coldzera er goaten af CSGO?
10. september 2021 kl. 10:09
JJMISK
It's the truth. People that say Device is, that's stupid. Yes, he might easily be the most consistent, but how can you be the goat of CS:GO if you haven't even been the n1 player?

I would much rather say S1mple, but obviously he hasn't even won the major.

So yeah cold is the goat
#1(Med 35 svar)
10. september 2021 kl. 10:10
lundez
Er du retard? Device har doubble så mange majors, bedre overall stats, 7 gange i HLTV's top 10 mod coldzeras 3. Du må være helt væk hvis du mener coldzera er den bedste i csgo historien, selvom han kun har været relevant i 2,5 år :=)
#2(Med 34 svar)
10. september 2021 kl. 10:12
JJMISK
For det første, så er det 6, men altså whatever. Så ville jeg hellere sige, at en gut som S1mple er bedre, da hans peak var langt højere end Device + han også har været relevant i 5 år (næsten ligesom Devices 6).
#3(Med 33 svar)
10. september 2021 kl. 10:12
lundez
IMO er s1mple også langt bedre end cold, men han har ikke vundet nok, til at være the GOAT, der er device stadig meget mere oplagt, end alle andre.
#4(Med 32 svar)
10. september 2021 kl. 10:13
JJMISK
Når jeg snakker om "GOAT-titlen", så er det at være den bedste nogensinde. Ikke som holdkammerat, men som en spiller. Bedste spiller. Det har Device aldrig nogensinde været.
#5(Med 30 svar)
10. september 2021 kl. 10:15
lundez
Nu kan man sige device har vundet 4 majors, hvor han været astralis' star player. Han har altså været den førende figur på det hold som har vundet den største turnering 4 gange. Det der er med GOAT er jo lige præcis at det ikke er hvem der har været #1 i løbet af et år, men hvem der har været den bedste igennem hele CSGO tiden, og det er jo uden tvivl device som har de mest imponerende trofæer som individuel spiller, og som hold spiller.
#6(Med 29 svar)
10. september 2021 kl. 10:16
JJMISK
Igen, så skriver du lidt forkert. Det er ikke 4 gange, han har været den "førende figur". Han har kun 2 major mvps, fordi de andre også på et individuelt niveau var næsten ligeså (nogle gange bedre) end device. Det er selv holdet, som er godt. Ikke kun device. Det ses også på NIP. Hvis S1mple var på NIP, vil de direkte blive en af verdens bedste
#7(Med 28 svar)
10. september 2021 kl. 10:22
lundez
Ligemeget hvem der vinder MVP, vil du altid ser på device som astralis' star player, han har altid været den der har steppet up i de store kampe. At du siger s1mple ville gøre nip til et af verdens bedste er tilgengæld fuldstændigt retarded, af flere grunde jeg ikke håber jeg behøver at nævne language barrier osv.
#8(Med 27 svar)
10. september 2021 kl. 10:27
JJMISK
Han kan sgu da godt snakke engelsk - det gør han jo også på stream. At sige at s1mple ikke kan engelsk er ligeså retarderet. At sige, at han "altid har været den der har steppet op i de store kampe" er god rigtigt, men det har de andre fra Astralis jo også? Den største faktorer i deres succes er da lige så meget Magisk. Fra den dag han kom ind blev hele Astralis til et powerhouse. Zonic har også ligeså meget indflydelse, og lad os ikke tale om Gla1ve. Hele Astralis har steppet op til major finaler. Ikke kun dev1ce.
#9(Med 23 svar)
10. september 2021 kl. 10:32
lundez
Jeg er enig i, Magisk og Zonic og alle de andre fra astralis alle sammen har været store dele i deres sucess. Men hvis du skulle udpege en som har været et niveau over dem alle, håber jeg du ville sige device. S1mple snakker engelsk ja, men det er meget begrænset, og tror hvis du havde lidt erfaring indenfor hold cs, ville du vide det kræver meget mere end de basis callouts der bliver lavet på de fpl streams du ser, før at et hold fungerer.
#11(Med 2 svar)
10. september 2021 kl. 10:36
JJMISK
Simples engelsk er da ikke "begrænset". Han er en af de bedste til at snakke engelsk fra den russiske region. Et godt eksempel på language barrier er xantares. Han er heller ikke god til engelsk, men BIG var stadigvæk verdens bedste hold på et tidspunkt. Måden Astralis spiller på, er jo at sætte Device op. Men hvis S1mple havde et ligeså struktureret og gode holdspillere som Astralis, så ville de i hvert fald også have vundet majors.
#12(Med 1 svar)
10. september 2021 kl. 10:38
lundez
Men det har han jo ikke. Så kan man sige det om alt jo, ´´hvis jeg havde et godt hold, og s1mples talent ville jeg være den bedste i verdenen´´ du kan jo ikke sidde og skrive hvis han havde et andet hold ville han udrette det samme.
#14(Med 0 svar)
10. september 2021 kl. 10:39
JJMISK
Nej, men det siger alle. Jeg er ikke den eneste. Hvis S1mple havde et bedre hold, så ville hans resultater være endnu bedre. Det er ren logik. Han er bare loyal, og det behøver ikke at være en god ting i dette sammenhæng. Men hvad er dit svar til language barrier?
#13(Med 19 svar)
10. september 2021 kl. 10:39
tromlereN
For mig er Magisk den bedste på det hold, også da divace var på holdet. Jeg er ikke fan af device diva udstråling. Tror det er sundt for Astralis de er 'sluppet' af med ham, tror sgu han fylder rigtig meget på et hold, og det er ikke ligefrem positivt ment.. Så at kalde device GOAT giver ik meget mening.. Han er måske top5 overall, men der er altså spillere over ham på listen. Fx s1mple som bliver nævnt.

Hilsen tromlereN
#15(Med 17 svar)
10. september 2021 kl. 10:41
JJMISK
Er fuldstændig enig med dig i, at der er bedre spillere som ja, eks. S1mple. Magisk var endda også MVP til Boston majoren, så kan godt se, hvad du mener
#17(Med 16 svar)
10. september 2021 kl. 10:56
lundez
Device har været MVP til 2 majors, og mange flere store turneringer :)
#18(Med 15 svar)
10. september 2021 kl. 10:58
JJMISK
men det har cold jo også?
#19(Med 14 svar)
10. september 2021 kl. 10:59
lundez
Men device har vundet 2 majors mere, været dobbelt så mange gange i top 10, bedre stats, flere hold trofæer samt individuelle mvp'er
#20(Med 13 svar)
10. september 2021 kl. 10:59
JJMISK
altså ja han har lige så god rating, dog ikke bedre. Men fair. Så er der også lige det, at cold har været VERDENS BEDSTE i 2 år, hvilket device aldrig har været
#21(Med 12 svar)
10. september 2021 kl. 11:01
lundez
Device har tilgengældt meget bedre impact stats. Ja cold har været #1 i 2 år, men har været stort set irrelevant resten af de 11 år csgo har eksisteret. Device har været relevant i mange flere år, og er et meget større navn indenfor cs.
#22(Med 11 svar)
10. september 2021 kl. 11:02
JJMISK
Altså coldzera er et meget større navn end dev1ce, så den går heller ikke. Desuden så har cold også bedre rating mod top 5, så der viser han også bare mere kvalitet
#23(Med 0 svar)
10. september 2021 kl. 12:33
xone
Hvilke statistikker er det du kigger på?
#27(Med 0 svar)
11. september 2021 kl. 00:31
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Shit en “min far er stærkere end din far” diskussion i har gang i. Tror i skal blive enige om at være uenige, i kommer vidst ikke længere.
#28(Med 8 svar)
11. september 2021 kl. 01:04
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
"Altså coldzera er et meget større navn end dev1ce"

😂😂😂
#33(Med 7 svar)
23. september 2021 kl. 08:34
JJMISK
Men det er han jo? I CSGO kender alle begge to, men kigger du på følgere og selve navnet udenfor CS, så er der jo ingen konkurrence mellem de to. Den eneste grund til, at vi hyper device op som et stort navn, er fordi vi bor i Danmark.
#34(Med 5 svar)
23. september 2021 kl. 08:40
lundez
Coldzera er kun et kendt navn imellem bistands brasilianere, hvorimod device er mere kendt i EU cs. Så hvis man kører med din logik er MIBR også en større org end Astralis. Desuden er du også selv en kæmpe nonamer newb
#35(Med 4 svar)
23. september 2021 kl. 08:45
JJMISK
Altså tror alle i CS:GO ved hvem begge to er? Ligemeget om det er i Europa eller ikke.

Desuden så har Astralis en hel del flere følgere end MIBR, så det giver absolut ingen mening. Deres Counter Strike account har ca. samme følgere som MIBRs account (Astralis' rigtige e-sport account har dobbelt så mange).
#36(Med 3 svar)
23. september 2021 kl. 08:47
lundez
Når du kigger på følgere, som var dit tidligere argument, kigger du også for det meste på fans. Hvor Coldzera har utroligt mange brasilianske fans, som også kommer af det er et noget større land, end Danmark.

I forhold til de følgere du snakker om har MIBR både flere følgere på twitter og insta. Så ved ikke om du kigger på snap eller twitch følgere? xD. Ihvertfald nogle helt troll argumenter du kommer med.
#37(Med 2 svar)
23. september 2021 kl. 08:50
JJMISK
twitter.com/Astralisgg
twitter.com/mibr

Altså jeg tror, at du er inde på en forkert Twitter side, men måske er det bare mig.
Nu skal du lige tænke på, at bare fordi Brasilien er større, gør det ikke et navn "mindre". De er nok lige store i Europa, men Coldzera langt større i Brasilien. Så er han da også større?
#38(Med 1 svar)
23. september 2021 kl. 08:52
lundez
Det er klart når du sammenligner en ord, der er populære indenfor, CS, LOL, FIFA OG R6 med en org som har cs.
Måske de her links er lidt mere relevante for vores diskussion som jo handler om cs lille ven ;)

twitter.com/AstralisCS
twitter.com/mibr
#39(Med 0 svar)
23. september 2021 kl. 08:54
JJMISK
Ja hold da helt op, hvor er Astralis populære indenfor FIFA og LOL.
twitter.com/AstralisLoL
twitter.com/AstralisFIFA

Vi kan da godt trække de to spil fra deres samlede følgere - helt fint med mig.

MIBR er også inde i R6, så hvis vi tager Astralis' CS og R6 account, så har de jo en del flere følgere end MIBR's account? Desuden så har Astralis' CS account flere følgere på Twitter end MIBRS account for både R6 og CS, så det giver jo heller ingen mening?
#42(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 21:51
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er grineren at du bare fuldstændig ignorerer national eksponering og tager antallet af følgere som værende udslagsgivende for hvem der er "det største navn".

Men jeg er nu indforstået med at du mener hvor mange mennesker der kender til dem og følger dem på sociale medier.
#16(Med 0 svar)
10. september 2021 kl. 10:55
lundez
Ja det er mega nice at de har mistet device, det kan man også se på deres placering på verdensranglisten :) Device har bedre stats, flere MVP'er, bedre placeringer på top 20 spiller alle år han har været med i forhold til Magisk. Men det er jo ret tydeligt din kommentar er useriøs og holdningsorienteret når du skriver ´´divace´´ :)))
#10(Med 2 svar)
10. september 2021 kl. 10:35
tromlereN
Forest er GOAT.

Hilsen tromlereN
#26(Med 0 svar)
10. september 2021 kl. 23:52
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Vel ikke hvis du kigger på csgo isoleret set?

Det mest imponerende er jo, at han har været dominerende helt tilbage fra 1.6 tiden.

Forest og tentpole er den mest legendariske duo fra 1.6!
#32(Med 0 svar)
12. september 2021 kl. 12:49
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
+1
#24(Med 0 svar)
10. september 2021 kl. 13:56
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Skulle device lande HLTV #1 på noget tidspunkt i sin karriere, kan han snart ikke gøre mere meget for at have vundet og opnået alt.

Kigger vi på impact og personlige stats er s1 den bedste i min bog.
#25(Med 1 svar)
10. september 2021 kl. 15:43
fLix8
Du har selvfølgelig ret til at have din egen mening.

I mine øjne er s1mple den bedste spiller. Han har præsteret hvert år, hvorimod coldzera ikke har præsteret noget siden tiden i SK. Det kan godt være, at s1mple ikke har vundet en major, men som du selv skriver, så går du op i, hvem der er den bedste spiller, hvilket gør en major ret så irrelevant, da vi ikke kigger på holdpræstationer.
#29(Med 0 svar)
11. september 2021 kl. 03:44
Kristja
Baitzera bliver aldrig GOAT. Det kan KUN være s1mple hvis man ser overall på RAW talent og dedikation. Alle der siger andet er helt væk altså :D
#30(Med 0 svar)
11. september 2021 kl. 12:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
😂😂😂😂😂😂
#31(Med 0 svar)
11. september 2021 kl. 13:54
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Yoink Boink.
#40(Med 1 svar)
23. september 2021 kl. 09:13
majez
f0rest
#41(Med 0 svar)
23. september 2021 kl. 09:14
JJMISK
nonamer
#43(Med 0 svar)
25. september 2021 kl. 19:33
maggieb
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
s1mple er bedre.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.