :)
#34(Med 3 svar)
1. marts 2022 kl. 16:48
WeiZ
Altså det var ikke lige det jeg havde i tankerne. Men dog havde jeg noget andet i tankerne, af samme type. Jeg har også fulgt med siden første opslag, og læst med hvergang der var en ny kommentar. Sure at man skriver "mine egne private programmer". Det lyder satme sketchy, ngl. Men nej. Man kan spørge ham om alt, og han forklare gerne, jeg fulgte med i hvad han gjorde. Er ikke selv heelt pc noob, så kunne godt selv se der ikke var noget sketchy i noget af det han gjorde. :)
#36(Med 1 svar)
1. marts 2022 kl. 17:43
ga1ned
Tak for svar! Tænker det skal prøves i den nærmest fremtid så :) Og ja, det var nemlig det der "mine egne private programmer" som fik mig til at tvivle.. :D
#40(Med 0 svar)
1. marts 2022 kl. 18:49
DefaultKnife
Mit formål er at hjælpe alle i Danmark med at få deres PC perfekt fra top til tå. Derudover, så er en PC optimering bare at man øger ydeevnen på ens pc et skridt fremad, uden at sætte den i fare. Det betyder, at der bliver udført en masse finjusteringer (tweaks), som gør, at din PC kører meget bedre, og det er garanteret! Din PC påhviler standard-tweaks, det betyder, at den ikke kan præstere dens maksimale ydeevne. Min professionel PC optimering sikre, at din PC er bedst muligt optimeret. (Taget fra min hjemmeside)
#38(Med 0 svar)
1. marts 2022 kl. 18:35
DefaultKnife
Hej WeiZ - hovedgrunden til at jeg officielt lanceret en hjemmeside, samt Twitter var fordi at jeg gerne ville bevise skeptiske mennesker (eksempelvis jer), at mit PC optimering ikke gøre noget farligt på systemet - havde det været farligt og risikabelt og kunderne havde klaget, så ville jeg ikke havde haft det gode ry ang. PC optimering, som jeg har nu. På den anden side til mit forsvar, så har jeg optimeret for PRO spillere, udenlandske og danske velkendte spillere, samt fået en masse positive.

Men jeg er glad for, at du er positiv for min optimering! Endnu engang.. tak fordi jeg måtte optimere din PC og vise dig, at jeg intet farligt sætter i ens PC!
#37(Med 1 svar)
1. marts 2022 kl. 18:18
DefaultKnife
Hej ga1ned - må ærlig indrømme og sige, at det er en nederen tankegang at have, især, når jeg har optimeret for så mange PRO spillere med en helveds masse skins, som jeg også havde set under deres profiler. Jeg kan garantere dig for, at hvad der bliver lavet ikke er risikabelt imod systemet, spillet eller lign.
#41(Med 0 svar)
1. marts 2022 kl. 20:05
ga1ned
Det var også bare en bekymring - men du er tilføjet på discord! :D
#42(Med 1 svar)
7. marts 2022 kl. 16:48
DefaultKnife
Bump
#43(Med 0 svar)
9. marts 2022 kl. 00:31
DefaultKnife
B
#44(Med 2 svar)
9. marts 2022 kl. 13:26
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+rep til denne mand, ikke personligt fået den største fps boost, men spillet føles nu mega smooth. Jeg fik lige nøjagtig det jeg ønskede, så personligt er jeg 100% tilfreds håber du bliver ved med at få kunder, for det fortjener du sku :D
#45(Med 1 svar)
9. marts 2022 kl. 21:02
DefaultKnife
Tusind tak! Tak for anbefaling. <3
#46(Med 0 svar)
8. april 2022 kl. 15:55
SNAZ
Jeg vil gerne købe den store pakke. Har sendt dig en privat besked :-)

Edit: Har tilføjet dig på discord også.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.