PC OPTIMERING - Få den bedste ydeevne på din PC!
8. januar 2022 kl. 15:17
DefaultKnife
PC OPTIMERING

Hey, gamer!
Jeg har gode nyheder. Nu har jeg fået lov til at lave et opslag, hvor jeg reklamerer mit værk, som er PC optimering. Nu synes jeg det er nederen, at der er så mange gamers som har problemer med deres PC (stationær). Det kan være alt fra FPS-mæssigt, input lag, spray lag eller også synes du din PC skal kunne klare mere, men det kan den sørme ikke, og det er IRRITERENDE!
Har du nogen sinde haft den følelse, at du mente din PC var spild af penge. Du har betalt så mange penge for at køre bedre i det spil, du elsker aller mest, men resultatet viste noget andet. Lad mig få det ordnet for dig, ven. :D

Ville du gerne have løst problemet, så du kan komme ud og flække hoveder igen?

I dag er din heldige dag. Jeg har optimeret PC´er professionelt i 2 år, og har utrolig godt styr på det! Nu har jeg dedikeret mig til optimering af PC´er, da det gør mig glad, at jeg kan hjælpe folk med deres PC-problemer. Er det ikke tid til, at din PC får en optimering og en god omgang rensning? Jeg kan garantere, at uanset hvor gammel eller dyr din PC er, så ville du mærke STOR forskel alligevel. Jeg har mine værktøjer, som kan hjælpe dig igang med at få den BEDSTE gaming oplevelse du nogen sinde har haft! :)

Skriv gerne her på opslaget, hvis du ville have svar på noget! Er du interesseret, så skriv gerne privat til mig eller tilføj min Discord. ;)

Discord: GlecoHack#9381
Facebook: Abbas Anber
#1(Med 8 svar)
8. januar 2022 kl. 17:22
TruaXGOD
Halløj gutter.

Jeg har lige fået optimeret min pc igennem Abbas.
Og der er legit smæk på min pc nu.

Den kører legit som en drøm.
Jeg troede selv jeg havde styr på alt det her optimerings shit.
Men der blev jeg slået tilbage i stolen..

Så mangler i hjælp til at få jeres cs til at kører ordenligt. Så kontakt ham med det samme..

TRUAX OUT...
#2(Med 7 svar)
8. januar 2022 kl. 17:24
DefaultKnife
Tak for det, mate! Det var en fornøjelse, at optimere din PC. ;)
#3(Med 4 svar)
8. januar 2022 kl. 17:25
TruaXGOD
Det er sku mig der takker.

Selvom jeg har en sindsyg pc. Så kører den altså meget mere clean nu.

Det er en helt ny oplevelse at spille cs nu...

Skal siges jeg har
5600x
3060 12gb

Osv osv.

Så selvom man har en sindsyg pc, kan han sku stadig få det til at kører som en ren barns numse.
#4(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 17:31
DefaultKnife
Du er for vild, mate! <3

Tak for din tid. Som sagt, så holdte jeg det jeg lovet! Jeg lovede dig, at selvom din PC er god eller dyr, så ville man ALTID kunne optimere den til det maksimale. :D
#18(Med 2 svar)
8. januar 2022 kl. 23:21
ga1ned
Må man høre nogle af de ting han har gjort? Behøves ikke være lange forklaringer, bare i stikord
#21(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 00:31
TruaXGOD
Bios.
Nvidia.
Windows settings.
Og en masse andre filer man ikke bare lige finder på nettet.

Nu har jeg selv leget en del med de ting for at få det bedste ud af min computer.
#26(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 11:49
DefaultKnife
Tilføj gerne min Discord for mere information: GlecoHack#9381
#71(Med 1 svar)
11. januar 2022 kl. 21:07
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
hej champ :) har tilføjet dig på disk. hvis du kan hjælpe med mit problem :)
#72(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 05:51
DefaultKnife
Det er modtaget! :)
#5(Med 1 svar)
8. januar 2022 kl. 18:15
Primus
Hvad er prisen for det?
#6(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 18:31
DefaultKnife
Kan du tilføje min Discord, eller skrive på Facebook? :D Så kan jeg vise dig prisklassen. ;)
#7(Med 5 svar)
8. januar 2022 kl. 18:48
jollarn
Kan du ikke bare skrive prisklassen her?
#8(Med 4 svar)
8. januar 2022 kl. 19:03
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Mærkeligt man ikke bare skriver prisen:

150,- Lille pakke
225,- Mellem pakke
350,- Stor pakke
#9(Med 2 svar)
8. januar 2022 kl. 19:03
jollarn
Enig, virker som om der er noget hemmeligt ved det...
#10(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 19:17
DefaultKnife
Der er intet hemmeligt ved det, ven! Det var lidt derfor, at jeg gerne ville have, at man tilføjet min Discord! ;) Jeg skriver prisklasserne. :D
#25(Med 0 svar)
DefaultKnife
#11(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 19:17
DefaultKnife
Tak for det, ven! <3
#12(Med 2 svar)
8. januar 2022 kl. 21:06
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Kan du give en kort beskrivelse af de forskellige pakker og forventet tid du skal bruge på dem ?
#13(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 21:12
DefaultKnife
Ja, sagtens!

De følgende pakker er:

Lille -> 150,-
Mellem -> 225,-
Stor -> 350,-

- forventet tid er en time! Derudover, så kan du tilføje min Discord! Jeg kan sende dig plakater af min PC optimering, som viser meget mere detaljeret af det, som jeg går ind og laver. ;)
#24(Med 0 svar)
DefaultKnife
#14(Med 4 svar)
8. januar 2022 kl. 21:24
Lyng
Hvis noget fucker op, eller man ikke er tilfreds, er det så pengene tilbage eller er man bare fucked så? :)

Er muligvis interreseret, har i7 9700k, rtx 2070 som jeg føler køre sub optimal.
#15(Med 3 svar)
8. januar 2022 kl. 21:27
DefaultKnife
Jamen jeg har optimeret i utrolig langtid, og jeg ved at alt kører! Man er på ingen måder på "røven", da jeg ved hvad man skal gøre under ALLE situationer. Tilføj gerne min Discord, så kan vi snakke yderligere! ;)
#16(Med 2 svar)
8. januar 2022 kl. 21:29
Lyng
Gør det når jeg kommer på min pc senere, det var heller ikke for at lyde negativ, men man er vel altid lidt skeptisk :)
#17(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 21:33
DefaultKnife
Man har også altid lov til at være skeptisk! Men bare rolig, ven. Jeg har styr på optimering af PC´er, og har gjort det her længe. Der er intet og være bange for - har du spørgsmål, så er jeg altid åben for at svare på det! Det er vigtigt for mig, at kundens tryghed er i trygge rammer - jeg prioriterer altid kunden, før alt andet! :D

Din PC kan sagtens kører bedre end hvad du tror. Min optimering ville gøre, at du føler at din PC kører som en drøm. Det kan jeg garanterer dig! :D
#22(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 11:48
DefaultKnife
#19(Med 2 svar)
8. januar 2022 kl. 23:23
ga1ned
Jeg sidder selv med et i7 9700k og et rtx 2070 super, samt 32 gb ram. Jeg synes det underperformer en helt del, men jeg er nu ikke glad for overclocking (kender dog ikke rigtigt til det) - Vil din optimering være ren overclocking i det her tilfælde? Eller vil du bruge andre metoder?
#20(Med 0 svar)
8. januar 2022 kl. 23:57
DefaultKnife
Min optimering har ikke noget med overclocking at gøre! Det er private tweaks, programmer og diverse ting, som jeg kan garantere dig for ville hjælpe din PC! :)
#23(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 11:48
DefaultKnife
#27(Med 7 svar)
9. januar 2022 kl. 13:37
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Virker som nogle heftige priser imo.
#28(Med 1 svar)
9. januar 2022 kl. 13:42
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Synes rigtig mange tager omkring 50-60 dollars for at gøre det, og 50 dollars er 327kr. Så det er vel normalpris :)
#30(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 13:46
DefaultKnife
Det er også korrekt! Der er endda nogle, som tager 100$+, hvor de ikke garantere en dyt for optimering.
#29(Med 2 svar)
9. januar 2022 kl. 13:45
DefaultKnife
Det er det overhovedet ikke - min optimering garantere dig, at du får den bedste oplevelse. Du kan evt. tilføje min Discord for mere informationer - så kan du vurdere om prisen er for heftige efter alt det du får fra min side! :D

Discord -> GlecoHack#9381

Du får private tweaks og programmer, som ingen andre har. Det er noget, som jeg garantere dig for ville gøre din PC mere optimeret og bedre! :)
#31(Med 1 svar)
9. januar 2022 kl. 14:07
Gilborg
Hvilke programmer benytter du?
#32(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 14:28
DefaultKnife
Private programmer, tweaks ellers bruger jeg nogle offentlige. Tilføj min Discord for mere information! :)
#33(Med 1 svar)
9. januar 2022 kl. 14:52
Unifite
Det er da langt fra heftige priser set i en verden hvor god IT-Support kan koste langt flere kroner. Altså der findes mennesker der giver 800+moms i timen for at få skiftet olie på deres bil, hvilket de fleste kan gøre selv på 20 minutter i indkørslen.
Hvis det samtidig er med "kvittering" de priser er det jo bare endnu flottere at lave de optimeringer, såfremt det virkelig giver dig noget.
#34(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 17:19
DefaultKnife
Enig, og tak for din kommentar! Det er vigtigt, at folk indser, at priserne er utrolige billige og gode, samt man får garanteret optimazion på ens PC.
#35(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 22:55
DefaultKnife
- Tilføj gerne min Discord, hvis PC optimering lyster! (GlecoHack#9381)
#36(Med 13 svar)
9. januar 2022 kl. 23:40
Felipee
Jeg synes der mangler lidt mere info om hvad det er du går ind og gør på folks computere og hvad der skal til for at det er en succesfuld optimering i din verden. Giv folk noget informationer om hvilke ting du går ind og tweaker på (tænker de færreste der har lidt forstand på pc'er lader random folk få fuld adgang til dem uden at vide nærmere hvad der bliver gjort).
#37(Med 12 svar)
9. januar 2022 kl. 23:49
DefaultKnife
Du kan tilføje min Discord - det er præcis der, hvor jeg giver dig en detaljeret beskrivelse af hvad min PC optimering gør! :) Derudover, så fortæller jeg også mine kunder som jeg optimere, at de under optimationen gerne må spørge mig ind til hvad ende det ene og det andet andet - jeg ville svare på alt, da jeg prioriterer kundens tryghed, før alt andet. :D
#38(Med 5 svar)
10. januar 2022 kl. 08:37
Sander
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg tror, du skal anskue det her anderledes. Det er vigtigt, at du fanger folk med det samme, for der vil være rigtig mange potentielle kunder, som ikke gider igennem en proces, hvor de skal ansøge og skrive med dig.

Jeg er en af dem, men jeg tænkte at prisen sikkert lå på over 1000 kr., men nu kan jeg jo se, at det er meget billigere, og så er det pludselig interessant. Ligesom det er et ekstra plus, at det kun tager en time.

Så for mig at se, begår du en stor fejl ved ikke bare at lægge det hele frem. Det virker også en smule suspekt, at du ikke vil ud med den info i opslaget.
#39(Med 4 svar)
10. januar 2022 kl. 09:12
socN
Må indrømme at hans discord navn heller ikke ligefrem giver mig lyst til at give ham adgang "(GlecoHack#9381)" så det kunne også være han skulle kigge på det :D
#40(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 09:20
Sander
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej, der vil jeg nok også være lidt nervøs..
#42(Med 2 svar)
10. januar 2022 kl. 10:24
DefaultKnife
Et Discord navn har intet med min PC optimering at gøre. Mit navn kommer fra CS, da folk altid mente, at jeg hackede, hvilket jeg ikke gjorde. Det er et humoristisk og gammelt navn, og det kan du ikke rigtig vurdere på! :P

- Der er INTET at være nervøs omkring. Min Discord står åben, så folk kan kontakte mig nemmere, ikke andet. Havde det været "shady", så ville folk nok have svinet mig til på opslaget, men det er der en særlig grund til, at ingen har gjort. Som skrevet før, så er kundens tryghed første prioritetet, og sådan ville det altid forblive.

Derudover, så har jeg optimeret 10+ PC'er på 2 dage, så jeg burde være legit nok! :P

- Du er mere end velkommen til at skrive til mig her eller på Discord.
#46(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 14:57
socN
Haha bare rolig, jeg tvivler slet ikke på du er legit - det var heller ikke decideret ondt ment - jeg tænkte bare det måske ville skræmme nogle væk - jeg tænker bare at hvis man prøver at kunder til sådan noget her hvor man skal have adgang til folks pc'er er det måske ikke så godt at have "hack" i sit navn :D f,eks hvis du ville sælge veganske produkter kalder man jo heller ikke sig selv for slagteren.
#47(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 15:44
DefaultKnife
Det er modtaget!

Jeg tog det lidt tungt, og det undskylder jeg for. De her kommentarer er lidt irriterende at få engang imellem, fordi når du vælger at skrive det og alligevel ikke mene det, så er der andre som pludselig tager det tunt og mener så det, som du i realiteten ikke mente ondt. Du kan også se, at der var en kommentarer som skriver således: "Nej, der vil jeg nok også være lidt nervøs.." pga. Den kommentar, som du skrev.

Men alt er vel - kan garanterer dig, at jeg er ikke farlig på nogen måder. Jeg ville bare gerne hjælpe folk med deres PC'er, ikke andet. :D
#41(Med 5 svar)
10. januar 2022 kl. 10:06
Felipee
Kan se Sander kom mig i forekøbet.
Men nu har du fået lov at lave et opslag herinde der allerede har tiltrukket en del opmærksomhed. Udnyt da endelig den platform der her står dig til rådighed og orienter folk om hvad det er du kan. Det virker bare for shady man skal skrive pb’er eller gå ind på din discord for at få mere information. Det er da netop sådan samtlige scams med skins foregår (siger ikke du svindler). Men vil msn have en succesfuld forretning er åbenhed altså bare en nødvendighed.

Eksempler kunne være:
- Hvad er forskellen på de forskellige pakker (hvad indeholder de).

- Hvad måler du en bedre perfomance på (er det fps benchmark map, eller hvordan måler du? Ellers er det jo bare en relativ følelse af hvad ‘bedre’ er.

- Hvis du har optimeret computere proffesionelt i to år, så har du vel også både hjemmeside og cvr-nummer du kan henvise folk til. Fortæl nu folk lidt mere dybdegående hvem du er og hvad du kan.

- Hvad piller du ved på folks computere som man ikke blot kan finde i YouTube-videoer? Du behøver ikke gå dybt i detaljerne, men synes dine potentielle kunder er i sin gode ret til at vide hvad du skal gøre på deres computere.

- Hvordan ændrer du ting på folks pc’er? Teamviewer eller hvad bruger du?

- Hvad er det generelle billede på din optimering? Et tuningfirma på biler viser eksempelvis grafer op på hvordan ydelsen på biler har ændret sig. En idé kunne være at vise fps/benchmark forbedringer på forskellige systemer efter du har haft dem under behandling. Eksempelvis vise forbedringerne på hhv et lowend, midend og highend system.
#43(Med 4 svar)
10. januar 2022 kl. 10:26
DefaultKnife
Tak for orientering!

Probelemet er, at man ikke kan redigere sit opslag efter man har oprettet det - hvis man kan nogle steder, så er jeg mere end villig til at gøre det. Jeg prioriterer, at kundens tryghed er iorden, uanset hvad.

Nu ville jeg også pointere, at jeg har optimeret 10+ PC'er de seneste 2 dage, og alle har været tilfredse. Jeg ville gerne have, at folk tilføjer min Discord, da jeg har "plakater" med mine pakker, hvor man får mere informationer og bliver mere alvidende omkring pakkerne. Discord er nok også lidt lettere at komme frem til, end et opslag på Dust2 (min mening). :)

De plakater viser for det meste hvad jeg piller ved, ellers skal man ikke tøve fra. Jeg ville svare på alt det, som kunderne gerne ville have svar på. ;)

Det er nemlig på Discord, at jeg fortæller om min pakker, og der kan du spørge løs, så du føler dig mere tryg. :)

- Du er mere end velkommen til at skrive til mig her eller på Discord.
#44(Med 3 svar)
10. januar 2022 kl. 11:05
Felipee
Du svarer ikke rigtigt på de spørgsmål og punkter der bliver stillet, men svarer igen nu bare at man skal komme på din discord.

Kan du ikke komme på et par eksemplar fra nogle af de computere du har lavet de sidste dage med hvilke specs de har haft og hvordan performancen er øget?
#45(Med 2 svar)
10. januar 2022 kl. 11:27
DefaultKnife
Det har været forskelligt, men det kan jeg sagtens.

Raxtuzz:
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super
Intel I7 9700KF

TruaX:
AMD 5600x
NVIDIA GeForce RTX 3060 12g

Zlunk:
I9-9900KF
2080S8GB ROG Strix
GFX 1TB 970 EVO m.2
32gb corsair vengeance ram

Lucas:
NVIDIA GeForce 1060 ti
Intel I5 9400F

- det her er et par stykker. Det er både high-end og low-end PC'er, som jeg har arbejdet med de seneste par dage.

Alle har været lige glade, eller det ville jeg mene, da de alle har modtaget den sammen pakke med samme optimeringer (stor pakke). Alt efter systems specs, så har nogen fået mere gavn end andre i FPS, end andre. Sådan har det været. Alle parter har fået flere FPS. :)

Ville gøre alt for, at fremvise så meget som muligt, men jeg kan ikke vedhæfte billeder her, og det kan jeg på Discord. Der er vel ikke noget galt i, at jeg gerne ville have mine kunder kontakter mig på Discord eller Facebook? :)

Desuden har mine kunder følt mere tryghed over Discorden, fordi jeg vælger at snakke med dem under optimeringen eller før. Det har kun været et stort plus.
#48(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 16:26
grand
Gyazo kan bruges?
#49(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 16:39
DefaultKnife
Jeg har tidligere haft kunder, som ikke trykker på links, især ikke Gyazo. På Discord er det nemmere, da jeg bare vedhæfter billedet direkte, uden noget link. ;)
#50(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 19:35
tinzuldateN
Han har lige været min igennem.
Nej satan da, kæmpe forskel på 128 tick, det er blevet mega smooth, selv i en lidt grumset opløsning! Min CPU har fået meget mere råderum.
#51(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 19:50
DefaultKnife
Tak for det, mate! Du sku fantastisk. Tak for at jeg lige fik lov til at optimere din PC. :)
#52(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 21:23
wilkEn
Uden at vide hvad han gør, så tror jeg at man kan finde meget lignende guides/information. Hvis man søger på fr33thy på YouTube eller finder Calypto's latency guide. - Igen uden at være sikker.
På den anden side betaler mig sig også for sin dovenhed og får det gjort. Så priserne er bestemt rimelige.
#53(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 21:33
DefaultKnife
Jeg kan sagtens fortælle dig, at halvdelen af det FR33THY gør er overhovedet ikke i nærheden af det, som jeg gør. Min optimering er efter egen erfaring, samtidig så har jeg også mine private tweaks, programmer osv., som ikke er på markedet, da det er nogle jeg selv har fået lavet! :)

- Priserne passer perfekte, forhåbentligt - der har ikke været nogen klager, og folk har fået det, som de skulle have (endda mere i nogle tilfælde). :D
#54(Med 3 svar)
10. januar 2022 kl. 21:33
Lepke
Hvis du optimerer en PC og man går hen og formaterer, hvad skal det så koste at få gjort det hele igen? Der er potentielt stamkunder at hente her jo ;)
#55(Med 2 svar)
10. januar 2022 kl. 21:34
DefaultKnife
Hej Lepke - god kommentar!

Nu er jeg ret venlig, så jeg tager sku ingen penge! Har du betalt mig den ene gang, så ville jeg med egen vilje gerne gøre det igen, når du har formateret din PC! :)
#56(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 21:39
Lepke
Det er sgu god stil. Jeg ender nok med at hive fat i dig på Discord når jeg har bedre tid :)
#57(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 22:13
DefaultKnife
Du tager dig god tid, mate! Du skriver bare, når du har tiden. :)

Jeg er altid nem at tage fat på! ;)
#58(Med 1 svar)
10. januar 2022 kl. 22:23
Cobra
Har du en twitter eller kun discord og facebook? :)
#59(Med 0 svar)
10. januar 2022 kl. 23:07
DefaultKnife
Jeg har en twitter, den er dog lige oprettet for nyligt, men det skal nok komme hurtigt op. Mit twitter navn er: battle_aim (AimBattle). Giv gerne et follow, hvis det lyster! :P
#60(Med 5 svar)
11. januar 2022 kl. 00:02
ClinT
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ville du kunne hjælpe med flere ting? Kan du også hjælpe med problemstillinger i computeren? Jeg har f.eks. en computer der genstarter sådan ja, ofte. Har virkeligt haft mange inde over det, og kan stadig ikke finde løsningen. rengøring, varme strøm dunno.
#61(Med 1 svar)
11. januar 2022 kl. 00:26
DefaultKnife
Uha da da.. kan du tilføje min Discord, så kan vi PRØVE at finde ud af noget!

Discord -> GlecoHack#9381 :)
#66(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 16:14
ClinT
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ka være jeg gør det på et tidspunkt!
#63(Med 2 svar)
11. januar 2022 kl. 12:10
woop-woop
Har du en ryzen cpu?
#64(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 12:20
DefaultKnife
Det var jeg ikke, men jeg ved stadigvæk meget til optimering på Ryzen CPU! :)
#65(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 16:14
ClinT
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
nej :)
#62(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 05:59
DefaultKnife
- Har din PC brug for en optimering på et professionelt og højt plan, så må du meget gerne tilføje mig ang. PC optimering.

Discord: GlecoHack#9381 :)
#67(Med 1 svar)
11. januar 2022 kl. 16:51
sirr
Spændende. Begår du dig også i OC af forskellige komponenter (CPU, ram, GPU osv.)? Eller er det alene tweaks af windows m.m.?
#68(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 17:07
DefaultKnife
Jeg tager ikke OC i min egne hænder, grundet, at det er for risikabelt - det er dit eget ansvar, hvis du OC´er din egen PC! Jeg optimere dine PC, hvor du får adgang til mine tweaks, alt efter pakke! :)

Skriv gerne på Discord, hvis du har interesse! (GlecoHack#9381)
#69(Med 1 svar)
11. januar 2022 kl. 19:04
Hunt
Kan du også hjælpe med laptop, eller er det stationær only?
#70(Med 0 svar)
11. januar 2022 kl. 19:39
DefaultKnife
Laptop kan også lade sig gøre, dog ville jeg gerne have specs først! Skriv til min Discord (GlecoHack#9381) :)
#73(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 16:12
DefaultKnife
Har du problemer med PC´en, så ville jeg gerne optimere den! For mere information skriv til min Discord: GlecoHack#9381 :)
#74(Med 15 svar)
12. januar 2022 kl. 16:39
Wasin
Af ren og skær nysgerrighed - hvor har du din viden fra? er det selvlært? og hvor gammel er du egentligt?
#75(Med 14 svar)
12. januar 2022 kl. 16:43
DefaultKnife
Jeg er 19 år gammel, og ja - det er selvlært. Jeg har fået testet alt selv, bare rolig. Jeg sætter ikke ting på folks computer, som jeg ikke kender til. :) Derudover, så er jeg åben for at folk spørger mig under optimaztionen. ;)
#76(Med 10 svar)
12. januar 2022 kl. 17:25
grand
Lille tip... Hvis du vil virke bare en smule professionel, så lad for guds skyld være med at skrive alle de smileyer :) ;) :-)
#77(Med 9 svar)
12. januar 2022 kl. 17:32
DefaultKnife
Det er for at virke mere flink og troværdig. Det lyster nok fra person til person!
#78(Med 8 svar)
12. januar 2022 kl. 17:33
grand
Det ser bare møg arrogant ud, tbh.
#79(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 17:37
DefaultKnife
Sorry - prøver ikke og virke arrogant. Ville gerne have, at kunden føler sig tryg med mig.
#82(Med 6 svar)
12. januar 2022 kl. 20:12
Unifite
Det ser arrogant ud for de øjne der gerne vil læse det arrogant. Kom ned derfra..
#83(Med 5 svar)
12. januar 2022 kl. 20:52
grand
Hver mand, hver sin mening.
#84(Med 4 svar)
12. januar 2022 kl. 21:07
Unifite
Så skriv "Imo" istedet for "Tbh".. Hvilket virker endnu mere arrogant at man ikke har overskud til at skrive det man vil til fulde.
#85(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 21:24
DefaultKnife
Gutter - lad nu vær med at diskutere over små ting! Nu er jeg glad for mine kunder, og laver smileys for at give dem tryghed. Den er ikke længere!
#86(Med 2 svar)
12. januar 2022 kl. 21:54
grand
Bestemmer da selv hvilke udtryg jeg vil bruge, to be honest :))))
#88(Med 1 svar)
12. januar 2022 kl. 21:59
DefaultKnife
Drop det nu bare, grand. Vil du ikke være sød, at tage den privat istedet?
#91(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 22:40
grand
Ingen grund til.
#87(Med 2 svar)
12. januar 2022 kl. 21:58
Wasin
Og hvilken uddannelsesmæssig erfaring sidder du med? Jeg mener hvor har du din viden fra omkring de ting og programmer du anbefaler?

Nu har jeg selv brugt min fair time foran en computer, men det har da aldrig bare tilnærmelsesvis givet mig dybere viden udover det grundlæggende. Så hvor kommer din viden fra? Ja det er selvlært, men selvlært hvordan?

Det er jo ikke ligesom med fodbold at man går ud og sparker på bold 1000 hver dag og så bliver bedre og bedre. Din viden om program og tweaks må du jo have opnået et sted fra.
#89(Med 1 svar)
12. januar 2022 kl. 22:07
DefaultKnife
Hej Wasin - det er en meget interessant kommentar!

For det første, som du selv skriver, så er jeg selvlært. Man har forhåbentlig ikke brug for en uddannelse for at forbedre sit individuelle i det, som man interesserer sig aller mest for - det giver ingen mening, vel? Derudover, så det som ligger på nettet er meget "basale" tweaks, hvor jeg derimod har valgt at bruge 2 år på at dykke ned i tweaks, og jeg har fundet private tweaks, som hjælper med PC optimering, og det har jeg fået testet. Min PC koster 32000kr.- og har været test kanin - jeg har lært af mine fejl, og sådan er min erfaring kommet. Nu optimere jeg PC´er til dagligdagen, og mine kunder er glade. De mener også, at deres PC er "optimeret" indtil jeg kommer med mine private tweaks og programmer - det er her, hvor de begynder at spørge mig om en masse. Kundens tryghed er første prioritetet!
#90(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 22:11
Wasin
Jeg anfægter på ingen måde at du ikke har styr på dine ting, det har du sikkert. Jeg har bare ufatteligt svært ved at forstå hvordan man pludselig finder frem til tilfældige programmer som optimerer en computer, medmindre man har tilgået den viden et andet sted fra.

Der er visse ting der kan være selvlært, og så er der visse ting der kan være selvlært på en måde hvor du har set andre gøre, set videoer af andre der gør, og hvad ved jeg.

Men jeg aner ret beset ingenting om det, jeg blev bare nysgerrig. Hvis det virker for dig og du tjener penge og kunderne er glade så er alt jo i den skønneste orden!
#80(Med 1 svar)
12. januar 2022 kl. 19:59
jegkommerefterdig
+rep han reddede min pc fra døden. Fra 60 fps til 220+
#81(Med 0 svar)
12. januar 2022 kl. 20:00
DefaultKnife
Tak fordi jeg fik lov til at optimere din PC. Jeg håber, at du kommer til at nyde din optimization. :D
#92(Med 7 svar)
13. januar 2022 kl. 08:31
Rall0w
Fedt tiltag, at du gider hjælpe folk med deres fps problemer. :)

Men er det ikke stort set de samme ting du udfører, som Panjno viser i nedestående?

Sidder selv med 5800x og 3060ti. Og de settings han viser har hjulpet mig helt vildt..

youtu.be/YmgosEdKFaA
#93(Med 4 svar)
13. januar 2022 kl. 08:53
DefaultKnife
Det er det ikke, nej. Som jeg har skrevet til de forskellige parter, så er de optimeringer på nettet efterhånden "basale" tweaks. Mine private tweaks har jeg brugt hovedsageligt langt tid på, og det samme med programmerne, som jeg bruger. Nogle af dem er officielle (få af dem), dog er de optimeret, så man får LANGT mere ud af det. Derudover, så ville jeg også sige, at mange har sagt at deres PC er "optimeret", men da de så får deres optimazion, så fortæller de mig alle sammen, at de har slet ikke set alle de programmer før, og det har kun hjulpet det - det er som sagt mine private tweaks og programmer! :)
#94(Med 3 svar)
13. januar 2022 kl. 09:03
Rall0w
Ja okay, hvor mange programmer snakker vi ca. som du installerer? Hvis man tager den fulde pakke..
#95(Med 2 svar)
13. januar 2022 kl. 09:06
DefaultKnife
Altså jeg installere 4-6 programmer, men kun én bliver åbnet automatisk hver gang, ellers er de andre aktiveret efter et genstart! Du må gerne skrive til min Discord: GlecoHack#9381
#100(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 13:08
Rall0w
Hvilke type programmer menes der? Er det noget du har bikset sammen og når du siger private tweaks, hvad kunne det typisk være?

Skal man være bekymret når man logger på anti-cheat, at man pludselig bliver banned for at have et random eksternt program kørende i baggrunden?

Jeg er vildt interesseret, men mangler bare noget mere info, inden jeg takker ja til en pakke og kunne man evt lave en før/efter video af noget benchmark på pc’er du har fikset.
#197(Med 0 svar)
9. februar 2022 kl. 15:58
arkin
@Rall0ws kommentar #100 er meget relevant for dette "salgsopslag" - kan du lokkes til at give et svar på dette? :)

Har tilføjet dig på discord.
#118(Med 1 svar)
14. januar 2022 kl. 08:37
Sander
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nu prøvede jeg lige den her, og jeg er umiddelbart gået fra 100 fps til 160-180. Det er jo helt vildt ikke at ryge ned på 60 stykker, når der ligger smoke og molo tæt på en :D Jeg er sgu ikke super glad for at give andre adgang til min computer, men det tog i hvert fald en times tid for mig (jeg er også noob), så hvis en anden kan gøre det og få endnu mere ud af min PC, så synes jeg egentlig pengene er givet ret godt ud. Men igen, jeg er ikke glad for at lade andre rode med min PC, installere ting osv.
#120(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 09:09
Rall0w
Jeg har en ganske fornuftig maskine, men er mega fps luder. :D så jeg gør alt hvad jeg kan for at få så mange fps som muligt, uden spillet bliver træls at se på.

Jeg fik os omkring 100fps mere, da jeg kørte den igennem. Og det var uden OC, som han os henviser til. Jeg har egentlig altid brugt hans guides og synes mit spil kører flydende efter de få settings.

Jeg synes det lyder vildt interessant det han har gang i, men jeg mangler bare lige noget mere proof i form af nogen før/efter videoer og noget mere info om hans tweaks og programmer, før jeg vil kaste penge efter ham.
#96(Med 1 svar)
13. januar 2022 kl. 11:11
dtzw
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
+rep
Jeg fik den store pakke, selvom jeg blev gjort opmærksom på inden, at med mit system ville jeg ikke nødvendigvis mærke den store forskel. CS kører med 500+ fps i 1920x1080 nu.
Benchmark siger +15% FPS sammenlignet før/efter.
Der opstod et lille issue efterfølgende hvor jeg ikke kunne åbne et andet spil, men da jeg gjorde ham opmærksom på det, så fixede han det på 2 minutter.
Han virker kompetent, og selve optimeringen går lynhurtigt.

i5-12600KF
RTX 3060 Ti 8GB TUF
16GB DDR4-3600
#97(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 11:35
DefaultKnife
Tak for det, ven! Jeg er glad for, at jeg måtte optimere din PC. Lov mig, at du skyder hoveder nu og gør mig utrolig glad! :D
#98(Med 1 svar)
13. januar 2022 kl. 12:07
Rubel
Du bliver simpelthen nødt til at forklare hvad du mener med "private tweaks" - There is no such thing! Givet, ja, du har sikkert en viden angående pc, som den almene bruger ikke har, men nu har jeg læst hele tråden, og du danser let og elegant uden om de spørgsmål som faktisk er relevante. Svar som "programmer" og "private tweaks" er ikke helt nok. Specielt ikke når det er noget som folk giver penge for.
#101(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 13:22
DefaultKnife
Hej Rubel. Som du nævner, så er det private programmer og tweaks. Det er ikke programmer eller tweaks, som ligefrem bliver udgivet, som det lyster. Nu har jeg lavet én plakat, som fremviser de fleste programmer, som jeg bruger - her er der også nogle af dem, som er private. Det er derfor, at jeg gerne ville have folk til at tilføje min Discord: GlecoHack#9381
#99(Med 31 svar)
13. januar 2022 kl. 12:26
sygtnokbro
Virker dine tweaks også på Windows 11?

Og som flere andre skriver, så er jeg nysgerrig på hvilke programmer og private tweaks du installerer på min pc, inden jeg er parat til at købe noget fra dig.
#102(Med 30 svar)
13. januar 2022 kl. 13:23
DefaultKnife
Hej sygtnokbro. Du kan evt. tilføje min Discord, så kan vi skrives videre der: GlecoHack#9381

Ang. PC optimeringen til Windows 11, så ja - det virker, og det kan jeg garantere dig! :)
#103(Med 29 svar)
13. januar 2022 kl. 13:25
sygtnokbro
Ellers tak. Held og lykke.
#104(Med 28 svar)
13. januar 2022 kl. 14:07
DefaultKnife
Det er helt fint.

Nu har jeg optimeret to Windows 11 computere med mine private tweaks og programmer - de begge to fortæller mig, at deres system kører LANGT bedre end før!

Jeg har styr på det hele, så forhåbentligt, så ryger frygten væk. Ville gerne have skrevet på Discord, da jeg kan fremvise min "plakat", hvor jeg viser de ting som jeg får optimeret, og så er der mine private tweaks og programmer, selvfølgelig. :)
#105(Med 27 svar)
13. januar 2022 kl. 15:38
sygtnokbro
Hvorfor kan du ikke poste din "plakat" herinde?
#106(Med 26 svar)
13. januar 2022 kl. 15:51
DefaultKnife
Det ved jeg ikke, pas. Nu har jeg prøvet, men det kan ikke udføres. Derudover, så hvis jeg sætter et link, så ville folk blive en smule bange. Nogen har været udsat for noget dårligt via. et link - derfor er Discord den eneste udvej. :)
#107(Med 25 svar)
13. januar 2022 kl. 17:37
Rall0w
Tænker ikke folk bliver bange, hvis du uploader via gyazo
#108(Med 24 svar)
13. januar 2022 kl. 18:07
DefaultKnife
Der kan stadigvæk forekomme phising via. et link, hvilket er derfor, at folk bliver bange. :)

Jeg ville ikke gøre mine kunder undertrykte.
#109(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 20:06
sygtnokbro
Du fremstår utrolig utroværdig og inkompetent. Jeg er ked af at breake den for dig.
#110(Med 22 svar)
13. januar 2022 kl. 20:16
winzara
Det er simpelthen useriøst, at du bliver ved med at bruge den undskyldning for ikke at vise hvad du laver. Det skaber mere utryghed, at du ikke er åben omkring dine private programmer og tweaks.
#111(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 21:21
DefaultKnife
Det har intet med useriøsitet at gøre. Nu har jeg ét lille eksempel: Hvis du fortæller din ven en hemmelighed, og den bliver fortalt videre. Er det så en hemmelig stadigvæk? Det kan du antage med mine private tweaks. Det har intet med useriøsitet? Jeg tror sørme ikke jeg havde fået en masse glade kunder, hvis man mente, at jeg var "useriøs".

Det skaber mere utryghed for mig, hvis jeg videregiver det mit værk indeholder, som jeg har brugt to år på. Jeg håber, at du ville forstå min side.

Jeg er åben for alt, dog ikke mine private tweaks. Men private programmer er noget andet - der bruger jeg mine programmer til at CPU booste, ram booste, smart optimere PC´en, bedre values til PC´en, hurtigere system osv. Det kan jeg godt fortælle dig. :)
#112(Med 20 svar)
13. januar 2022 kl. 21:32
tarantulaaa
#110 Det lyder da snart mere til du forsøger og få ham til og fortælle alt han kan lave så du evt selv kan gøre det uden og skulle slippe for den ellers fair pris han tilbyder sin service til.
(har ikke selv købt den endnu men det overvejes da kraftigt og se om han kan hive mere sovs ud end mand selv kan)
#113(Med 0 svar)
13. januar 2022 kl. 21:45
DefaultKnife
Tusind tak, mate! Nogen folk kan ikke se, at jeg faktisk tager små-penge for en professionel PC optimering, som jeg tilbyder. Mine kunder fortæller mig altid: "Hvorfor tager du ikke 650kr (og mere) for det, altså det her er det bedste, som jeg har prøvet - det føles som en drøm", men alligevel har jeg den til 350kr for at vinde trygheden hos kunderne! :)
#115(Med 18 svar)
14. januar 2022 kl. 07:02
winzara
Fair nok. Men der er vi nok bare forskellige. Jeg vil aldrig lade en som tager et beskedent beløb for at vinde tryghed, er meget hemmelighedsfuld omkring hvad hans forskellige pakker indeholder og bruger argumentet phishing for ikke at være åben omkring hvad han laver, røre ved min computer :)

Jeg skulle nok have formuleret mig anderledes. Jeg mente blot, at det er useriøst, at han ikke vil fortælle hvad det er han laver på din computer i et åbent forum, men vil tvinge folk ind på hans discord for at høre nærmere. Selfølgelig skal han ikke ned til mindste detalje fortælle hvordan han gør tingene og hvad hans programmer indeholder. For i så fald, har du ret i, at det kan kopieres.

Han må til gengæld også forstå, at han ikke er et vel velrenommeret firma og derfor kræver det en vis åbenhed at tiltrække kunder.
#117(Med 16 svar)
14. januar 2022 kl. 07:53
DefaultKnife
Nu ville jeg gerne lige sige, at jeg tvinger ingen til min Discord. Kunderne kan tilføje mig roligt, og så skriver jeg med dem. Ang. Åbenhed, så har jeg været meget åben overfor alt - ellers havde jeg ikke haft mange kunder, som hurtigt har haft tillid til mig.

Vi mennesker er forskellige - nogen folk tager initiativ, og tilføjer min Discord (Ikke tvang, blot det jeg anbefaler), og andre gøre noget helt andet, som også er fair nok.

Igen, så forstår man ikke situationen med links: Links kan være farlige. Det er ikke alle, som stoler på de links, da de fleste har været udsat for noget, som de ikke skal udsættes for. Jeg ville gerne gøre kunden tryg ved at kunden FRIVILLIGT og ikke tvang tilføjer min Discord, så jeg kan fortælle meget mere om mine produkter. :)
#121(Med 15 svar)
14. januar 2022 kl. 10:19
sygtnokbro
Dem der vil trykke på linket, er vel frie til at trykke på linket - og dem der ikke vil, kan lade vær?
#122(Med 14 svar)
14. januar 2022 kl. 10:33
xone
Hvad er egentlig problemet i at en erhvervsdrivende gerne vil have kunden ind i sin butik?
#124(Med 13 svar)
14. januar 2022 kl. 11:43
sygtnokbro
Jeg tror det jeg efterspørger, er det der hedder markedsføring?

Jeg, som potentiel kunde, vil gerne vide om den sælger jeg skal købe noget af, er kompetent og ved hvad han laver inden jeg aktivt skal tage action imod købet.
#125(Med 12 svar)
14. januar 2022 kl. 11:54
xone
Og for at du får denne information, der har han lavet noget som han viser på hans discord.
Jeg kan virkelig ikke se hvorfor han skal vise tingene herinde.. Der er jo ikke en bindende kontrakt i det du tilknytter hans discord eller andet.
#126(Med 11 svar)
14. januar 2022 kl. 12:16
sygtnokbro
Henviser til slutningen af min seneste kommentar.

“Jeg, som potentiel kunde, vil gerne vide om den sælger jeg skal købe noget af, er kompetent og ved hvad han laver inden jeg aktivt skal tage action imod købet.”

Og det er tydeligvis flere, der er enige i.
#127(Med 10 svar)
14. januar 2022 kl. 12:23
xone
Det kan godt være at flere er enige, jeg kan bare ikke se logikken.

Skal tøjhandleren også stoppe dig på gågaden og vise dig et par bukser inden du går ind i butikken?
#128(Med 9 svar)
14. januar 2022 kl. 12:38
sygtnokbro
Nej, men tøjhandleren har højst sandsynligt gjort noget andet for at få mig ind til butikken. (læs: markedsføring, hvor de fortæller hvorfor jeg netop skal ind og se/prøve/mærke deres tøj)

Går du ind og kigger i ALLE tøjhandlere du går forbi?
#130(Med 5 svar)
14. januar 2022 kl. 13:31
xone
Nej, men hvis der er noget som fanger min interesse, så har jeg heller ikke noget problem med at gå ind og kigge :)
#131(Med 4 svar)
14. januar 2022 kl. 13:41
sygtnokbro
Det skal jo lige fange de interesse først, markedsføring kan være mange ting, det kan også være et udstillingsvindue. Ham her giver os ingenting.

Come on, nu hægter du dig bare ved dit argument for argumentets skyld, det er lidt komisk...😂
#132(Med 3 svar)
14. januar 2022 kl. 13:46
xone
Nej, men jeg kan simpelthen ikke forstå jeres logik. Hvis i vil se hvad han sælger mere konkret, så kan i gå ind på hans discord.

Jeg synes ikke at hans argumenter er gode, men det gør altså heller ikke jeres gode.

Hvis du ikke har interessen i at benytte hans produkt, så er det vel bare at gå videre?
#140(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 16:01
sygtnokbro
Hvis du stadig ikke forstår logikken, håber jeg for guds skyld ikke, at du driver din egen forretning.
#141(Med 1 svar)
14. januar 2022 kl. 16:20
DefaultKnife
Hej sygtnokbro.

Du skal også tænke på, at du valgte frivilligt at komme ind i "min butik" - jeg har aldrig tvunget dig til det. Derudover, så er jeg åben for én masse, dog er der nogle ting, som jeg ikke lige er tryg med at videregive, da det er mit værk og jeg har brug tiden på det (indtil jeg optimere PC´en). Nu har jeg ét lille eksempel: Hvis du fortæller din ven en hemmelighed, og den bliver fortalt videre. Er den så hemmelig stadigvæk? Det kan du antage med mine private tweaks.

Hvis kunden ikke har interesse, så må kunden finde nogle andre. Jeg har påtvunget en masse feedback, men at videregive akkurat det, som der spiller én stor rolle - det er et NO-GO!
#142(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 16:29
sygtnokbro
Din sammenligning er langt væk fra virkeligheden. Men jeg tror at hverken dig eller xone forstår pointen.

Jeg prøver sådan set, at hjælpe dig og dine kunder.
#198(Med 2 svar)
9. februar 2022 kl. 16:03
arkin
Hans markedsføring er jo netop det her opslag.
Jeg forstår da udemærket godt hvorfor manden ikke afslører sin "secret sauce" - en restaurant markedsføre sig også med "kom og få den bedste steak" men de lader dig jo ikke smage eller giver dig opskriften på den inden et besøg?
#199(Med 1 svar)
9. februar 2022 kl. 16:41
sygtnokbro
Åh - skal vi igang igen?

Nej, jeg beder ham ikke om hans 'secret sauce' - jeg beder ham om at vise mig nogle billeder af hans steak, hvilken steak det er, hvilket land den er fra, nogle gode anmeldelser af hans steak etc. Ingen går ind på en restaurant, hvis de bare markedsføre sig med "kom og få den bedste steak" - lad nu vær.
#204(Med 0 svar)
3. marts 2022 kl. 16:24
arkin
Et godt råd, aldrig gå på en restaurant som viser billeder af maden på menukortet ;)
#123(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 11:39
ClinT
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg er så enig i de ting du skriver. :) hvis ikke det bare havde været "kom ind på min discord så snakker vi" og følelsen af at skulle trækkes væk fra forummet er så vigtigt så var jeg sprunget på i forgårs.
#114(Med 1 svar)
14. januar 2022 kl. 06:32
weKz
Dine salgs evner var altså ikke gået i løvens hule 😄
Derudover virker det som en virkelig god løsning for folk som ikke er så dybt inde i computere
#116(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 07:47
DefaultKnife
Det ville jeg også mene bestemt! Det er bare syndt, at folk ikke tager denne mulighed til sig pt., men det kommer forhåbentligt. :)
#119(Med 8 svar)
14. januar 2022 kl. 08:50
Felipee
Nu har du fået spørgsmålet cirka hundrede gange her i tråden, men du hopper let og elegant over at svare hver eneste gang. Du bliver simpelthen nødt til at forstå at du må fremvise nogle resultater på dine optimeringer hvis du ønsker kunder. Skriv nu specs ned på de næste 5 systemer du optimerer og resultat af en fpstest eller lignende før og efter du har testet systemet. Der er jo ikke nogen over 20 år der tager dine svar for gode varer, hvilket du for længst ville har opnået hvis du gad læse de kommentarer du får. Det er for sjusket og arrogant en holdning ikke at svare dine kunder, men blot henvise til en discord. Du har jo ikke svaret på et eneste dybdegående spørgsmål, men fortsætter blot med dine smileys og discord. Der er ingen der spørger om adgang til dine såkaldte private tweaks og programmer, men folk spørger ind til hvad du har lavet af optimering. Det kan simpelthen ikke være så svært at forstå og samt svare på.
#139(Med 7 svar)
14. januar 2022 kl. 15:14
DefaultKnife
Hej Felipee.

Det undskylder jeg - en kunde fortalte mig også denne fed idé med at jeg skulle fremvise FPS Benchmark, samt specs og det ville jeg nok gøre fremadrettet! Du havde jeg en kunde, som gik fra 60 FPS til 220 FPS. Der ville jeg nok score en masse kunder, så jeg er fuldstændig enig med din kommentar.

Tak for din super fede idé! Den skal jeg sørme nok tage højdepunkt for.
#143(Med 6 svar)
14. januar 2022 kl. 16:56
wake
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Så med andre ord, idioten brugte VSYNC/GSYNC og det slog du fra.
ROFL
Hvis du bare så meget som RØRER ved noget der hedder Clock speed, vram eller voltage regulering, så skal DU alene stå 100% til ansvar indenfor de næste hvert fald 2år ift. Købeloven hvis deres PC går i stykker.
Uden at du laver en klausul for at dit ansvar frafalder i fremtiden.

Nu sidder jeg selv med verdens mindste computer på 3.1 Liter med en 10700k og et 3060 kort, lad os bare sige jeg ikke anede en fis om computer (:D) Og du gik ind og pillede ved noget som helst i min bios (Også selvom det er tweaks med voltage fra skrivebordet) Så ville du brænde min pc ned på omkring 24 timer.

Du bliver nødt til at lave en klausul der gør du ikke står til ansvar for sådan noget pis.
Jeg prøver at hjælpe dig her det håber jeg du kan se.

Jeg vil lige understrege at jeg synes det er pisse godt der er nogen der tør at sidde sig ned og tilbyde det her til de mindre data kompetente, men mate pas nu pååååå.
Det kan hurtigt ende i noget lort uden du får klausuler og aftaler på plads, og bliver firma reg.
Der kan ligeså godt være en der får ondt i røven over du ikke er skatteregistreret. :D
#144(Med 5 svar)
14. januar 2022 kl. 17:05
DefaultKnife
Hej wake.

Nu har jeg ALDRIG nævnt, at jeg gør akkurat de ting inde i BIOS, som du nævner. Jeg kender til det hele, og ved den mindste detalje. Der er mange ting, som jeg optimere, dog ikke VRAM, Clock speed og voltage, da det kan skade systemet (Det ved jeg!). Der er en grund til, at jeg tilbyder professionel hjælp - det er ikke for at pille ved ting, som jeg ikke kender til - NEJ. Det er egentlig for at gøre, at systemet kører bedre (SVT, SMT.. etc. optimering) osv., som jeg kender til. Der er en masse andre, men disse er noget af dem, som jeg piller ved. :)
#145(Med 4 svar)
14. januar 2022 kl. 17:57
wake
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
i.imgur.com/2R385e1.png

Når du skriver CPU BOOST og GPU BOOST, samt custom powerplan,
samt bios tweaks, så ved jeg ikke hvad fanden det er du reférerer til. Er folk virkelig så newbies at de ikke kan finde ud af at slå deres computer ud af power saving mode?
Er ram boost bare XMP du sidder til så? :DDDDD
Du kommer nemlig ikke udenom at "booste" ram uden at pille ved timings, ratio eller voltage. Om du så gør det gennem et program eller ej.
#146(Med 3 svar)
14. januar 2022 kl. 18:19
DefaultKnife
Det er ikke i BIOS, dog selveste PC´en! :)

Det er et privat program. :D
#147(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 18:40
wake
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvis du ændrer noget gennem skrivebordet via et program, præcis som afterburner eller andet, piller programmet ved bios settings, du kan ikke skrue på hverken RAM, CPU, ELLER GPU uden at det går gennem bios bro, om det så er bios på selve grafikkortet eller på bundkortet.
Husk også lige at sige til folk at garantien frafalder på prebuild maskiner...
Garantien frafalder også på graffikkort hvis der bliver pillet med programmer som afterburner etc på clockspeed hvis så kortet går i stykker efterfølgende.
#155(Med 1 svar)
15. januar 2022 kl. 01:45
wilkEn
Hvis bundkortet har program der understøtter det, så kan man godt ændre CPU clocks via Windows. Men ja garantien :)). Hvis der bliver rørt ved det.
Og det er ikke ligefrem temperatur stress test der bliver kørt, hvis tingene tager 1 time at lave.

HWMonitor er et godt værktøj til generelle temps, som folk muligvis skal holde øje med hvis der er blevet lavet en form for OC.
#159(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 11:30
wake
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvis du ændrer cpu clocks i windows ændres de også i bios så snart maskinen er startet op, alt går gennem bios :)
Har sat i RMA afdeling i en mindre IT virksomhed, hvor jeg har set ting blive afvist af bla. Asus utroligt mange gange fordi der har været pillet ved clock multiplier, hvorefter kortet har brændt chippen, vrm eller en kondensator af.
Dog bliver ting faktisk oftest afvist fordi folk har brugt risere forkert, så 2-3 kort der havde mistet forbindelse til pins ved slottet fordi de har vendt en riser forkert i bundkortet :D Den går altså ikke.
Hvis man er heldig kan man omdirigere 5v eller 12v pinen på selve kortet, men oftest er det selve gpuchippen der er brændt af, præcis som ved fejlet OC. Og det giver afvisning.
#129(Med 4 svar)
14. januar 2022 kl. 13:19
Preben
Hej
Det lyder supergodt alt sammen, og jeg kunne sagtens finde på at købe den store pakke.

Men har du et CVRnr og er du forsikret såfremt noget går galt? (Bare et ja/nej) svar på dette er fint.
- Og lad nu være med at sige det med garanti ikke går galt, for det gør det altså bare engang imellem, uanset hvad. Mennesker fejler.
#138(Med 3 svar)
14. januar 2022 kl. 15:09
DefaultKnife
Jeg starter roligt ud, som jeg også fortalte en kunde.

- Nej, desværre. Jeg har ikke ét CVR nr. lige pt., men når jeg får et større omkreds, så begynder jeg et firma!

Når jeg fortæller en kunde, at jeg garantere noget, så mener jeg også, at jeg kan hjælpe under alle situationer - det er egentlig det, som jeg også har en masse erfaring med. Det samme, hvis der opstår en fejl, så er jeg også god til at få rettet op på den.
#183(Med 2 svar)
17. januar 2022 kl. 10:22
Preben
Okay, fair nok.

Så du er ikke forsikret såfremt noget går galt?
#184(Med 1 svar)
17. januar 2022 kl. 10:57
DefaultKnife
Hvad skulle gå galt?
- nu har jeg erfaring med det, og optimere PC´er professionelt. Havde det gået galt, så ville jeg nok aldrig havde haft 20+ tilfredse kunder. :)
#188(Med 0 svar)
19. januar 2022 kl. 09:26
Preben
Jeg har ikke en dybere forstand på computere, så jeg skal ikke kunne sige det.
Men der kan altid gå et eller andet galt, selvom man er sat ind i stoffet og har styr på det.

Tror det vil hjælpe dig, hvis du var forsikret i forbindelse med dit arbejde, det ville i al fald gøre, at man som potentiel kunde ville tage sidste skridt og betale for din service.

At du har 20+ tilfredse kunder er for mig ikke et kvalitetsstempel.
#133(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 14:27
Carbon
Hey Mate,
hvordan foregår det praktisk - adgang til pc via online ell. skal du have den leveret fysisk.
Kunne godt være intra. i dit tilbud.
#137(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 15:06
DefaultKnife
Hej Carbon.

Det foregår via. Teamviewer! Du tilføjer bare min Discord: GlecoHack#9381
Den store pakke er den mest foretrukne pakke -> imgur.com/a/yPAqR5l
#190(Med 0 svar)
21. januar 2022 kl. 14:27
DefaultKnife
Tilføj gerne min Discord, hvis du stadigvæk er interesseret! :)
#134(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 14:37
jabroni
Her er plakatten for de, der tør trykke på det farlige link:
imgur.com/a/yPAqR5l

Og OP, DefaultKnife, jeg stoler sådan set på, du gør, hvad du siger. Men jeg lukker ikke nogen ind i min BIOS eller giver lov til at pille ved registry filer, uden jeg har særlig grund til at stole på dem.

Håber, din business boomer, og du kan tage 10 kroner per ekstra fps fremadrettet, men jeg må virkelig stemme i og sige, at du bør være endnu mere åben. Så slipper du for at bruge lige så meget tid på skeptikerne og får formentlig flere kunder i biksen. GL
#135(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 14:58
grand
Tak!
#136(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 15:05
DefaultKnife
Hej Jabroni.

Under PC optimeringen, så fortæller jeg også, at de gerne må spørge ind til alt. Nu havde jeg én kunde, som spurgte om ALT ang. registry filer - jeg åbnede dem, og forklarede ham dem. Du skal da ikke være bange for, at jeg roder rundt. Det her stykke arbejde har jeg styr på, og det kan jeg garantere dig!

Derudover, så er BIOS-delen ikke særlig svær. Nu kender jeg til det hele, og har hjulpet en masse igennem min tid, men hvis kundens tryghed ikke er på plads, så undgår jeg BIOS. :)
#148(Med 31 svar)
14. januar 2022 kl. 19:00
9ne
Står ret presset fortiden, er der nogle gratis tips man kan benytte sig af? Sidder med omkring 220 avg fps iflg benchmark map med i9-9900k, 3070 og 32gb 3200 ram.. det er ved at være ret røv, har forsøgt alt som jeg selv lige kender til .. Har næsten opgivet og bare gamet valorant istedet lol
#149(Med 5 svar)
14. januar 2022 kl. 19:20
Sander
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg gik slavisk igennem denne video, som Rall0w postede længere oppe: youtu.be/YmgosEdKFaA

Det har givet rigtig meget! Så den kan du evt kigge på
#153(Med 3 svar)
15. januar 2022 kl. 00:11
jollarn
Mit windows blev utrolig langsomt ved at bruge denne guide der, aner så ikke lige hvilken indstilling der gjorde at den blev utrolig langsom. Men valgte at geninstallere windows igen for det var skisme træls at den lige pludselig kørte så slow. :( Måske er jeg bare den eneste...
#154(Med 2 svar)
15. januar 2022 kl. 01:40
wilkEn
github.com/djdallmann/GamingPCSetup
docs.google.com/document/d/1c2-lUJq74wuYK1WrA_bIvg..

Eventuelt prøv reinstall windows så det er helt frisk, følg de her guides. i hvert fald den øverste. Og følg det man har lyst til og eller kan.
ik hav en roman af launch options som gør ingenting, så kommer de fleste nok okay langt.
#156(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 02:09
jollarn
Det funker faktisk nogenlunde nu ved at bruge få af de tweaks fra Rallow's link der... Jeg lavede ik alt det der windows-halløj, mere inde i csgo, og det hjalp mig.

Men tak ellers!
#165(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 16:53
9ne
Hey. Jeg vil helt klart lige tage et kig på det og se om der er noget som kan hjælpe.
#164(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 16:52
9ne
Hey. Er ret sikker på jeg har forsøgt mig med den video før, men jeg vil da lige tage et kig på det, mange tak.
#150(Med 6 svar)
14. januar 2022 kl. 19:34
DefaultKnife
Hej 9ne. Du kan evt. fortælle hvad dit problem er - jeg ville gerne optimere din PC! Som skrevet, så er alt det på nettet ret "basalt" efterhånden. Hvis det lyster, og du ville have mere information omrking dette, så tilføj gerne min Discord: GlecoHack#9381 :)
#151(Med 3 svar)
14. januar 2022 kl. 22:09
Felipee
Du kunne jo vælge at bruge 9ne som et reklamefremstød. Vis hvilke indstillinger han har inden, kør både benchmark i cs og evt cinebench eller lignende, optimer hans pc og skriv så de nye resultater og hvilken ‘pakke’ der er blevet brugt.
#152(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 23:53
DefaultKnife
Ville jeg gøre - ang. benchmarks. Ville det være fedt at se, hvor meget min PC optimering hjælper på de forskellige Custom Windows OS, Felipee?
#157(Med 1 svar)
15. januar 2022 kl. 08:06
Felipee
Ja helt bestemt. Jo flere informationer du kan dokumentere (jo mere effekt du kan vise din optimering har), jo federe er det. Tænk på du selv skulle købe en vare, der tænker jeg også du hellere ville foretrække de produkter hvor der foreligger dokumentation for de har en effekt, end for dem der ikke gør.
På den måde har du også noget at vise til skeptikere inkl mig selv.

Jeg bliver dog nødt til at spørge hvad du forventer at gøre i tilfælde af at du ændrer i reg filerne og det får Windows/pc’en til at bryde sammen og du ikke kan boote pc’en op. Hvordan vil du i givet fald hjælpe folk så, når de ikke kan starte deres pc op?
#160(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 16:25
DefaultKnife
Hej Felipee.

Ang. Reg filerne, så gør jeg det, at jeg tager et backup, før noget andet. Sker der den mindste ting, så forbliver jeg med dig indtil at fejlen er rettet. Derudover, så piller jeg ikke ved de "store filer", som jeg ikke har erfaring med. Jeg går ind og piller ved muse indstillinger, CPU prioritet, GPU prioritet og diverse ting, som hjælper med at optimere PC'en. Mine reg filer hjælper egentlig bare med at gøre systemet mere responsivt og dejligt, uanset hvad specs du har.
#163(Med 1 svar)
15. januar 2022 kl. 16:52
9ne
Hey. Jamen problemet er egentlig at jeg sidder med ekstremt lav FPS ifht. hvad jeg har gjort førhen. Det er først kommet de sidste par måneder og ryger tit ned på 160-180 fps når jeg sidder ingame, hvilket er godt belastende når man bruger 240hz skærm og gerne vil streame, men man så ikke kan pga. så falder den endnu mere.

Har forsøgt mig med diverse videoer som jeg har kunne finde rundt omkring, men vil heller ikke selv rode med alt for meget.
Det seneste jeg har forsøgt er dette fra github, som basically kan bruges til at disable en masse ting i windows, som baggrundsapps osv.
github.com/windowtoolbox/powershell-windows-toolbo..
#166(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 17:26
DefaultKnife
Vi kan evt. prøve, at finde ud af noget sammen, hvis det lyster! Læg gerne en besked på min Discord: GlecoHack#9381 :)
#158(Med 17 svar)
15. januar 2022 kl. 08:59
syLLLE
Jeg tror der er noget rablende galt med dit setup så. Jeg har selv en i9-9900k, og 1080, 16 gb ram, og jeg kører altså 750 i FPS Benchmark mappet.
#161(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 16:27
DefaultKnife
Hej syLLLE.

Tror vidst ikke, at han har fået gjort en masse ting, som hjælper. Nu kan vi antage mit system specs:

I9-11900K
Gainward "GS" NVIDIA GeForce RTX 3090

Jeg kører meget stabilt. Min FPS benchmark viste sig, at være omkring de 800 FPS, hvilket jeg synes er rigeligt.
#162(Med 1 svar)
15. januar 2022 kl. 16:49
9ne
Det har også kørt helt fint før hen, men over de sidste par måneder er det kun faldet, det er ved at være godt irriterende, det er dog kun i CS at den ikke gider at performe.. :/
#167(Med 0 svar)
15. januar 2022 kl. 17:29
syLLLE
Prøv og lav en formation, og se et par guides på nettet. Husk og smid din CPU op på de 5.0 som den jo sagtens kan køre =)
#168(Med 13 svar)
16. januar 2022 kl. 00:03
Gilborg
Du kører 750 fps? Din cpu er 1% bedre end min og jeg kører 250-350 wtf????

Hvad fuck sker der
gyazo.com/2331530864183ec5f3c7c6bccc8a8a8e
#169(Med 1 svar)
16. januar 2022 kl. 01:18
HAUS
Jeg har også en 9700k, 2060S og 3200 MHz memory. CPUen er let OCet til 5GHz og jeg ligger på 400-420 FPS på benchmark mappet (testet med en tickrate på 128) 😅

Så jeg føler også der er lidt langt op til de 750 fps
#172(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 01:53
Gilborg
Jeg er retard kan ikke finde ud af at overclocke men har K versionen >:(
#170(Med 2 svar)
16. januar 2022 kl. 01:48
grand
9700K her og 2060 kort, sidder med 400-500 :D
#171(Med 1 svar)
16. januar 2022 kl. 01:52
Gilborg
OVERCLOCKET?=
#177(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 14:10
grand
Kørt op til 5.00
#173(Med 1 svar)
16. januar 2022 kl. 06:49
MENIX
Tog lige en afk tur i spawn på dust2 med små 1200 fps (dog uden spillere)
pbs.twimg.com/media/EpN65bWWEAAce5e?format=png&nam..

Benchmark omkring 730
i.imgur.com/UOAmO1C.png

Ryzen 5900X med GTX 980Ti (:D) though
#175(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 11:56
wilkEn
128 tickrate? - Det nemlig reeeeeeeet så vigtigt at alle resultater der bliver vist er med samme tickrate
#174(Med 5 svar)
16. januar 2022 kl. 07:58
syLLLE
Har du OC'et? og har du ekstra køling på din CPU?
#176(Med 4 svar)
16. januar 2022 kl. 12:55
Gilborg
Som jeg skrev tidligere. "Jeg er retard kan ikke finde ud af at overclocke men har K versionen >:("

Ekstra køling? Jeg har en normal køler haha
#178(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 16:14
wilkEn
Der er højst sandsynligt defineret OC's i din bios som du kan vælge. Hvis du gør det så kør noget stresstest i form af Prime95 og hold øje med dine cpu temps
#182(Med 2 svar)
17. januar 2022 kl. 07:01
syLLLE
Jeg kan godt give dig et par fifs, evt hjælpe med OC, det har givet mig en hel masse!
#185(Med 1 svar)
17. januar 2022 kl. 14:47
Gilborg
Overvejer bare at købe nye dele og opgradere min pc anyways, men synes også det lidt hjernedødt i forhold til min CPU ikke er specielt gammel og burde kunne trække CS flydende.

Men fik et nyt kabinet i julegave og skal alligevel have flyttet alt derover, så tænkte jeg lige så godt, når jeg har alt ude kunne opgradere noget af skidtet.

Men kunne godt være jeg skulle tage i mod din hjælp.
#186(Med 0 svar)
17. januar 2022 kl. 17:20
DefaultKnife
Derfor anbefaler jeg PC optimering - det er syndt, at købe ny dele, uden at prøve min PC optimering!
#179(Med 2 svar)
16. januar 2022 kl. 17:32
divided
Efter det her har mig og abbas indgået et samarbejde. Jeg får en sindsyg pc og han får gratis bitcoins fra min pc.
#180(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 21:48
DefaultKnife
Hehe, deal! Tak for at jeg måtte optimere din PC, ven. :)
#181(Med 0 svar)
16. januar 2022 kl. 21:49
divided
Ej det sku en joke. Det fungere sku som det skal.
#191(Med 1 svar)
28. januar 2022 kl. 18:10
CheekyCS
Jeg kan med glæde anbefale ham her, sød og venlig gut som guider dig igennem alt, og fortæller dig hvad han gør, samtidig med at han har gode priser og en hurtig opsætning, klar anbefaling herfra!

Mange tak for hjælpen endnu engang <3
#192(Med 0 svar)
28. januar 2022 kl. 18:28
DefaultKnife
Det var så lidt, ven! Tak fordi jeg måtte optimere din PC. Det betyder afsindig meget. :)

Dejligt at se dig gå fra 300 FPS til 450 FPS-ish~
#193(Med 0 svar)
2. februar 2022 kl. 16:34
miCa
Lykkedes :-)
#194(Med 1 svar)
2. februar 2022 kl. 17:40
brink
hvad er forskællen på medium pakke osv
#196(Med 0 svar)
2. februar 2022 kl. 21:21
DefaultKnife
Hej Brink.

Det ville jeg gerne svare på, hvis du kan ligge en besked til mig på min Discord: GlecoHack#9381 :-)
#195(Med 0 svar)
2. februar 2022 kl. 17:57
miCa
Har lige haft fornøjeløjsen, og der er et klat stigning i FPS trods god cp-og gpu :-)
#200(Med 1 svar)
13. februar 2022 kl. 17:41
bisGOD
+rep han har lige optimeret min pc. Benchmarkede 250 før - nu rammer jeg 350 :-)
#201(Med 0 svar)
13. februar 2022 kl. 18:13
DefaultKnife
Tak fordi jeg måtte optimere din PC! :-)
#202(Med 1 svar)
19. februar 2022 kl. 12:18
Marlovich
Hej alle sammen!
Jeg har lige fået min helt nye 3080 i9-12900k computer optimereret af GlecoHack, og den kører helt perfekt nu! Det er virkelig alle pengene værd, også selvom man har et beast af en gamer som mig. Jeg var skeptisk i starten, fordi jeg tænkte at jeg selv havde optimeret den udmærket med guides fra YouTube osv. Men det kan ikke sammenlignes overhovedet med de ting Abbas gør! Desuden giver han mega god service, og besvarer gerne spørgsmål og hjælper efterfølgende! Kæmpe +rep herfra!! :)
#203(Med 0 svar)
19. februar 2022 kl. 16:56
DefaultKnife
Tak for den søde kommentar, Marlovich! Jeg er glad for at måtte optimere din PC, og give dig en god service, samt at du føler tryg med min optimering. Det er som sagt vigtigt for mig, at kunderne føler sig trygge, og ikke skeptiske! Jeg er glad for, at du valgte mig.

Tak fordi jeg måttte optimere din PC. :D
#205(Med 0 svar)
29. april 2022 kl. 16:24
DefaultKnife
Hvis folk mangler PC optimering, så er jeg til rådighed. Jeg har fået ét langt bedre ry, samt ny hjemmeside og Twitter, hvor en masse velkente spillere og positive kunder, som har skrevet rigtig godt om min PC optimering. Kontakt min Discord, hvis du gerne ville have din PC optimeret: GlecoHack#9831
#206(Med 2 svar)
29. april 2022 kl. 16:26
jollarn
Pris?

Og hvordan fungere det? og hvor lang tid tager det?
#207(Med 1 svar)
29. april 2022 kl. 16:30
DefaultKnife
Hej Jollarn.

Priserne er forskellige - de kan ses på min hjemmeside: aimtweaks.dk/
Det fungere på den måde, at jeg modtager en betaling og går straks igang med at optimere din PC via. Teamviewer, hvor jeg får kontrol over det. Det tager 20min ca., hvis det er den store pakke, men én times tid, hvis det er custom pakke, da jeg skal geninstallere hele dit system, opdatere dit BIOS og optimere det, samt optimere den efterfølgende.
#208(Med 0 svar)
29. april 2022 kl. 16:39
jollarn
Hvordan kan du geninstallere mit system samt update bios, hvis du ikke er her fysisk? Kan man egentligt det i dag? lol. :P
#209(Med 0 svar)
9. maj 2022 kl. 14:40
KrysStaR
Har skrevet til dig - er meget interesseret
#210(Med 1 svar)
11. maj 2022 kl. 22:41
KrysStaR
Virkelig hurtig og god service! og hold kæft det dur! Selv på helt ny pc med i5-12600k! :P
#211(Med 0 svar)
11. maj 2022 kl. 22:47
DefaultKnife
Tusind tak for den søde kommentar. Jeg er glad for at kunne få din PC optimeret, så den bare kører nu. Tak fordi jeg måtte optimere din PC - det var en fornøjelse! :)
#212(Med 1 svar)
12. maj 2022 kl. 20:17
birk1986
Tak for hurtig support, glæder mig til at komme ind og flække nogle hoveder.
#213(Med 0 svar)
12. maj 2022 kl. 20:34
DefaultKnife
Tak fordi jeg måtte optimere din PC - gå ud og flæk hoveder!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.