Hvordan tilmelder vi os PowerLigaen 4. division?

10. november 2021 kl. 22:23
hamderfreddy
Hej

Som titlen lyder, så er vi et hold der er interesseret i at spille PowerLigaens 4. division.
Hvordan tilmelder vi os? Jeg kan absolut ingen info finde..
#1(Med 0 svar)
10. november 2021 kl. 22:32
NinjaKing
du skal ansøge hvis der er ledigt eller så skal du købe en licens af en som ikke skal bruge spottede mere
#2(Med 2 svar)
10. november 2021 kl. 23:25
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
#5(Med 1 svar)
22. november 2021 kl. 14:29
hamderfreddy
Tak, men den har jeg læst en 3-4 gange. Den besvarer desværre ikke mit spørgsmål :)
#7(Med 0 svar)
22. november 2021 kl. 20:54
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
"Det er ikke muligt for alle at tilmelde sig ligaen, da vi mellem hver sæson åbner op for ansøgninger. Vi tager kun det antal hold ind, som vi kan håndtere, da kernen i Dust2.dk er at arbejde for scenen, og det sker ikke ved for store mundfulde. Ydermere tager vi kun de hold ind, som vi mener vil tilgå ligaen med den seriøsitet, der er behov for, og som vi tror på kan holde sammen over en hel sæson – og gerne flere sæsoner."
Det står da vitterligt på siden jeg har linket til.
Det synes jeg da svare på at de her mellem Nu og Januar når næste sæson starter vil give de pladser ud der er og man derfor skal sidde klar når der kommer en nyhed.
#3(Med 0 svar)
11. november 2021 kl. 00:56
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sæsonen er så småt ved at være slut. Der skal spilles op-/nedrykning + slutspil og så går man så småt på ferie. Så skal du nok forvente, at der i slutningen af december eller snart januar vil komme et opslag, hvori der er informationer om næste sæson samt tilmelding dertil :)
#4(Med 1 svar)
11. november 2021 kl. 08:32
Sander
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nu når sæsonen slutter den 5. december, så går vi i gang med at kigge på næste sæson, og så kommer der artikler herinde med info om tilmelding :-) Næste sæson forventer vi starter i starten af januar
#6(Med 0 svar)
22. november 2021 kl. 14:30
hamderfreddy
Tak!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.